Sivu: 8 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678
Tulokset 211:stä 238:een 238:sta
  1. #211
    Loppujen lopuksi kaikki meni sitten ihan OK. Laitetta noutaessani jutteli kaveri, että olivat saaneet ison kasan kilpiä kerralla. Mullakin oli laitettu EE:n nimiin, vaikka piti suoraan rekata mulle. Sai kuulemma kilvet nopeemmin.
    Takkikin löytyi hyllystä. Ihan positiivinen kuva loppujen lopuksi vaikka toimitusaika venyikin nelinkertaiseksi (2 vko --> 8 vko). Ehkä seuraavakin peli EE:ltä, jos tässä nyt muutamaan vuoteen uutta tarvitsee.
  2. #212
    ai 6 viikkoa veny toimitus, ei paha
    Nuole haavat ja aja toivottavasti ei tule mitään *ongelmia laitteen kanssa



    -Honda CBR 1000 RR -07
    -Honda CBR 1100 XX -06
    -Suzuki SV 1000 S -03
    -Suzuki GSX 600 R -99
    -Kawasaki KLE 500 -91
  3. #213
    Dodi, tänään hain kympin ee-speediltä. Homma toimi mukavan rennosti ja aikatauluissa pysyttiin. Iso kiitos säästyneestä 3000e:stä ja kuukauden nopeammasta toimitusajasta muihin mopoliikkeisiin verrattuna!
    ZX-10R '11
  4. #214
    Jos 6 viikkoa osuu keskelle talvea, niin eihän sillä ole mitään väliä. Jos se taas osuu touko-kesäkuulle, niin sehän olis katastrofi... 6 viikkoa on puoli kesää.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  5. #215
    Aika pelleilyä ee-speediltä nettimoto.com palvelussa, jossa
    myyvät skootteria hintaan 1290e

    Sitten siellä tekstissä mainitaan että tuohon lisätään 600 euron toimituskulut. Hinta prosentuaalisesti pompsahtikin aika lailla.

    Ei kuulu nettimoton ilmoitusetikettiin oikein tuollainen, vaikka sinänsä
    skootteri kai on edelleen edullinen.

    Tämä on senkin takia huvittavaa kun aikanaan juurikin ee-speed puhui erikseen perittäviä toimituskuluja vastaan
  6. #216
    Kävin tänään kun nettisivuilla oli useampikin kiinnostava esittelypyörä.
    Taidan tietämättäni olla lasimestarin poika, tai kenties oli näkymättömyysviitta unohtunut vahingossa harteille. Olin henkilökunnalle täysin ilmaa.
    Muutkaan eivät heilutelleet rahatukkoja käsissään ja huutaen luvanneet maksaa mitä tahansa, mutta kun muut asiakkaat loppuivat, vapautunut myyjä meni tiskinsä taakse kaikessa rauhassa istuskelemaan toisen jutellessa niitä näitä jonkun kanssa, tiedä sitten oliko tuttu vai asiakas.
    No, ilmeisesti ne esittelypyörätkin oli myyty, löysin vain yhden niistä ja siinäkin oli myyty-lappu päällä. Eli sikäli kai aika se ja sama sitten.

    Mutta kouluarvosanana:
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  7. #217
    Tilasin ko. puljulta Kawan ja sovittu päivämäärä piti tarkalleen...Ja persoonallisia äijiähän ne on, mut sehän on vain plussaa!! *
    Honda XX-05
    Yamaha BT 1100-04.
    Kawasaki VN 900 Classic -08
    Suzuki GR 650 -83
    Yamaha TZR 125 -87
    Tunturi "pappa" -78
    Solifer SM -80
  8. #218
    Lainaa (yamaahinen @ Touko. 20 2008,17:02) kirjoitti

    Tämä on senkin takia huvittavaa kun aikanaan juurikin ee-speed puhui erikseen perittäviä toimituskuluja vastaan
    Olen ymmärtänyt, että toimituskulut kannattaa eritellä, koska niistä ei tarvitse maksaa ajoneuvoveroa. Eli kun ilmoittaa osan myyntisummasta toimituskuluina, niin niistä ei tarvitse tilittää kuin normi alv. Kauppias saa siis saman katteen tuotteelleen ja asiakas maksaa tuotteesta vähemmän. Tuo 600€ taitaa juurikin olla näiden "toimituskulujen" enimmäissumma, minkä verottaja hyväksyy.

    Kertokaa viisaammat laioppineet, onko mua harhautettu tässä asiassa?
  9. #219
    kyllä oikeessa olet, pelkkää asiakkaan etua ne siellä mopokaupoissa ajattelee hinnoitellessaan laitteita
    -Honda CBR 1000 RR -07
    -Honda CBR 1100 XX -06
    -Suzuki SV 1000 S -03
    -Suzuki GSX 600 R -99
    -Kawasaki KLE 500 -91
  10. #220
    [QUOTE= (JKu @ Kesä. 04 2008,21:35)]
    Lainaa yamaahinen,Touko. 20 2008,17:02 kirjoitti

    Kauppias saa siis saman katteen tuotteelleen ja asiakas maksaa tuotteesta vähemmän.
    Tämä on ihan mutua, mutta kuvittelen asian menevän näin: Kauppias saa paremman katteen ja asiakas maksaa tuotteesta ihan normaalisti.
    Yamaha FZR 600 -89 -->
    Yamaha YZF 750 R -95
  11. #221
    Moi,
    Osaisiko joku Eskon kanssa asioinut kertoa takuusta? Mitä kattaa, missä jne? Onko ollut tarvetta käyttää takuukorjauksessa ja missä käytetty? Esim mikäli lähtee eurooppaan pyörällä ja siellä tarvetta korjauksiin, onko mitään ongelmia tms?
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  12. #222
    Melkein sanoisin että helpommin se toimii euroopassa kuin suomessa. Esimerkkinä kaveri osti verottoman mopon saksan suzukin maahantuojan kautta ja huollatti sen kreikassa ekakertaa ja huoltoliike vian sanoi että eka huolto sisältyy hintaan
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  13. #223
    Lainaa (Jake82 @ Heinä. 19 2008,13:48) kirjoitti
    Moi,
    Osaisiko joku Eskon kanssa asioinut kertoa takuusta? Mitä kattaa, missä jne? Onko ollut tarvetta käyttää takuukorjauksessa ja missä käytetty? Esim mikäli lähtee eurooppaan pyörällä ja siellä tarvetta korjauksiin, onko mitään ongelmia tms?
    Sä tarviit takuuhuollon persauksille jos meinaat brutalella eurooppaan lähteä...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  14. #224
    Lainaa (wekkuli @ Heinä. 19 2008,16:00) kirjoitti
    Lainaa (Jake82 @ Heinä. 19 2008,13:48) kirjoitti
    Moi,
    Osaisiko joku Eskon kanssa asioinut kertoa takuusta? Mitä kattaa, missä jne? Onko ollut tarvetta käyttää takuukorjauksessa ja missä käytetty? Esim mikäli lähtee eurooppaan pyörällä ja siellä tarvetta korjauksiin, onko mitään ongelmia tms?
    Sä tarviit takuuhuollon persauksille jos meinaat brutalella eurooppaan lähteä...
    Brutale oli mielessä, kallistuminen ehkä Tripleen
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  15. #225
    Lainaa (msk383 @ Touko. 10 2008,16:09) kirjoitti
    Iso kiitos säästyneestä 3000e:stä ja kuukauden nopeammasta toimitusajasta muihin mopoliikkeisiin verrattuna!
    No heh heh...
    Eipä noi virallisetkaan sen kalliimmalla uusia mopoja käteiskauppaan myy ja mahdollisesti varastosta toimittavat vaikka samana päivänä ajoon.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  16. #226
    Lainaa (honkkeli1000 @ Kesä. 05 2008,00:22) kirjoitti
    kyllä oikeessa olet, pelkkää asiakkaan etua ne siellä mopokaupoissa ajattelee hinnoitellessaan laitteita
    +1 *
  17. #227
    Kyllä tälläisia Eskon tapaisia toimijoita tarvitaan, ettei maahantuojien rusinat kasva pullaa isommiksi.

    Noita jenkeistä tuotavien vehkeiden hintakehitystä olen kyllä ihmetellyt isosti. Heikko dollari ei kyllä näy juurikaan myyntihinnoissa. Maahantuojat ja tulli lobbaa suuresti harmaatuojia vastaan. Kelkat ja vesiskootterit hyvänä esimerkkinä.
    Huono tie, parempi mieli
  18. #228
    fätboy HINTA ON n 30000e oli euron kurssi sitten 1$ tai 1.6$
    Jos harrin hinta olisi tullut samassa suhteessa alespäin kuin dollari niin olen hyvin varma että kyseiset uudet laitteet olisivat käyneet kaupaksi ennätysmäisesti.
    Vaikka suomessa näitä yli hinnoiteltuja puolivalmisteita on myynnissä jo pilvin pimein joka liikeessä ja niemen notkossa niin olen varma ettei yksikään uutta harria tekevä liike kärsisi tappiota vaikka hinta tippuisi alemmaksi ja kauppa kävisi kuin häkä.
    Pelkästään hintojen alentamisella vuosia sitten olisi harrikan myyjät voineet torjua tulevat taloustalkoot joissa korot tullaan vetämään pilviin eikä potentiaalisia ostajia ole niin paljon kuin tällä hetkellä.
    Sitten nousukaudella olisi voinut taas tarkistaa hintoja hissun kissun.
    Se on ihan sama asia asuntojen kanssa kerralla hinnat polvilleen ja sitten taas rakentamaan nousua on kaikkien etu niin välittäjien pankkien kuin ostajien.
    Uusi nälkäisten velkaantuien sukupolvi on jo kasvamassa joka tekee minulle lopulta sen eläkepotin josta tämän hetken vanhempi polvi nauttii



    -Honda CBR 1000 RR -07
    -Honda CBR 1100 XX -06
    -Suzuki SV 1000 S -03
    -Suzuki GSX 600 R -99
    -Kawasaki KLE 500 -91
  19. #229
    Lainaa (honkkeli1000 @ Heinä. 20 2008,01:13) kirjoitti
    fätboy maksaa...
    No noissa ei maksa kuin merkki ja katu-uskottavuus...
    Huono tie, parempi mieli
  20. #230
    Lainaa (R@gdoll @ Heinä. 20 2008,01:41) kirjoitti
    Lainaa (honkkeli1000 @ Heinä. 20 2008,01:13) kirjoitti
    fätboy maksaa...
    No noissa ei maksa kuin merkki ja katu-uskottavuus...
    mö annan sulle nyt banaanin hyvästä havainnosto , oleppas hyvä
    *virtuaali bansku*
    -Honda CBR 1000 RR -07
    -Honda CBR 1100 XX -06
    -Suzuki SV 1000 S -03
    -Suzuki GSX 600 R -99
    -Kawasaki KLE 500 -91
  21. #231
    EE-Speedillä näyttää olevan taas Ducatia myynnissä.
  22. #232
    Lainaa (Turder @ Heinä. 20 2008,11:12) kirjoitti
    EE-Speedillä näyttää olevan taas Ducatia myynnissä.
    Ja vajaalla 90000 eurolla saisi Desmon heti!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  23. #233
    Ilmeisesti kaikilla pelit skulannu. Mutta sain nyt tästä käsityksen että takuukorjaukset suoritetaan ee-speedillä?
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  24. #234
    Lainaa (honkkeli1000 @ Heinä. 20 2008,01:13) kirjoitti
    fätboy HINTA ON n 30000e oli euron kurssi sitten 1$ tai 1.6$
    Jos harrin hinta olisi tullut samassa suhteessa alespäin kuin dollari niin olen hyvin varma että kyseiset uudet laitteet olisivat käyneet kaupaksi ennätysmäisesti.
    Vaikka suomessa näitä yli hinnoiteltuja puolivalmisteita on myynnissä jo pilvin pimein joka liikeessä ja niemen notkossa niin olen varma ettei yksikään uutta harria tekevä liike kärsisi tappiota vaikka hinta tippuisi alemmaksi ja kauppa kävisi kuin häkä.
    Pelkästään hintojen alentamisella vuosia sitten olisi harrikan myyjät voineet torjua tulevat taloustalkoot joissa korot tullaan vetämään pilviin eikä potentiaalisia ostajia ole niin paljon kuin tällä hetkellä.
    Sitten nousukaudella olisi voinut taas tarkistaa hintoja hissun kissun.
    Se on ihan sama asia asuntojen kanssa kerralla hinnat polvilleen ja sitten taas rakentamaan nousua on kaikkien etu niin välittäjien pankkien kuin ostajien.
    Uusi nälkäisten velkaantuien sukupolvi on jo kasvamassa joka tekee minulle lopulta sen eläkepotin josta tämän hetken vanhempi polvi nauttii
    En tiedä mitä oikein paasaat sillä usean vuoden ajan monet mallit ovat loppuneet jo julkaisu vaiheessa ja suomen kiintiöt on myyty saman tien pois. Voinet vaikka kysäistä paikallisista liikkeistä. Muutama tuttu on ollut moisia uusia ostamassa niin kuulemma ostajia on jonoksi asti. Ei silloin mitään hintoja kannata laskea.
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  25. #235
    Lainaa (Jake82 @ Heinä. 22 2008,16:26) kirjoitti
    Ilmeisesti kaikilla pelit skulannu. Mutta sain nyt tästä käsityksen että takuukorjaukset suoritetaan ee-speedillä?
    Minä olen ostanut kaksi mopoa EE-speedistä ja ihan hyvin meni kaupanteot. Ei ne kaupat aina mene nappiin merkkiliikkeissäkään eli ihmisethän tuotakin hommaa tekee. EE:n liike näyttää kasvaneen aikalailla. Jos tuon kokoinen liike ei hoida takuitaan, niin ei sitten mikään muukaan liike. Esko on persoona. Ainakin minä sain ihan täyden palvelun eli olen ihan tyytyväinen heidän työhönsä.



    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  26. #236
    Lainaa (ttuttu @ Heinä. 22 2008,17:45) kirjoitti
    EE:n liike näyttää kasvaneen aikalailla. Jos tuon kokoinen liike ei hoida takuitaan, niin ei sitten mikään muukaan liike. Esko on persoona. Ainakin minä sain ihan täyden palvelun eli olen ihan tyytyväinen heidän työhönsä.
    Jeps, tätä vähän itsekkin funtsailin. Ihan hyvä näin.
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  27. #237
    Heippa

    Vaihtakaa vaikka tämän ketjun otsikko. Eikös tuo topicci ole vaihtunut jo ajat sitten.

    t: kukkahattumussumussunnillittäjä
  28.  
  29. #238
    Asioidessa Eskon kanssa viime syksynä pääsin tutustumaan toiminnan hyviin ja huonoihin puoliin.

    Kauppakirjat yms. tulivat nopeasti ja kaiken piti rullata nopeasti ja joustavasti. Kun kirjallinen vahvistus tilauksesta oli tehty alkoi palvelun taso menemään heikompaan suuntaan. Luvattu toimitusaika alkoi venymään, joka ei sinällänsä loppusyksystä olisi ollut paha, MUTTA kun peli täytyy mennä noutamaan 600km päästä lainakalustolla alkaa homma maistumaan pahalle jos SOVITUT asiat ei pidäkään. Eräskin viikonloppu yhtä pakettiautoa siirreltiin Kuusamo-Oulu-Kuusamo väliä turhan takia. Tokihan osto/hankintaprojekteissa voi tulla yllättäviä käänteitä, mutta olisi todella hienoa jos niistä voisi informoida myös asiakasta.

    Loppupeleissään sain pyörän kuitenkin ihan kohtuu ajassa, mutta pyörän lisäksi tilattu lisävaruste muuttui jossain vaiheessa ihan toiseksi jota olin alunperin halunnut. Vielä tänäkin päivänä odotan EE-Speediltä / Motoringiltä viimeistä kikkulaa pyörään, mutta tuskin mahtaa paketti koskaan perille löytää.



    "Hidas mutta kankee"
Sivu: 8 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678