Katso äänestykset tulokset: Paras moottoripyöräelokuva? -

Äänestäjät
445. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Easy Rider

    102 22,92%
  • Hunt for Easy Rider

    1 0,22%
  • Torque

    18 4,04%
  • World Fastest Indian

    151 33,93%
  • Stone

    2 0,45%
  • Wild Hogs

    45 10,11%
  • Wild One

    11 2,47%
  • Ghost Rider

    56 12,58%
  • Harley Davidson and Marlboro Man

    53 11,91%
  • Iron Horsemen

    6 1,35%
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 105:een 105:sta
  1. #91
    Lisäksi mainittakoon Electra Glide in Blue .
  2. #92
    pakko sanoa ei mikään näistä... mutta sarjojen puolelta STREET HAWK oli suosikki ku olin pieni poika
    Honda 1000XL -09
  3. #93
    Ehdottomasti paras prätkäleffa on Mad Max I, vaikka motoristit ovatkin siinä pahoja poikia (Mut niinhän me ollaan aina). Ja Hayabusa-miehelle on jäänyt myös mieleen Bikerboyz
    ------------------------------------------------------------------------
    Nykyinen: Suzuki Intruder M 1800 R2
    Aikaisemmat:
    Suzuki GSXR 1300 Hayabusa 2008
    Suzuki GSXR 1300 Hayabusa 2004
    Suzuki GSX-F 750
    Suzuki GS 500 E
    Yamaha Virago 535
    Aprilia Tuareg 600
    Kawasaki GPZ 750 TURBO
    Aprilia Replica AF1 125
    Yamaha DT 125
  4. #94
    yarzaxxx:n avatar
    Liittyi Nov 2007
    A. Hulsinki, B. Hilsinki, C. Helsinki, D. Halsinki
    Lainaa (Klamppa @ Syys. 24 2007,12:40) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Enpä ole suurinta osaa noista edes nähny... Tai sit oon mut nimiä en muista Paras mopedileffa minkä oon nähny on se missä Charlie Sheen näyttelee mp-rikollisjengiin soluttautuvaa koukkua, sotkeutuu siellä huumeisiin jne. jne., eikä jossain vaiheessa tiedä enää itekään kumpaa lain puolta edustais. Jengin pomoa näyttelee Michael Madsen. Ja leffan nimee en tietenkään muista
    Kuten tossa mainittiinkin niin Suomessa Arizonan kyttä, tunnetaan tosin myös Fixing Shadow, Made of Steel ja Beyond the law

    Jolle munkin ääni menis
    Samat sanat, Arizona kyttä näistä paras.

    Easy Rider on todella huono leffa, äijät pyörii huumepäissään, saa pataan kaikilta ja lopuksi ne vielä tapetaan, heh.
  5. #95
    Iron horseman tietty! Se niin paska, että se on oikeastaan hyvä....
    998R-02
    1098s-07
  6. #96
    "The Last Border - Viimeisellä rajalla" (1993). Ohjaaja Mika Kaurismäki

    Tuossa oli muistaakseni kovaa kurapyöräilyä ympäri karuja maisemia lapissa
  7. #97
    Kyllähän tuo intiaani oli noista selvästi paras

    Tämä selvästi unohtui tuosta listasta
    DeathSport
    Horo Elää !
  8. #98
    se mis se poliisi setä soluttautuu prätkä jengiin, eipä tuu nimi mieleen *
    Arizonan kyttä



    hayabusa vm 2000

    SM6.SB 2010
    SM4.SB 2011
  9. #99
    On any Sunday on kyllä parhaimmasta päästä mitä olen prätkäleffoja nähnyt , ehkä kuitenkin enemmän dokkari joten Worlds Fastest Indian sai mun äänen hieno leffa kun on.

    Knightridersin joskus kakarana telkkarista katsoin , silloin oli kyllä * , mitenköhän olisi vuodet vaikuttanut jos uskaltaisi katsoa uudestaan näin vanhemmalla iällä.

    Faster olisi kuulemma katsomisen arvoinen , pitää varmaan tilata se talvi-iltojen iloksi.
  10. #100
    Easy Rider on ajatusmaailmaan 50 vuotta sitten...
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  11. #101
    Lainaa (Bacalao @ Syys. 02 2009,05:51) kirjoitti
    *pakko sanoa ei mikään näistä... mutta sarjojen puolelta STREET HAWK * oli suosikki ku olin pieni poika *
    Aika peloittava kasarituuba sarja mutta yllättävää kylläkin Tangerine Dream väänsi siihen ihan jonkun verran uutta materiaalia tunnusbiisin lisäksi.

    Niin joo ja sankari kävi ajamassa, vielä täysin tuntemattoman George Clooneyn, hahmon kanssa crossia jossain jaksossa

    Pentuna musta Knight rider oli kovempi kun Honda XL500 ei oikein vedonnut - jos street hawkia olisi esittänyt esim. Katana olisi asia ollut täysin toisin
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  12. #102
    World Fastest Indian.
    Leffassa on hyvä tarina, varsinkin kun se perustuu tositarinaan.
    Katsomisesta jää hyvä fiilis *
    1290SDR
  13. #103
    Lainaa (Jättiläinen @ Syys. 22 2007,22:07) kirjoitti
    Kaikkia noista vaihtoehdoista en oo ees nähny, mutta The World's Fastest Indian on erinomainen "feel-good" leffa. Ääni sille
    Samaa mieltä! World's Fastest Indian on hieno elokuva. Mä haluan olla Burt Munro sitten joskus eläkkeellä.
    Ajaminen on tärkeintä
  14. #104
    Vaikkakin listan ulkopuolelta, niin Silver Dream. Parasta (tahatonta) komediaa moottoripyörien piiristä. Lavastettuja kisapätkiä, varsinkin mutkakohtia ei voinut nauramatta katsoa. Harmi, kun tuli hukattua VHS: llä ollut versio.
    XX -05 Kaikki loppuu aikanaan, vaan konsanaan ei milloinkaan...

  15.  
  16. #105
    Harley Davidson & Marlboro Man. Siinähän ammutaan Kawasaki mikä kävi itselläkin mekaanisten ongelmien syvimmässä kurimuksessa mielessä aikoinaan.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234