Tulokset 1:stä 25:een 25:sta
  1. #1
    Vihdoin sain hankittua itselleni Ducatin. Tätä viestiä kirjoitaessani olen vieläkin onnesta muikeana juuri päättyneen ajolenkin päätteeksi. Ja ne äänet...JÄRISYTTÄVÄT....kyllä siinä yhden jos toisen pää kääntyy kun kurvaa paikalle.

    Pyöränä siis Ducati Sport 750 vm.2001 ja tämä on ensimmäinen oma pyörä vaikkakin olen kurvaillut aiemmin muiden mopedeilla. Ai niin ja myös uusi tällä foorumilla.
    Duksut puksuttaa..
  2. #2
    Tervetuloo
    maxiskootteri

    -Punainen on edelleen väreistä nopein -
  3. #3
    Tervetuloa vaan minunkin puolesta!

    Taitaa olla karvan vaille kympin ajettu se sinun Duce ?
  4. #4
    Lainaa (dabster @ Loka. 01 2007,20:05) kirjoitti
    Tervetuloa vaan minunkin puolesta!

    Taitaa olla karvan vaille kympin ajettu se sinun Duce ?
    Ei...kyllä se on ajettu 32tkm tällä hetkellä ja väri on musta.
    Lappeenrannasta hain viimeviikon tiistai iltana. Kilsoja on tullut sen jälkeen melkein 700km
    Duksut puksuttaa..
  5. #5
    Lainaa (km9245 @ Loka. 01 2007,20:12) kirjoitti
    ***
    Lappeenrannasta hain viimeviikon tiistai iltana. Kilsoja on tullut sen jälkeen melkein 700km
    Sehän on enemmän kuin mulla koko vuonna!

    ...no ei nyt sentään, mutta ihan hyvä rupeama kuitenkin. Täysin puolueettomasti ja objektiivisesti totean, että kyllä se on sitten paras pyörä.
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths
  6. #6
    Onneksi olkoon ja tervetuloa joukkoon. Omallakin kohdalla Ducatin äänet ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.
    CBR1100XX ´99
  7. #7
    Onnesk olskoon vaan runsaasti

    Teretulemas klupiin, jossa ääntä ja tyyliä riittää.

    t. Spagu
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  8. #8
    Lainaa (Juhana N @ Loka. 01 2007,21:58) kirjoitti
    Omallakin kohdalla Ducatin äänet ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.
    Tervetuloa vaan.Niinhän siinä itse kullakin tuppaa käymään että päät kääntyy mahtavien äänten perässä.
    Nyt on alla taas Ducati.
  9. #9
    Lokakuun alussa hankin Monsteriini Zard:n kokoputkiston ja äänet ovat sellaiset että varmasti päät kääntyy vielä jos ottaa killerit pois paikaltaan. Jaappanin pojilla riittää ihmeteltävää kun kurvaa paikalle, kytkin kilisee ja putkista lähtee miehekäs murina.
    Bimota DB6 ja Ducati Pikes Peak
  10. #10
    Saakos kysästä että paljonko oli Zardeilla hintaa ja mistä hommasit? Mun mielestä noi hienoimmat röörit mitä monsteriin voi saada. Itekkin voisin harkita, mutta ei taida normi ECUn kanssa oikeen pelittää kunnolla ja takuukin raukeaa
  11. #11
    Menee taas tämäkin pönttökeskusteluksi, mutta menköön. Itse aion hankkia ensi kesäksi Mivv'in x-conet Monsteriin. Pidän tyylistä ja ääntä lähtee niin paljon kuin vain e-hyväksytystä voi lähteä. Mivv'llä on vielä melkoinen hintaetu muihin verrattuna



    Monster M695 > Triumph Sprint ST
  12. #12
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Oftopiciksi menee, mutta menkööt:

    Heh, pakko jatkaa hieman pöntöistä...

    Syksyllä lähdin hieman reippaammin kotitalon pihasta, niin kadun varressa olleet saksalaisautot alkoivat "tervehtimään" sireenien ja hätävilkkujen avulla. Oli kavereilla hieman naurussa pitelemistä kun sattuivat vahingossa paikalle...

    Niin siis mun putket on täysin E-hyväksyttty. Tosin saksaan kun lähtee, niin voi olla että joutuu vaihtamaan orkkikset tilalle.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  13. #13
    Arvaa mitä tapahtuu yleensä parkkihallissa, kun pistän pyörän tulille?
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  14. #14
    Lainaa (mp71 @ Tammi. 09 2008,10:45) kirjoitti
    Arvaa mitä tapahtuu yleensä parkkihallissa, kun pistän pyörän tulille?
    Mulla ainakin lähtee vaikut korvista liikkeelle ja viereisen auton mommo laskee alleen. Vielä kun vähän raottaa käsikaasua että motti oikein räjähtää käyntiin...
  15. #15
    Mulla tuli lähinnä se edellisen viestin hälytinefekti mieleen

    Mitäs ovat säätäneet hälyt liian herkälle.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  16. #16
    Lainaa (JiiOo @ Tammi. 08 2008,21:43) kirjoitti
    Saakos kysästä että paljonko oli Zardeilla hintaa ja mistä hommasit? Mun mielestä noi hienoimmat röörit mitä monsteriin voi saada. Itekkin voisin harkita, mutta ei taida normi ECUn kanssa oikeen pelittää kunnolla ja takuukin raukeaa
    Hienot on mielestäni myös. Kallistuin itse dp:n pakettiin juurikin tuon takuuasian ja huonosti saatavien ecujen säätömahdollisuuksien takia. Zardhan mainostaa että pyörä toimii ilman ecun vaihtoakin täysputkiston kanssa, joka on mielestäni hieman huijauista. Uudet vehkeet käy sairaan laihalla vakionakin..
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  17. #17
    Zard:n putkissa kiehtoi juuri toi että ecua ei välttämättä tarvitse vaihtaa sillä lisätehoja en niillä hakenut vaan ulkonäköä ja ääntä. Italiasta tilattuna kokoputkista rahteineen 950€ ja suomesta Two Wheel Centeristä 1200€. Ostin kuitenkin suomesta että voisin mennä ja säädättää koneen siellä mistä ostinkin putket. No suunnitelma ei ihan onnistunut, putket myöhässä noin 5viikkoa ja S4R:n tehot tippui 12hv uusilla putkilla, ei käynyt tyhjäkäyntiä ja alle 4000kiekon vääntö heikompi kuin ennen säätöä ja orkkis putkilla. Kone kävi aivan sika rikkaalla, bensa haisi ja näyttävä liekki lensi putkesta moottorijarrutuksessa. Sitten käytin pyörän huollosssa RM-Hienolla tampereella ja siellä säätivät sen uudelleen ja sitten penkkiin ja tehoja tuli takaisin 15hv.
    Bimota DB6 ja Ducati Pikes Peak
  18. #18
    Jatketaan off-topic/

    Joo taitaa jäädä Zardit laittamatta. Luulen että termin oma täyssetti on tässäkin tapauksesssa paras ratkaisu.

    Hieman jännittää että miten äänet ja pyörän käytös muuttuu vakioon verattuna. Onko sulla jake vertailupohjaa S2R ja S4R termin seteillä. Hailacin S4R demopyörää kävin ajamassa viime kesänä. Tykkäsin äänimaailmasta oikein paljon.
  19. #19
    Voihan pojat.

    On teillä vaigeeta. Lassevaarilla oli aikoinaan vain yksi vaihtoehto alkuperäisen tilalle,joka oli Contin valmistama voimentaja.
    Ei ollut silloin mitään tietoa ECU-pista, taisi olla suurin vaikeus saada D-kupin hakaset auki, joka ei sekään ollut hassumpaa.
    Riitti, kun nosti neulaa hieman ylöspäin ja vaihtoi pääsuuttímen numeroa suuremmaksi.
    Ruottalaiset oli mitanneet Contin mölyksi 130 dB, että ei hassumpaa.
    Että näin.
    Lassevaari.
    lato
  20. #20
    Lainaa (JiiOo @ Tammi. 13 2008,12:16) kirjoitti
    Jatketaan off-topic/

    Joo taitaa jäädä Zardit laittamatta. Luulen että termin oma täyssetti on tässäkin tapauksesssa paras ratkaisu.

    Hieman jännittää että miten äänet ja pyörän käytös muuttuu vakioon verattuna. Onko sulla jake vertailupohjaa S2R ja S4R termin seteillä. Hailacin S4R demopyörää kävin ajamassa viime kesänä. Tykkäsin äänimaailmasta oikein paljon.
    S2R:ssä ehkä hieman pehmeämpi tuo jyminä, kun S4R:ssä. Missään nimessä ne ei ole liian kovat, killereille voi sanoa hjuvastit ..Hommaa ihmeessä, pyörän luonne muuttui selvästi, vetää paljon tasaisemmin ja koko kierrosalueen.
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  21. #21
    Lainaa (km9245 @ Loka. 01 2007,19:53) kirjoitti
    Vihdoin sain hankittua itselleni Ducatin. Tätä viestiä kirjoitaessani olen vieläkin onnesta muikeana juuri päättyneen ajolenkin päätteeksi. Ja ne äänet...JÄRISYTTÄVÄT....kyllä siinä yhden jos toisen pää kääntyy kun kurvaa paikalle.

    Pyöränä siis Ducati Sport 750 vm.2001 ja tämä on ensimmäinen oma pyörä vaikkakin olen kurvaillut aiemmin muiden mopedeilla. Ai niin ja myös uusi tällä foorumilla.
    Täällä ilmoittautuu seuraksesi toinen onnellinen uusi Ducatin omistaja. Eli Monster 600 Dark vm. -02. Koeajamaan en oo vielä päässy, mutta hyvää kannattaa odottaa.
  22. #22
    Jei Dukunuppu tänään haettu odottelemaan portin pieleen Sitten vain odottelemaan kortin saantia
  23. #23
    Lainaa (Sube @ Huhti. 12 2008,13:49) kirjoitti
    Jei Dukunuppu tänään haettu odottelemaan portin pieleen * Sitten vain odottelemaan kortin saantia
    Meh.. tiedän fiiliksen D nyt on kaikki teoriat luettu ja enää ajot + inssi.. oma mörkö tosin vielä kaupassa vaikka osareita jo lyhennetäänkin ;)

    toivottavasti noi ajot + inssi tulee tosi nopsaa.. kun ilmakin on noin kaunis!!
    "Love is the feeling you get when you like something as much as your motorcycle" -Hunter S. Thompson
  24. #24
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (lato @ Tammi. 13 2008,18:24) kirjoitti
    Voihan pojat.

    On teillä vaigeeta. Lassevaarilla oli aikoinaan vain yksi vaihtoehto alkuperäisen tilalle,joka oli Contin valmistama voimentaja.
    Ei ollut silloin mitään tietoa ECU-pista, taisi olla suurin vaikeus saada D-kupin hakaset auki, joka ei sekään ollut hassumpaa.
    Riitti, kun nosti neulaa hieman ylöspäin ja vaihtoi pääsuuttímen numeroa suuremmaksi.
    Ruottalaiset oli mitanneet Contin mölyksi 130 dB, että ei hassumpaa.
    Että näin.
    Lassevaari.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  25.  
  26. #25
    Siirryin eilen itsekin ducati-kuskiksi Suzuki sai jäädä ja tilalle tuli vuoden 1994 SS 750 FF. Tuossa on myös contin putket eli melkoinen möly lähtee kun kahvaa kääntää *