Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 105:sta
  1. #61
    Uusi buelisti ilmoittautuu; XB12SS -06 red


    -Crossistonga
    -ledivilkut
    -tangonpääpeilit
    -K&N-filsu
    -Sebring
    -lyhyt perä ledivalolla

    Ja hauskaa on!
  2. #62
    Pari viikkoa on Buell ollut tallissa *

    Buell XB12Ss Lightning Long 2006

    jotain modauksia:
    - kaikki muovit vaihdettu hiilikuituisiin
    - Ti Force -kokoputkisto
    - Remus Powerizer
    - minivilkut
    - kilpiteline
    - tangonpääpeilit



    Buell XB12Ss Lightning 2006
  3. #63
    raikuli:n avatar
    Liittyi Jul 2006
    Missä millonkin huvittaa olla .
    Lainaa (s&s @ Marras. 23 2009,07:49) kirjoitti
    Lainaa (Katja @ Marras. 22 2009,16:12) kirjoitti
    Lainaa (s&s @ Marras. 22 2009,13:28) kirjoitti
    Onnittelut! Laita nyt vielä pari kuvaa, siistiä bulua on aina kiva katsella
    OK*




    Eli ihan vakiopeli perää lukuunottamatta.
    Eipä vakiossa mitään vikaa ole, hieno pyörä... Noi läpinäkyvät muovit on mun mielestä aika siistit lightningeissä, R:ssä taas on muovia niin paljon et siihen ne ei oikein sovi (eikä siihen kai juuri muuta saisikaan kuin ilmanputsarikotelon). Joko on äänekkäämpi putki tilattu?
    JUUPS ! Onnee ! Bulu on todella simppelin siisti ja upee bike. Aikanaan kahen Busan jälkeen olin aikeissa siirtyä Bueliin, mutta on kokoo liikaa ja pitkät kintut, ni ei löytynyt asentoo satulasa. Joten otin V-Rodin Street mallin ekax OMAKSI HD: si. Siitä sitten siirryttiin n. 3viikkoo sitten Electra Glideen, kun Mamma tykkää nykyään istuu kyytisä kans, ni 50 kilsan koeajo 2 päällä ja oltiin TOTAALI myytyjä. Mieletön vehje Baanalla.

    Buelista muutenkin saa helposti rakenneltua TODELLA näyttävän näköösen. Jos vaan ajoasento passaa, niin varmasti loistava valinta.

    Viimoset 7 tauon jälkeen.

    1200 GSF *Bandit *-02

    Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )

    Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )

    Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )

    HD *V - ROD * -06 *( Street )

    HD *Electra Glide 1600*-09

    HD XL 1200 Low Sportster -10
  4. #64
    Bulu kävi nurmijärvellä , tulokset näkyy alhaalla "allekirjoituksessa"



    speed triple -08 , barracuda 345hemi
  5. #65
    Nyt sit kukkuu varmaan ihan eri tavalla.
    Hitsaskos alkukäyriin lambda paikat vai ottiko arvot huilun päästä
    Buell XB12s 06 106Hp 125Nm TakaGummilta Tuned By Make Ansavuori
  6. #66
    Takapytyn käyrässä on lambda ja etummaiseen oli kikkaillut/pujotellut jonnekkin väliin sen , hyvä näin ettei "serpenttiin" tarvinut kairata ylimääräisiä reikiä
    speed triple -08 , barracuda 345hemi
  7. #67
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  8. #68
    Uusi mies foorumille ilmoittautuu, moro!

    Oma kikotin XB-12S -2007 ja lähes uudesta tuo on minulla ollut. Täysin vakiokuntosena mopo tuli taloon ja nyt on melko paljon "detailihipostelua" kokenut ja ensi kesänä taas mennää uusilla kujeilla (mopo muttereina tallissa ja osia jauhemaalauksessa)

    Näin mentiin viime kesä:

  9. #69
    Pitääpä laittaa nykytilanteesta kuvaa.



    Nyt alkaa olemaan ulkonäkö omaan makuun aika passeli. Toki etuhaarukan ja vaimentimen jos sais vielä mustaks niin ois just eikä melkeen, mutta meneehän se noinkin.

    Valokatteen "posket" maalasin Buellin omalla rungon värisellä spraylla, tuli hyvä ja sävy mätsää aika lailla tarkalleen ton rungon kanssa.
    Buell XB12Ss
  10. #70
    mukavan kesästä teillä siellä jossain
  11. #71
    Lainaa (filtteri @ Maalis. 16 2011,12:23) kirjoitti
    mukavan kesästä teillä siellä jossain
    Jos mua tarkoitat niin toi kuva on syksyltä ennen talviteloille laittoa.

    Tällä hetkellä tossa kuvanottopaikassa on metri lunta.
    Buell XB12Ss
  12. #72
  13. #73
    Se on jännä miten Buell muotoilu, tekniikka tai mikään merkkiin liittyvä ei herätä tuntemuksia. Joillekin motoristeille Buell on just Se juttu mikä on mp pyöräilyn se jokin????
    L-twin rules

    Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

    Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
  14. #74
    No onko se ny niin jännä juttu kuitenkaan? Makuasia. Ei toi ZZR1400 mulla herätä mitään tuntemuksia, mutten pidä sitä mitenkään erikoisena asiana.

    Omasta mielestä tässä tehdasfaitteriluokassa Buell on yks parhaimman näköisistä pyöristä. Ainoastaan Ducatin Streetfighter menee ohi.
    Buell XB12Ss
  15. #75
  16. #76
    XB12s
    rakentanut pyrän uusiksi 5 kertaa ja kilometrejä tullut mittariin 17tkm, pyörässä lähes kaikki osat uusittu.
    mistä tänne voi raahata kuvan koska kuvaa ei ole netissä?

    mm.
    rev 1500cc
    rev lifter
    rev 610 cams
    rev rollers
    tamer diesel crank
    +30hp Nitro
    4,8 bar injection system
    big big oil cooler and round 4,3l oil capasity
    My Design Lighting system+led efx frame lights
    many Erick Buell racing parts, thanks Erick!
    all rizoma parts from market



    My Design Motor Works
    Myrttitie 1
    01300 Vantaa
    Finland.

    Buell parts, tuning and pro fuell maping services
  17. #77
    tuli kans vasta hommattua buelli, XB9R.(katsastus+verot vielä)

    tarkoitus vähä jalostaa ensin.

    -rungon osat+vanteet pulverilla
    -t-kappaleen muutos superbike stongalle
    -muoviosien "leikkely"+maalaus
    -perän korotus
    -peilit stongan päihin tai koson "varrelliset"
    -minivilkut tai tangonpää kellermanit
    -suodatinkotelon avarrus
    -kaikki rungon+vanteitten laakerit
    -LSL urban MT-01 etulamppu
    -tekniikka on kunnossa joten saa kelvata tän kesän, jos sit talvella ehkä..

    -kuvia ei ole, mut katotaan ko saadaan kuntoon
  18. #78
    Täälläkin uusi buellisti. Pyöräksi tuli hankittua -04 XB12S.

    Pyörässä noita perusmodeja, eli minivilkut, lyhyt perä, peilit vaihdettu, Remuksen putkisto, moottorinohjaus säädetty dynossa. Kilometrejä pyörähti just 10tkm täyteen.
  19. #79
    Noniin, täälä päästellään hiljan valmistuneella XB9S'llä, vm.2004. Pyörää tehty hieman omaa silmää enemmän miellyttäväksi (ehkä joku muukin tykkää..) mutta ei mitään älytöntä.

    - Katteet maalautettu ammattimiehellä helmiäisvalkoisella
    - Mustat straippaukset teetetty ammattimiehellä
    - Satula verhoiltu mustalla/luonnonvalkoisella nahalla
    - Kellerman Microt edessä ja takana
    - Avarampi jenkkipönttö (ei E-hyv.)
    - Jotkut tuning peilit, mistä ei näe juurikaan
    - Perää siistitty niin ettei jäänyt kuin takavalo, kuidusta tehty se ympärystä, käyttäen alkuperäistä osaa -> kilpi siirretty hetkellisesti jemmaan..
    - Vanteiden reunat kiilloitettu
    - Takana 190/50 Sportec M3
    - K&N filtteri
    - Matkustajan jalkarampit poistettu

    Tuoreita kuvia 3kpl, ollos hyvä..







    Tulossa: REMUS Powerizer ohjainyksikkö, 45mm pakosarjat sekä hiilarikatteet..



    -= B u e l l =-
  20. #80
    Eilisestä asti elämää on ilostuttanut XB9S.
    Melko vakio, Remuksen pönttö löytyy. Tärkein muutos mun kannalta on kuitenkin penkki sekä etu- ja takaiskarit. Ovat ilmeisesti scg-mallista eli pyörä on mallia matala. Ylttää mulla 159-senttisellä persjalkaisellakin päkiät maahan jotenkuten.

    Talvella sitten katsellaan vähän minivilkkuja, uutta väriä ynnä muuta mukavaa.
    I ride the Lightning (XB9S -03)
  21. #81
    XB12STT 2007 vaihtui RC8:n tilalle. Kuvia pitää laittaa myöhemmin.

    Edellisen omistajan vaihtamia osia:
    Etulokari normaalin XB12:n malliseksi (musta)
    Peilit
    Vilkut
    STT:n valoritilä ja käsisuojat poistettu
    Jardinen slipari
    Tupit
    Lyhyt perä
    Alumiininen hihnapyöränsuojus
    Ylempi hihnasuojus
    Alempi hihnasuojus
    Lightning Long -tyypinen satula ja takajalkatapit

    Tulossa:
    Uusi mittaripohja
    Ride It:n kytkin- ja jarrukahvat sekä CNC-tupit



    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  22. #82
    Taisit hakea perjantaina tampereen yamaha centeristä tuon STT:n? Ajettiin meinaan sun perässä autolla ku tulit motarille sieltä sarankulmasta Oliko nahkapuvulla jo kylmä?

    Olin just samoisella reissulla viemässä oman pyörän talliin talviteloille..
  23. #83
    Lainaa (Johny Kidd @ Loka. 10 2011,16:39) kirjoitti
    Taisit hakea perjantaina tampereen yamaha centeristä tuon STT:n? Ajettiin meinaan sun perässä autolla ku tulit motarille sieltä sarankulmasta Oliko nahkapuvulla jo kylmä?

    Olin just samoisella reissulla viemässä oman pyörän talliin talviteloille..
    Juu, sieltäpä hain.

    Nahkapuvun alla oli kuoritakki ja -housut ja riittävästi välikerroksia, joten ei ollut ihan niin kylmä kuin voisi luulla. Näillä keleillä ihan hyvä asia että puku on jäänyt laihdutusprojektin jälkeen suureksi

    Sormet tosin hieman olivat kohmeessa loppumatkasta...
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  24. #84
    Pari kuvaa allekirjoittaneesta ja Bulusesta:



    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  25. #85
    Lainaa (Bulu @ Kesä. 01 2011,01:19) kirjoitti
    Noniin, täälä päästellään hiljan valmistuneella XB9S'llä, vm.2004. Pyörää tehty hieman omaa silmää enemmän miellyttäväksi (ehkä joku muukin tykkää..) mutta ei mitään älytöntä.

    - Katteet maalautettu ammattimiehellä helmiäisvalkoisella
    - Mustat straippaukset teetetty ammattimiehellä
    - Satula verhoiltu mustalla/luonnonvalkoisella nahalla
    - Kellerman Microt edessä ja takana
    - Avarampi jenkkipönttö (ei E-hyv.)
    - Jotkut tuning peilit, mistä ei näe juurikaan
    - Perää siistitty niin ettei jäänyt kuin takavalo, kuidusta tehty se ympärystä, käyttäen alkuperäistä osaa -> kilpi siirretty hetkellisesti jemmaan..
    - Vanteiden reunat kiilloitettu
    - Takana 190/50 Sportec M3
    - K&N filtteri
    - Matkustajan jalkarampit poistettu

    Tuoreita kuvia 3kpl, ollos hyvä..







    Tulossa: REMUS Powerizer ohjainyksikkö, 45mm pakosarjat sekä hiilarikatteet..
    Laitetaas nyt pari kuvaa nykykunnosta tänne. Loppukaudesta rupes valkoisen värityksen myötä myös orginal stongat vituttaan ja huonosti verhoiltu penkki (saumat kesti kesän ajot - 4000km) aiheutti myös harmaita.

    Noh, nykäsin katteet irti ja kiikutin ne Automaalaamo Suomalaiseen, Aki Alavarvi teki hienoa työtä ja sekoitti mustan värin, jossa pieniä hippuja seassa - näyttää makeelta auringonvalossa.

    Satulan vein Paulan Verhoomoon, joka teki erikoisen hyvää työtä, nyt on saumat sellaiset kuin pitääkin ja aidosta nahasta tehty, joten pitäis kestää.

    Stongat hankin ihan Motonetistä, ovat Timelessin kamaa. Ajoasento muuttui älyttömästi eikä asennuksessa mitään erikoista ollut, piuhat/vaijerit/letkut riittivät just ja just.

    Tällä kokoonpanolla mentiinkin sitten säilytykseen asti ja nyt laitetaan pikkutilpehööriä pyörä täyteen talven aikana. Uutta tulee mm. kytkin/jarrukahvat, kahvakumit, stongapainot, jalkatapit, OEM led-takavalo, uudet peilit sekä Kellermanin ledit yms. pientä..



    -= B u e l l =-
  26. #86
    Hyvältä näyttää. Mitkä jarru- ja kytkinkahvat meinasit laittaa? Itsellä Ride It Moton halpikset: www.rideitmoto.com. Ihan hyvin viimeistellyt ovat, mutta BuellXB -foorumin keskusteluiden mukaan anodisointi saattaa kulua kohtuullisen nopeasti, ainakin tietyillä väreillä.
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  27. #87
    Moro!

    Juu kiitti vaan, pyörä muuttui ainakin livenä todella maukkaaksi, kyllä musta-hopea teema on vaan ROCK
    Laitoin v.loppuna kahvakumit kiinni ja tankopainot, olivat LSL'n kamaa. LSL'n alumiiniset mustat jalkatapit (viistetty "race" -malli) laitoin myös. Takavalo lähti roskiin huonon kuntoluokkansa takia, tilalle kolvailtiin Buellin OEM led-valo, on makeen näkönen perä nyt, ja valo on KIRKAS

    Seuraavaksi asennan Pazzon mustat vivut, lyhyt malli jossa hopeiset säätönamiskat.

    Näiden pikkustailusten jälkeen sitten uudet Kellermanin led-minivilkut, sekä tämän jälkeen uudet peilit. Rizoman laatuun luotin näissä, vituttaa se ainainen sekunda-peilien värinä.

    Vanteet lähtee maalarille ja väriksi tulee sama kuin katteissakin. Kynäruiskukaveri kikkailee hopeiset "vanneteipit" vanteiden sivuille, joten ihan makee voi tulla kyl. Päivittelen kuvia sitä mukaa kun tallilla tapahtuu!
    -= B u e l l =-
  28. #88
    Onko sulla nämä LSL Grip -tupit ja LSL Grip -tankopainot? Näitä olen itse miettinyt kanssa.

    Itsellä ilmeisesti Frank Partsin lyhyt perä pienemmällä takavalolla, mutta en ole ihan varma kun on edellisen omistaja laittama.

    Pazzon kahvoissa ei varmaan tarvitse ainakaan huolehtia anodisoinnin kulumisesta, mulla saattaa haalistua nuo siniset Ride It Moton versiot.
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  29. #89
    Voin laittaa kuvia tarkemmin noista pisteosista, että miltä näyttää pyörässä. En viitti tänne enempää sotkea. Laita mailia mulle -> gunthertuning@hotmail.com

    Juurikin tuota Grip sarjaa on kahvakumit, mutta painot ovat 88g ja wanhempaa LSL mallistoa, semmoset suipot peräpuikot.

    Pazzoja on kaverit kehuneet ja sen perusteella ne myös otin. Jos olis älyttömästi ylimääräistä, niin tilaisin Rizoman vivut.
    Viimeksi muokannut: Bulu; 12.01.2012 klo 05:10.
    -= B u e l l =-
  30.  
  31. #90
    ^ Kohtalaisen asialliset peilit, mistä ostit? Pitäisi omaankin keksiä jotkut kivat noiden alkuperäisten kammotusten tilalle. Maalausoperaatiokin olisi edessä, saa nähdä onnistuuko vielä ennen kevättä vai siirtyykö vuodella. Perä pitäisi tietysti typistää myös, siistiä jälkeä olet siinäkin tehnyt.

    Visiot on täällä jo selkeät, aika ja raha toteutukseen vaan puuttuu...
    I ride the Lightning (XB9S -03)
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen