Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Terve!

    Tuolla Fennian vakuutus-keskusteluissa tuli mainintaa ettei tuo Fennian jäsenetu koske Harrikoita ollenkaan. En tiedä onko tästä ollut mainintaa täällä aikaisemmin, mutta laitan sen nyt tänne kuitenkin.

    If Vahinkovakuutus tarjoaa Harley-Davidson Finlandin jäsenille edullisen vakuutuksen joka hallinnoidaan vakuutusmeklari Aon Finlandin kautta. Kannattaa tsekata. En näistä itse paljoa tajua, mutta taitaa olla ihan hyvä diili.

    Harley-Davidson Finland

    //Sumppa
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  2. #2
    Ettei mene puurot ja vellit sekaisin...
    Tämä kyseessä oleva tarjous koskee vissiin uusia (ja/tai lähes uusia) harrikoita ja H.O.G.in jäseniä (johon päästäkseen on oltava uusi HD).
    HARLEY-DAVIDSON CLUB FINLAND eli HDCF, johon pääsee jäseneksi kaikki HD:n omistajat, tarjoaa Turvan kautta edullisia vakuutuksia.
    ... tosin eivät antaneet mulle minkäälaista tarjousta - liian vanha ja liian rakennettu...
    ...siniset silmät ja naurava suu...
  3. #3
    Lainaa (Piukku @ Elo. 16 2004,10:42) kirjoitti
    .
    ... tosin eivät antaneet mulle minkäälaista tarjousta - liian vanha ja liian rakennettu...
    höh, syrjintää...




    psst, vaihatko sportsteriin?
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  4. #4
    Ikuna kuuna päivänä vaihda enää. Meidät voisi Helinä-Kolinan kanssa vihkiä yhteen...
    "...niin myötä- kuin vastamäessä..."
    ...siniset silmät ja naurava suu...
  5. #5
    Lainaa (Piukku @ Elo. 16 2004,10:42) kirjoitti
    Tämä kyseessä oleva tarjous koskee vissiin uusia (ja/tai lähes uusia) harrikoita ja H.O.G.in jäseniä (johon päästäkseen on oltava uusi HD).
    Eipä HOG:n jäsenyys uutta prutkutinta vaadi. Helpoiten jäseneksi pääsee liittymällä suomalaiseen HOG:n alaosastoon TLC:hen.
    - vesku -

    "viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
  6.  
  7. #6
    .... "lähes"...
    ...siniset silmät ja naurava suu...