Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 38:een 38:sta
  1. #31
    mua ei nää uudet buellit oikeen säväytä...mut toi vanhempi tuotanto kiinnostaa...S1 ja X1 lightning siis! ne ruokkii meikäläisen silmää jotenki ja semmosta oon nyt katellu...se raaka ulkonäkö suorastaan saa sormet syyhyämään jotta pääsis viemään sen loppuun asti! ei oo vielä sellasta japsanialaista mopoa joka olis yhtä mukaansatempaavan näkönen ja olonen ja kuulonen!

    toisaalta jos ei buelli niin sit vanhemman koulun harlikka! ne koneet kiinnostaa kuiteski ja niissä sitä rokkia piisaa!
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  2. #32
    Lainaa (mörkö @ Heinä. 22 2003,23:38) kirjoitti
    mua ei nää uudet buellit oikeen säväytä...mut toi vanhempi tuotanto kiinnostaa...S1 ja X1 lightning siis! ne ruokkii meikäläisen silmää jotenki ja semmosta oon nyt katellu...se raaka ulkonäkö suorastaan saa sormet syyhyämään jotta pääsis viemään sen loppuun asti! ei oo vielä sellasta japsanialaista mopoa joka olis yhtä mukaansatempaavan näkönen ja olonen ja kuulonen!
    Veit jalat suustani.. Itellä on tollanen X1 -00 ja parin kaverin riisikyykkyä kokeilleena en ihan heti omaani vaihtais pois.
    Yllämainittujen lisäksi VVVääntö ja ajamisen helppous on ainakin mulla syyt pitää toi laite tallissa. *
    3,6-5,5l kulutus on myös meikäläisen mieleen.
  3. #33
    Lainaa (Jykke @ Heinä. 23 2003,16:10) kirjoitti
    Veit jalat suustani.. Itellä on tollanen X1 -00 ja parin kaverin riisikyykkyä kokeilleena en ihan heti omaani vaihtais pois.
    Yllämainittujen lisäksi VVVääntö ja ajamisen helppous on ainakin mulla syyt pitää toi laite tallissa. *
    3,6-5,5l kulutus on myös meikäläisen mieleen.
    no joo,makunsa kullakin kävin myös testaamassa uutta buellia,ja kyllä siinä pari päivää meni miettiessä.mutta on kuulemma huoltoväli 4000km,ja vaikka laitos olikin kiva ajaa niin ei se kuitenkaan olisi mun peli jokapäiväisessä käytössä...mut jos lotto tms.voitto tulis,niin voishan se olla hankintalistalla kikkailupyöräksi
  4. #34
    Pitäneeköhän paikkaansa huhu, että Buelliin ei tue v-rodin kone ihan lähiaikoina tule, syynä tähän olis se että H-D aikoo valmistaa oman streetfighterin tuon koneen ympärille?
  5. #35
    Lainaa (Northern_lights @ Heinä. 24 2003,13:39) kirjoitti
    Pitäneeköhän paikkaansa huhu, että Buelliin ei tue v-rodin kone ihan lähiaikoina tule, syynä tähän olis se että H-D aikoo valmistaa oman streetfighterin tuon koneen ympärille?
    Kuulostaa aika oudolta. Buell kun on kuitenkin samaa putiikkia HD:n kanssa ja omaa jo taidot tehdä faittereita. Mitä järkee firman sisäisessä kilpailussa siis olis. En kyllä usko tohon huhuun.. *
    Ko motti sais kyllä tulla pikimmiten johonki fighteriin
  6. #36
    itellä nyt m2 cyclone ja saarivaltiossa kovinkin harvinainen kampe, kääntää päät liikennevaloissa, pikkusen erillailla kun japsi vehkeet, joten ei pitäisi alkaa vertailla noinkin erillaisa pyöriä kun japanin kyykky ja usan street fighter, eivät ole tarkoitettu samaan kastiin, älytkää jo s¤%%¤¤na , kaikille pyörä oman maun mukaan, kyykyt on mielestäni ihan jees ja voisin varmaan joskus ostaa semmoisen itsekkin jos haluaisin kunnolla vauhtia.kaverit sanoo että saa kokoajan olla korjaamassa mutta ei yhen yhtä remonttia, joten mukavaa vääntöö kaikille teille.
  7. #37
    Yli kakskytävuotta olen moottoripyörillä ajanut. 14 kpl japseja on ollut, kaikkia merkkejä ja malleja kakstahtareista superpyöriin.
    Melkein kaikki on olleet omallalaillaan hyviä. 15. pyöräni on H-D Softail -86. Pakko sanoa että kun puhutaan 18-vuotta vanhoista kapineista niin vähemmän tätä on pitänyt ropeloida kuin samanikäisiä japanialaisia.
    Kilometrejä kapistus on niellyt noin 150 000, männät ja sylinterit vaihdettu männäntapin lukkorenkaan irtoamisen vuoksi, alakertaa ja kantta ei ole tarvinnut koskaan ropata. Evo-koneella ajaa hyvin huollettuna 200 000 - 300 000 mikäli ei liiallinen viritysinto pääse iskemään.
    Toki pikkuropelointia nuo vaativat, mutta kyllä se kannattaa...
    Ei tämmöisiin pikkuhommiin ole ennenkään ammattimiestä tarvittu...
  8.  
  9. #38
    Mika taydellinen se on ku tehokkaampaakin versiota saa
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12