Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 97:een 97:sta
  1. #91
    Hyvät herrat!

    Onko teillä käytössä minkalaisia akkuja käytössä? H-D sportster 1972 on itsellä. Akku ei meinaa jaksaa pyöriä kun starttaa.. Ei jaksais aina polkea tuota käyntiin.
  2. #92
    Moi,
    enpä tiedä onko akkutyypillä tai -merkillä niin isoa väliä. Toki kun isosta V2:sta kyse niin akulta vaaditaan hyvää starttivirranantokykyä mikä jossain määrin korreloi sen Ah-määrän kanssa joka jossain määrin korreloi akun fyysisen koon kanssa. Mutta kun Rautiaisen starttaussysteemi suunniteltu -60 -luvun akkutekniikalle, niin luulisi minkä tahansa vastaavankokoisen nykyakun olevan selkeästi tehokkaampi.

    Että nykyinen akku kypsynyt on toki varsin todennäköinen skenaario. Itte ehkä lähtisin niin liikkeelle että hakisin Biltemasta isoimman akun joka koteloon hyvin mahtuu (huomioi akunkenkien napaisuuden), varsimistaa että se on täyteen ladattu ja kokeilee sitten.

    Jos yhä starttaa heikosti, niin sitten täytyy hakee vikaa muualta. Mahdollisisuuksia on toki paljon; kaapelit; niiden kiinnitys (myös miinus-kaapelin puoli huomioiden, bendix, itse pyöritinmoottori). Ja Rautapää-Sporat tosiaan tyypillisesti erittäin paljon "harrastettuja" pelejä, niin sekin on mahdollista että nykyakku on vääränkokoinen, mosaan on lisätty puristuksia jne jne mikä vaikuttaa startaavuuteen.

    Korjausmanuskan lisäksi hyviä paikkoja teknisen infon saamiseksi ovat HDCF:n techboard ja Finnbikers:n foorumi, ei tarvii lukee näsäviisaita kommentteja. (jaa ylläpito ilmeisesti poistanutkin yhden älykkään viestin tästä välistä)
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  3. #93
    Käynnistysvirtaa nuo pelit tahtoo vaatia, joten tuoretta virtaa/akkua tarttis olla.
  4. #94
    Olen käyttänyt Odysseytä. On kestänyt aina viitisen vuotta kerralla. Kallis,mutta myös hyvä.
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
  5. #95
    Kevyt+kallis ja toimii... Shorai Litium (Lifepo4) Akku
  6. #96
    Mitenkäs näillä isommilla sporteilla pysyy matkassa jos porukasta löytyy myös kyykkyjä tahi nakuja? Joku ihmeellinen harrikkakärpänen puraissut kun tekisi mieli seuraavaksi pyöräksi vähän jotain "sielukkaampaa" peliä z750 kawan jälkeen. Suurin osa ajosta on omissa oloissa ajelua, mutta prätkän omistamisessa on riski joutua porukalla esimerkiksi Euroopan turneelle. Eihän nuo mitään mukavimpia matkapyöriä lähtökohtaisesti ole, mutta kiinnostaisi tietää muiden kokemuksia porukalla ajamisesta. Vauhti kun saattaa nousta melko reippaaksi isompien teiden ja pienempien sakkojen maissa.

    Saattaahan se olla että porukka hylkää jo alkumatkasta kun koko ajan tarvitsee olla tankkaamassa..

    EDIT: niin ja tietysti isommalla sportilla tarkoitin 1200 kuutioisia..
  7.  
  8. #97
    Parhaan tuloksen saat kun käyt koeajamassa pyörän.. Ittellä ollut kaikenlaista pyörää uudesta vanhaan, kyykystä tourinkiin ja myös juuri tollanen1200 spora. Arki kiihdyttelyyn ja ajoon ihan tarpeeksi löylyä ja ajoasennon puolesta ajat matkaa varmasti sen minkä kawallakin.. joka genressähän on omanlainen fiilis ja jos harrikka tuo nyt hymyn huulille niin ei kun kokeilee.. sporan kautta ehkä helpompi siirtymä harrikkaan koska vähän sporttisempi kun esim. Softail.. tosin jos fiilis puolella tuntuu oikealta niin varmaan myöhemmin haluat vaihtaa softailiin jne. Ajamallahan se selviää!!!
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234