Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    ässä on ajettu mutta ärrää tekis mieli, ei vaan ole joka nurkalla kokeiltavana noita. onko noilla paljon eroa ajettavuudessa, suojaako R:än kate motarilla yhtään vai onko pelkkä koristus?
    entäs tuleeko tehtaan race kitillä paukkua lisää niin että huomaa muustakin kuin äänistä?
    ärrä on mun mielestä todella upeen näköinen pyörä eikä tuu joka mutkassa vastaan samanlaista, ihmeen vähän niitä näkee... onkohan mulla jotenkin kieroutunut maku..?
  2. #2
    'Buell saturday 13.5 Helsingissä Stormilla/hdhelsingillä'

    Eiköhän tuolla moista pääse kokeilemaan.
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  3. #3
    Melko silakkana saa maata tankin päällä jotta ärrän pleksistä olisi
    tuntuvaa iloa. Eroa ässään on lähinnä jyrkempi ajoasento.
    Hauskoja pelejä, tosin minkäänlaiseen matkakäyttöön en suosittele.
    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
  4. #4
    Miten nii ei oo matkapyörä R:ä
    Viime toukokuussa aivan helvetillisessä vastatuulessa hesasta poriin, tällanen vähän harteikkaampi raavas uros niin oikeen roikkumalla sai pitää kahvoista kii kun tua hartialinja tuppaa sitä tuulta halkomaan meleko heikosti. 120 vauhti on ihan mukava vielä, mutta kyllä mulla 140 kattonopeus, sen jälkeen oikeestaan ajaminen muistuttaa "roikkumista" ... mutta solakampi skloddi kyllä menee kovempaakin ilman että tarttee sormivoimaa käyttää
  5. #5
    No ei tuo ilmavirta mun matka-ajoa hiljennä, vaan se
    aivan saatanallisen kova ja kuuma penkki...!
    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
  6. #6
    ok! mites sen race kittin laita on, oon luullut että se on melkein kaikilla?
    harmi kun en pääse siihen "buell saturdayhin". näitä koeajo pyöriä ei tosiaankaan ole hirveästi tarjolla.
  7. #7
    Mulla ei ole race kittiä, takuun jälkeen pistän varmaan ihan muut vermeet todennäkösesti.

    DirectLink softa, K&N filsu ja siihen ultimate airbox kitti ja joku rööri... ehkä se Simonssi ei tiedä vielä.
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  8. #8
    Paljonhan tollanen racekitti maksaa?

    Itelläkin tekis mieli päästä kokeilleen bulua. 12S kiinnostas eniten,mutta ei oikein oulunseudulla ole koeajo mahdollisuuksia
    -Triumph-
  9. #9
    Lainaa (sebbo @ Kesä. 03 2006,18:44) kirjoitti
    Paljonhan tollanen racekitti maksaa?
    1000-1500€...
    ...elämä on!
    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
  10. #10
    Lainaa (sakuc @ Touko. 11 2006,17:22) kirjoitti
    Mulla ei ole race kittiä, takuun jälkeen pistän varmaan ihan muut vermeet todennäkösesti.

    DirectLink softa, K&N filsu ja siihen ultimate airbox kitti ja joku rööri... ehkä se Simonssi ei tiedä vielä.
    Mikä vitun takuu
    meil o viel takuu-aika jäljellä vissiin pari kuukautta, mutta koneesta roinat uusiks ja pientä koneistusta sieltä täältä laakereista, porauksista, venakopista ym ym ym .. jos levii ni mahtaa olla Sumekon huoltojampoilla ihmettelemistä et mitä v**** täällä on käyny...hmm, perskeles, pitääki sit sanoa huollon jampoille et "kattokaa ny, tollee ne on hajottanu sisuskaluja ku lauennu*
  11. #11
    onko kellään kokemusta tosta pitkästä bulusta eli XB12Ss.?
    -Triumph-
  12. #12
    Lainaa (sebbo @ Kesä. 06 2006,01:15) kirjoitti
    onko kellään kokemusta tosta pitkästä bulusta eli XB12Ss.?
    Vähän. Pikaisen koeajolenkin perusteella ei oikein vakuuttanut. Muihin malleihin verrattuna kääntyy paljon huonommin, sekä nopeissa mutkissa että hitaassa vauhdissa, eli kääntösäde tuntui paljon suuremmalta.
  13. #13
    Joo ei tosiaan saa enään -o6 12s ; Myyty loppuun!
    Pitää kuulemma oottaa -o7.saapumista...

    12Ss saa vielä -o6.
    -Triumph-
  14.  
  15. #14
    Heitin tossa viikko sit sellasen +800 km lenkin 12S:llä, ei toi motari oikein maistunu hyvälle kaupungissa ja mutkapätkillä nam
    - Who dares wins ! - SAS

    Ei riemulla rajaa kun V:llä ajaa !