Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 105:sta
  1. #31
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 08 2006,01:18) kirjoitti
    Siinä kohtaa ne mielikuvat karisee kun käy ihan itte testaamassa.

    Siltikin mun mielestä on hienoa, että porukka arvostaa eri asioita. Ettei jäis väärinkäsityksiä.
    talvi tulos..on eri ajatukset ku kevääl,kivamp talvel hangata kromi ku muovii...
    Oi tätä urhojen kalevalaa...
  2. #32
    Lainaa (Rock OLA @ Loka. 07 2006,00:36) kirjoitti
    Kummallsia asioita mylvii pääni sisällä...

    Omistan kyllä jo H-D-kukkaron ja ihan Ameriikoista asti tuodun H-D lippalakin... Ja olen surffaillut H-D:n sivuilla ja alkaa tuntumaan siltä, että Suzuki saisi mennä ja tilalle saisi tulla Sportster...

    Onko pyörästä mihinkään?

    Onko se ihan paska kilokyykyn jälkeen???

    Kaipailisin FAKTAA enkä paskaa ko kamppeesta...
    En näitä uudempia Sportteja ole kokeillut, joten en osaa niistä sanoa mitään kokemuksen perusteella. Tankki kai kuitenkin on nykyään enemmän kuin se 8 litraa, ei tärise enää ja ruisku tulee ensi vuonna.

    Oma Sportsteri on 16 vuotta vanha ja mulla se on ollut 13 vuotta.
    Se tärisee ja vaatii rohkeutta tiukoissa kurveissa, mutta on leppoisa ja mukava ajaa, näyttää ja kuulostaa hyvältä, on erittäin luotettava ja varma peli sekä helppo huoltaa ja korjata.
    Bensaakin kuluu aika vähän ja arvo säilyy. Oman olen vielä tuunannut melko ripeäksi. Siihen Sportseri on hyvin otollinen. Potentiaalia on ja ekat lisäkaakit tulevat halvalla.

    Aika monella pyörällä olen ajanut ja nytkin on pari muuta hyvää pyörää, mutta muilla en ole päässyt vastaavanlaisiin tunnelmiin ajaessa.

    Korostaisin vielä tuota toimintavarmuutta ja ylläpidon helppoutta.

    On se varmaan kulttuurishokki siirtyä jostain supersportista Sportsteriin, mutta siitäkin voi toipua. SenioRR:n kohdalla näin on tainnut käydäkin.
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
  3. #33
    - vakiotuhnu 883 vrt. normiavattu ja varsinkin 1200 ovat kulultaan aika eri pelejä, 883:sta saa kohtuukustannuksin ja - vaivoin 1200:n, asia ei liene muuttunut näiden uusien kumiripusteisten myötä. (ja sithän on vielä Buell, jossa käyttää sporsterista edelleenkehitettyä konetta)
    - Sporassa on monien mielestä maailman kauneimman näköinen bensatankki. Pienihän se on ja fat bob -tyyppinen tankki onkin suosittu muutos.
    - Muutenkin H-D kaupasta ostettuna on monille vasta puolivalmiste, eli tarvii pientä muokkausta (ei toki oo pakko).
    - Ei ole pakko ostaa uutta. Vanhemmissa hyvä tarjonta.
    - Jos haluaa ostaa uuden liikkeestä, niin toukokuussa on turha kysellä, kaikki myyty. Eli jos haluut 2007:n niin liikkeelle pitää lähtee oikeestaan hetipaikalla. 07 -mallit ovat jo koeajettavissa (ainakin jotkut mallit).
    - Koeajo tosiaan kannattaa. Spora on rungoltaan oikeasti pieni. Toki tätä voi avittaa esim. jalkatappimuutoksella mutta monet kyllä tämän vuoksi nielaisevat, rikkovat säästöpossun ja hommaavat esim. Dynan.
    - Kannattaa tsekata hdcf:n foorumi. Mutta käytä hakua ennenkuin postaat mitään, aihetta Sporsterin hankinta käsitelty paaaaljon.
    - 50-luvun lopussa Sportster oli kovin tykki minkä tavan kuolevainen pystyi kaupasta ostamaan (ei tosin tuotu silloin Suomeen).



    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  4. #34
    Tuossa on faijan Spora ja ihan kiva peli ajella.Lähtee ihan riittävästi,mutta kakspäällä ei mitään herkkua.Joutu mamma pirusti pitään kii ku käytiin kokeilee tuota ja vaikka on pienikokoinen tytsy, ei meinannu silti toi penkki riittää.Kannattaa oikeesti haluta tommonen jos ostat.H-D on enemmän elämäntapa ku harrastus.

    Kuvan jälkeen pyörään on tullut siirtosarja ja näin ollen ajoasento parantunut.

    http://www.motot.net/galleri....62



    Mites ois kakspäällä??
  5. #35
    Mikä on hyvä pyörä ja mikä ei, ei sitä kukaan tiedä. Tämä noppeleiden merkki uskollisuus lähentelee faattisuudessaan jo jokun sortin uskontoa. Osta se pyörä mikä vaikuttaa hyvältä ostokselta. Kaikilla nykypyörillä pääsee eteenpäin ihan tarpeeksi kovaa, eikä leikkaa kiinni harva se päivä kuten vanhaan hyvään aikaan. Moottoripyörä on on ollut Suomessa jo kolmekymmentä vuotta täysin elvistelyväline. Aja millä ajat, mutta aja suu hymyssä.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  6. #36
    Paras puhe minkä oon ikinä kuullu,asiaa
    Mites ois kakspäällä??
  7. #37
    [ns.fakta]Spora on huono ajaa koska se menee kiskoja pitkin. kokeilkaa vaikka helsingissä.. tampereelle ei olla saatu vielä omaa sporaa mutta olen päässy sitä helsinkiin aina silloin tällöin koittamaan. pakko myöntää, kolisee ja tärisee sekä meteli on varsin kauhee. spora ei myöskään aina väistä vastaantulijaa.[ns.fakta]

    sportstereista voisin taasen olla erimieltä. olen ajanut niin sportilla, kuin big twinillä ja toisella näistä voi ajaa verrattain kovaa (jos se on pyörän pääedellytys). mutta kyllähän se on niin, että sillä on mukava ajaa rauhallisestikin. se on ihan siinä että mitä pyörästä haluaa, vanhan pyörän kanssa tarvii olla tarkkana kun taas uudella pääsee joskus ajamaankin. noh, onneksi jokainen päättää itse, välittämättä yleisistä mielipiteistä.

    niinja, interwepin ihmeellisestä mualimasta on jälleen löytyny semmonen video jossa yks kaveri rääkkää nuita ameriikan rotteloita varsin taitavasti..



    KATTOKEEPA!
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  8. #38
    Lainaa (premier @ Loka. 07 2006,23:30) kirjoitti
    Ihan turha kuvitella, että moottoripyörän ostopäätöksessä olis faktoilla ja järjellä mitään tekemistä. Täysin tunnepohjalta se tapahtuu, vaikka näennäisesti oliskin faktoja perusteena. Osta siis se pyörä, jonka omistaminen tuntuu hyvältä.
    Pakko kompata. Fiiliksellä vedetään.
    Hornet 600 -99
    VTR 1000 -99
    ZRX1200R -06
    SpeedTriple -08
    Busa -09
    FXDCI -06
    FXS -11
  9. #39
    Millään teknisillä valintakriteereillä ei ole mitään väliä, kun ollaan Harrikkaa hankkimassa. Itse olen tyyppiesimerkki.
    Tietoa on, mutta ei järkeä.
    Vähän tehoa rahalla.
    Mutta kuitenkin?
    Pysytään hengissä kesä kerrallaan
  10. #40
    Lainaa (Jutajammu @ Loka. 11 2006,01:24) kirjoitti
    Millään teknisillä valintakriteereillä ei ole mitään väliä, kun ollaan Harrikkaa hankkimassa. Itse olen tyyppiesimerkki.
    Tietoa on, mutta ei järkeä.
    Vähän tehoa rahalla.
    Mutta kuitenkin?
    komppaan tota myös
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  11. #41
    Lainaa (karikoo @ Loka. 07 2006,23:00) kirjoitti
    Hienoa. Kaksi on jo ilmoittautunut ryhmään, jotka väittävät tekevänsä *hankinnat *ainoastaan fysikkan lakeihin perustuvien *mitattavien *suureiden perusteella. Vain ja ainoastaan "järkisyillä." *Eikö muita ole tulossa tähän kerhoon.
    Etkös sä alunperin kysellyt imagon ja markkinoinnin perään? Ja kun kerran kysyt, niin nostanpa nyt minäkin lapaseni. En kyllä pahemmin perusta noista suureistakaan.
  12. #42
    Minä voin taasen liittyä siihen kerhoon joka pitää lapaset tiukasti alhaalla, pilata nyt tämäkin hieno harrastus käyttämällä järkeä, voi ziisus! * Eihän nää mitään työkaluja ole...


    nimim. Ehkä joskus vielä HD
    Power is nothing without mojo!
  13. #43
    Lainaa (makemich @ Loka. 11 2006,10:21) kirjoitti
    Minä voin taasen liittyä siihen kerhoon joka pitää lapaset tiukasti alhaalla, pilata nyt tämäkin hieno harrastus käyttämällä järkeä, voi ziisus! * Eihän nää mitään työkaluja ole...


    nimim. Ehkä joskus vielä HD
    Voi olla, että tulkitsemme sanoja eri tavalla. Imago ja markkinointi eivät ainakaan itselleni edusta järkevyyden vastakohtia millään tavalla.

    Itseäni kun ei tässä lajissa juurikaan muiden tai mainosmiesten mielipiteet kiinnosta, niin pidän edelleen hanskat katossa



  14. #44
    Lainaa (isojussi @ Loka. 11 2006,09:28) kirjoitti
    Lainaa (karikoo @ Loka. 07 2006,23:00) kirjoitti
    Hienoa. Kaksi on jo ilmoittautunut ryhmään, jotka väittävät tekevänsä *hankinnat *ainoastaan fysikkan lakeihin perustuvien *mitattavien *suureiden perusteella. Vain ja ainoastaan "järkisyillä." *Eikö muita ole tulossa tähän kerhoon.
    Etkös sä alunperin kysellyt imagon ja markkinoinnin perään? Ja kun kerran kysyt, niin nostanpa nyt minäkin lapaseni. En kyllä pahemmin perusta noista suureistakaan.
    Karikoo: En ole ilmoittautunut siihen ryhmään. Tahalteen tulkitsit väärin ilmeisesti?

    Tarkoitin sitä, että en anna imagon, mainonnan tms vaikuttaa ostopäätökseen. Laitteen ominaisuudet ajossa, jotka vaikuttavat siihen onko sillä hauska ajaa, ratkaisevat.

    Hyvällä pyörällä on hauska ajaa. Paskalla ei. Mun makuun hyvä pyörä on sellainen, jossa on kulkua ja ajo-ominaisuuksia.

    Ymmärrän kyllä, jos jonkun mielestä on hauska puksutella vaikka harrikalla, ja valitsee pyöränsä painottaen kruisailu-, ulkonäkö- ja imago yms ominaisuuksia. Jottei taas jäisi epäselväksi.



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  15. #45
    Lainaa (makemich @ Loka. 11 2006,10:21) kirjoitti
    Minä voin taasen liittyä siihen kerhoon joka pitää lapaset tiukasti alhaalla, pilata nyt tämäkin hieno harrastus käyttämällä järkeä, voi ziisus! Eihän nää mitään työkaluja ole...


    nimim. Ehkä joskus vielä HD
    Joo. Minulla kyllä imago estää juuri ostamasta HD:a, samoin kuin Audia tai Vulvaakaan...
    Englannintorvi
  16. #46
    Lainaa (isojussi @ Loka. 11 2006,11:22) kirjoitti
    Voi olla, että tulkitsemme sanoja eri tavalla. Imago ja markkinointi eivät ainakaan itselleni edusta järkevyyden vastakohtia millään tavalla.

    Itseäni kun ei tässä lajissa juurikaan muiden tai mainosmiesten mielipiteet kiinnosta, niin pidän edelleen hanskat katossa
    Ehkä näin ja eihän tämä ole niin vakavaa muutenkaan. * Oma pointtini on se että pyörän imagolla _itselleni_ on ihan valtava merkitys, on ihan toissijaista pysynkö mutkateillä gixxerin perässä ja pysähtyykö mopedi 200-0km/h yhtä nopeasti, vaan pääasia on se fiilis, hyvän olon tunne joka tulee kun mies ja pyörä ovat henkisesti balanssissa. ** Jos harrastaisin rata-ajoa se fiilis tulisi sitten ihan toisista asioista, ei siellä nautita maisemista, vapauden tunteesta ja stressitömästä elämästä.

    Mutta siis tapansa kullakin ja pääasia että on sen verran sitä järkeä tai järjettömyyttä että tajuaa ostaa moottoripyörän! *
    Power is nothing without mojo!
  17. #47
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 11 2006,11:53) kirjoitti
    Lainaa (isojussi @ Loka. 11 2006,09:28) kirjoitti
    Lainaa (karikoo @ Loka. 07 2006,23:00) kirjoitti
    Hienoa. Kaksi on jo ilmoittautunut ryhmään, jotka väittävät tekevänsä *hankinnat *ainoastaan fysikkan lakeihin perustuvien *mitattavien *suureiden perusteella. Vain ja ainoastaan "järkisyillä." *Eikö muita ole tulossa tähän kerhoon.
    Etkös sä alunperin kysellyt imagon ja markkinoinnin perään? Ja kun kerran kysyt, niin nostanpa nyt minäkin lapaseni. En kyllä pahemmin perusta noista suureistakaan.
    Karikoo: En ole ilmoittautunut siihen ryhmään. Tahalteen tulkitsit väärin ilmeisesti?

    Tarkoitin sitä, että en anna imagon, mainonnan tms vaikuttaa ostopäätökseen. Laitteen ominaisuudet ajossa, jotka vaikuttavat siihen onko sillä hauska ajaa, ratkaisevat.

    Hyvällä pyörällä on hauska ajaa. Paskalla ei. Mun makuun hyvä pyörä on sellainen, jossa on kulkua ja ajo-ominaisuuksia.

    Ymmärrän kyllä, jos jonkun mielestä on hauska puksutella vaikka harrikalla, ja valitsee pyöränsä painottaen kruisailu-, ulkonäkö- ja imago yms ominaisuuksia. Jottei taas jäisi epäselväksi.
    Jep, kyllä hyvällä pyörällä on AINA hauska ajaa, tosin kukin mieltymyksien mukaan! Olipa se hyvä pyörä sitten kulku- vai kruisailu ominaisuuksia painottava? Vai onko se sittenkin aivan sama asia? Moottoripyörällä ajo saattaa olla meille kaikille kruisailu-, ulkonäkö- ja imago ominaisuus. Olipa sitten pyörässä kulku- tai ajo-ominaisuutta?!
    -Heikki-
    FXDB -07
  18. #48
    Kari Koo taitaa olla oikeassa , ei moottoripyörää voi ostaa järkisyillä vaan ainostaan tunteella, itseään voi petää etsimällä perusteita pyörän hankintaan, mutta kun niitä miettii niin enemmistö niistä syistä tulee tunne puolelta. En muuten usko että kukaan on hankkinut pyörää niin ettei markkinointi tai pyörän ympärille kasvanut imago olisi kerinnyt jotenkin vaikuttamaan ostopäätökseen .
    Ps. ei tiedolla eikä taidolla vaan puhtaasti tunteella.
    <p><em>Nipa</em></p>
  19. #49
    Sori tuli tuplat.
    Järkisyitähän tarvitaan vasta kun se hankinta pitää perustella vaimolle.
    <p><em>Nipa</em></p>
  20. #50
    Mielipiteitä kannattaa kysyä sellaisilta jotka sillä ovat ajaneet
    HDCF

    Porukasta löytyy sporan omistajia, että isompaan tai muihin malleihin/merkkeihin vaihtaneita. Siis oikeasti niillä ajaneita.

    Ite en oo tykännyt niinä muutama kertana jolloin oon ajanut, mutta ne ei ollutkaan uusia sporia.
    Allekirjoittanut on myös ajanut kyykkyä, customia, enduroa ja nyt pitkäkeula HD:ta. Aina on ollut kivaa, mutta nyt on enemmän fiilistä kuin koskaan



    ...siniset silmät ja naurava suu...
  21. #51
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (Guzzi Nipa @ Marras. 24 2006,19:16) kirjoitti
    Sori tuli tuplat.
    Järkisyitähän tarvitaan vasta kun se hankinta pitää perustella vaimolle.
    Miksi ihmeessä .. järkisyitä .. höpsis .. eihän vaimoakaan valittu järkisyillä(?) ..
    Jos jostain tykkää niin sitten tykkää .. eihän sitä tarvitse selitellä millään ..
    Ja voihan sitä sitten vaihtaa mielipidettä myöhemmin, jos tarve
    vaatii .. eikä sekään ole kiellettyä .. tietenkään .. miksi ihmeessä olisi ..

    Mitä tulee H-D:hen tai mihin tahansa muuhunkin valintaan, niin
    itsellehän se tulee ja jos sitä ei hommaa, niin eipä se itsekseenkään
    tule. Jos se pitää hommata, niin sitten se pitää hommata, ettei
    sitten jälkeenpäin jää sellainen olo, että voiku olisin sittenkin ...
    Mikä pyörä olisi sitten parempi kuin toinen .. ne taitavat vain olla erilaisia ..
    Sen olen ainakin huomannut, että kun mopoiluikää alkaa tulla enemmän,
    niin tyyli ja meininki alkaa muuttua hissukseen ..
    Itse asiassa kaikilla pitäisi olla useampikin mopo .. eri fiiliksien mukaan ..
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  22. #52
    Jaa: Mä menin rahan takia, tuleva vaimo esitteli kotiaan ja
    sanoi, että meidän tonttia on niin pitkälle kuin yläkerran ikkunasta näkee ja hölmönä en mennyt katsomaan, eihän sieltä näkynyt kuin kuusi-aita joka oli kolmen metrin päässä.
    <p><em>Nipa</em></p>
  23. #53
    Itsekkin olen harkinnut sportsteria (isompaa). Eihän se ajo-ominaisuuksissa tai tehossa pärjää nykyaikaisille sporteille yhtään mitenkään. Mutta kiinnostais vaan tutustua myös ihan eri maailmaan jonka se avais. Pommin varmasti ois kädet rasvassa jatkuvasti. Mutta senkinhän voi ottaa harrastuksena. Vähän sama tossa harrikka touhussa kun jenkkiauto harrastuksessakin. Tuskin kukaan kavereista tulee väittämään, että ominaisuudet ja luotettavuus on parempi ku nykyvehkeissä. Mutta fiilis on kuulemma hieno....
  24. #54
    Lainaa (0069 @ Marras. 24 2006,20:14) kirjoitti
    Itsekkin olen harkinnut sportsteria (isompaa). Eihän se ajo-ominaisuuksissa tai tehossa pärjää nykyaikaisille sporteille yhtään mitenkään. Mutta kiinnostais vaan tutustua myös ihan eri maailmaan jonka se avais. Pommin varmasti ois kädet rasvassa jatkuvasti. Mutta senkinhän voi ottaa harrastuksena. Vähän sama tossa harrikka touhussa kun jenkkiauto harrastuksessakin. Tuskin kukaan kavereista tulee väittämään, että ominaisuudet ja luotettavuus on parempi ku nykyvehkeissä. Mutta fiilis on kuulemma hieno....
    Isompi Sportster on ihan rivakka kulkemaan ja kun muistaa millainen kys. pyörä on (custom, cruiser) niin eihän sitä kilokyykkyihin pidä verratakaan. On sitte kyse ajo-ominaisuuksista tai suorituskyvystä. Ei Nissan Micraakaan pitäis verrata Ferrari Enzoon, vaikka molemmissa on neljä pyörää ja ratti... Ja taatusti silti isolla Sporalla jätät liikennevaloissa ton Micran ja vähän ripeämpiäkin perherasseja!

    Kyllä mä voin ihan vilpittömin mielin suositella Sporaa tai Big Twinejä. Ja jos uudempia malleja kattelet niin saatat yllättyä(pettyä?) siinäkin, ettei sitä tarviikaan jatkuvasti Huoltaa ja Duunata. Ainakin oma Bobini pelasi, sen vajaat 8000km jonka ennätin kesässä ajaa, täysin moitteettomasti. Pientä nikottelua oli matkan varrella, mutta niin on ollut mun aikaisemmissa japsilaitteissakin, ja ainoastaan Honda on mut jättänyt tien poskeen...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  25. #55
    itse hankin oman 1200 sportsterini kolme vuotta sitten itse korjattavaksi. sinä syksynä laitteesta löytyi muutamia korvausosan vaativia perusjuttuja ja seuraavana kesänä tuli mittariin about 15tkm. menneellä kaudella tuli sitten korjattua periaatteessa koko tekniikka alakertaa lukuunottamatta. kyseessähän on viimesimpien vuosikertojen nelivaihteinen evokone, jota noin muuten on piristetty varsin railakkaasti että varmasti kerkeää kun tekee mieli rokkailla. yläkerta on tullut purettua ja kasattua riittävän monta kertaa, että homman hoitaa näppärästi vaikka tienpäällä ja kaukana kotoa jos on tarvittavat työkalut käsillä. mitä tohon isompaan sporttiin tulee, niin kyllä sillä ajaa mutkatiellä big twiniä karkuun koska vaan. omassa tällähetkellä 12" ape, ja maavara riittävän matala että pystyy vähän kanttaamaankin jos pää kestää.

    oma mielipiteeni on kuitenkin se, että Sportsteri on tehtaan näkemys Sporttipyörästä, eikä todellakaan ole mikään "ämmäpyörä". BT on tähän verrattuna varsin raskas käsitellä, varsinkin Softail-mallit joilla ei sportsterin perään mutkatiellä ole mitään asiaa jos haluu ajaa kilpaa. eipä näitä kilvanajoon ole tehtykään, mutta itse en pelkää korjata sitä mitä tapahtuu kun kaasua kääntää. ehkä toi mielipide on vähän puolueellinen, mutta kun vaara viehättää ja tekninen toimiminen mekaanisine äänineen tommoisessa vähän ehkä monimutkaisemmassa sportsterin koneessa vallan kiihottaa, olen tullut siihen tulokseen että tämä tauti vie minut mennessään kohti vanhempaa patarautaa, vähempää ajo-ominaisuutta, jne.. niin tiedä vaikka laittaisin vähän enemmän vanhaa tekniikkaa tämän jälkeen taikka rinnalle.

    hd on ihan kiva. joku hankkii sen muiden takia, toinen rispektin takia ja kolmas haluu jotai näperreltävää koska on jäänyt traumoja siitä miten äite vei leegot pois liian varhain. tiiä näistä kuka mistäkin syystä, mutta meitä on moneen junaan ja ihan hyväkin.

    järkisyitä ei ehkä kannata sekottaa tähän motskarikauppaan ollenkaan, varsinkaan jos kyseessä on todellakin HD. sama kun autokaupoilla hoksaa pikkudieselin hinnalla cadillacin, joka on muuten hyvä muttei toimi. järkevääkö? itse ostaisin varmaan sen cadillacin, koska en ole kovin järkevä.
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  26. #56
    Olen kokeillut pikkusportsteria reilun 200km verran ja tälläiset tunnelmat jäivät käteen. Äänet ovat mahtavat, tosin koeyksilössä oli jonkin sortin mökäpöntöt ja kuulemma vakkareista kuuluu vain putputus. Jarrut ovat aivan onnettomat, erittäin kuminauhamaiset. Tehoa saisi olla enempi, sillä mielestäni tämän tyyppisellä pyörällä ei pitäisi tarvita vaihtaa 2 pykälää pienempää sisään, jotta pääsee edellä ajavasta mummosta ohitte turvallisesti. Ajo-ominaisuuksista sen verta, että mielestäni ne riittävät hyvin jopa mutkateille ja kyllä sillä tuntui hyvin jaksavan ajaa hieman pitempäänkin ja oli jopa yllättävän köykäinen käsitellä vaikka painoa mopolla onkin reippaan puoleisesti kokoon nähden. Eli mielestäni pyörä sopii mainiosti kaupunkikruisailuun ja mutkaisille teille. Itse en ko. pyörää hommaisi juurikin puuttuvan tehon takia, isompi sportsteri luultavasti korvaa tämän puutteen, mutta sitä en voi varmasti sanoa ennen, kun pääsen sellaista kokeilemaan. Ja onhan se hieno.
  27. #57
    Lainaa (Rock OLA @ Loka. 07 2006,00:36) kirjoitti
    Kummallsia asioita mylvii pääni sisällä...

    Omistan kyllä jo H-D-kukkaron ja ihan Ameriikoista asti tuodun H-D lippalakin... Ja olen surffaillut H-D:n sivuilla ja alkaa tuntumaan siltä, että Suzuki saisi mennä ja tilalle saisi tulla Sportster...

    Onko pyörästä mihinkään?

    Onko se ihan paska kilokyykyn jälkeen???

    Kaipailisin FAKTAA enkä paskaa ko kamppeesta...
    itsellä ollut noin kaksikymmentä pyörää ja kaikki niitä tehokkaita vokkipannuja.ja nyt on hd sporster.en ole katunut vaihtoa pätkääkään,kesän alku mennyt mukavasti ja uusia hd kavereita tullut kymmynkunta ja fiilis taivaassa.ei se spora valmiina kaikkein paras ajettava olekaan mutta fiilikset korvaa kaiken.mutta kun on siirtosarjat ja ohjaustanko ja penkki vaihdettu niin nyt on mukava ajaa.eli itse en enää tule japanin pyörää hankkimaan koska niistä puuttuu munaa. ja sillä en tarkoita tehoja ,kuka niitä kaipaa niin ne saakoon.käy kokeilee se spora ja muodosta siitä oma mielipiteesi.custom wokkipannujakin ajetaan suorilla putkilla että sais hd saundit mutta kun niistä sitä ei saa.eli hd on aina hd.hyvää kesää uuden hd pyörän sarvissa
    oli lapsuudessa puiset leikkikalut ja kireä pipo ,siksi olen mikä olen madenzo
  28. #58
    Likkakaveri osti HD:n Sporan itselleen ensipyöräksi. On erittäin tyytyväinen.
    Erilainen "nuori".
  29. #59
    Ite oon tässä vasta toistakertaa tällä kaudella vaihtamassa pyörää... tonnikakkonen portsteri olis kiikarissa... Tossa kun semmotteella ajanut niin onhan se hirveä tohon nykyiseen verrattuna, mutta silti sillä on kiva päästellä...
    ZX12R -03
  30.  
  31. #60
    Lainaa (JaZZo @ Marras. 29 2006,19:23) kirjoitti
    hd on ihan kiva. joku hankkii sen muiden takia, toinen rispektin takia ja kolmas haluu jotai näperreltävää koska on jäänyt traumoja siitä miten äite vei leegot pois liian varhain. tiiä näistä kuka mistäkin syystä, mutta meitä on moneen junaan ja ihan hyväkin.
    Mulla mitään leegoja koskaan ollu
    Siitäks tää johtuukin?

    Järkisyyt eivät puolla koko hommaa, moottoripyöräilyä. Tunteella mennään; nykyään mennä flatkutellaan HD:lla kätöset rasvassa. Aiemmin kyykällä korva maassa, niin maan per.......
    Kivaa on ollut.
    Mukava ku pukama...eiku mukana

    Mei tö iiköls SKRIIM!

    The Mocamaster

    Koska kortti ja leipä
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen