Katso äänestykset tulokset: Paras moottoripyöräelokuva? -

Äänestäjät
445. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Easy Rider

    102 22,92%
  • Hunt for Easy Rider

    1 0,22%
  • Torque

    18 4,04%
  • World Fastest Indian

    151 33,93%
  • Stone

    2 0,45%
  • Wild Hogs

    45 10,11%
  • Wild One

    11 2,47%
  • Ghost Rider

    56 12,58%
  • Harley Davidson and Marlboro Man

    53 11,91%
  • Iron Horsemen

    6 1,35%
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 105:sta
  1. #31
    Kyllähän se se mailman nopein inkkari on ja jos joku tietää mistä saa ostaa niin ostan pois.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  2. #32
    Moottoripyöräpäiväkirjat jäi puuttumaan. Se saa mun äänen.
    premier

    emeritus
  3. #33
    easyrider nähty silloin vuonna miekka ja kypärä kotipaikkakunnan leffateatterissa. Silloin iski Hd ja chopper.
    Katseli tuon Wild Hog - pätkän ja onhan se hauska. Ei paras mutta ei huonokaan. Uskallan jopa suositella.
    Olen keräillyt noita prätkäleffoja viimeiset 7 vuotta ja monta ennemmin mainittua löytyy hyllystä. Itse asiassa kaikki.
    Pysytään hengissä kesä kerrallaan
  4. #34
    Minnes unohtui se paras, eli Faster ;)
    No se taisi tosin olla lähempänä dokkaria, mutta silti...



    ZX-10R + ZX-6RR
  5. #35
  6. #36
    Torque, iha ykköne.
    En oo oikeestaan muita kauheesti kattellukkaan. Joku kunnon mutkapätkä elokuva, siis tälläsen stunt videon tyyliin olis hieno.
    Ei kaipais mitään juonta.
    Tietenkin Torquen Kissatappelu kohtauksesta vois ottaa mallia. Vois tosin viedä sitä vielä enemmän Lentävä miekka puukotettu lohikäärme elokuvan suuntaan.
  7. #37
    Fixing the shadow ehdottomasti.
    Oon yrittäny väijjyä et jos olis jossain poistokorissa, ku mun mielestä siinä oli törkeen hyvän näköne simppeli maalaus tankissa mitä vois itekki plagioida, tai saada ainaki kimmarin johonki muuhun.
    <p>Gospel Riders</p>
  8. #38
    Lainaa (Bobby-Digital @ Syys. 22 2007,21:38) kirjoitti
    Hitto ku en muista mikä sen nimi oli mis ne piti niit turnajaisii niil motskareil...joskus pienen sen näin...
    Sama vika!! Oon yrittäny ettiä tota jo pitkään, mutta tuloksetta... Mutta noista vaihtoehdoista, toi Worlds Fastest Indian on ehdottomasti paras.
    Pain is just weakness leaving the body
  9. #39
    P*rkele! Oon nähny noista vaan kaks...
  10. #40
    Munrolle ääni ......
    Näillä mennään mitä on saatu !
  11. #41
    Ääni documenteille Long way Round on hyvää viihdettä, hyvä reissutarina, hienoja maisemia ...

    Easy Rider on elokuvana aika



  12. #42
    Lainaa (Vichy @ Syys. 24 2007,11:47) kirjoitti
    Lainaa (juike1 @ Syys. 24 2007,11:17) kirjoitti
    Enpä ole suurinta osaa noista edes nähny... Tai sit oon mut nimiä en muista Paras mopedileffa minkä oon nähny on se missä Charlie Sheen näyttelee mp-rikollisjengiin soluttautuvaa koukkua, sotkeutuu siellä huumeisiin jne. jne., eikä jossain vaiheessa tiedä enää itekään kumpaa lain puolta edustais. Jengin pomoa näyttelee Michael Madsen. Ja leffan nimee en tietenkään muista
    Tarkoitat varmaan --> Fixing the Shadow / Arizona kyttä...
    Aivan oikein, Arizona kyttähän se oli suomennettuna!! Pitäis penkoo kaikki dvd-firmat, jos jostain löytyis... Aikoinaan oli vhs:llä, ja vähän väliä tuli kyseinen raina kuikattua, on se vaan niiiiiin hyvä!
    Ninja forever, man!
  13. #43
    ajoin pyörällä pieneen Makuuniimme. Ei löytynyt kuin Wild Hogs - kyllä ne ziigasivat vuokraajaa nahkaliiveineen.... hehe *

    ps. hyvä leffa oli



    -VTX1800C-
  14. #44
    Ja kukaan ei sitten muistanu prätkähiirtä
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  15. #45
    Ghost rider taitaa olla ainoo minkä oon kattonu noist Easy rider on varmaa hyvä kun monella se on suosikki.. mä haluan kattoo sen pakko
  16. #46
    Ghost rider ei iskenyt ja jäi kattomatta siitä eteenpäin kun alkoi olla palavia pääkalloja.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  17. #47
    kyl se taitaa toi BikerBoyz olla sattumalta löyty R-kioskin poisto leffoista .
    Yamaha xv1100 -89
  18. #48
    Harley Davidson tai "Inkkari". Vaikea valita, tykkään molemmista.
    Triumph S4 -04, Triumph Sprint ST1050 -06, Peshoo Vivacity Sixties -12
  19. #49
    no vihdoin katoin maailman nopeimman inkkarin ja täytyy sanoa et lukeutuu parhaimpiin elokuviin mitä olen kattonu ei mitään suurta sankaritarinaa vaan ukko millä oli unelma ja jonka toteutti.täytyy sanoa et säväytti sen verran et nyt oon muutaman tunnin selaillu nettiä ja lukenu juttuja munrosta ja hänen tekemistä ennätyksistä,hienoa luettavaa.SUOSITTELEN.
    hiljaa hyvä tulee!!! gsx-r 1000 k7
  20. #50
    Easy Rider..ihan vaan kun sehän on kulttileffan korkeuksissa.
    Aja millä ajat kunhan ajat...
  21. #51
    Onks tässä tullu jo "Moottoripyöräpäiväkirja" ja "Fistfull off Dynamite"?'

    Ghost Riderissä on parasta ne valtavat kökkönaurut vrt. "HD-miehen seikkailut". Easy Rider tympii, koska huumausainekauppiaiden ihmeelliset seikkailut ei mitenkään putoo sankaritarinana. Rebel ei kanna, vaikka heroiini olisi HD:n bensatankissa. Kuuskytluvulla kiva, muuten ihan paskaa.
  22. #52
    Mun mieleen oli toi nopein inkkari
    Drive like a DEVIL......feel like a GOD!!!
  23. #53
    Fixin' the Shadow.
    ZZR 1200
  24. #54
    Jos vaikka Aki Kaurismäki tekis ja rooleissa: ainakin Trump 2,3 HD pari jaawaa ja tietysti Tunturi Pappis.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  25. #55
    Lainaa (Toippari @ Loka. 01 2007,18:28) kirjoitti
    Ghost rider ei iskenyt ja jäi kattomatta siitä eteenpäin kun alkoi olla palavia pääkalloja.
    Mitä Ghostriderissa pääkalloja?!?! Ja vielä palavia!!!
    Chuck Norris tilasi Hesessä Big Macin, ja sai sen.
  26. #56
    Aika heikot ovat vaihtoehdot, mihin on jäänyt esim. Robert Gordonin ja Willem Dafoen tähdittämä The Loveless?

    Toisaalta, eihän se o ees mikään prätkäleffa vaan kertoo enemmänki amerikkalaisista maamoottoreista ja niiden aina niin elämänmyönteisistä haltijoista.
    Heinäpään Härkä, zx-10r
  27. #57
    Kyllä se on Maailman nopein Intiaani!Ehdottomasti.
    kyllä ilman viittäsataa hevosvoimaa toimeen tulee,mutta kyllähän se kitumista on!Kärpät on jalometallia!
  28. #58
    Lainaa (R3-Jar @ Syys. 25 2007,12:59) kirjoitti
    Ääni documenteille Long way Round on hyvää viihdettä, hyvä reissutarina, hienoja maisemia ...
    Long way round on ehdoton! Vielä on Boormanin "race to dakar" kesken (johtuen varmaan tekstityksen puuttumisesta), mutta viakuttaa hyvältä sekin.

    Pitänee alottaa kattomaan LWR 3. kerran...Boorman/McGregor vaikuttavat hyviltä tyypeiltä, oltais varmaan parhaat kamut jos tunnettais
  29. #59
    Easy Rider on paras mun näkemä prätkäleffa... tuo nopea inkkari on ollut katsottavien listalla jo tovin, ehkä mieli muuttuu sen jälkeen. Ghost Rider oli ihan ok myös mutta ääni klassikolle.
    FZ6S ABS --> Nishiki 422 ;)
  30.  
  31. #60
    huomenna tulee muuten Teemalta se Che Gevaran moottoripyöräpäiväkirja...ku muistas laittaa nauhalle.
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen