Sivu: 17 / 39:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7151617181927 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 481:stä 510:een 1153:sta
  1. #481
    Kiitos, Nostalgia. Sinä se vaan et petä.
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
  2. #482
    Lainaa (Villevalle @ Kesä. 07 2007,08:55) kirjoitti
    jostain aikaisemmasta topicista lukeneena..... eikös tää pokkari pitäis ainakin hyväksyttää "Biker Meetingissä" ? Siellähän ne muutenkin päättää meidän ajovarusteiden värit ja millasilla mopoilla saa / voi ajella ja varsinkin sen että kenellä on rispektii.......
    Mut jos käyttää vaan mustan ja valkoisen sävyjä, ei ole pakko hyväksyttää
    rispektistä en sit kyllä tiedä
    Mukava ku pukama...eiku mukana

    Mei tö iiköls SKRIIM!

    The Mocamaster

    Koska kortti ja leipä
  3. #483
    Täältä kanssa syvä kumarrus nostalgialle ja kiitokset iltani pelastamisesta. Kaks pokkaria meni heti varaukseen (velipojalle kans). Juu häv öörn ool teh posibl rispekt, UGH, ai häv spoukn. Ja vesabbs:stähän tänne löysin.

    Vielä kerran, Loistavaa sanansäilää
  4. #484
    Hienoa tekstiä tätä lisää.Ei voi nauramatta lukee
  5. #485
    Lainaa (Naakka @ Kesä. 07 2007,14:19) kirjoitti
    Lainaa (Villevalle @ Kesä. 07 2007,08:55) kirjoitti
    jostain aikaisemmasta topicista lukeneena..... eikös tää pokkari pitäis ainakin hyväksyttää "Biker Meetingissä" ? Siellähän ne muutenkin päättää meidän ajovarusteiden värit ja millasilla mopoilla saa / voi ajella ja varsinkin sen että kenellä on rispektii.......
    Mut jos käyttää vaan mustan ja valkoisen sävyjä, ei ole pakko hyväksyttää
    rispektistä en sit kyllä tiedä
    joo mulla on "hitunen" punasta musta ja valkosen lisäksi....voiko sen tulkita esim. ajoviimassa törmänneen hyttysen (siis imeneen) aiheuttamaksi, vaiko pysynkö edelleen kotona ja pyörä parkissa, kun pelottaa.....?
    Et tu, Brute

    - Ducati Multistrada 1200 S Touring - 2012
  6. #486
    Tahtoo ainakin yhten opuksen sit ku valmistuu!!
    Vitt.....u ku tulee isolla miehellä kus housuun ku tota on lukenu



  7. #487
    Mitä..

    Krapula vaivaa.. Enkä ole juonut ainokaista olutta eilen. Ai nyt mä tiän. se johtuu rispektin ja HD-miehen jutuista. Luin ketjun uudestaan ja nyt krapulaa poden kun en ole lukenut HD-miehestä uutta tarinaa pitkään aikaan. Mutta kyl mä tän kestän kun tiän että pokkaria siellä väsätään.

    Odotellessa..

    Moporeissu alkaa huomenna, rispektiä metsästämään. Kylläkin hondalla tod näk täysin mahdotonta mutta yritys sitäkin julmempi
    Honda cbr 1100 Super Blackbird
    Honda XRV 750 Africa Twin
  8. #488
    Truuupaikkeria syrjitään jopa elokuvissa
    Koskaan en ...vannomati paras
  9. #489
    Seitsemännen lukemiskerrankin jälkeen naurattaa edelleen samaa vauhtia. Olen linkitellyt foorumin linkin kavereille ja myös usealle pyöristä-ei-mitään-tietäville. Vaikka kulttuuri ei ole selvillä ja slangi on uutta, jokainen on nauranut pissat housussa

    Käsi sydämellä: miksi me pyöräilijät nauretaan HD-miehelle, merkistä ja väristä riippumatta?? Koska jokainen meistä tunnistaa jotakin HD-tyypin piirteitä, tapahtumia, kokemuksia ja tuntemuksia, jos ei omassa peilissä niin vähintäänkin tuttavapiirissä! Siksi nostalgian pitää jatkaa valitsemallaan tiellä ja tuoda esiin meissä jokaisessa asuvan HD-mies

    PPK



  10. #490
  11. #491
    "Ihan v*tun ruma maski!" - sanoi joku lauantaiaamuna.....

    Member of P E T U Racing Team
    On se kova!
  12. #492
    Lainaa (Rölli @ Kesä. 07 2007,09:36) kirjoitti
    Minkähän laista palautetta sais esim. Honda miehen seikkailut
    Älä vaan edes ehdota! takuuvarmaa on, että yksikään muun merkkinen "mp"-mies ei olisi saanut näin peruspositiivista palautetta.
    Olen ollut havaitsevinani että yleisesti ottaen kaikista merkkirajoittuneisimpia ovat yleisimmillä merkeillä ajavat... oli kyseessä autot, rekat tai mopot.
  13. #493
    Kertakaikkiaan hienoa juttua.
    Tulee mieleen omat höpinät joita tullu joskus kertoiltua.
    Vaikka olenkin aika vaativa itse varsinkin muiden tekstiä lukiessani on myönnettävä,että tämä oli aivan loistavaa.

    Muutamia kertoja repeily oli totaalisen murskaavaa.

    Kyllä tarinassa esiintyvän hemmon elämä on kuin itkisi ja nussis ja näkis kuolemasta unta samaan aikaan :P

    Pokkaria tännekkinpäin kiitoksia
  14. #494
    Evot iski tuli kahteen kertaan edellinen.



  15. #495
    Offroad-harrastajiakin näkyy HD-miehen seikkailut kiinnostavan, kun löytyi linkki. Tää alkaa olla jo varmaan aika maanlaajuisessa maineessa. Offipalsta



    Tuskainen mopoton...
  16. #496
    Heikolla tolalla oli tänään hapensaanti. Liikennevaloissa viereen torppasi japsikustomi. Ilmanputsarin koteloon oli kaiverrettu "Live to ride". Eipä tullut liiv tu rait mieleen, e-hei.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  17. #497
    tosi hauskasti väritettyä tarinaa elävästä elämästä.

    Toivottavasti pocketti ilmestyy pian!
  18. #498
    mullekans... tahtoo oman pokkarin...
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  19. #499
    täältäkin siis löytyy jo www.katuauto.com
    ex # 1. ´04 <span style='color:#FDD017'>SV</span> 650S 2005-2007

    ex # 2. <span style='color:#00FF00'>Kawasaki</span> ´05 ZX-6R 2007-...<span style='color:#0000FF'>"21"</span>

    # 3. BMW<span style='color:#FF0000'>S</span><span style='color:#0000FF'>1000</span>RR
  20. #500
    Moi! Piti liittyä oli sen verta hyvää juttua! Olen bongannut jutun overdrive.fi ja dynamiitti.com:ista! Minäkin varaisin 1(yhden) kuhan valmistuu! Lisää vaan
  21. #501
    Loistavaa! Mulle heti pari pokkaria! Onko Nostalgialla mitään uutisisa asian tiimoilta?
    "Fighting for peace is like fucking for virginity"
  22. #502
    näytin muutamalle työkaverille hd-miehen seikkailuista.. kyllä nekin repeili vaikkei motoristeja olekaan
    Kahvankääntäjä
    Olet peruskamaa! Hallitset pyörän ja ajotapasi on tyylikäs ja eleetön. Noudatat liikennesääntöjä ja ajat vain harvoin ylinopeutta. Pyöräsi on todennäköisesti peruspyörä.
  23. #503
    (vaikka vituttaakin tielaitoksen ja kämminkäisen moka...)

    Satojen tuhansien vaarojen HD-mies elää rajua murroskautta pälvikalju hulmuten. Uudet pasaatituulet ovat puhallelleet hänen elämäänsä rajuja muutoksia. Kiihkeät pikarakkaudet, kerhon sisäiset riidat ja sykkivä elämäntyyli ovat vieneet HD-miestä tien laidasta laitaan. Hän on ajautumassa HD-laifstailin pimeälle puolelle ja matkaa legendaarisille ajoreiteille. Edessä on omien siipien kokeilua ja reviiriristiriitoja. Horisontissa kimalteleva kadonnut respekt voi ehkä ollakin tavoitettavissa. Tai sitten ei.

    Stei tunet...
    Eskopiippo: Harlei-Teivitsons, koffee änt deth.
  24. #504
    Antaa tulla vaan nostalgia. Upeeta tarinaa. Koska kirja julkaistaan! Haluan olla heti ostamassa omaani, toivottavasti signeerattuna!
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
  25. #505
    nostalgia kamoon tarinaa pliiiiis.
    Annahan jo meille tarinan janoisille jotain luettavaa.
    Tässä jo kaipailee nauruja taas.
  26. #506
    Minulle kans pokkaria ainakin kaksi ! Toinen kotiin ja toinen lahjaksi aloittelevalle 44 vuotiaalle tulevalle hoodee miehelle
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

    Dulce et decorum est pro patria mori...
  27. #507
    Ehdottomasti kannattaa julkaista, muttei millään kiireellä ettei taso laske, kuten sanoit. Ja ehdottomasti kirja/pokkari-muodossa, jotta mahtava kerrontasi, sanavalintasi, uskomattoman osuvista kielikuvistasi puhumattakaan pääsee oikeuksiinsa...

    Itse eksyin tänne Suomen Saab-klubin foorumeilta. http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=56575
  28. #508
    Vähän on itekki tullu repeiltyä veljen kanssa. * Mulle pistäkää kans kaks pokkaria..!! Julkasusta mitää tietoa? *
  29. #509
    Voi jessus, en oo aikoihin nauranut näin paljon, lisää HD-miehen seikkailuja...
    Honda CB 1300 SA -05
  30.  
  31. #510
    Aivan mahtavaa! Olen ehdottomasti tulevien pokkarin ostajien joukossa.
    KTM 690 Enduro R -2014
    Moto Guzzi Griso 850 -2007
    Yamaha XT660 Z Tenere -2009
    Ducati Monster 696 -2008
    Triumph Scrambler -2008
    H-D Sportster 883 L -2007
    Kawasaki ZR-7 -2000
Sivu: 17 / 39:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7151617181927 ... ViimeinenViimeinen