Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 88:sta
  1. #31
    Onneksi olkoon! * On meinaan kuvissa sen verran hyvän näköinen pyörä, että... *



    I put the butcher knife up to her neck and said if you wanna live to see tomorrow, you better start fryin' 'em eggs a little better'n what'chu been fryin' 'em. I'm tired of eatin' sloppy, slimy eggs!
    -Jesco White
  2. #32
    Moottoripyörän merkistä ja mallista puhuminen on asia, jossa jokainen on taatusti autuas uskossaan. Niin minäkin.

    Minäkin kokeilin joskus jotain Sporsteria. Oli melko uusikin laite. Se tärisi niin, että meinasin saada horkkataudin. Ajo-ominaisuuksista ei voinut edes puhua. Jarrut oli onnettomat. Suorituskyky samoin. Tai tarkemmin sanottuna, sitä ei oikeastaan ollut ollenkaan.

    Olisihan sen voinut jättää itsekseen päiväksi käydä papattamaan *johonkin nurkalle, muuta hyvää en tuosta löytänyt. Mutta tyhjäkäyntiaikarajoitukset estää tuonkin huvin.

    Mutta niinkuin sanottu, moni muu ei paremmasta ole kuullutkaan.
  3. #33
    Hommasin -04 Softail Deucen *R1200 Gessulin viereen ja kyllä täytyy sanoa että käsitykset HooReesta pitivät paikkaansa.Jos vertaan Bemariin ,niin HD:ssä ei ole jarruja,tehoa eikä paljon ajo-ominaisuuksia,mutta SE JOKIN siinä kyllä on.Äänet on kyllä mielestäni mahtavat kunnon putkilla ,ja onhan se hemmetin hyvän näköinen.Ja piisaa siinä sitä vääntöä kyllä ihan riittävästi ja sillähän sitä HD:tä ajetaan.
    Vanhat ämmätkin tulee kaupan pihalla välillä ihastelemaan,''on siinä poijjaalla komia Harley-Taavitson''.Merkki on kyllä ihmeellisessä maineessa.Kyllä ameriikan pojat osaa sen brändin luomisen.



    Rocket 3 -08 ,K1200 LT -05 , F650 GS -08 , R 1200 GS -05 , ...*
  4. #34
    Lainaa (K.Alle @ Syys. 22 2005,10:10) kirjoitti
    Vanhat ämmätkin tulee kaupan pihalla välillä ihastelemaan,''on siinä poijjaalla komia Harley-Taavitson''.Merkki on kyllä ihmeellisessä maineessa.Kyllä ameriikan pojat osaa sen brändin luomisen.
    Aivan, ne jotka eivät omista mp:tä taikka ymmärrä niistä juuri mitään, on sitä mieltä että HD on juuri "se brändi"...
  5. #35
    Niinkuin allekirjoituksesta näkyy; tänään pistin nimeni papereihin ja maaliskuussa on pyörä noudettavissa! Pitkä talvi on eessä ja varmasti tarvikeluettelot kuluvat hiirenkorville....

    Ens kesänä sitten nähdään onko se niin paska pyörä kuin täällä monet väittää...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  6. #36
    Lainaa (SenioRR @ Syys. 22 2005,16:42) kirjoitti
    Niinkuin allekirjoituksesta näkyy; tänään pistin nimeni papereihin ja maaliskuussa on pyörä noudettavissa! Pitkä talvi on eessä ja varmasti tarvikeluettelot kuluvat hiirenkorville....

    Ens kesänä sitten nähdään onko se niin paska pyörä kuin täällä monet väittää...
    Sinähän sälli oot. Uskalsit kaiken uhalla uida vastavirtaan ja toimia orgin "valtavirtaa" vastaan. Sulla taitaa olla aikamoinen itsetunto vai ootko muutevaan ittepäinen.

    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  7. #37
    Lainaa (SenioRR @ Syys. 22 2005,16:42) kirjoitti
    Niinkuin allekirjoituksesta näkyy; tänään pistin nimeni papereihin ja maaliskuussa on pyörä noudettavissa! Pitkä talvi on eessä ja varmasti tarvikeluettelot kuluvat hiirenkorville....

    Ens kesänä sitten nähdään onko se niin paska pyörä kuin täällä monet väittää...


    Onnea!

    Monet väittää kaikenlaista.
    Desmo Jugend
  8. #38
    Lainaa (SenioRR @ Syys. 22 2005,16:42) kirjoitti
    Niinkuin allekirjoituksesta näkyy; tänään pistin nimeni papereihin ja maaliskuussa on pyörä noudettavissa! Pitkä talvi on eessä ja varmasti tarvikeluettelot kuluvat hiirenkorville....

    Ens kesänä sitten nähdään onko se niin paska pyörä kuin täällä monet väittää...
    -Heikki-
    FXDB -07
  9. #39
    Lainaa (K.Alle @ Syys. 22 2005,10:10) kirjoitti
    Hommasin -04 Softail Deucen *R1200 Gessulin viereen ja kyllä täytyy sanoa että käsitykset HooReesta pitivät paikkaansa.Jos vertaan Bemariin ,niin HD:ssä ei ole jarruja,tehoa eikä paljon ajo-ominaisuuksia,mutta SE JOKIN siinä kyllä on.Äänet on kyllä mielestäni mahtavat kunnon putkilla ,ja onhan se hemmetin hyvän näköinen.Ja piisaa siinä sitä vääntöä kyllä ihan riittävästi ja sillähän sitä HD:tä ajetaan.
    Vanhat ämmätkin tulee kaupan pihalla välillä ihastelemaan,''on siinä poijjaalla komia Harley-Taavitson''.Merkki on kyllä ihmeellisessä maineessa.Kyllä ameriikan pojat osaa sen brändin luomisen.
    Kyllä tuo pyörä on oikea muotoilun helmi. Sitä olen monesti kattellut ja kokeillut itsekkin. Ajo-ominaisuudet oli mielestäni aika kohtuulliset, eli ei hassumpi vehje ja ulkonäkö on todella kaunis kuten äänikin. Klassikko jo syntyessään.

    Onnea vain roppakaupalla!
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  10. #40
    Lainaa (SenioRR @ Syys. 12 2005,15:11) kirjoitti
    Lainaa (Tommy @ Syys. 09 2005,09:11) kirjoitti
    Olen kuullut sen suuntaista höpötystä, että HD:ien hinnat laskisivat ensi kaudelle enemmänkin...
    Mistäköhän oot kuullut/lukenut/tai jotain, että hinnat laskisivat edelleen? Mietin tässä vaan, että pitääköhän mun odottaa ens vuoden puolelle ennen kuin lopullista päätöstä vaihdosta teen...
    klips..
    Juu, kyllä ihan HD-myyjä kertoi, että ensikaudelle hinnat laskee jonkin verran. Että niin se sitten kaiketi on. Hyvä homma tietenkin uusia ajatellen.

    Ja sitten se tärkein unohtui, eli hemmetisti onnea sille uudelle pyörälle!

    Koeta kestellä. Odottavan aika on pitkä. Vuoden verran meni nimittäin Ducatin ostossa, joten alkoi jo hiukka nuppi paisua. Mutta lopulta on peli pihassa. Aivan upee tunnelma



    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  11. #41
    Ai että laskisivat hinnat Harrikoissa... No perkele. Ja kaupat solmin tänään...eikun siis eilen.

    Mutta toisaalta luulen, että vuodenvaihteen(tai Harrikan hinnan laskun jälkeen) jälkeen myös mun vaihtopyörän hinta ois laskenu samassa suhteessa eli välirahan määrä ois jota kuinkin sama...


    FJ20:lle: Taidan olla vaan itsepäinen sälli pikkupojan unelmilla...mulla mitää itsetuntoo oo.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  12. #42
    Kävin hetki sitten heittämässä pienen(aivan liian pienen...) lenkin tuolla uudella Street Bobilla. Jumalauta, oon aivan turhaan pelänny, että minkäköhänlainen rimpula tuommonen Harrikka on ajaa ja vielä koeajamatta ostin... Pyörä oli aivan helvetin mukava ja hauskakin! Runko tuntui tukevalta myös pientä mutkatietä ajaessa. Varsinaiseen aggressiiviseen kanttailuun tuo pyörä ei sovi(tietenkään), mutta kyllä sillä ripeästi pystyy etenemään mutkasella osuudellakin. Kaistanvaihdot pyörä suoritti rauhallisesti ja vaappumatta. Koneessa oli aivan riittävästi puhtia tuon tyyppiseen pyörään. Sanoisin jopa että tykkää kierroksista. Vaihdelaatikko etenkin oli loistava! Täsmällinen, oudon hiljainen ja nopeatkin vaihdot onnistuu. En kadu enää pätkääkään päätöstäni, jos sitä nyt ylipäätään katusinkaan...

    Alkuperäinen "mini ape-hanger" tanko menee kylläkin vaihtoon varmasti aika nopeesti. Luultavasti matalampi soveltuu mulle paremmin. Jarrut ovat ehkä vähän alimitoitetut, mutta kyllä se pysähtyy jos sormissa vaan voimaa riittää..Meteliä pyörässä riitti, ehkä vähän liiaksikin, sillä tähän oli vaihdettu vaimentimet, suodatin ja lastu. Täytynee opetella kesällä käyttämään korvatulppia ahkerammin...

    Minulle tuo lenkki oli opetus juuri siitä miten ei kannattaisi tuomita mitään ottamatta ensin itse selvää. Eli ennakkoluulot Harrikkaan ja siihen miten se soveltuu ajopyöräksi, hävisivät nyt lopullisesti! Vanhoista laitteista en tiedä, mutta Street Bob ainakin rokkaa! Suosittelen ainakin kokeilua kaikille epäilijöille. Eihän se mikään sporttispurtti ole, mutta ei kaikkien pyörien tarviikaan olla!

    Tule kevät! (Enää puol vuotta... )
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  13. #43
    Lainaa (SenioRR @ Syys. 28 2005,17:39) kirjoitti
    Klips..

    Minulle tuo lenkki oli opetus juuri siitä miten ei kannattaisi tuomita mitään ottamatta ensin itse selvää. Eli ennakkoluulot Harrikkaan ja siihen miten se soveltuu ajopyöräksi, hävisivät nyt lopullisesti! Vanhoista laitteista en tiedä, mutta Street Bob ainakin rokkaa! Suosittelen ainakin kokeilua kaikille epäilijöille. Eihän se mikään sporttispurtti ole, mutta ei kaikkien pyörien tarviikaan olla!

    Tule kevät! (Enää puol vuotta... )
    Samanlaisiin tunnelmiin päädyin kun kävin ajelemassa V-Rodia. Todella hieno peli ajaa ja tuo hankkimasi on vielä askel parempiin ajo-ominaisuuksiin. Varmasti oikein hauska peli!
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  14. #44
    Lainaa (SenioRR @ Syys. 23 2005,02:10) kirjoitti
    Ai että laskisivat hinnat Harrikoissa... No perkele. Ja kaupat solmin tänään...eikun siis eilen.
    Tänään meni 2006 musta Dyna Low Rider maksut... Saksaan tosin.

    Viikon-parin päästä pyörä täällä. Ei malttaisi odottaa...

    Vai että hinnat laskemassa 2006-malleista? Äsyttävää, kun ei Suomen maahantuojalta saanut tarpeeksi ajoissa tietoja hinnoista ja toimituksista, niin päädyin sitten saksalaiseen pyörävälittäjään.


    -Sakju
  15. #45
    Lainaa (SenioRR @ Syys. 28 2005,17:39) kirjoitti
    ...
    Vaihdelaatikko etenkin oli loistava! Täsmällinen, oudon hiljainen ja nopeatkin vaihdot onnistuu.
    ...
    No tottakai se loota nyt hiljaiselta tuntui kun tietää millaiseen klonksutukseen ja rutinaan sinäkin olet saanut parin viime vuoden aikana tottua!!

    Onnea vaan uudelle pyörälle!!



    ZZR 1200
  16. #46
    Miltäs se 6 -lovinen vaihdelaatikko tuntuu? Tuntuu kuin olisi pari 'turhaa' vaihdetta. Kiihdytyksissä voi varmaankin skipata vaihteen siellä toisen täällä?
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
  17. #47
    Lainaa (DoubleTwin @ Syys. 30 2005,09:22) kirjoitti
    Miltäs se 6 -lovinen vaihdelaatikko tuntuu? *Tuntuu kuin olisi pari 'turhaa' vaihdetta. *Kiihdytyksissä voi varmaankin skipata vaihteen siellä toisen täällä?
    Kuus vaihteinen laatikko toimi siis todella hyvin. Tuntuu vain tuo TC kone kelaavan sen verran äkäseen kierroksia että vaihteita sai lykkiä ylemmäs varsin nopsaan. Olin tottunut edellisessä pyörässäni (ZRX) viiteen vaihteeseen ja kyllä se olisi riittänyt tässäkin. Kutos vaihdetta ei juur viittinyt alle 80 vauhdissa käyttää... Alkoi koko pyörä jyristä ja täristä. Vaikka onkin suoraksi välitetty, niin kyllä toi kutonen on mun mielestä ylivaihde.

    Eli siis vaihteisto toimii varsin hyvin(okei, vapaata en tahtonut oikeen löytää, mutta lienee tottumuskysymys...), mutta viis vaihdetta riittäis mainiosti. Tiiä sitten miten paljon tuo kuudes vaihde vaikuttaa bensan kulutukseen verrattuna edelliseen Dyna mallistoon.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  18. #48
    Kävin keskiviikkona (taas...) kokeilemassa tuota Bobia ja edelleen tuntui olevan ihan rock laite. Tanko menee kyllä kesällä vaihtoon...aika nopeestikin veikkaan. Ja kaikkee muutakin pientä on suunnitelmissa, jotta saan oman yksilöni erottumaan tuosta Street Bobbien massasta. Nimittäin Suomeen tuotavien pyörien kiintiö(jotain 60 kpl) on kuulemani mukaan myyty ja jonotuslista käytäntö on otettu käyttöön. Myyvät kuulemma jo 2007 mallia... Onneks tein ajoissa päätökseni ja saan pyörän "jo" maaliskuussa.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  19. #49
    Voi hitsin hitsi hienon tempun teit kun Bobin otit
    Mitkä on nyt fiilikset? kuinka tulee uni silmään? ja saatko muutenkaan oltua.

    Muuten saako kysyä mistä liikkeestä ostit Harleyn
  20. #50
    Bobin hommasin Turun SGN:ltä.

    Kyllä tässä on välillä suorastaan pinna kireellä kun maaliskuun loppua oottelee... Oon yrittäny unohtaa koko pyörän, mutta joka päivä silti selailen tarvikefirmojen sivuja, josko jo löytyis palikoita pyörään. Lähinnä tuo 2-1 putkisto kiinnostaa, mutta vähän muutakin on suunnitelmissa... Mitään "Live To Ride"-höttöä en kyllä aio Dynaan pultata!

    Ja vaikka oon kuullu uuden kuus-vaihteisen vaihteiston ongelmista niin eipä nuo mua huoleta. Pyöriä on kutsuttu takaisin, mutta luulenpa, että ongelmat on korjattu, kun saan oman laitteeni. Eikä tuo unikaan taida tulla, kun tämmöseen aikaan täälläkin tuhtaan...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  21. #51
    Lainaa (hannuman @ Syys. 18 2005,11:19) kirjoitti
    Mene lääkäriin
    Kaveri kertoi suunnitelleensa viime keväänä BMW 12LT:n vaihtoa HD:iin, mutta oli lopulta muuttanut mielensä. Liekö päätökseen vaikuttanut toinen kaveri, joka oli kysynyt, että "onko aamulääkitys jäänyt ottamatta?"

    Jos olisi vara pitää vielä kolmatta pyörää, niin voisihan sitä HD:lläkin ajella pikkupätkiä. Ei vain tule mieleen, miksi en lähtisi liikkeelle noilla muilla.
  22. #52
    Lainaa (SenioRR @ Joulu. 01 2005,00:17) kirjoitti
    Bobin hommasin Turun SGN:ltä.

    Kyllä tässä on välillä suorastaan pinna kireellä kun maaliskuun loppua oottelee... Oon yrittäny unohtaa koko pyörän, mutta joka päivä silti selailen tarvikefirmojen sivuja, josko jo löytyis palikoita pyörään. Lähinnä tuo 2-1 putkisto kiinnostaa, mutta vähän muutakin on suunnitelmissa... Mitään "Live To Ride"-höttöä en kyllä aio Dynaan pultata!

    Ja vaikka oon kuullu uuden kuus-vaihteisen vaihteiston ongelmista niin eipä nuo mua huoleta. Pyöriä on kutsuttu takaisin, mutta luulenpa, että ongelmat on korjattu, kun saan oman laitteeni. Eikä tuo unikaan taida tulla, kun tämmöseen aikaan täälläkin tuhtaan...
    Mikä ihmeen intiuutio mahto olla kun aattelin että olet ostanut moposi Turun SGN:ltä

    Siksipä sitä hieman utelin.

    Sieltä ostin minäkin moponi viime syksynä ja samalla tuota uutta Bobia ihailin

    Koita jaksaa kyllä kevät koittaa ja elämä voittaa (huhhuh mikä runoilija)
  23. #53
    Dynokäyriä peliin...
  24. #54
    Lainaa (kaasunalle @ Joulu. 01 2005,21:13) kirjoitti
    Dynokäyriä peliin... * * * *


    Ei mun tartte...enää. Vaikka onhan noista (kuuuulemma) yli 160 heppaa penkitetty...katupyörästä...ei turboa.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  25. #55
    Lainaa (SenioRR @ Joulu. 01 2005,20:18) kirjoitti
    Lainaa (kaasunalle @ Joulu. 01 2005,21:13) kirjoitti
    Dynokäyriä peliin... * * * *


    Ei mun tartte...enää. *
    No hittolainen, valkkaa TUOLTA mieleinen.
  26. #56
    Mitäs sä nyt tommosta menit pistämään!? Miten mä nyt voin noita käyriä käyttää ja täällä näyttää??



    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  27. #57
    Näin kävi itsellenikin * Nyt on zetori myynnissä=owner_vehicle&PL[0]=listOwnerVehicle.php?sortCol=@ord=#2]....klik.... ja harikka tilattuna HARLEY-DAVIDSON XL883C SPORTSTER CUSTOM *



    Juupajuu jarru on vaudin surma http://jariklemetti.tarinoi.fi/
  28. #58
    Lainaa (Cubix @ Joulu. 14 2005,18:31) kirjoitti
    harikka tilattuna HARLEY-DAVIDSON XL883C SPORTSTER CUSTOM *
    Onneks olkoon, Cubix!

    Eihän tässä enää oo kevääseen (maalis-huhtikuun vaihteeseen) montaakaan kuukautta...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  29. #59
    Osta Softail,jäykkäperä se olla pitää muuten alkaa tauti itää.Älä tuskaile hinnan kans ostaessasi H-D:tä,se pitää arvon.Ja kannattaa ostaa tietysti se mikä tuntuu hyvältä,mutta kyl softailin tärinä peffassa on sitä jotain.
  30.  
  31. #60
    Lainaa (häjy @ Joulu. 16 2005,12:41) kirjoitti
    Osta Softail,jäykkäperä se olla pitää muuten alkaa tauti itää.Älä tuskaile hinnan kans ostaessasi H-D:tä,se pitää arvon.Ja kannattaa ostaa tietysti se mikä tuntuu hyvältä,mutta kyl softailin tärinä peffassa on sitä jotain.
    [nippelitietoa]softaili ei ole jäykkäperä, ihan vaan tarkennuksena... viimeinen tehdas-jäykkäperä oli äkkiä muisteltuna vm. -57.[nippelitietoa] ja joo, kyllä se jäykkäperä on vaan yksinkertaisen linjakas runko, sellanen hakusessa ittellänikin jollain vanhemmalla tekniikalla varustettuna, siihen asti "Bobsterilla".

    Cubixille onnea jorsterin oston johdosta.
    Tyyli ennen tarkoitusta.
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen