Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
  2. #2
    Ainakin otsikon mukaan 750, tiedäpä tuota. Mutta onko pyörä, jossa kamera on ollut, SP-1 vai SP-2?
  3. #3
    Kuva on otettu SP2:sta(siis itse olin sita ajamassa). Kiinnostaisi vaan tietaa oliko tuo edellamenava oikeasti 750 vai 600cc gsxr koska mentiin monta kierrosta perakkain suurinpiirtein samaa vauhtia. Ajattelin vaan etta ehtiikohan SP2:lla sittenkaan 750 vauhtiin, varsinkaan suorilla. Mina en loyda kuvia katsomalla 600 ja 750:n valilta mitaan eroa takavaloissa. Joku joka omistaa jommankumman niin voisi tunnistaa.

    Kuva on siis tasta videosta: http://uk.youtube.com/watch?v=1bQG18sjhzM
  4. #4
    Takavalot näissä peleissä, kuten koko takapää, on täysin identtiset. Selkeä sivukuva tosta pyörästä kertoisi enemmän kuin tuhat sanaa, koska väritys poikkeaa huomattavasti noissa, ellei kyseessä ole tylsä musta/matta väritys.
    K7 750 kisseri
  5. #5
    Ainakin K6 ja K7 750:ssä on valkoinen perän alapuoli, joten eiköhän tuo kuussatku ole, koskas niissä on taas sininen . Oikeanpuoleinen taasen saattais olla 750:n.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  6. #6
    Nyt on pakko hölmistyneenä kysyä, että mikä on perän alapuoli? Ei mulla ainakaan ole mitään valkoista omassa pyörässä
    K7 750 kisseri
  7. #7
    600 k7 (sini/musta) > kliks <
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  8. #8
    Lainaa (jens @ Loka. 19 2007,21:53) kirjoitti
    600 k7 (sini/musta) > kliks <
    Dude! Jenkkilässä on karseet noi "pakolliset?" sivuheijastimet noissa pyörissä !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  9.  
  10. #9
    Lainaa (jens @ Loka. 20 2007,03:53) kirjoitti
    600 k7 (sini/musta) > kliks <
    Varitys tasmaa ehka juuri taman kanssa: http://bikepics.com/pictures/919407/

    Eli jos tuota varitysta ei ole 750:ssa niin 600 se kuvassa oleva pyora sitten on. Eli nakojaan vanhalla 1000cc v2:lla parjaa juurija juuri uusille 600:lla. Siis suoranopeudessa.