Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 105:een 105:sta
  1. #91
    Lainaa Silver Bride kirjoitti Katso viesti
    ^ Kohtalaisen asialliset peilit, mistä ostit? Pitäisi omaankin keksiä jotkut kivat noiden alkuperäisten kammotusten tilalle. Maalausoperaatiokin olisi edessä, saa nähdä onnistuuko vielä ennen kevättä vai siirtyykö vuodella. Perä pitäisi tietysti typistää myös, siistiä jälkeä olet siinäkin tehnyt.

    Visiot on täällä jo selkeät, aika ja raha toteutukseen vaan puuttuu...
    Nuo kuvat ovat syksyn vimpalta ajoreissulta, jossa wanhaa kamaa kiinni (kuvien peilit myynnissä, hp.20€). Voin laittaa sulle m@ililla uusia kuvia, missä näät uudet osat kun ovat nyt pyörässä kiinni.
    -= B u e l l =-
  2. #92
    Uusi Bulun omistaja ilmoittautuu,tammikuussa kotiutui Kuopiosta X-1 Lighting 2001 Espooseen, katotaan nyt että mitä tästä saa aikaan... Jos jollain lojuu tallissa orgis ilmaputsarikotelo(pohja+sisäosat) niin saa tarjota,toki muutkin hilut kiinnostavat...
  3. #93
    Vielä ehtii modaamaan ennen kesää Täältä löytyy paljon Buell-kilkettä ja varaosaa: http://www.twinmotorcycles.com
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  4. #94
    Niinhän siinä sitten kävi että jäi maalaukset ja muut ensi talven hommiksi... Tällä viikolla Bulunen saa perushuollon ja uudet renkaat alle. Ensi talvelle onkin sitten isot visiot, jos silloin olisi taloustilanne siinä kunnossa että pääsisi ne toteuttamaankin. Väri tulee vaihtumaan sekä muoveissa että rungossa, perä typistyy, vilkut ja muut pikkuosat menee uusiksi... Mä teen siitä itselleni oikein kunnon tyttöpyörän.

    Lisätäänpäs vielä kysymys. Mistäs porukka on ostellut osia? Mahdollisimman halvalla tietysti pitäisi löytää... Ainakin etujarrulevy taitaa olla vaihtokunnossa tulevan kesän jälkeen ja ennemmin tai myöhemmin remmikin taitaa käyttöikänsä päähän tulla.
    Viimeksi muokannut: Silver Bride; 14.03.2012 klo 08:23.
    I ride the Lightning (XB9S -03)
  5. #95
    Uusie buellisti täälläkin. Jokunen viiko sitten tuli hommattua tollanen XB12R... Ja voe mahoton että on kiva peli ajella!
  6. #96
    Vähän etukäteen ilmottelen tänne, mutta huomenna pitäis -07 Buell XB12S löytyä omasta tallista Bulu tulee majailemaan Turussa ja mietinkin, että löytyykö täältä muita Turkulaisia Buelisteja?
    Bulu kaipaa uusia renkaita, onko suosituksia mitä kumeja Buluun kannattaa harkita?
  7. #97
    Onnea etukäteen loistavasta valinnasta!
    Omassa on ollut alla Metzeler Z8 interact:it. Suosittelen näitä lämpimästi
    Buell XB12Ss Lightning 2006
  8. #98
    Tervetuloa joukkoon

    Omassa tällä hetkellä Dunlop Roadsmart II:set, jotka ovat varmaankin aika samantyyliset noiden Metzelerien kanssa. Kulutuskestävyyttä ainakin pitäisi löytyä, ei vielä tarkempaa tietoa näin 3000 km jälkeen siitä.
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  9. #99
    Kiitos! Yhtä hymyä on ollut lauantaista asti kun pyörän sain . Reilu 300km ehtinyt ajamaan ja alkaa pyörän luonne jo vähän aukeamaan. Sais nää sateet jo vaan loppua että vois ajella joka päivä

    Takarenkaan joutuu uusimaan pian, kun edellinen omistaja on suditellut sen keskeltä aika sileeksi. Ja tarvii tosta alkaa raastinrauta poistamaan ja led-vilkkua yms laittamaan tilalle. Pyörä on täysin originaali tällähetkellä ja seissyt 3 vuotta lämpimässä tallissa. Torstaina vien 1600km huoltoon
  10. #100
    2002 vm x1 on tallis odottamas mm uutta takaiskaria
    Buell x1 & ducati 750s hf.
  11. #101
    Lainaa W-eikko kirjoitti Katso viesti
    Vähän etukäteen ilmottelen tänne, mutta huomenna pitäis -07 Buell XB12S löytyä omasta tallista Bulu tulee majailemaan Turussa ja mietinkin, että löytyykö täältä muita Turkulaisia Buelisteja?
    Bulu kaipaa uusia renkaita, onko suosituksia mitä kumeja Buluun kannattaa harkita?
    Hojo!

    Joko kerkesit Buluun uudet nahat laittaa kesän 2012 aikana? Mulla kokemusta kahesta eri rengasmerkistä/mallista Bulussa, joten kerrotaan nyt nekin. Ei oo salaisuuksia.

    Eli mulla pyöränä -04 XB9S ja alusta säädetty ohjekirjan mukaan minun painolleni (ajokunnossa painan 77kg) sekä renkaina toimivat yhden kesän Sportec M3'set. Edessä 120/70 ja takana 190/50 (orginal takanakki Bulussa 180/55) ja paineet pidin ihan ohjekirjan mukaisina. Mielestäni muuten kiva rengas ja tuntuma hyvä, eli pystyi ramppeihinkin laskemaan aika hurjasti, mutta takanakin kulutuskestävyys oli kyllä säälittävä. Olisko 3000km tullut täyteen niin kudokset jo paistoi. Mukaan mahtui muutama rajumpi kiihdytys ihan stripillä ja sitä seuranneet pienet lämmittelyt. Etupyörän pito sateella jarrutuksissa oli hieman arveluttava, pari kertaa meinas karata vähän kovemmassa jarrutuksessa, mutta selvisin säikähdyksellä. Eturenkaan kuluminen oli minusta normaalia. Ajo oli näillä renkailla normaalia pyörimistä mutkateillä ja silloin tällöin hieman kovempiakin vauhteja. Kului suht tasaisesti.

    Nämä renkaat vaihdoin sitten talven 2011-2012 aikana kun muutenkin pyörää tuunattiin, niin Pirellin Diabloihin. Sama koko ja samat paineet -> voin sanoa että pyörä oli enemmän ajettava Diabloilla. Ei mitään valittamista, ainoastaan sateella ehkä takapyörän pito oli heikompi normi kiihdytyksessä pienillä vaihteilla jos vertaa tuohon Sportec M3 takaseen. Paineita nostin takaa hieman joten tuli lisää herkkyyttää kanttailuun ja ei vaikuttanut negatiivisesti mihinkään. Tuostahan on paljon jauhettu että kun ensiasennuskoko on takana 180/55 niin ei saisi sitä muuttaa mutta itselle ainakin myös ulkonäköseikka ja onhan tuo 190/50 aika makeen näköinen töppöperäisessä Bulussa. Diabloilla tuli ajettua kesän 2012 aikana reilut 5500km ja etupää ei ollut kulunut juuri nimeksikään mutta kyllähän takanakki oli jo parhaat päivät nähnyt. Tälläkin rengassetillä kurvailtu oikeastaan 90% normi päiväkikkailua/pyörimistä ja pari kertaa radalla käyty ja muutaman vedon stripillä ajanut. Nyt ajattelin pitää tuon saman Diablon etusen vielä ensi kesän 2013 mutta takasen vaihdan uuteen Diabloon, ehkä Rossoon jos sitä vetopitoa saisi hieman lisää. Pyörässä vajaa 88hv takasella ja hurja vääntö, joten kyllä kostean kelin kiihdytykset pitää siististi ottaa ykkösellä ja kakkosella.

    Kertokaahan kokemuksia muutkin Bulunistit, millä renkailla ajatte ja miten on toiminut. Onko kukaan koittanut noita super sporttien renkaita, eli lähes katuslicksejä Bulussa? Miten toimii? Buluhan on todella kevyt ja ketterä että sen puoleen voisi joskus kokeilla jotain kunnon sporttirengastustakin.

    Alla muutama satunnainen fiilistelykuva moposta ja kuskista, ollos hyllos:

    Bulu pestynä ja vahattuna hallin pihalla kesällä 2012:






    Bulu ja minä vappuletkassa 1.5.2012 Vaasassa. Oli pyöriä niin vitusti! Vajaa tuhat muistaakseni..


    Pohjanmaan Suurmessuilla 2012 alkukeväästä näytillä. Takana iskän H-D Dyna 110cuin.


    Vaasan kiihdytyskisojen testipäivillä testaamassa kennoja elokuussa 2012. Paras aika ~7,2sek ja loppunopeus siinä ~140km/h. Matkana siis 1/8 Mile eli suomeksi 0-201m.
    -= B u e l l =-
  12. #102
    Mitähän tää forumi sekoilee kun ei meinaa viestit mennä perille tai näkyy jotenkin oudosti..???
    -= B u e l l =-
  13. #103
    Lainaa Bulu kirjoitti Katso viesti
    Mitähän tää forumi sekoilee kun ei meinaa viestit mennä perille tai näkyy jotenkin oudosti..???
    No nyt taas pelaa. Outoa.
    -= B u e l l =-
  14. #104
    Xb12r firebolt 2006 18tkm ajettu. Racekit sebring pöntöllä yms. Onko kellekkään tuttu pyörä? Siksi aattelin kysyä kun myyjä ei oikein osannut mitään historiaa kertoa. ei anna kännykällä lisätä kuvaa jostain syystä.
  15.  
  16. #105
    Täysin orkkiskuntoinen XB12Ss -07. Nyt olisi tarkoitus ostaa ruosteisen alkuperäisvaimentimen tilalle rosterinen vaimennin, sikahintaisia vaan
    Buell XB12Ss -07
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234