Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Tere

    Sattui tuossa silmään Corbin-merkkinen firma, tekevät mm. merkki- ja mallikohtaisia satuloita mopoihin.

    Hinnat ovat mun mopoon 400 euron paikkeilla, onko kenelläkään kokemuksia laadusta/sopivuudesta/mukavuudesta/perseen puutumisen vähentymisestä yleensä Corbinin satuloilla?

    Mä harkitsin omaan XX -04:ään tommosta Gunfighter & Lady-mallia, lähinnä kun perse puuttuu niin perkeleesti pidemmillä reissuilla. Vaimokin istuu melkein aina kyydissä ja siksi tommonen malli tulisi kyseeseen.

    Tosin kaikki satulat ovat enemmän tai vähemmän päin persettä

    Corbin Gunfighter & Lady
    Mä laitan sen kyllä joskus...

    XX -04
  2. #2
    Mul oli zetoris corbinin penkki mä ainakin pidin siit Ihan laatukamaa on
    Zx 10r 05
  3. #3
    Mä kattelin juurikin RM Heinolla BMW:tä jossa oli Corbinin norsunkorva.. Työn laadussa ei ole valittamista mutta istuskellessani tuli sellainen olo että siinä kuopassa istut etkä vaihtele juuri istuma-asentoa. Hyvän oloinen oli lyttyyn istutulle duunaripersauksellekin..
  4. #4
    (poistettu tili)
    Mulla on ollut gunfighter sekä Fasussa että Bläkkärissä. Muoto on sellainen että kyllä siinä istuu vaikka rautaperseen. Toisaalta kotimaan mutkapätkille orggis satula on kivempi, tuossa leveässä Corbinissa ei oikein saa otetta.

    Se on vähän kuin Zetorin penkki, olen sellaisen nähnyt, Zetorissa.
  5. #5
    R2-D2, oliko se Corbinin satula täysin sopiva, sen kuin heitti paikalleen?
    Mä laitan sen kyllä joskus...

    XX -04
  6. #6
    Nii ei tartte perseen puutumisen takia toppailla eikä asentoa muuttaa,ja kaiken lisäx pyörän ulkonäkö on hienompi,itelle corbinin laitoin (GSX1100-G.-92)enkä pois anna,kertakaikkiaan parempaa ei ole kuin corbin/geeliuretaani penkki,takuulla matkanteko maistuu paremmalle,myös kyytiläiselle.



    KEPPI-G
  7. #7
    Itsellä Corbinin Canyon Dual Sport ja kovasti olen ollut tyytyväinen. Reilu 80 tuhatta sillä istunut ja pois en antais. Kerran verhoiltu kun laivojen remmit kalvaa pintaa.
    Pisimmillään 2500 km pelkillä tankkaustauoilla menty ja hyvin on hanuri kestänyt.
    Pyörä on BMW K1100RS, jos se nyt mitään mihinkään vaikuttaa.

    Edit: Tarkemmin ajateltuna oon istunu sillä 120 tuhatta, pyörä vaihtui välissä, satula ei.



    K 1100 RS
    K 1200 GT
    http://www.moysa-mc.com
  8. #8
    (poistettu tili)
    Lainaa (J.R. @ Loka. 31 2007,18:47) kirjoitti
    R2-D2, oliko se Corbinin satula täysin sopiva, sen kuin heitti paikalleen?
    Juu, kyllä ne meni ihan heittämällä paikalleen.
  9. #9
    Ostin RF900R:ään Corbinin tässä syksyllä. Kilometrejä en kerennyt satulalla kerätä kuin muutama sata, mutta jo ensimmäisen parin kilometrinä jälkeen tajusi kuinka loistava satula se on. Huomattavasti kovempi ja muotoillumpi kuin alkuperäinen. Ajomukavuus kasvoi reilusti. Eikä kolise enään pallit tankkiin
    Suzuki RF 900R
  10.  
  11. #10
    Lainaa (J.R. @ Loka. 31 2007,17:50) kirjoitti
    Tere

    Sattui tuossa silmään Corbin-merkkinen firma, tekevät mm. merkki- ja mallikohtaisia satuloita mopoihin.

    Hinnat ovat mun mopoon 400 euron paikkeilla, onko kenelläkään kokemuksia laadusta/sopivuudesta/mukavuudesta/perseen puutumisen vähentymisestä yleensä Corbinin satuloilla?

    Mä harkitsin omaan XX -04:ään tommosta Gunfighter & Lady-mallia, lähinnä kun perse puuttuu niin perkeleesti pidemmillä reissuilla. Vaimokin istuu melkein aina kyydissä ja siksi tommonen malli tulisi kyseeseen.

    Tosin kaikki satulat ovat enemmän tai vähemmän päin persettä

    Corbin Gunfighter & Lady
    ei tuu ihan riittämään tuo 400 eukkoa...sanotaan et 500 ois aika liki kaikkineen kuluineen..mutta hyvähän penkki on.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-