Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Juu eli sellanen mahdollisuus olisi nyt, että voisin hommata putken jenkeistä. Dollarihan on nyt alhaalla, joten putket on halpoja? *Idea on se, että velipoika on asustellu jo pitemmän aikaa jenkeis, mutta tulossa ens kesänä pois muuttokuorman kanssa. Ilmoitti että putken tuominen ei ole ongelma, ja lupasi sen myös jenkeissä ostaa.

    Aluksi suunittelin pelkää sliparia, mutta eihän noi kokoputketkaa tual paljoo maksa ...

    http://www.motorcycletoystore.com/sport....38.html


    Eli tuli uusi ongelma: Mitä putki nyt sitte kandeis hommata??


    Esim: Yoshimura TRC Full Exhaust System- Suzuki GSXR1000 (2005-2006) 842$, joka euroiksi muunnettuna on n.600€. Ei ole mielestäni paha hinta koko putkesta?



  2. #2
    Niin tai näin, todennäköisesti menee tulli ja alv maksuun, eli johonkin 25-30% lisämaksuun kannattaa varautua. Ostokuitti tarvitaan tulliin jouduttaessa, hinta tosin voi olla jotain muutakin kuin oikeesti maksettu! Ja voihan olla, että saatte muuttokuormassa tuon 'uitettuakin'.
  3. #3
    Lainaa (hidas57 @ Loka. 09 2007,15:48) kirjoitti
    Niin tai näin, todennäköisesti menee tulli ja alv maksuun, eli johonkin 25-30% lisämaksuun kannattaa varautua. Ostokuitti tarvitaan tulliin jouduttaessa, hinta tosin voi olla jotain muutakin kuin oikeesti maksettu! Ja voihan olla, että saatte muuttokuormassa tuon 'uitettuakin'.
    Siis nimenomaan muuttokuormassa se on tarkoitus uittaa. Tulee auto yms muu roina samas kontis.
  4. #4
    Mä oon yrittäny saada M4 gp-style putkee sieltä mut eivät o halukkaita lähettää europpaan.
    Paitsi, että jos mulla ois GSX-R 600/750 K6 tai 1000 K7, niin sitten onnistuisi.
    Vaan eipä kiloseen K6:een *
    Tämä siis Ebaystä..
    (ei o sukulaisia jenkeissä)

    Jos jollain apuja tähän otan mieluusti vastaan!!

    Ruotsista saisin kyseisen putken mut tulee 200€ enemmän hintaa kuin jos saisi sen ny jotenki jenkeistä..



  5. #5
    Lainaa (Mizku75 @ Loka. 09 2007,16:17) kirjoitti
    Mä oon yrittäny saada M4 gp-style putkee sieltä mut eivät o halukkaita lähettää europpaan.
    Paitsi, että jos mulla ois GSX-R 600/750 K6 tai 1000 K7, niin sitten onnistuisi.
    Vaan eipä kiloseen K6:een *
    Tämä siis Ebaystä..
    (ei o sukulaisia jenkeissä)

    Jos jollain apuja tähän otan mieluusti vastaan!!

    Ruotsista saisin kyseisen putken mut tulee 200€ enemmän hintaa kuin jos saisi sen ny jotenki jenkeistä..
    Valitan, nyt ei pysty tekemää kimppatilausta
  6. #6
    gixxer.com ,sieltä luulis löytyvän paljon juttuja jenkkilän liikkeistä
  7. #7
    Asustelen itsekin taalla Ameriikan maalla ja oman sliparini seka PC:n hankin samanlaiseen mopoon tuolta:

    fuelmotousa

    Oma sliparini on mallia: Yoshimura Japan Tri Oval dual tip Race 1/2 system.

    ps. Tuo ko putiikki oli aikalailla ainoita, jolta pystyi tilaamaan noita Yoshin Japan malleja.

    ps2. Se mukava pointtihan noissa nettitilauksissa Jenkeissa on etta ellei ko putiikki ole samassa osavaltiossa kuin tilaaja niin tuotteesta ei tarvi maksaa veroja.

    + J



  8. #8
    Tarkottaakohan tämä nyt koko putkea vai ei? http://www.motorcycletoystore.com/sport....49.html

    Tossa puhutaan systeemistä, mutta muissa vaihtohdoissa mainitaan full system taikka sitten slip/bolt-on? Ota näistä nyt sitten selvää.

    Toi kyseinen malli kyllä kelpaisi, jos tuo nyt tarkoittaa koko putkistoa...
  9. #9
    Kyllahan tuo koko putkelta vaikuttaisi. Tuossa on kanssa yksi paikka, josta olen tavaraa tilannut.

    more power racing
  10. #10
    Joo, nyt on sitten selvitetty, että tämä: http://www.motorcycletoystore.com/sport....49.html todellakin on koko putkisto.

    Seuraava kysymys: Onko kenelläkään kokemusta tuosta putkesta?
  11. #11
    Kannattaa varmaan surffailla tuolla gixxer.com sivuilla. Sielta luulisi loytyvan kokemuksia ko putkesta.
  12.  
  13. #12
    Lainaa (j0n1 @ Loka. 11 2007,18:19) kirjoitti
    Kannattaa varmaan surffailla tuolla gixxer.com sivuilla. Sielta luulisi loytyvan kokemuksia ko putkesta.
    Juu, tarviipa sieltä sitte vilkuilla. Tosin kaippa toi ihan tarpeeks mölyävä putkin mun tarpeisiin on... Tehoa kun on nyttenki jo liikaa.. Kaippa mä ton sitte otan.