Sivu: 6 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 349:sta
  1. #151
    Lainaa (SenioRR @ Syys. 17 2009,22:40) kirjoitti
    Lainaa (Staga @ Syys. 17 2009,22:21) kirjoitti
    Lainaa (Rudie @ Elo. 30 2009,23:02) kirjoitti
    Nyt ykköspyöränä XR1200. Pari viikkoa sitten hommasin. Parempi putki ja matalammat sarvet tarvis varmaan ensin vaihtaa.
    Miltäs se tuntuu? Itsekkin hieman miettinyt XR:ää.
    Se on ku iso supermoto! Mä tykkäsin kun semmosella ajelin puolen tuntia. Pikkasen kaipaa lisää puhtia, mutta luulen että ne HD:n "normimuutokset" tois sitä sopivasti lisää. Tuohonhan saa jo jos jonkinlaista putkea ja piippua. Jarrut ovat hyvät ja helpot. Alusta tuntuu ainakin mutkatiellä pelaavan hienosti, tosin en oudolla pyörällä oikeen uskaltanut isoa kovaa ajaa. Kun tuon koeajoin, alkoi mulla heti pyöriä visiot päässä Cafe Racereista tai flat-trackereista Sportti lähtökohtana...
    Sori, en huomannut tuota kysymystä aiemmin. Tosin vasta nyt tuohon voi oikeastaan vastata, kun on reilu pari tonnia tullut XR:llä ajettua. Superduken jälkeen peli tietysti tuntuu painavalta ja laiskalta, mutta ajettavuus on ihan ok. Moottorin luonteesta pidän erityisesti, KTM:n on/off -tyyliseen kaasuun tottuneena XR on erittäin helposti ajettava myös pienissä nopeuksissa. Etupää ja jarrut tuossa on ihan ok, takaiskarit menee ehkä vaihtoon jossain vaiheessa. Samoin nuo 'normimuutokset' tarvii tehdä. Putkia alkaa onneksi olla ihan hyvä valikoima.
    Lisää asiaa tuolta: http://www.xr1200ownersgroup.com/site/index.php
    Ja osia: http://www.adrenalinmoto.co.uk/
  2. #152
    XR1200X olis aika makea peli, siinä on korjattu noita tavan XR:n yleisimpiä "puutteita"... Säädettävä vaimennus sekä etu- että takapäässä, näyttäis edessä olevan kelluvat levyt ja *stongakin matalampi. Hintaero tavalliseen sen verran pieni et sijoitus kannattaisi (siis jollei onnistu löytämään tavallisesta tarjousyksilöä)...

    T. Nimim. Ostin juuri "tarjouksesta" XR:n ja palikoita tässä suunnittelen, taakse luultavasti bitubon remote reservoir -iskarit, stongaksi night rodin musta tanko. Putkeksi tullee sitten joskus Remus...



  3. #153
    Lainaa (s&s @ Loka. 16 2009,10:36) kirjoitti
    XR1200X olis aika makea peli, siinä on korjattu noita tavan XR:n yleisimpiä "puutteita"... Säädettävä vaimennus sekä etu- että takapäässä, näyttäis edessä olevan kelluvat levyt ja *stongakin matalampi. Hintaero tavalliseen sen verran pieni et sijoitus kannattaisi (siis jollei onnistu löytämään tavallisesta tarjousyksilöä)...

    T. Nimim. Ostin juuri "tarjouksesta" XR:n ja palikoita tässä suunnittelen, taakse luultavasti bitubon remote reservoir -iskarit, stongaksi night rodin musta tanko. Putkeksi tullee sitten joskus Remus...
    Joo, tarjouksesta minäkin omani ostin. Hassua, että vuosi sitten olisi pitänyt pitänyt maksaa enemmän väliä. Kannatti odottaa vuosi ja ajaa Kottaraisella 5500 kilsaa lisää, kun väliraha pieneni kahdella tonnilla, ja sai vielä vuotta uudemman pelin

    Night Rodin tankoa minäkin katselin, mutta tilasin Fehlingin vastaavan. Talven aikana joko Remus tai Termignoni tullee putkeksi. Bituboja olen myös miettinyt takaiskareiksi, vaikka XR1200X:n suspension kittiäkin taitaa saada ihan kohtuuhintaan. Siinä kai paranisi keulakin vielä vähän.

    Meinasitkos muuten Remuksen kanssa Power Commanderia, Powerizeriä tai muuta käyttää? Entä ilmanputsari, ei taida olla vaihtoehtoina kuin vakio tai Pipercross?
  4. #154
    Lainaa (Rudie @ Loka. 16 2009,12:52) kirjoitti
    Joo, tarjouksesta minäkin omani ostin. Hassua, että vuosi sitten olisi pitänyt pitänyt maksaa enemmän väliä. Kannatti odottaa vuosi ja ajaa Kottaraisella 5500 kilsaa lisää, kun väliraha pieneni kahdella tonnilla, ja sai vielä vuotta uudemman pelin
    Mä huomasin "tarjouksen" ihan sattumalta, olin itse asiassa ostamassa ihan toista pyörää mut sitten XR osuikin hintahaarukkaan... Olin jo luullut parantuneeni tosta kuuluisasta HD-kuumeesta mutta niin se vaan iski salakavalasti kuitenkin. Katsoin harrikan kotimaan sivut tänään ja näyttäisi tarjouskin loppuneen...

    Lainaa kirjoitti
    Night Rodin tankoa minäkin katselin, mutta tilasin Fehlingin vastaavan. Talven aikana joko Remus tai Termignoni tullee putkeksi. Bituboja olen myös miettinyt takaiskareiksi, vaikka XR1200X:n suspension kittiäkin taitaa saada ihan kohtuuhintaan. Siinä kai paranisi keulakin vielä vähän.
    Keulasta en ole lukenut niin paljon valitusta kuin takaiskareista, joten mä ajattelin tyytyä noihin bituboihin. Kotimaasta tarjosivat 715 erkkiä, en oikein tiedä onko toi nyt sit paljon vai vähän. Performance suspension kitin msrp näyttäis olevat 1500 taalaa eli se irtois noin $1200:lla + rahti + tulli ja verot eli varmaan menis tuohon puolentoistatonnin hujakoille (EDIT: piti tarkastaa, dollarin nykykurssilla saattais tulla tulla huomattavasti edullisemmaksi, jos rahti olis $300 niin mentäis vajaassa 1300 eurossa eli olis kyllä aika edullista). Tangon valitsin XR1200owners-foorumista lukemieni juttujen perusteella (ja vanhasta kokemuksesta tiedän et mulla sporttirunkoisissa peleissä suht' matala tanko toimii parhaiten).

    Lainaa kirjoitti
    Meinasitkos muuten Remuksen kanssa Power Commanderia, Powerizeriä tai muuta käyttää? Entä ilmanputsari, ei taida olla vaihtoehtoina kuin vakio tai Pipercross?
    Mulla oli tarkoituksena laittaa powerizer, mutta tuolta em. foorumilta löytyi juttua powerizerin kanssa tehdyistä dynoajoista ja se on ilmeisesti aivan hanurista. Olisikin ollut liian hyvää ollakseen totta... Power Commander on mun valinta, TMax olis tietty paras, mutta mun mielestä vähän kallis. Tosin tohon PC-V versioon saa autotunen kiinni, joten se ajanee saman asian kuin TMax ja edullisemmin (power commander maksaa jenkeissä 290 taalaa, autotunen saa varmaan noin 300 taalaan. Putsariksi tullee pipercross, pitää ottaa samalla kun tilaan adrenalinilta putken.

    Mä en ole ajanut omallani vielä metriäkään ja se on tilanpuutteen vuoksi talvisäilytyksessä myyjäliikkeessä, himottais kyllä niin pirusti päästä jo vähän vaihtamaan osaa. Ja tämän pyöränhankinnan kohdalla oli tarkoituksena et ostan sellaisen jolle ei tarvi tehdä mitään muuta kuin ajaa... No, mihinkäs sitä tavoistaan pääsee.



  5. #155
    Lainaa (s&s @ Loka. 16 2009,13:25) kirjoitti
    TMax olis tietty paras, mutta mun mielestä vähän kallis. Tosin tohon PC-V versioon saa autotunen kiinni, joten se ajanee saman asian kuin TMax ja edullisemmin (power commander maksaa jenkeissä 290 taalaa, autotunen saa varmaan noin 300 taalaan. Putsariksi tullee pipercross, pitää ottaa samalla kun tilaan adrenalinilta putken.
    Kannattaa tsekata eBaysta noita TMaxeja. Tilasin omaan pyörääni ThunderMaxin Eastern Performance Cycles-nimisestä firmasta. Buy-It-Now hinta oli 900taalaa mutta tarjosin kilkkeestä 650$. Läpitte meni! Eli tuohon hintaan on ihan kilpailukykyinen PC:hen ja muihin "vähän parempiin" bokseihin. Toin laatikon sitte itse Suomeen kun Jenkeissä kävin, eli lähettivät sen kaverin osoitteeseen siellä. Säästyi postikulut ja vähän muutakin...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  6. #156
    Lainaa (SenioRR @ Loka. 16 2009,14:35) kirjoitti
    Lainaa (s&s @ Loka. 16 2009,13:25) kirjoitti
    TMax olis tietty paras, mutta mun mielestä vähän kallis. Tosin tohon PC-V versioon saa autotunen kiinni, joten se ajanee saman asian kuin TMax ja edullisemmin (power commander maksaa jenkeissä 290 taalaa, autotunen saa varmaan noin 300 taalaan. Putsariksi tullee pipercross, pitää ottaa samalla kun tilaan adrenalinilta putken.
    Kannattaa tsekata eBaysta noita TMaxeja. Tilasin omaan pyörääni ThunderMaxin Eastern Performance Cycles-nimisestä firmasta. Buy-It-Now hinta oli 900taalaa mutta tarjosin kilkkeestä 650$. Läpitte meni! Eli tuohon hintaan on ihan kilpailukykyinen PC:hen ja muihin "vähän parempiin" bokseihin. Toin laatikon sitte itse Suomeen kun Jenkeissä kävin, eli lähettivät sen kaverin osoitteeseen siellä. Säästyi postikulut ja vähän muutakin...
    No toi on ollut jo edullista...

    Mä ajattelin alotella PC-V:llä ja jos näyttää että homma ei pelitä, niin ostan sitten lisäksi autotunen. PC-V:n XR-version mukana tulee kartta pipercross + remus -paketille...
  7. #157
    Lainaa (s&s @ Loka. 16 2009,16:28) kirjoitti
    Lainaa (SenioRR @ Loka. 16 2009,14:35) kirjoitti
    Lainaa (s&s @ Loka. 16 2009,13:25) kirjoitti
    TMax olis tietty paras, mutta mun mielestä vähän kallis. Tosin tohon PC-V versioon saa autotunen kiinni, joten se ajanee saman asian kuin TMax ja edullisemmin (power commander maksaa jenkeissä 290 taalaa, autotunen saa varmaan noin 300 taalaan. Putsariksi tullee pipercross, pitää ottaa samalla kun tilaan adrenalinilta putken.
    Kannattaa tsekata eBaysta noita TMaxeja. Tilasin omaan pyörääni ThunderMaxin Eastern Performance Cycles-nimisestä firmasta. Buy-It-Now hinta oli 900taalaa mutta tarjosin kilkkeestä 650$. Läpitte meni! Eli tuohon hintaan on ihan kilpailukykyinen PC:hen ja muihin "vähän parempiin" bokseihin. Toin laatikon sitte itse Suomeen kun Jenkeissä kävin, eli lähettivät sen kaverin osoitteeseen siellä. Säästyi postikulut ja vähän muutakin...
    No toi on ollut jo edullista...

    Mä ajattelin alotella PC-V:llä ja jos näyttää että homma ei pelitä, niin ostan sitten lisäksi autotunen. PC-V:n XR-version mukana tulee kartta pipercross + remus -paketille...
    Eiköhän XR noilla muutoksilla toimine ihan loistavasti Power Commanderinkin kanssa. Mulle olisi riittänyt ihan vaikka FuelPack, mutta kun tuli tilaisuus saada tuo TMax about samaan hintaan kuin mitä maksaa FuelPack tai Voima Komentaja Suomessa, niin tartuin tilaisuuteen. Dollarin kurssikin oli alempana viime kesänä kuin nyt... Hyvin toi laite on toiminut Bobissa ja penkitinkin pyörän, vaikka turhaahan se oli. Tmax toimii niin kuin lupaavat ja asennus oli helppo. Tosin Dynassa joutu pikkasen ahertamaan, koska tilaa on vähän.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  8. #158
    Lainaa (Rudie @ Loka. 16 2009,12:52) kirjoitti
    Night Rodin tankoa minäkin katselin, mutta tilasin Fehlingin vastaavan. Talven aikana joko Remus tai Termignoni tullee putkeksi. Bituboja olen myös miettinyt takaiskareiksi, vaikka XR1200X:n suspension kittiäkin taitaa saada ihan kohtuuhintaan. Siinä kai paranisi keulakin vielä vähän.
    Oletko jo edennyt takaiskareiden kanssa? Kyselin Öhlinsin HD908:n *hintaa jenkeistä, tarjosivat $699 + rahti $125... Laskujeni mukaan tuosta tulisi noin 700e tullin ja ALV:n jälkeen... Kiinnostaisko kimppatilaus, jos saatais rahtikulujen osuutta per iskaripari alemmaksi?

    (Kotimaassa tarjosivat 800 erkillä, satkun säästö on ainakin mulle jo riittävä motivaatio tilata jenkeistä.)

    Vaimentimetkin tuli tilattua jo, päädyin sit kuitenkin supertrapin alukannuihin, bongasin tämän kuvan netistä ja trapit näytti niin siistiltä: http://i39.tinypic.com/vpck8o.jpg



  9. #159


    -03 FXST, Supertrapp, Crane Cams Fireball HI-4TC. Ajatus modata talven aikana hieman, valkoista solo jousisatulaa ja madallusta... Kahtottaan kahtottaan

    Idean kiihoittimena toimi -> http://www.choppercityusa.com/pics/B.../Blue/hr21.jpg

    nimim. Lonely Rider
    Kickstart, deserve the ride!
  10. #160
    Lainaa kirjoitti
    Oletko jo edennyt takaiskareiden kanssa? Kyselin Öhlinsin HD908:n *hintaa jenkeistä, tarjosivat $699 + rahti $125... Laskujeni mukaan tuosta tulisi noin 700e tullin ja ALV:n jälkeen... Kiinnostaisko kimppatilaus, jos saatais rahtikulujen osuutta per iskaripari alemmaksi?
    Enpä ole iskariasiaa kauheasti miettinyt. Periaatteessa tuo Öhlins voi olla vähän turhankin hifiä (eli kallista) mulle, mutta ei se nyt poissuljettu vaihtoehto ole. Mikäs malli tuo HD908 vaan on, kun en sitä löytänyt, vaan ainoastaan 907:n http://www.ohlins.com/Our-products/M...ruiser/HD-907/
    En nyt jaksa muistaa enkä ihan heti pääse tarkistamaan, mutta eikös tuo pituus (360) ole sama kuin alkuperäisiskareissa?
  11. #161
    Lainaa (Rudie @ Loka. 28 2009,14:06) kirjoitti
    Enpä ole iskariasiaa kauheasti miettinyt. Periaatteessa tuo Öhlins voi olla vähän turhankin hifiä (eli kallista) mulle, mutta ei se nyt poissuljettu vaihtoehto ole. Mikäs malli tuo HD908 vaan on, kun en sitä löytänyt, vaan ainoastaan 907:n http://www.ohlins.com/Our-products/M...ruiser/HD-907/
    joo, onhan se kallis mut jenkeistä tilaten halvempi kuin bitubo euroopasta tai kotimaasta. HD908 on sama kuin 907, mutta keltaisilla jousilla:
    https://www.harris-performance.com/website....91.html

    Kai öölinssinsseissä pitää keltaiset vieterit olla...

    Lainaa kirjoitti
    En nyt jaksa muistaa enkä ihan heti pääse tarkistamaan, mutta eikös tuo pituus (360) ole sama kuin alkuperäisiskareissa?
    Öölinssi lukemani mukaan 1/4" pisempi. Täällä juttua ja kuvaa:
    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=443960
  12. #162
    s&s, laitoin privaa.
  13. #163
    Moponi on XLH 883, vuosimallia 1992. Pieniä muutoksia siihen on tehty, kuten vaihdettu sportbob-tankki ja dragbar-tanko. Myös takajousitusta on madallettu ja ilmanputsariksi vaihdettu ruma Kuryakunin Hypercharger. Talven kuluessa tarkoitus on korvata dragbar apehangerilla ja vähän muutenkin "bobata" pyörää.

    Rudie tämän varmaan tietääkin, koska jos hän on se, joksi häntä vahvasti epäilen, on hän ajanutkin pyörälläni ja minä hänen XR:llään.
  14. #164
    Dyna 2006 Street Bob
  15. #165
    Lainaa (joemosely @ Joulu. 05 2009,19:45) kirjoitti
    Rudie tämän varmaan tietääkin, koska jos hän on se, joksi häntä vahvasti epäilen, on hän ajanutkin pyörälläni ja minä hänen XR:llään. *
    Tervetuloa foorumille joemosely . Jännä nähdä miten sun pyörä muuttuu talven aikana. Ensi kesänä voin sitten sillä tuuletella kainaloita. Omaan voisikin oikeastaan laittaa vaikka clip-onit.

    Nimim. Öhlinsit jo tilattu
  16. #166
    Niin, kainalot kyllä tuulettuu, mutta ei kuitenkaan 40 cm korkuisen apen kera, vaan 31-senttisen. Meni vähän pupu pöksyyn tuon korkeuden kanssa. Vanhan drag barin irrotin tänään, joten se olisi tuossa ylimääräisenä, kromattu tosin...
  17. #167
    Lainaa (Rudie @ Joulu. 06 2009,18:38) kirjoitti
    Nimim. Öhlinsit jo tilattu
    Mulle tuli paketti joku viikko sitten...

  18. #168
    Lainaa (s&s @ Joulu. 06 2009,20:17) kirjoitti
    Mulle tuli paketti joku viikko sitten...

    Intobikesistäkö tilasit? Mä valitsin pähkäilyn jälkeen mustat jouset. Nyt sitten mietitään sopivaa putkea. Sitten alkaakin olla tärkeimmät palikat hommattu.
  19. #169
    Lainaa (Rudie @ Joulu. 06 2009,21:26) kirjoitti
    Intobikesistäkö tilasit? Mä valitsin pähkäilyn jälkeen mustat jouset.
    Sieltäpä sieltä, kiitos vinkistä

    Lainaa kirjoitti
    Nyt sitten mietitään sopivaa putkea. Sitten alkaakin olla tärkeimmät palikat hommattu.
    Tässä on mun valinta:


    PC:iin on vielä tulossa autotune ettei tarvi dynotella.

    Tosin en ole aivan varma onko supertrappit lopullinen valinta, nyt noi kannut on alkaneet näyttää vähän töpöiltä silmään. Mutta katsotaan...
  20. #170
    Mitenkään sotkematta XR1200-omistajien ajatuksia ja ehkä olette tuohon firmaan jo törmänneetkin... Aika montaa eri vaihtoehtoa tarjoavat XR:ään...Linkki.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  21. #171
    Lainaa (SenioRR @ Joulu. 07 2009,13:43) kirjoitti
    Mitenkään sotkematta XR1200-omistajien ajatuksia ja ehkä olette tuohon firmaan jo törmänneetkin... Aika montaa eri vaihtoehtoa tarjoavat XR:ään...Linkki.
    Joo, adrenalinin sivuilla on tullut vierailtua, alunperin oli aikomuksena hommata remuksen putkisto sieltä mutta epämääräisten mittaustulosten vuoksi jäi tilaamatta...

    Nyt olisi tarkoituksena tilata pipercrossin filsu ja kookkampi ilmanotto. Ja samalla ehkä vähän hiilikuitua koristeeksi *
  22. #172
    Lainaa (s&s @ Joulu. 07 2009,14:04) kirjoitti
    Joo, adrenalinin sivuilla on tullut vierailtua, alunperin oli aikomuksena hommata remuksen putkisto sieltä mutta epämääräisten mittaustulosten vuoksi jäi tilaamatta...

    Nyt olisi tarkoituksena tilata pipercrossin filsu ja kookkampi ilmanotto. Ja samalla ehkä vähän hiilikuitua koristeeksi *
    Aika ristiriitaista tietoa noista putkista kyllä liikkuu. Remus ja QD ei ilmeisesti anna kovinkaan paljon lisää tehoa, joten hyöty jää lähinnä painon säästöön. Samoin Vance & Hines on saanut sekä ruusuja että risuja. Supertrappin kokorööri vois olla hyvä, mutta en oikein tykkää ulkonäöstä. No onhan tässä talvi aikaa miettiä, ja voihan vielä jotain uuttakin markkinoille tulla. Pitää nyt ainakin odottaa sitä owners groupissa mainittua tulevaa testiä.
  23. #173
    Lainaa (Rudie @ Joulu. 07 2009,15:03) kirjoitti
    Aika ristiriitaista tietoa noista putkista kyllä liikkuu. Remus ja QD ei ilmeisesti anna kovinkaan paljon lisää tehoa, joten hyöty jää lähinnä painon säästöön. Samoin Vance & Hines on saanut sekä ruusuja että risuja. Supertrappin kokorööri vois olla hyvä, mutta en oikein tykkää ulkonäöstä. No onhan tässä talvi aikaa miettiä, ja voihan vielä jotain uuttakin markkinoille tulla. Pitää nyt ainakin odottaa sitä owners groupissa mainittua tulevaa testiä.
    Mäkin teen lopullisen päätöksen sitten kun näkee tuon testin. Onko sulla muuten tietoa, missä lehdessä se julkaistaan? Oliko se Hot Bike?

    Mulla silmää ehkä miellyttäisi tällä hetkellä eniten nuo Free Spiritsin megafoonimalliset kannut... Mutten kyllä maksa pelkistä vaimentimista noin paljon, varsinkaan kun en ole nähnyt mitään testejä niistä. Supetrappit irtos noin kolmeenpuoleensataan pari, nuo taitaisi mennä yli kahdeksansadan toimituskuluineen.
  24. #174
    Lainaa (s&s @ Joulu. 07 2009,16:49) kirjoitti
    Onko sulla muuten tietoa, missä lehdessä se julkaistaan? Oliko se Hot Bike?
    No nyt oli tullut lisää infoa, lehti on hot bike. Netistä löytyy teaser-versio ilman numeroita, nekin oli ilmeisesti alunperin löytyneet netistä, mutta sit oli karsittu pois et paperille saatais menekkiä. Supertrappin kokoputkisto oli vetänyt pohjat, xr1200 ownersista löytyi tieto "the Supertrapps had the best peak hp figure and only 2ft/lb short of the best peak torque figure. And they are tunable for more torque if need be.".

    EDIT: D&D oli lehden mukaan paras all around -putki, ihan messevän näköinen ja äänimaailmakin muistuttaa harleytä:
    http://www.youtube.com/watch?v=6T9_tBfaByI

    Tosin koneen äänet kuuluu aika hyvin läpi tosta kulmasta...



  25. #175
    Ilmoittaudutaan kortteeriin,
    Coloradosta -08 (vanha) VRSCDX abs denim w/gloss stripes, menty huimat 881 miles/1470 km

    Peace, kevättä odotellessa.
    -13 BMW K1300R
    XxxxxxxxxxxxxxxX
  26. #176
    En halua viilata pilkkua, mutta olenkohan ymmärtänyt väärin tuon aloittajan tarkoituksen *

    » HD-owner; ilmoita mallisi tänne

    Tuntuu olevan juttua asiasta ja asian vierestä.



  27. #177
    Sportti: XL 1200N -2008
  28. #178
    Sportti: XL 1200N -2008
  29. #179
    fättäri -98
    Puch SGS, EMW 350, CZ, Jawa, Pannonia, Norton 600 Dominator, Japseja useampi, Moto Guzzeja, Englantilaisia sekä HD:eitä. Ja pari Bemaria.
  30.  
  31. #180
    Lainaa (Rudie @ Joulu. 07 2009,15:03) kirjoitti
    Pitää nyt ainakin odottaa sitä owners groupissa mainittua tulevaa testiä.
    Linkki: http://www.danddexhaust.com/pdf/2010...00BobCat-2.pdf

    (Joo, sorry, menee aiheen viereen eikä sisällä munankasvatusvinkkejä )
Sivu: 6 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen