Sivu: 1 / 12:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 349:sta
  1. #1
    Monissa muissakin merkkikohtaisissa on vastaava, joten miksipä ei täälläkin.

    Mulla ei ole, mutta avaan kuitenkin topikin.
  2. #2
    Sportster XLH 1200 vm. 1990, jossa
    - portatut kannet ja isommat venttiilit
    - Edelbrock -kaasutin + ilmanputsari
    - Samsonin Long Shot -putket
    - leveämmät +4 t -kappaleet
    - stretch -tankki
    - siirtosarja
    - lyhyemmät takaiskarit
    - kromia aika rutkasti
    - aavikkovälitykset
    - ym.





    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
  3. #3
    HD Dyna Street Bob FXDBI vm.2006

    Mitään suurempaa en siihen oo tehny. Perinteiset hengitysmuutokset on tehty, eli:
    Cobra 2-1 putkisto,
    S&S-ilmansuodatin kitti,
    race-download ruiskussa. Ja sit muuta pientä:
    takalokasuoja lyhennetty,
    tanko ja riserit vaihdettu(samalla siirsin s-johdot tangon sisään),
    takavalo ja vilkut,
    takaiskarit(Öhlins.. ).
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  4. #4
    XL 883 vm-95
    peruspyörä , pienillä lisukkeilla
    lisättynä
  5. #5
    FXDB bobi -07

    Ja normi muutokset:
    K&N filsu
    V&H shortshots staggered
    Fuelpak

    Joka kerta kun mopon käynnistän, niin hymyilyttää.. ajamisesta puhumattakaan..
    -Heikki-
    FXDB -07
  6. #6
    FXDC Dyna Super Glide Custom -08 Screamin Eaglen Slash Down putkilla. 96cid ilman tasapainoakselia siis. Tulossa on pikairrotettavat sissy ja plexi matka-ajoa ajatellen. Muita varusteita kattellaan kun keritään, jos tarvitaan. Tehot ja varsinkin väännöt riittää tässä vaiheessa iha hyvin.

    Mittarissa vasta ensituntumat eli parisen sataa kilometriä.. Ajoasennossa totuttelemista Ducatin jälkeen/rinnalla. Keula tuntuu kevyeltä ja takajarruakin tulee käytettyä kun se tuntuu jopa vaikuttavan hidastumiseen merkittävästi.

    Risteyksissä ja mutkissakin menee yllättävän rennosti painoonsa nähden kun ei yritä liikaa. Kone meni ihan alussa usein rajoittajalle, kun noita varveja ei ihan Ducatin tapaan voi ottaa. Hauska ja äänekäs laitos joka tapauksessa.

    Luonteessani on sen verran harakkaa, että tuo romin kiilto istuu silmään mukavasti.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  7. #7
    -80 shoveli.
    Lainsallimissa rajoissa omavalmiste, ei toki minun tekemänä. Omien näkemysten ja toiveiden mukaan mulle tehty.
    Ammattitaidolla .
    Pitkähköä upsidedown keulaa, paljon lasikuulapuhallettua alumiinia, maalauksessa kuviot omatekemiä...ymsyms.
    Samanlaista ei tule heti vastaan, vaikkei se olekaan pointti.
    Se vaan on "se juttu", pitää rakentaa(nnuttaa) oman näköinen härveli.



    E: pistetään nyt toi kuvakin tänne



    Mukava ku pukama...eiku mukana

    Mei tö iiköls SKRIIM!

    The Mocamaster

    Koska kortti ja leipä
  8. #8
    Ihan ensimmäinen Evo 1340 vm 1984.
    Kirous ja siunaus, riippuu mistä kulmasta kattoo.
    Toiminut 3 ajokautta 30.000 ylläpitäen, ei korjaten. Mut elämästä ja ajelusta olen nauttinut.
    Kuluvia osia on enemmän ketjuvetoisessa.
    Mitenkä mulle aina osuu nämä rajatapaukset.
    Pysytään hengissä kesä kerrallaan
  9. #9
    V-Rod Turbo 2005, alkuperäistä runko ja akselit. CVO Ultra 2007 musta-oranssi 1800 cc, vaihdettu ilmanputsari, Race Tuner ja Kess-Tech napista säädettävät pakoputket.
    Oli 12 vuoden ajan Dyna Wide Glide 1994 S&S 124, joka on nyt serkkupojalla. Kulkee 11.1 s ja 194 km/h varttimailin. Sitä tuli ruuvailtua riittävästi.
    Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide 128, KTM 1290 Superduke, pari Ducatia, KTM 450, Husaberg 570, Honda CR 500
  10. #10
    Electra Glide Stanu FLHT-01
    -SE:n fishtail-putket
    -Roadkingin penkit
    -JNE..............
    WIDEGLIDE -98
  11. #11
    HD Wla 1942, 45 CID,alkuperäinen / entisöity museorekisteri/ sotavarustus
    HD FLH 1957, 74 CID /Panhead/ alkuperäinen/ entisöity/ viimeinen jäykkäperä/ museorekisteri
    HD FLSTC 1994 , 80 CID/ alkuperäinen/S&S E malli, ei muuta kilkettä.
    Museopyörät ovat tulleet aikoinaan ( 20v sitten) pahvilaatokossa tai "projektina", mielenkiintoiset historiat.....


    Nämä amerikan pyöristä

    ja pari Brittiä

    Triumph Bonneville T 120 R, 1969, alkuperäinen/ museorekisteri
    Triumph Sprint ST 955i 2003 /alkuperäinen

    ja Husqvarna



  12. #12
    Mulla -93 Dyna, suhtkoht orkkis. Tietty päässä on vaik mitä villejä ideoita rakentelusta mutta jos tulevana talvena sais tehtyä semmosta yleistä huolenpitoo, vähä sähköjuttuja, ajoasennon viilausta tangon ja satulan avulla, ehkä sit jotain muuta pientä, niin hyvä niin.

    Eka HD kyseessä, välillä tekee mieli vaihtaa, millon pannuun, millon softailiin, buelliin, moto-guzziin, matkasohvaan, bränikkään sportsteriin, millon mihinkin. Välillä taas tuntuu et nykyisessä Dynassa voi olla pyörää loppuelämäks.




    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  13. #13
    FXDC -07 muutoksena siirtosarjat heti uutena. Ekas huollos stage1 (screamin eaglen suodatin ja sliparit) sen jälkeen on kone vetänny ja tuntunnu hyvältä.
    Talven aikana tuli laukut, street bobin satula, tavarateline lokarin päälle, pullback raiserit, flyer bar tanko, lisää kiiltäviä piste osia, jne.......

    http://jallu65.spaces.live.com/photos....owner=1



  14. #14
    Jaahas, aloitanpa tästä, eli samalla eka oma viesti tänne.

    XL1200S -96 eli Sportster 1200 Sport
    Ulkomuotoon on tehty pientä viilausta ja moottoriin paljon säätämistä. Nyt kulkee mielestäni ihan hyvin.

    Vastikään tulin myös hankkineeksi Sportsterin kaveriksi FLHRI -97:n eli Road Kingin. Tämä mielestäni vaimentimia lukuunottamatta orkkis ja nyt n. 14000 km ajettu.
    XL1200S, eli Sportster 1200 Sport -96
    FLHRI, eli Road King -97
  15. #15
    Shovelhead FL 1970
    No pain, no gain...
  16. #16
    trumppa vaihtui rautapäähän. kesä mennyt ja mieli iloinen.joku tietysti sanoo että olis hankkinut paremman ekaks harrikaksi mutta olen tyytyväinen.se mikä näissä on kivaa niin stuukkia olen vaihtanut kuusi kertaa ja syksyn viimeinen eli seitsemäs tulossa.leveä pidempi keula + kuusi astetta ja kolme asteiset laakerikupit.eli tästä harrikka harrastus lähti liikkeelle.seuraavaksi shovel late tai evon tekniikalla.uudempaan en lähde twin camit .se mikä on rikki.korjataan.xlh 1200-77
    oli lapsuudessa puiset leikkikalut ja kireä pipo ,siksi olen mikä olen madenzo
  17. #17
    Helinä-Harley; Shovel -50
    pitkä ja jäykkä



    ...siniset silmät ja naurava suu...
  18. #18
    Lainaa (Piukku @ Syys. 18 2007,08:15) kirjoitti
    Helinä-Harley; Shovel -50 *
    pitkä ja jäykkä
    vaude ,oikea meininki
    oli lapsuudessa puiset leikkikalut ja kireä pipo ,siksi olen mikä olen madenzo
  19. #19
    Lainaa (Piukku @ Syys. 18 2007,08:15) kirjoitti
    Helinä-Harley; Shovel -50 *
    pitkä ja jäykkä
    Tuleeko 'Helinä' Shovelin aiheuttamasta äänestä vai onko se vain nimi?
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
  20. #20
    Helinä-Kolina sai nimensä vuosia sitten aurinkoisena ajelupäivänä.
    Suurta nautintoa hymy korvissa (ja kärpäset hampaiden välissä).
    Pitkä ja jäykkä chopperi jalkojen välissä. Fiilistelyä. Nautiskelua. Ääniä. Helinää... kolinaa... hmmm.. chopperi... kopteri... helinää...
    Pientä ajatusleikkiä, puoli totuutta - Helinä-Kolina.

    Nimi on ollut jo nelisen vuotta. Maalaukset tuli viime talvena.
    Kaikkeahan ei tarvitse ottaa niin tosissaan.

    Suhina lisänimi tuli tänä kesänä, kun takanakki suhisi tyhjäksi.
    ...siniset silmät ja naurava suu...
  21. #21
    Softail FXSTDI Deuce -04
    Rocket 3 -08 ,K1200 LT -05 , F650 GS -08 , R 1200 GS -05 , ...*
  22. #22
    v-rod 2002
    supertrapp,kaikki hd lisäkromit,erikoismaalaus,stonga,peilit, yms sälää.kiva peli....
    Mä jaksa mitää paskapuheita kuunnella......
  23. #23
    Lainaa (Piukku @ Syys. 18 2007,08:15) kirjoitti
    Helinä-Harley; Shovel -50
    pitkä ja jäykkä
    Tämäkö?



    No pain, no gain...
  24. #24
    Lainaa (Jepe @ Syys. 19 2007,20:40) kirjoitti
    Lainaa (Piukku @ Syys. 18 2007,08:15) kirjoitti
    Helinä-Harley; Shovel -50
    pitkä ja jäykkä
    Tämäkö?
    Lainaa (Piukku @ Syys. 18 2007,08:15) kirjoitti
    Helinä-Harley; Shovel -50
    pitkä ja jäykkä
    Tämäkö?

    Toista samanlaista ei taida olla...
    ...siniset silmät ja naurava suu...
  25. #25
    Yöjuna 2002, 17 prossan muutoksilla (240 perä yms. muuta mukavaa). Mukava päristellä mutkateitä.
  26. #26
    07- Street bob. Täysin alkuperäinen, ei mitään lisäyksiä. Öljyt on kerran vaihdettu Mielessä on kyllä kaikenlaisia ideoita, mm. gt-teippaukset meinasin laittaa lokasuojiin, kun rekkarikin on sopivasti GT 500. Tällähetkellä kaikki rakenteluenergia ja rahat on suuntautuneet auton 66:n Chervoletin polttoaineensyönnin/tehojen kasvattamiseen sekä myös ulkoasun ja muutoinkin yleisen toimivuuden parantamiseen.
  27. #27
    Sportster Custom 883 vm. 2007
    -Värinä on Black Pearl
    -Ihan normi muutokset; Vance & Hines Straitshots sliparit, Srceamin' Eagle hiflo-ilmanputsari, V & H Fuelpak

    Talven aikana on tarkotus laittaa vähän erinlaiset sarvet ja jos sais jonkinlaisen sissybarin taivuteltua.
  28. #28
    Sekaventtiili 1000cc ja vm. 1920.
  29. #29
    Pannu -51.
    Mun eka H-D
    Jäykkäperä, springeri, apehanger.. mitä siinä muuta tarvitaan..
    Kuva



    <p>www.riversidekustomday.com</p><p>riversidehobos.blospot.com</p>
  30.  
  31. #30
Sivu: 1 / 12:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen