Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    Michael Douglas ajelee Black Rain -leffassa tosi upealla HD:n cafe racerilla, XLCR:llä. Onko kukaan nähnyt moista suomessa? Valmistettiin aikoinaan vain 2 vuoden ajan = muutama tuhat kappaletta.
    Kasvankohan mä ikinä isoksi?
  2. #2
    Vastaan Suomessa ei ole tullut yhtää, toisaalta enhän kaikkialla ole käynytkään... Ovat maailmallakin melkoisen harvinaisia, siis kalliita...

    Jokunen replica on havaittu Suomessakin ja hiukan sinnepäin rakennettu oli (on?) Konepyörässä Seinäjoella myytävänä.

    Jos hakemassa sellaista olet, niin onnea hakuun, joudut varmaan kylläkin ulkomailta hakemaan.
    I put the butcher knife up to her neck and said if you wanna live to see tomorrow, you better start fryin' 'em eggs a little better'n what'chu been fryin' 'em. I'm tired of eatin' sloppy, slimy eggs!
    -Jesco White
  3. #3
    Hinnat ulkomailla ovat korkeat, joskaan eivät mahdottomat. Vie kyllä tovin, ennen kuin alan sitä valtameren tuolta puolen raahaamaan. Mobile.de:ssä en ole esim. ikinä törmännyt XLCR:ään. Oma Trixie riittää toistaiseksi vallan hyvin, mutta kyllä tuommoinen olisi silti kiva olla -ihan tooooosi hyvän ilman varalle.
    Kasvankohan mä ikinä isoksi?
  4. #4
    Ei tosiaan olis paha laite!! Vaikka kyllähän tolla mun -80 rautapäälläkin matkaa vielä taittaa.
    Toinen mikä olis huisa laite on XR 1000... Mutta ne on kyllä niin kalliita, että pitäis eka saada Oy Veikkaus Ab:ltä kohtuullinen motoristi avustus...
    I put the butcher knife up to her neck and said if you wanna live to see tomorrow, you better start fryin' 'em eggs a little better'n what'chu been fryin' 'em. I'm tired of eatin' sloppy, slimy eggs!
    -Jesco White
  5. #5
    En hirveästi HD-pyöriä tunne, mutta kyseessä taitaa olla se kisaympäristöön tarkoitettu peli? Upea se on, ja tosiaan... Maksaa käsittämättömän paljon!
    Kasvankohan mä ikinä isoksi?
  6. #6
    XR on Dirt Track kilpailuista vähän miedonnettu malli, perustaltaan Ironhead, mutta kovin vähän on vaihtokelpoista osaa muihin rautiksiin.. Varustettu kahdella kaasarilla, takakansi "väärinpäin", putket "väärällä" puolella jne. Mutta kaikista "väärinpäisyyksistä" huolimatta niin aito rautapää, kuin voi olla (todennäköisesti huono käynnistymään jne.)!! Tahtoo ... Tais mennä taas itsensä toistamiseks !
    I put the butcher knife up to her neck and said if you wanna live to see tomorrow, you better start fryin' 'em eggs a little better'n what'chu been fryin' 'em. I'm tired of eatin' sloppy, slimy eggs!
    -Jesco White
  7. #7
    Kiitti infosta! Näin juuri www:ssä ilmoituksen myytävästä XLCR:stä. USAn puolella, yllättäen... hinta oli 8500 $. Aika suolainen summa sen ikäisestä pyörästä, mutta mallin tietäen ja ko. pyörän kohdalla olisin kyllä valmis maksamaankin. Jos siis sitä pätäkkää moinen kasa olisi... Tässä vielä kuva kaunottaresta muidenkin ihmeteltäväksi.
    Kasvankohan mä ikinä isoksi?
  8. #8
    Harvinainen mutta ruma on mun mielipide... Jos raaseri härräkän haluaa, niin eikös se buelli olis oikea vaihtoehto?
    ”Hetki, jolloin vanha krapula muuttuu känniksi, on herkkä kuin perhosen siipien kosketus.”
  9. #9
    Kaunishan toi on...
    Toisaalta eiks kauneus oo katsojan silmässä!
    I put the butcher knife up to her neck and said if you wanna live to see tomorrow, you better start fryin' 'em eggs a little better'n what'chu been fryin' 'em. I'm tired of eatin' sloppy, slimy eggs!
    -Jesco White
  10. #10
    Hmmm... nyt on silmissä "vikaa" mutta tuo mopo näyttää enemminkin joltain "army desert vehicle:ltä" kuin joltain muulta

    No, tunnustettakoon että mulla on "henk. koht." vaikeuksia jo Sportstereiden kanssa, jos ne ei ole kustomimallia.

    HD on HD jos se on kustomi
  11. #11
    Ruma... Ei ole HD:n näköinen
  12. #12
    Joku tykkää äidistä, joku tyttärestä...
    Sarveiskalvo on katsojan silmässä niinkuin godfather sanoi, joten jos tykkää niin hyvä!
    Onhan se aika ronskin näköinen mopotin mutta ei ehkä noilla hinnoilla tulisi ensimmäiseksi mun ostoslistalle.
  13. #13
    Näin on marjat, ja mun mielestäni se on upea! Heh, hyvä näin, eipähän joka poika/tyttö metsästä samaa pyörää.
    Kasvankohan mä ikinä isoksi?
  14. #14
    Bongattu 1 kpl kyseistä kulkuneuvoa Hangon Wild Viking Partyissa viikonloppuna. Kuskina keski-ikäinen mies vaaleissa farkuissa ja farkkutakissa.
    Sattuneista syistä reagointikykyni oli alentunut, joten en päässyt haastattelemaan kaveria.
    ...siniset silmät ja naurava suu...
  15. #15
    Lainaa (Piukku @ Heinä. 29 2003,07:21) kirjoitti
    Bongattu 1 kpl kyseistä kulkuneuvoa Hangon Wild Viking Partyissa viikonloppuna. Kuskina keski-ikäinen mies vaaleissa farkuissa ja farkkutakissa.
    Sattuneista syistä reagointikykyni oli alentunut, joten en päässyt haastattelemaan kaveria.
    Oliko!!? Itse en ehtinyt huomaamaan!!!
    HÖH!!
    I put the butcher knife up to her neck and said if you wanna live to see tomorrow, you better start fryin' 'em eggs a little better'n what'chu been fryin' 'em. I'm tired of eatin' sloppy, slimy eggs!
    -Jesco White
  16. #16
    No PEIJAKAS!!!! Ja vielä lapsuuskaduilla! Mahtavaa kuulla, ties vaikka ilmestyisi vielä myyntiinkin...
    Kasvankohan mä ikinä isoksi?
  17.  
  18. #17
    Kyseinen kapistus oli bilepaikan portin ulkopuolella. Tunki pakubikerin paikalle, josta me huidottiin hänet pois. Elikkäs siinä rakennuksen vieressä, minkä edessä oli autoja. Siirsi häksättimen sitten siihen telttametsän siimekseen.
    Lisää viikinkibileitä! *
    ...siniset silmät ja naurava suu...