Sivu: 3 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 224:sta
  1. #61
    Lainaa (piipu @ Syys. 09 2007,09:54) kirjoitti
    Lainaa (annepii @ Syys. 08 2007,19:49) kirjoitti
    Lainaa (Salmon @ Syys. 08 2007,19:11) kirjoitti
    Lainaa (pgr81 @ Syys. 08 2007,19:03) kirjoitti
    Lainaa (Timberline @ Syys. 08 2007,15:07) kirjoitti
    Jaa ,no kaimäkin periaatteessa voisin tulla mutta varmuus siitä menee myöhäisempään ajankohtaan....
    no jos timppa niin sit minäki jos huolitaan. timppa kuiteski tarvii samaa heimoo mukaan. alkaa peellä loppuu aalla on hienoo olla porista
    no niin se on sitten ohjelmapuolikin hoidossa ku porin miehet saapuu paikalle *
    Kivaa kun saadaan Porin vahvistukset pippaloihin mukaan, tylsäähän siellä muuten olis *
    hieno homma *

    timppa yritti mulle vakuutella et se on niin vanha et se ei haluu enää bilettää....kukaa tommost usko * *
    Mää mitään biletä, ilosanomaa ja kitaraa soitan..... Wiuna on pahasta.... se näkyy mahassa... tilitii tili dai

    Ja jatkopaikaksi ehdotan jotain ravitsemus liikettä.



    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  2. #62
    ..Viestin perusteella joku voisi väittää toisin.... ..(Tilitili tili dai)
  3. #63
    Ehdotelkaas nyt niitä jatkopaikkoja, muuten Timpukan ehdotus "jokin ravitsemusliike" voittaa.......
    -Honda VFR 800X Crossrunner-
    -Kawasaki Z 750 S-
    -Suzuki GSF 600 S Bandit-


    "Elämä on ihmisen parasta aikaa" -Matti Nykänen
  4. #64
    Lainaa (Ertzi5 @ Syys. 12 2007,19:06) kirjoitti
    Mä ehdotan Virgin Oilia......tää siksi että en ole koskaan siellä ollut.
    flunssa rupee pikku hiljaa helpottaa...sen verran netistä katsoin et toi virgin oil on luokiteltu rock baariks...syömässä tosin oon siellä ollu orgin porukan kaa....
    luulen et salmon vois tietää jonkun kivan rock mestan...kriisiltä ei kysytä se vie kummiski tissipaikkaan niinku viimeki vuonna
  5. #65
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    En se minä ollu, itte halusitte! *
    Pitäiskös miettiä joku sellanen kaiken kansan paikka, muistaakseni viime vuonna Infernossa ei kaikki oikeen viihtyny, jonka jälkeen sitten päädyttiin mihin päädyttiin...
    Mut ei kyl mielellään mitään ihan purkkapoppi osastoakaan. Ei oo helppoa *

    e: Virgin Oilissa näyttäis olevan 27.10 Hallmark-klubi, joka on kai aikas konemusa osastoa, ei mun makuun ainaskaan



    -nomen est omen-
  6. #66
    Lainaa (Kriisi @ Loka. 01 2007,22:24) kirjoitti
    En se minä ollu, itte halusitte! *
    Pitäiskös miettiä joku sellanen kaiken kansan paikka, muistaakseni viime vuonna Infernossa ei kaikki oikeen viihtyny, jonka jälkeen sitten päädyttiin mihin päädyttiin...
    Mut ei kyl mielellään mitään ihan purkkapoppi osastoakaan. Ei oo helppoa *

    e: Virgin Oilissa näyttäis olevan 27.10 Hallmark-klubi, joka on kai aikas konemusa osastoa, ei mun makuun ainaskaan *
    Sama vika, ei kone musaa... valitaan siis se tissibaari
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  7. #67
    Juu ei konemusaa.......ei ei ei.......
    -Honda VFR 800X Crossrunner-
    -Kawasaki Z 750 S-
    -Suzuki GSF 600 S Bandit-


    "Elämä on ihmisen parasta aikaa" -Matti Nykänen
  8. #68
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Ettei nyt vaan torpeedois muiden ehdotuksia niin heitetään pari omaa:
    Molly Malones on kuulemma yläkerta juuri laajentunut, en ole käynyt hetkeen itse, mutta aikas rento paikka ollut. Ei varmasti ihan halvimmat juomat mutta missäs keskustassa olisi, ja hyvä valikoima oluita ja siidereitä. Rock tyylistä live musaa, ei sisäänpääsymaksua (ainakaan ennen).

    Texas Outback entisen Eatzin paikalle tullut ravintola/baari. Ei kokemuksia paikasta, kunhan pari päivää sitten bongasin keskustassa ollesani. Tuskin ainakaan tissejä tai teknon jumputusta. Luultavasti joku sisänpääsymaksu viikonloppuna.

    Manala/Botta "Lauantaisin DJ kahdessa kerroksessa. Juhlasalissa bilemeinikiä ja kolmannessa kerroksessa rankempaa musiikkia."
    Eli vähän jokaiselle jotain osastoa. Omia kokemuksia vaan Manalan ruoka- ja baaripuolesta, olen viihtynyt. Plussana keittiön myöhäinen aukiolo jos nälkä yllättää. Sisäänpääsymaksusta ei tietoa.

    Siinä nyt muutama vaihtoehto pohdittavaksi.



    -nomen est omen-
  9. #69
    Lainaa (Kriisi @ Loka. 01 2007,23:29) kirjoitti
    ei sisäänpääsymaksua (ainakaan ennen).
    1,50 .. muistaakseni ..
  10. #70
    Komppaan Kriisiä...
    Molly tai sen henkinen...
    Paikkalla sais olla mielellään oikea pänti, jossa oikeat ihmiset soittaa kitavetoista rock musiikkia
    Miehen voi saada pois Lapista, Mutta Lappia ei saa pois miehestä.-LORDI-

    Läskillä on aina lämmin.

    TouringTurbo
  11. #71
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Gartza @ Loka. 01 2007,23:42) kirjoitti
    Lainaa (Kriisi @ Loka. 01 2007,23:29) kirjoitti
    ei sisäänpääsymaksua (ainakaan ennen).
    1,50 .. muistaakseni ..
    tuo on eteispalvelumaksu, eli tuttavallisemmin narikkamaksu. Sen nyt joutuu lähestulkoon jokaisessa pubia isommassa paikassa maksamaan, joten en sitä erikseen maininnut. Itse henk.koht. maksan ihan mielellään ettei tarvi koko iltaa kantaa takkia mukanaan ja huolehtia että mihis sen taas jättikään.
    -nomen est omen-
  12. #72
    Lainaa (Kriisi @ Loka. 01 2007,23:29) kirjoitti
    Molly Malones on kuulemma yläkerta juuri laajentunut, en ole käynyt hetkeen itse, mutta aikas rento paikka ollut. Ei varmasti ihan halvimmat juomat mutta missäs keskustassa olisi, ja hyvä valikoima oluita ja siidereitä. Rock tyylistä live musaa, ei sisäänpääsymaksua (ainakaan ennen).
    Molly oli aikoinaan kuin toinen koti mulle

    Eli voisin yrittää tulla moikkaamaan jos vaan kunto sallii..Firman kanssa olis edeltävänä iltana tarkotus käydä kattomassa Eppu Normaalin keikka ja sen jälkeen ryypiskellä..

    Katotaan mikä on olo sen jälkeen..
  13. #73
    no höh eikös Kantis kelpais
    mukavia ihmisiä , ja sopivat hinnat
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  14. #74
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Salmon @ Loka. 02 2007,10:25) kirjoitti
    no höh eikös Kantis kelpais *
    mukavia ihmisiä * , ja sopivat hinnat
    Kyllä se vaan mulle sopii! Onhan siellä mukavia ihmisiä jos me sinne mennään *
    -nomen est omen-
  15. #75
    Kantis olis siitä hyvä et sinne vois vaikka kävellä meiltä, Molly on muuten hyvä vaihtoehto
  16. #76
    Molly on ihan jees. Kantiksesta ei kokemuksia......
    -Honda VFR 800X Crossrunner-
    -Kawasaki Z 750 S-
    -Suzuki GSF 600 S Bandit-


    "Elämä on ihmisen parasta aikaa" -Matti Nykänen
  17. #77
    Lainaa (Ertzi5 @ Loka. 02 2007,17:07) kirjoitti
    Molly on ihan jees. Kantiksesta ei kokemuksia......
    Minullakin on Kantiksesta noita ei-kokemuksia ..
  18. #78
    yks paikka vapaa etkoille ! petteri ei pääsekkään ku sill on duunii..... päättäkää te se jatko paikka ku mie en välttämättä lähe/kykene jatkoille.....
  19. #79
    do dii...jatkopaikka päätetty....
    valintakriteeri:lähellä annepiin kämppää... eli kantis vei voiton.....ja about 23.00 oltais siellä....eli tervetulloo sinne sit muutki seuran kipeet/janoiset orglaiset

    ja sehän ei oo sata varma et siel koko iltaa nökötetää...eli kanattaa infota jo tulossa kantikseen ni tiietä odotella....

    yksi rohkea org:lainen mahtuisi vielä annepiille nauttimaan upeasta seurasta
  20. #80
    pitäisköhän tonne Kantikseen ilmoitella etukäteen, että olis tämmönen lössi tulossa.

    jos ne sieltä vaikka pari pöytää varais meille
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  21. #81
    oli jo annepiin kans puhetta et ilmotetaan kantikseen etukäteen..eli hoidossa on...
  22. #82
    Lainaa (piipu @ Loka. 08 2007,16:29) kirjoitti
    oli jo annepiin kans puhetta et ilmotetaan kantikseen etukäteen..eli hoidossa on...
    kyllä työ tytöt ootte sitten nokkelia ja ihania
    meidän ei tarvii muuta ku ryypytellä ja te hoidatte valmistelut ja järjestelyt



    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  23. #83
    Kyllä te päivän keksitte...
    Tuolloin meikkis täyttää 40v, joten ollaan vaimon kanssa syömässä kahdestaan.
    Voisi tulla jatkoille, mutta klo 23 taitaa jo väsyttää...

    Edit: Tonni tuli täyteen, eikä mennyt edes paskanjauhantaan...



    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  24. #84
    Lainaa (Salmon @ Loka. 08 2007,16:35) kirjoitti
    Lainaa (piipu @ Loka. 08 2007,16:29) kirjoitti
    oli jo annepiin kans puhetta et ilmotetaan kantikseen etukäteen..eli hoidossa on...
    kyllä työ tytöt ootte sitten nokkelia ja ihania *
    meidän ei tarvii muuta ku ryypytellä ja te hoidatte valmistelut ja järjestelyt *
    Tekisi mieli Salmon lisätä tuohon joku lause... mutta taidan jättää sen tekemättä. Voisi nousta mellakka
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  25. #85
    Lainaa (Timberline @ Loka. 09 2007,20:34) kirjoitti
    Lainaa (Salmon @ Loka. 08 2007,16:35) kirjoitti
    Lainaa (piipu @ Loka. 08 2007,16:29) kirjoitti
    oli jo annepiin kans puhetta et ilmotetaan kantikseen etukäteen..eli hoidossa on...
    kyllä työ tytöt ootte sitten nokkelia ja ihania
    meidän ei tarvii muuta ku ryypytellä ja te hoidatte valmistelut ja järjestelyt
    Tekisi mieli Salmon lisätä tuohon joku lause... mutta taidan jättää sen tekemättä. Voisi nousta mellakka
    mitäs sä vihjailet
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  26. #86
    do dii...ekaan viestiin listattu ruoka meininkii..ettei kaikki tuo samaa....jos haluu tuoda jotai syöminkiä bileisiin ni ilmoo tänne.....mut kaikkien ei todellakaan pidä tuua ..muuten me hukutaan safkaan....

    nii ja yks mahtuis viel etkoille
    annepii lähettää sit privana jokaiselle osotteen...
  27. #87
    No mähän voin vaikka leipoa Feta-sipulipiirakan
    polkupyörä
    ex ZX-6R 03
    ex Nonster 600 01
  28. #88
    nam...feta-sipulipiirakka lisätty listaan...
  29. #89
    nyt vasta hokasin, että bileet alkaa klo17. meitsi pääsee töistä vasta joskus klo18 maissa ja kotonakin pitäis käydä välissä.

    ette sit juo kaikkia booleja ja syö kaikki herkkuja, ennenkuin päästään paikalle
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  30.  
  31. #90
    ihan varmana jätetää teillekki sapuskaa ja juotavaa,nou hätä*

    soitin kantikseen ja lupasivat mahuttaa meiät sinne....kuulemma kaks bändii alakerrassa,toinen niistä surreal...ei pitäis olla muut ku narikka maksu....



Sivu: 3 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen