Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 59:sta
  1. #1
    Tässä, kun itsekin harkitsee prätkän ostoa ni kiinnostais, onko tullut vastaan minkälaisia vikoja ja kuinka paljon ja missä ajassa? Niin ja vähän otsikon vierestä, paljonkos se masiina kuluttaa tota polttoainetta? Onks se ihan älytän syöppö?
    buell xb12s -> ktm superduke
  2. #2
    Essolla isommat pojat on kertoneet, että pikkubölli on tolkutoman laiska verrattuna ilmoitettuihin teholukemiin. Sehän tietenkin selviää koeajolla että löytyykö koneesta vetoja.

    kertokaapa buelllistit enemmän mitä mitä on pyöristä hajonnu? Onko hintavat huollot, huoltovälit jne.
  3. #3
    No yksi ilmeinen "tyyppivika" voisi olla tuo TPS:n muljahtelu. (Throttle Position Sensor)

    Sitä pitää käydä pajalla resetoimassa silloin tällöin, ainakin allekirjoittaneella.
    Tuo ongelma ratkeaa oikeilla viripalikoilla.

    Pienempi bueli taitaa tosiaan olla pakasta vedettynä laiskan puoleinen,
    mutta ilmeisesti siihen saa melko triviaaleilla virityksillä paljon lisäpotkua.
    Ainakin ameriikanmaassa monet ovat valinneet ysin ja simppeleillä
    airboxi-parannuksilla ja tehoputkella saaneet noin 15 heppaa lisää.

    edit: Täällä mainio raportti buellien virittämisestä: Zippi



    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
  4. #4
    En oo tiennykkää,että tehottomuus on nykyään tyyppivika jo *
    Mitenkähän ne tuota huollossa, saaks sen vaihdettua takuuseen kun huomaa 300m ajon jälkeen,että pyörä on tehoton= tyyppivika *

    vetohihna katkeaa jossain vaiheessa, on joissain yksilöissä kytkinakselin laakerikin mennyt. eräässä surullisen kuuluisassa yksilössä halkesi lohko kampuran laakerin ja kytkiakseli laakerin välistä (uusi kone). mutta että, jos tollasia ny löytyy yhdestä yksilöstä, ei voida kaiketi puhua vielä tyyppivioista??
    Joistain olen kuullut etujarrulaikan warpanneen...

    tankillisella (12R) ajelee sellaset 220-230km (14L).. joskin ei olla koskaan tankattu kuin max 12+ litraa eli vois mennä jonkun kilomeetrin pidempäänkin. Laske sitten kulutus tuosta.

    Tosta TPS sensorin "muljahtelusta" en kyllä nyt menis ihan varmuudella Paolo noinkaan luonnehtimaan.
    Mä pystyn itse resetoimaan technoresearchin softalla TPS:n, kierretään ensin "pre-load" ruuvi nollille, painetaan sormella vielä kevyesti varmuudeksi "perhonen" nollaan ja reset. Sen jälkeen ei muuta ku pre-adjusterin kanssa tyhjäkäyntikierrokset kohdilleen (vähän ruuvilukitetta kierteille ni on nahkee eikä pyöri ja muutu). Ei mulla ainakaan ole TPS mitenkään muuttunu vaikka ite huoltelen ja säätelen.



  5. #5
    Lainaa kirjoitti
    tankillisella (12R) ajelee sellaset 220-230km (14L).. joskin ei olla koskaan tankattu kuin max 12+ litraa eli vois mennä jonkun kilomeetrin pidempäänkin. Laske sitten kulutus tuosta.
    Huh, mää joudun jo Turunreissulla käymään tankilla, tosin tykkään
    enempi kierrättää viidessä tonnissa ku cruisailla väännöllä.

    Lainaa kirjoitti
    Ei mulla ainakaan ole TPS mitenkään muuttunu vaikka ite huoltelen ja säätelen.
    Joo no mulla tuo jostain syystä tykkää uudelleenkalibroida itsenä
    pieleen, viimeksi tällä viikolla kävin taasen nollaamassa kun nytki
    pienellä kaasulla. Ja pielessähän ne arvot olivat, ei paljoa mutta
    riittävästi. Tarttis kyllä itsekin hommata tuo Technoresearch-
    systeemi, tulis loppupeleissä halvemmaksi.



    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
  6. #6
    Ai nyki vai...
    tostakin selviää technoresearchin kanssa.

    Ongelma suurimmiltaan johtuu siitä O2:sta. ensin aloin säätelee karttaa rikkaalle uusien palikoiden vuoksi, ja reilusti pitikin (ja yksi tärkeä ruutunen oli nimeomaan tyhjäkäynnin seosarvo). Sitten kun oli kartan säätänyt about joka paikassa rikkaalle ja kytkin O2 kiinni... voi jumalauta alkoi vaikeudet. Noh, se bulun boksin käyttämä AFV (adaptive fuel value) laskee injektoriarvoa (keskiarvo) vertaamalla kartan arvoa O2 arvoon ja tietokoneelle asetettua "ihannearvoa". Tämän mukaan boksi säätää AFV:lle yhden parametroidun "vertailuluvun", jota käytetään sitten ruiskun jokaiseen säätöruutuun vertailulukuna ja boksi säätää sitä mukaa karttaa laihalle/rikkaalle, mitä AFV arvo antaa.

    Ja tämäkös se sekoitti mulla kaiken. kun piti saada kartta rikkaalle, niin toki AFV arvo menee pienelle ja tätä mukaa boksi yrittää säätää joka alueella kartan laihemmalle ja sitä mukaa säädöt vituralleen. Otin O2 irti, resetoin softalla AFV lukeman ja ajan nykyään pelkällä ruiskukartalla, ongelmat loppu siihen.

    se O2 on siellä vain ja ainoastaan sen takia,että se korreloi kun tulee altitude muutoksia eli ajetaan merenpinnassa tahi vuoristossa niin O2 säätelee sitä mukaa ruiskuarvoja. Ja meillä kun tunnetusti ei ole juuri mittavia korkeuseroja suomessa niin ei tolla O2:lla siellä oikeesti mitään tee (niinno, kai se vähän kulutusta laskee kun yrittää pitää seosta koko ajan 14.7:ssa )

    Osta se softa, nyppää O2 irti ja käy säädättää penkissä boksi kohdalleen (läkä kytke enää sitä O2), siten saat sen muutaman heppaa lisää sieltä, mitä se kartta on muutenkin laihalla päästä päähän. Ja loppuu myös samalla kuuman koneen stumppaamiset liikennevaloihin, kun ei mee tyhjäkäynnillä laihalle (jos sulla on race ECM käytössä).

    mää voin jelpata alkuun ton softan käytössä ja tuunaamisessa, ei oo vaikee homma. Kerran opettelee niin sen jälkeen se on ku polkupyörällä ajelu.



  7. #7
    Lainaa kirjoitti
    se O2 on siellä vain ja ainoastaan sen takia,että se korreloi kun tulee altitude muutoksia eli ajetaan merenpinnassa tahi vuoristossa niin O2 säätelee sitä mukaa ruiskuarvoja.
    Eikös tuota O2-sensoria käytetä kaikenaikaa kun ajellaan "closed
    loop"-moodissa, eli tasaisella 1500-3500kierroksilla cruisaillen?

    Olen ymmärtänyt että "levottomassa ajossa", eli kaupungissa nykien
    tai motarilla luukuttaen, on ECM open loop -moodissa, jossa bensa
    ja sytkä määräytyy karttojen mukaan, tasaisessa ajossa taas karttojen
    lukemia muokataan pakokaasujen happipitoisuuden mukaan. (O2 -sensori)

    Eli voisiko teoriassa cruisailuajossa esim. viileämmästä "imuilmasta" saada
    enemmän hyötyjä jos happisensorin vihjeestä lisättäisiin bensansyöttöä?

    Menikö metsään niin että lepikko kahisee?

    edit: Eli pointtini oli oikeastaan se että jos O2-sensorin nyppää
    irti niin on closed loop moodi sitten suurinpiirtein vastaava avoimen
    loopin kanssa?

    edit edit: No tuoltahan sen voi lukea rivienvälistä...



    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
  8. #8
    Lainaa (Paolo @ Heinä. 12 2006,11:09) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    se O2 on siellä vain ja ainoastaan sen takia,että se korreloi kun tulee altitude muutoksia eli ajetaan merenpinnassa tahi vuoristossa niin O2 säätelee sitä mukaa ruiskuarvoja.
    Eikös tuota O2-sensoria käytetä kaikenaikaa kun ajellaan "closed
    loop"-moodissa, eli tasaisella 1500-3500kierroksilla cruisaillen?

    Olen ymmärtänyt että "levottomassa ajossa", eli kaupungissa nykien
    tai motarilla luukuttaen, on ECM open loop -moodissa, jossa bensa
    ja sytkä määräytyy karttojen mukaan, tasaisessa ajossa taas karttojen
    lukemia muokataan pakokaasujen happipitoisuuden mukaan. (O2 -sensori)

    Eli voisiko teoriassa cruisailuajossa esim. viileämmästä "imuilmasta" saada
    enemmän hyötyjä jos happisensorin vihjeestä lisättäisiin bensansyöttöä?

    Menikö metsään niin että lepikko kahisee?

    edit: Eli pointtini oli oikeastaan se että jos O2-sensorin nyppää
    irti niin on closed loop moodi sitten suurinpiirtein vastaava avoimen
    loopin kanssa?

    edit edit: No tuoltahan sen voi lukea rivienvälistä...
    No onhan tuo periaatteessa noinkin...

    käytäntö vaan ei toimi noin yksmalkaisesti. Ongelmahan sinällään on tuo ns. AFV arvo, joka on vain yksi keskiarvoistettu arvo johon injektorin aukioloaikaa verrataan => säädetään. Ja tuo yksi arvo toimii läpi koko kartan 0-tappi.

    Toki, boksi kerää koko ajan arvoja ja tuunaa tarpeen mukaan AFV arvoa. Vaan kun tämä boksi ei ole dynaaminen niin tuo AFV-arvo on sitten vertailuarvona jokaisessa TPS%/RPM ruudussa ja täten O2:en mukana säätyen ruutu kerrallaan.

    Voi olla, ettei tuo tule ongelmaksi vakio, eikä edes race ecm boksilla, mutta mulla tuli ongelmat eteen jo pelkällä tyhjäkäyntiruudulla.... O2 irti ja vot, käytetään vain kartan asetuksia.

    Eli, ollaan sitten open look tahi closed loop, niin AFV arvoa käytetään yhtälössä muuttujana jolla injektorin aukioloaikaa säädellään, kartan referenssiarvojen ja O2 arvojen mukaisesti + muut parameetrit mitä siellä yhtälössä löytyy.

    Ja kun boksi kuitenkin on säädetty hakemaan jotain 14.7 ihannearvoa, niin ei se ikinä taivu O2 kiinni johonkin 13-13.5 pintaan millään alueella... ja ainakin tuo 1500-3500 käyttölue on melko varmasti tuunattu hakemaan ihanne stoichomeetristä arvoa

    mutta mutta, sullahan on stock boksi, niin ajele vua O2 kiinni... ettei ainakaan vielä laihemmalle mee
  9. #9
    Lainaa (Haastaja @ Heinä. 12 2006,12:34) kirjoitti
    mutta mutta, sullahan on stock boksi, niin ajele vua O2 kiinni... ettei ainakaan vielä laihemmalle mee
    Mitä muuten veikkaat, jos iskisi tuohon vakioon kiinni vapaammin
    hengittävän -06 mallisen airboxin, ja ehkä jopa K&N filsun, niin
    osaisiko vakkari ECM muokata riittävästi Adaptiivista Bensa Arvoa,
    vai tarviiko säätää itse karttoja...?

    On vähän hämärän peitossa tuo böllin sisäisen tietotekniikan
    fiksuus...



    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
  10. #10
    Noo, jos haluaa €€€ kuluttaa noin pieneen operaatioon ni vot

    Mä tein tuosta orkkis "ilmaboksista" s.e., kuviosahalla avanteet katteeseen, orkkis ilmaboksin pohjasta läppärungon kohdalta kevyesti snurralla sellasen 5mm pois reunoista, K&N filtteri suoraan läppärunkoon kiinni (K&N:n x-stream tyylinen kartiofiltteri) ja siinä se oli avarasti hengittävä versio.... eli ilmaboksin oma kansi ei ole käytössä lainkaan

    Kyllähän toi toki osaa säätää sitä, mutta kun se AFV arvo on vain yksi "staattinen" arvo koko kartalle, niin ei se absoluuttisen hyväksi tule.
  11. #11
    Jos kerrankin menisi hommat niinku pittää niin kohta olis tulossa ameriikasta
    "klassinen" Latuksen pönttö. Eli olis vihdoin motivaatiota vaihtaa reising ECM:ään!

    Missäs penkissä Haastaja kävit säätämässä boxia...?



    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
  12. #12
    Lainaa (Paolo @ Heinä. 13 2006,12:31) kirjoitti
    Jos kerrankin menisi hommat niinku pittää niin kohta olis tulossa ameriikasta
    "klassinen" Latuksen pönttö. Eli olis vihdoin motivaatiota vaihtaa reising ECM:ään!

    Missäs penkissä Haastaja kävit säätämässä boxia...?
    oijoi, sellasta "kuraa" menit tilaamaan
    Ja mä kun kattelin,et pitäs päästä tosta "race"kitin pöntöstä eroon esn talvena ja väkertää pidemmät primäärikäyrät + erilainen pönttötsydeemi. dynokäppyröissä oli just siinä normi ajoalueella sellanen muutaman yksikön kuoppa, ja se pitääs siitä kyllä saada oikoseks.

    sama ongelma näitty olevan ameriikan poikain mökäpönttötestissä, että keskialueella on pikku notkaus... micronilla tuo korjaantunu.. pidemmillä primääreillä se suattas onnistua ihan kotikonsteinki, ja ku hyllystä löytyy 2 ducatin tovea ylimääräsenä nin äkkiäkös tota näppäränä tekee.

    Kävin Motojet /Ansavuori dynossa, nyt ei vielä tehty kuin tuo täyskaasu yläalue, ens kerralla hierotaan alempaa ja muut kartan alueet kuntoon. Äkkiseltään katsottuna, rpm limitti tulee vastaan aivan liian alhaalla, tarttis saada sellanen 500 lisää kun näyttäis nokat+kansi vetävän vielä limiteristä eteenpäinkin. injektorit jäi pieneks eli säätöarvot tapissa yläkierroksilla ja silti jäi aivan snadisti lambda "laihalle"... että ku 0.88 yritettiin ni sinne 0.92 tienoille päästiin, et täso ens talvena yhtä-sun-toista pikku puuhastelua edessä vielä.

    Jos vielä hommaat till sen technoresearchin, ni ainakin ko. pajassa homma toiminee ku junan vessa tästä etiäpäin kun toi bulu siellä paikalleen tuunattu
  13. #13
    Lainaa (Haastaja @ Heinä. 13 2006,14:11) kirjoitti
    Jos vielä hommaat till sen technoresearchin, ni ainakin ko. pajassa homma toiminee ku junan vessa tästä etiäpäin kun toi bulu siellä paikalleen tuunattu
    Semmonen pikku detalji vielä että riittääkö että miulla on omaan
    ECM:ään "leimattu" tuunausavain, tarviiko ostaa koko softapaketti?
    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
  14. #14
    Määpä voin kysästä asjaa ameriikan mannuilta, notta kuink o.
    Veikkaus on,että ei tarttis kuin avaimen, koska softaa voi downloadata technoresearchin sivultakin (tai sitte ne on vain upgradea normiasennuspaketin päälle) ..mene ja tiedä
  15. #15
    Mites on... Onko Buell laadukas pyörä vai onko siinä enemmän pikkuvikoja, kuin esim japsipyörissä?? Kannattaako siihen sijoittaa??
    buell xb12s -> ktm superduke
  16. #16
    Taitaa olla vähän yksilöstä kiinni, miun tyttösessä on ollu enempi
    huolenaihetta kuin edellisessä, kawasaki-merkkisessä. Justiinsa
    noita TPS:ään liittyviä; ei ole vastannut kaasukaffan liikkeisiin,
    tehot (mitkä?) kadoksissa jne.

    Monilla muilla on toiminut moitteettomasti. (???)
    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
  17. #17
    Kyllä mulla on toiminu ihan moitteettomasti, paitsi syöny vähä tulppia siitäki pääs eroon ku osti split-kärki tulpat. Just sain kanssa vähä aika sitte reising kitin kiinni, ja hyvin tuntuu potkivan. Dynottaa vielä pitäs niin näkis mitä toi bulu hönkii...
    - Who dares wins ! - SAS

    Ei riemulla rajaa kun V:llä ajaa !
  18. #18
    Osta minulta tuo vm. 2003 12S pois, kilometrejä taitaa olla nyt 12 000.
    Mulle riittää tuosta 7800€, mutta siihen tulee sitten päälle verot, tullit ja 600€:n rahti Uudesta Seelannista.

    Tuli ostettua Buelli kun "halvalla" sai, mutta aika alkoi todella äkkiä tympiä koko laite. Onhan siinä kivat soundit mutta siinä ne böllin hyvät puolet onkin. Ajattelin vaihtaa tuon uuteen Tripleen, joka olisi kyllä pitänyt ostaa jo alunperin.
    Kyllä tuo täälläkin kelpaa vaihdokkina, mutta nyt paikallinen taala on niin pohjalukemissa, että Euroalueelta kannattaa täältäkin asti ostella.



  19. #19
    Lainaa (mt-01? @ Heinä. 13 2006,15:18) kirjoitti
    Mites on... Onko Buell laadukas pyörä vai onko siinä enemmän pikkuvikoja, kuin esim japsipyörissä?? Kannattaako siihen sijoittaa?? *
    Jaa, millanen se olis se "pikkuvika"??

    ei oo viel sähköviallisesta kuullu, tosin eipä noita pyöriä ny joka toisella olekaan. samaisia kuluvia osia kuin muissakin pyörissä, jotka aikanaan pitää vaihtaa.

    ei nokkaketjuja/hohnoja.. ratasjakopää on periaatteessa ikuinen. ei venttiilisäätöjä, koska on hydrauliset nostajat sekä fixed-length työntotangot.. eli tuohon puoleen ei palijoo tarvi koskea.
    etujarrun ruuvisetti, shimmeineen+jousineen pitänee vaihtaa ajan kanssa, ja tosiaan joistain warpanneista levyistä olen kuullut. Meillä vaihdeltiin parit kytkinlevyt, mutta olin säätänyt setupit hieman tiukalle vartin kokeiluja varten.. eli sitä en laske viaksi. noh, paljoahan tuo kytkin ei kestä tehojen nostamista, ehkä, tultaneen näkemään.

    taitaa olla enempi nää viat vielä yksilökohtaisia kuin pyöräkohtaisia tyyppivikoja... ja mitä tulee "sijoituksen" miellekkyyteen niin rehellisesti sanottuna mikään harrastelaite ei ole kannattava sijoituskohde

    ja racekitillä dynosssa hönkii... kai se sen 105-106hp koneessa ja 115-116nm

    emon peli dynottiin ja gummilla oli 106hp / 120nm (120nm oli 4500-6600rpm alueella koko matkan ja yli 100nm 2500rpm=>)
  20. #20
    Ensi vuoden väritykset nähtävillä böllin webasaitilla: Buell US

    Melko räyhäkäs tuo puna-musta!
    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
  21. #21
    Kansa vaatii bölliin lisätehoja , mutta Erik Bölli on visioinut ensi vuodelle uuden punaisen värin sekä uudet kumit alle



    "Little dirt never hurt anybody." - MacGyver
    "vrsca 1130cc & vrscdx 1250cc v2 HD"
    "Maximum speed: 58 knots V6 YAMAHA"
  22. #22
    Joo, no onhan ne vähän uudelleenmuotoilleet ilmaboxia ja ilmeisesti
    laittaneet uuden öljypumpun. Viimevuonna tuli lisäksi uusi takahaarukka.

    Ilmeisesti ovat itse sangen tyytyväisiä laitokseensa... Mikäs siinä.
    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
  23. #23
    No ilmeisesti Paolo säkin oot kuitenki ilmeisen tyytyväinen laitokseen kun kuitenkin ajelet sillä Ei 10R kawa päässy tien päällä mua karkuun kun lähettiin vauhdista kiihdyttään ja kyseessä ei ollu mikää vasta-alkaja kepittäjä. aivan vitun sama mitä te muut ootte mieltä tästä tuotteesta mutta kyllä mulla sävähtää joka kerta kun Böllin laitan käyntiin ja sillä ajelen. Vituttaa kun joka kerta, oli merkki mikä tahansa, niin jokaisen pitää alkaa kehua kuinka vitun hyvä se oma pyörä onkaan ja haukkua sitä millä toinen ajaa tai mistä joku kysyy mielipidettä, millainen kyseinen ajokki on. Ei ihme että on menny maku tähä S*tanan foorumiin missä ei oo mitään hyötyä kysellä mitään saati keskustella mistään järkevästi kun joku alkaa heti trollata aihetta tahi muuten mollata. Annettakoon anteeksi että olen nauttinut. miestä väkevämpää, mutta olen ollut tätä mieltä jo hetken aikaa, enkä mielipidettäni pyörrä.
    Tämän viestin tarkoituksena ei ollut ylistää tiettyä merkkiä saatika mallia vaan yleisesti.
    siirtäköön moderaattori tämän minne parhaaksi näkee tai poistakoon.
    - Who dares wins ! - SAS

    Ei riemulla rajaa kun V:llä ajaa !
  24. #24
    Lainaa (Rige @ Heinä. 15 2006,22:00) kirjoitti
    Ei 10R kawa päässy tien päällä mua karkuun kun lähettiin vauhdista kiihdyttään ja kyseessä ei ollu mikää vasta-alkaja kepittäjä.
    Jos nyt molemmat ois ihan aikuisten oikeesti päästänyt menemään niin ei ois Bululla ollut asiaa siihen kyytiin.

    Ja tämä ei mikään dissaus viesti ole koska itsekkin olin todella lähellä vaihtaa jo Suzukin buelliin mutta jäi vaihtamatta erinnäisistä syista. Ja edelleenkin Bulu on hauskin laite millä itse olen ajellut. Bululle!
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  25. #25
    No kyllähän se kawa sitten hetken päästä pakeni, en sitä voi kiistää, mutta hetken aikaa se vääntö puri... kaikille vaan turvallisia kilometrejä ja kesän loppuja...
    - Who dares wins ! - SAS

    Ei riemulla rajaa kun V:llä ajaa !
  26. #26
    Lainaa (Rige @ Heinä. 15 2006,22:00) kirjoitti
    No ilmeisesti Paolo säkin oot kuitenki ilmeisen tyytyväinen laitokseen kun kuitenkin ajelet sillä
    Juuh, lahnahan se on, mutta poies en vaihtais!
    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
  27. #27
    Eihän se kulje niinkuin "muoviluodit" mutta who cares...
    - Who dares wins ! - SAS

    Ei riemulla rajaa kun V:llä ajaa !
  28. #28
    Siihen joko ihastuu tai vihastuu, omaani en vaihda enkä myy. Vaatii kyllä huomiota ja huolenpitoa, mutta kallimpiakin nautintoja on.. * *http://schpaa.com/buell/movies_show....lm=Stunt2.mpeg *sori- en osaa linkittää, joten leikkaa/liimaa..
  29. #29
    Mulla on XB9SX johon tulee kohta 19tkm täyteen ja öljyä on lisätty 3dl, peli on täysin vakio ja vie noin 4-5l satasella bensaa.

    Orkkis etujarrupalat on paskat. Aiheuttaa pidemmän päälle nypytystä jarrulevyssä kun siihen jää jotain sontaa joka muuttaa kitkakerrointa levyssä ja levy on 'kiero', kun sen putsaa ja vaihtaa kunnon sintteripalat tilalle ongelma häviää.

    40-50eur keikka kun ostaa sintterit tilalle (ebc ferodo tai braking).

    Ekan 500km lapsusten korjausten jälkeen pelissä ei ole ollut mitään vikaa (moottorin kiinnike mätä, tulpanjohdot vaihdettu) ja sitä on ajettu antaumuksella myöskin kaatosateessa ilman mitään sähkö tjsp ongelmia.

    Kyllä ne hirveästi väittää ettei noi kovaa ajoa kestäis mutta en ole vieläkään saanut kengittyä sitä reippaalla ajolla paskaks et en mä sit tiedä...
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  30.  
  31. #30
    Lainaa kirjoitti
    En oo tiennykkää,että tehottomuus on nykyään tyyppivika jo *
    Mitenkähän ne tuota huollossa, saaks sen vaihdettua takuuseen kun huomaa 300m ajon jälkeen,että pyörä on tehoton= tyyppivika *
    Heh, mua ainakin vituttas jos ostaa pyörän, johon valmistaja lupaa esim. 90 hevosvoimaa, mutta kuitenkaan ko. pyörämallin ns. "onnistuneimmatkaan" yksilöt ei yllä tohon lukemaan. Tollasta hommaa vois melkeen luennehtia tyyppiviaks, osa porukasta saattas jopa luonnehtia tommosta asiakkaan kusettamiseksi.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen