Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Pääsipä käymään niin, että hyvin palvellut 6-satku cbr vaihtui 7-puokkiin GSX-F suzukiin (vm2001)

    Kyllähän tuo numeroa isommalta pyörältä tuntuu näin ensituntumalta.. hyvässä mielessä *

    - Pyörässä on Givin kolmen laukun Wingrack -teline vilkuilla, joka saattaa tulla myyntiin.
    - Samoin Kapan 48l (kai) laukkuja saattaapi olla kohta myynnissä 1-3 kpl.
    - Myös SpyBallin hälytin voi tulla myytäväksi.

    Hankintalistalle puolestaan voi tulla kyytiläisen kahva, takavilkut ja savun värinen tai tumma vakiopleksi. Vakiopleksi tuntuu muuten tosi hyvältä cebarin pyörteiden jälkeen. Hondassa kokeilin vakio- spoileri- ja itse madallettua pleksiä, mutta mikään ei oikein hyvin toiminut mulla (181cm)

    Palaan näihin osto- ja myyntijuttuihin jahka pyörä menee talviteloille siihen asti täytyy vielä kovasti ehtiä *

    Muuten.. löytyisikö keltään kyseisen pyörän huoltomanuaalia tms. sähköisessä muodossa, myös pelkkä käyttäjän "ohjevihkonen" kiinnostaisi..
  2. #2
    Onnittelut pyörän hankinnasta! Multa löytyy kopioituna paperille vm. 2006 omistajan käsikirja, jos kiinnostaa. Sama pelihän se kait??? on muutamaa ulkonäkö seikkaa lukuunottamatta.Voin lähettää käsikirjan kopion jos haluat. Spyball saattais kiinnostaa, jos on toimiva ja vieläpä vaikka GSXF:n omalla johtosarjalla ja kytk./ohjekirjalla ja tietenkin hinta kohdallaan. Mulla on Dice:n led vilkut takana ja minusta ne on ihan siistit, voin laittaa kuvia jos kiinnostaa ja jos osaan.
    Hyviä syys kilometrejä.
    Näillä mennään:
    BMW R 1200 GS LC -16 Triple Black
    Suzuki GSX 1300 R -99 Copper/Silver
    Suzuki GSX 1300 BK -08 Black



    www.motocaching.net
  3. #3
    Haynesin manuaali löytyy tästä linkistä
    Suo, kuokka ja Suzuki
  4. #4
    Juup... huoltomanuaaleja on tarjonnut jo moni. Suuret kiitokset kaikille

    Timballe... omistajan käsikirja kiinnostaa kyllä. Saatko sitä skannattua sähköiseen muotoon? Palaan spyball-asiaan syksymmällä kun ajelut lakkaa jos olen vielä myymässä sitä.
  5. #5
    Tuo Haynesin manuaalin linkki ei pelitä. Itekki meilellään kattelis tuota manuaalia ku parkkiruudussa GSX 750F.
  6. #6
    Kyllä mulla on mahdollisuus scannata se, mutta en tiedä saanko sitä hommaa onnistumaan ja jos saan, niin siinä menee varmaan 2 viikkoa. Kokeile jos noista olis jotain apua.

    http://blackbears.ru/index_en.php?get=manual

    http://xfer.gofastvideo.com/gallery....2.Servi
    Näillä mennään:
    BMW R 1200 GS LC -16 Triple Black
    Suzuki GSX 1300 R -99 Copper/Silver
    Suzuki GSX 1300 BK -08 Black



    www.motocaching.net
  7. #7
    Niin, jos teitä kiinnostaa toi GSXF:n huoltomanuska, konvertoin sen PDF:ksi, niin on helpompi lukea ja printtailla. Privaviestillä voipi kysellä.
  8. #8
    Lainaa (S-mies @ Syys. 20 2007,15:21) kirjoitti
    Tuo Haynesin manuaalin linkki ei pelitä. Itekki meilellään kattelis tuota manuaalia ku parkkiruudussa GSX 750F.
    Jos löytyy emule ohjelma, niin sieltä näytää löytyvän aika monesta paikkaa, ku laittaa hauks Haynes ja gsx....
  9.  
  10. #9
    En ole löytänyt vielä mistään vapaasti ladattavaa 750 äffän (98-) service manuaalia, mutta alla olevasta linkistä saa ladattua GSX600F 98+ suzukin oman huoltomanuskan:

    http://rtcdesign.com/gsx600f_manual/GSX600F.pdf (huom. kokoa n.125Mt)

    Lienee suurimmalta osin täysin samanlainen kuin isoveljensä.

    (Haynes mulla on jo hyllyssä, kiitos tarjouksista)



    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003