Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Tuo on vissiin sitten kilpaileva malli Hondan Dn-01lle, jota jossain viestissä on esitelty. Taitaa tosiaan maxit ruveta aina vain enemmän muistuttamaan ulkonäöltään perinteisiä moottoripyöriä.
    Aikuinen nainen nexusti

Maxin mukavuus on mielestäni juuri siinä "sohvassa"
    Joten minä kyllä kallistun perinteisiin malleihin jossa isomies ja hermo lepää
    Aika mielenkiintoinen konsepti

Periaatteessahan tuo on ihan perus-skode, jossa on keskitunnelin päälle vain rakennettu kiinteä boxi, jonka kansi on vielä muotoiltu "bensatankiksi". Mutta noin teknisesti eritoten tuo voi olla aika mielenkiintoinen mm. Buell-tyyppisine, vanteen kokoisine jarruineen. Mitäköhän tuolta löytyy konehuoneesta? Tekstin mukaan 2-mukinen 750cc, mutta veikkaan että kuitenkin rivikone, kenties hieman Yamahan T-Max -tyyliin
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
    Joo, aika hassua, että on naamioitu bensatankin näköiseksi tuo tavaratilan ykköskansi ja kuitenkin tankin täyttöaukko on katteen sivussa.

Mikähän mahtaa olla tuon skootterin pääasiakasryhmä, joille tuotetta markkinoidaan?

Aikuinen nainen nexusti
    Raja-aidat alkavat häilyä, oisko toi sit joku hybridi, taikka moto-skootteri?

Automaattivaihteisia moottoripyöriä ei montaakaan ole nähty, ainakaan kovin suosittuna. Kyllä mä ymmärrän oikein hyvin, että tuollaista saattaisi moni kaivata. Mullekin kelpaisi joku mukava sport-touring mopo tehokkaalla koneella ja tomaattiloodalla.

Mukavan letkeätä ja helppoa ajelua, ilman että leimaantuisi "skootteristiksi".
    No, ei minun ainakaan ole tarvinnut hävetä päivääkään skootterilla ajamistani. Hyvin sillä olen pärjännyt ja rinta rottingilla ajan maxiani! On kyllä henkisen kasvun paikka ja aika, jos itsetunto on kiinni siitä, millaisella koneella ajaa.
    Aikuinen nainen nexusti
    Leimaantumisen pelko on syvällä suomalaisen sisimmässä. Itse olen "leimaantunut" skootteristiksi, uskovaiseksi (olen pappi), ortodoksiksi, atk-nörtiksi, oudoksi, hulluksi, pähkähulluksi, hevariksi (kuulemma ristiriidassa uskovaisuuden kanssa?),... Eikä tunnu missään, tai siis tuntuu ihan OK:lta. Skootterit rulettaa!!!

Miksi vaihtaa vaihteita, jos voi olla vaihtamatta, kysyy nimimerkki "Stadin keskustan ruuhkissa liikkuva ortodoksipappi"
    ++++++++++++++++++++++++++
    isä Tapio
    pastori ja motoristi Jumalan armosta!
    Honda CBF 600 S, vm. 2009
    ++++++++++++++++++++++++++
    Tuossa Kymcossa tuntuu fiksulta se että keskiaukko rakennetaan umpeen. Siihenhän jää ihan turha aukko, jonka vois täyttää vaikka suuremmalla bensatankilla. En ite tajua miks vielä maxiskootassakin pitäis saada jalat yhteen.
    Plootu
    Burgman 07 400
    Bandit (GSF) 1250 SA
    Lainaa (Plootu @ Syys. 06 2007,22:20) kirjoitti
    En ite tajua miks vielä maxiskootassakin pitäis saada jalat yhteen.
    Jotenkin ihan väkisin tulee mieleen taannoinen väittely (?) mikä nyt on skode ja mikä ei Olisiko skodessa moottori aina per...n alla ja prätkässä polvien välissä

Mutta siis se että tuossa tunnelin päällä on kunnon kokoinen kuljetusboxi, on vain ihan hyvä asia jo painopisteenkin kannalta. Toisaalta tämä jatkaa ajatusta miksi ylipäätään moottorin pitäisi muka olla prätkämäisesti sijoitettu? Miksi sille pitää varata koko pyörän ulkonäöstä niin merkittävä osuus? Miksei sitä voi kätkeä mahd. lähelle taka-akselia skoden tavoin ja näin muotoilullekin jäisi huomattavasti vapaammat kädet

Prätkän moottori tyypillisesti on pystyssä ja kallistettu eteenpäin. Entäs jos se olisikin kallistettu taaksepäin ja näin skoden tapaan se penkin alla oleva tyhjä tilakin tulisi hyötykäyttöön ja tosiaan tankin alle (tai tilalle) voisi rakentaa prätkäänkin kunnon tavaratilan
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
    Oliskos tässä ratkaisu "tavaratilaongelmiin" *

12.  
    Lainaa (mixu66 @ Syys. 06 2007,11:15) kirjoitti

Maxin mukavuus on mielestäni juuri siinä "sohvassa"
    Joten minä kyllä kallistun perinteisiin malleihin jossa isomies ja hermo lepää
    Samaa mieltä. Liekö omalla kohdallani syy mieltymykseen se, että kalustossa on ollut Jawaa, Harrikkaa ja edelleenkin lukeudun sielultani customisteihin. Ikä toki tekee myös tehtävänsä.