Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 113:sta
  1. #31
    Lainaa (satusetä @ Helmi. 14 2007,21:49) kirjoitti
    Lainaa (wheel @ Helmi. 13 2007,20:24) kirjoitti
    No mitenkäs kalliit noi bulun huollot on ja onko huoltopaikkoja ympäri Suomen-maata??

    Joskus kuulin jostain naapurin tuttavan kaimalta, että aika kalliit on huollot, mut ei ihan ducatin tasoa... onks näin??
    Huoltoväli 8000km. Eka huolto sisäänajon jälkeen reilu satanen muistaakseni. 8000km huolto parisen sataa ja 16tkm nelisensataa (tulpat, suodattimet vaihtoon). Tämän jlk ei tietoutta. Veikkaus on että 16tkm välein hieman isompaa.

    Ei mielestäni pahan hintaista.
    Mistä siinä sitten maksetaan? Remmiveto, hydrauliset nostajat ym, eli melko huoltovapaa peli.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  2. #32
    16tkm vaihdetaan myös öljyt etupampuista.. työ maksaa * Sitäpaitsi, oon kuullu monilta kymmeniltä motoristeilta ettei ameriikkalainen ole tosiaankaan huoltovapaa peli, siis japanialisen omistavilta kuskeilta



  3. #33
    Lainaa (Haastaja @ Helmi. 16 2007,16:12) kirjoitti
    Sitäpaitsi, oon kuullu monilta kymmeniltä motoristeilta ettei ameriikkalainen ole tosiaankaan huoltovapaa peli, siis japanialisen omistavilta kuskeilta
    mä oon kuullu ihan samanlaisia juoruja... kai ne tietää ketkä puhuu.
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  4. #34
    Niin ei o bulu ihan huoltovapaa. MUTTA vaihdoin tuossa siihen toiseen amerikkalaiseen. Kotona huoltokirjaa selatessani huomasin että on 4tkm huoltoväli (Dyna 2003). Tulee huoltohenkilökunta tutuksi!

    Toisaalta ameriikan pojjaat kun tuon markkinoinnin osaa niin enpä tiedä kuinka pakollisia huollot ylipäätään on. Ehkä osa totuutta on asiakkaan sitouttaminen jne elinkaariasiakkuusajattelu.

    Osaava kaveri tämmöiset huoltelee itse. Toinen maksaa huoltokirjasta ja ehkä vastineeksi saa paremman jälleenmyyntiarvon .

    Jokatapauksessa, laatupeli tuo XB bulu on, hd:n kanssa sillä ei juurikaan enää ole tekemistä. Niin ja kai noi hd:tkin nykyään kestää, mutta eipä siitä nyt tässä topiikissa enempää..
  5. #35
    Paljonkohan meitä Buellisteja mahtaa olla Suomenmaalla?? Onks kellään heittää jotain muutakin ku "musta tuntuu" tietoa??
    buell xb12s -> ktm superduke
  6. #36
    Lainaa (wheel @ Touko. 09 2007,17:35) kirjoitti
    Paljonkohan meitä Buellisteja mahtaa olla Suomenmaalla?? Onks kellään heittää jotain muutakin ku "musta tuntuu" tietoa??
    tsekkaas HDCF:n Chatboardi, siä on jotain juttua tosta asiasta.

    ja joo, kyl noi uudet Buellit, siinä missä HD:tki on sen verran tarkkaan rakennettu ettei omistajan itse siihen juuri tarvitse mennä koskemaan. Ruiskupelit vaatii ohjelman ja töpselin että voipi säätää edes tyhjäkäyntiä. ja kun sen kertaalleen huollossa teettää niin itse tämän jälkeen säätäessä "ruuvarilla" se menee ihan täysin sekasin.

    tehtaan linja on tänäpäivänä sitä luokkaa että hyvä kun ilmanpaineet saa tarkistaa itse.
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  7. #37
    Minkäs merkkisiä renkaita Buell-kuskit koneissaan käyttää?

    Itellä vielä alkuperäinen Dunlop edessä ja Metzelerin Sportec M1 takana.
    buell xb12s -> ktm superduke
  8. #38
    Oli Pirellit molemmissa, nyt Metzeler edessä.
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
  9. #39
    Mikähän on alkanut "naksahtamaan" jarrutettaessa. Olisikohan ohjauslaakeri löystynyt? Onko muilla samanlaista oiretta ilmennyt? Muuten pyörä kulkee suoraan ja menee mutkiin ja sieltä pois ihan ok. Pyörä siis XP12s-04.
  10. #40
    Ohjauslaakerin kiristys on hyvä arvaus. Itsellä taidettu tehdä kerran ja sen jälkeen ei ole enää löystynyt.

    Kannattaa tosin muistaa että jarrulevy pitää myös uutena/uusilla kiinnityspaloilla naksuttelevaa ääntä kun se elää siellä jarrutuksen alla.
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  11. #41
    Onko kellään tietoa mistä saisi Buelliin jonkinlaiset sirot suojat rungon molemmille puolille lieventämään vaurioita, jos pyörä sattuisi kaatumaan??

    Tossa kuvan pyörässä on jonkinlaiset kumityynyt rungossa kiinni... Onkohan suomesta saatavilla jotain vastaavia??

    http://bikepics.com/pictures/462918/
    buell xb12s -> ktm superduke
  12. #42
    Ihan Buellin omasta kataloogista saa noi runkosuojat, hintaa en muista kun itse tinkasin ne kaupanpäälle omaan peliin..
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  13. #43
    Löytyiskö toi buellin katalogi netistä?
    buell xb12s -> ktm superduke
  14. #44
    Täällä voit pällistellä lisäromppeita. Oli noista joku pdf:kin jossain.



    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
  15. #45
    Kiitti

    Entä löytyykö mistään xb12s suomenkielistä korjaamokäsikirjaa??
    buell xb12s -> ktm superduke
  16. #46
    Tuskin.

    US English ja Saksanmaankielisen olen jossain nähnyt pyörivän jakelussa, itsellä moisia tosin ei ole tallessa.
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  17. #47
    Täytyy kyllä myöntää, että olen vähän samoilla linjoilla Bomberin kanssa. Ärräpyöräksi siitä ei ole eikä siitä uudesta ihmemallista supermotoksikaan ole kun se on niin painava. Paras etu on, että pääsee H-D kokoontumisajoon, vai pääseekö nykyään enää?
    Maailmalla on näitä tykkien H-D-sukulaisten mutkakelpoisten valmistajia joitakin, mm. Elysses (tai sinne päin) ja Hellcat? Ne on niin kalliita ja vaikeita tuoda Eurooppaan etteivät ole edes jääneet mieleen. Mutta S&S 124 ci koneessa on munaa, sen tiedän semmoisen omistaneena, mutta mistä löytyisi kevyt runko joka sen täydentäisi? Ducati on nykyään lähimpänä, mutta olen kyllä vähän kyllästynyt jo 1098S:äänkin ja sehän on kyykky. Vanhempi 999S tuntuu paremmalta. Mun optimipyörän ei tarvisi olla kyykky, mutta kevyt ja tehokas sen pitäisi olla. Huippualusta ja kohtuu retropyörän ajoasento. Kumma kyllä 999S on kyykky, mutta se ei häiritse yhtään.
    Buellihan pyrkii keulimaan, mutta se ei johdu tehosta vaan lyhyestä akselivälistä ja mulle se onkin aivan liian pieni. Uutta isompaa tai pitempirunkoista en ole kokeillut. Onko joku?
    Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide 128, KTM 1290 Superduke, pari Ducatia, KTM 450, Husaberg 570, Honda CR 500
  18. #48
    Putkirunko Buell johon iskee S&S koneen kiinni?

    Yksi idis sinänsä..
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  19. #49
    Mitenköhän tuo 'Buell' -nimi pitäisi lausua oikeaoppisesti englanniksi?

    Viime viikolla sönkkäsin Ranskan Buell -kaupassa jotakin "Bjuul" eivätkä meinanneet ymmärtää. Sanoivat sitten, että "Byel".

    Mutta miten siis englanniksi?
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
  20. #50
    Jo on ongelma.

    Puhesyntikka äänsi "bjyel", eiköhän se jotenkin näin mene.
    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
  21. #51
    No tossa taannoin näin jonkun videoclipin jossa joku ameriikan poika lausu sen just noin, eli "bjuul".


    Sit olis kysymys renkaista. Onko kellään kokemuksia Metzelerin roadtec z6 renkaista "bjuulissa"?? Tuntuu, että noi saman valmistajan sportecit suorastaan sulaa alle.
    buell xb12s -> ktm superduke
  22. #52
    "Mikähän on alkanut "naksahtamaan" jarrutettaessa. Olisikohan ohjauslaakeri löystynyt? "
    Aikaisempaan kysymykseeni vastaus: No sehän se oli.



  23. #53
    Meikäläinen ei oo pyörien kanssa mikään expertti, vaan lähinnä eksyny turisti ja eka oma pyörä alla, joten sallitte multa tällasen aika yksinkertasen kysymyksen. Eli onko normaalia, että vähän tiukemmassa jarrutuksessa etupää alkaa jonkin verran täristää?? Kyseessä siis ihan tasainen, mutta normaalia hiukan reippaampi jarrutus molempia jarruja käyttäen.
    buell xb12s -> ktm superduke
  24. #54
    Lainaa (sakuc @ Touko. 24 2007,23:01) kirjoitti
    Putkirunko Buell johon iskee S&S koneen kiinni?

    Yksi idis sinänsä..
    S&S 100" kone ei mene putkirunkobuelliin ihan heittämällä, korkeusero on joitakin senttejä näillä moottoreilla. sinällään hauskan kuuloinen idis, mutta ton koneen hintapolitiikka tulee sitten kerralla vastaan. pelkkä kone ilman vaihteistoa, sytkää ja kytkintä -en ole varma onko siinä edes kaasaria mukana- maksaa jo noin 7500€. ja jos laitteeseen haluaa kunnon kytkimen, vaikkapa Barnettilta, niin siinä on äkkiä 500€ levällään. sytkä vaikkapa Dyna2000i, n.500€ + puola siihen lisäksi. vaihteisto vielä noin tuhannen euroo... ja kun tämän paketin laskee yhteen noin kymppitonnin pyörän kanssa, ei ehkä kannata yhdeksi kesäksi sellaista kapinetta rakentaa. tainno, jos rahaa on niin miksei.

    no joo, kieltämättä voisi olla aika räyhäkkä buelli.

    ps. Saksasta sai vielä jokuaika sitten Düx-merkkistä sportsterin/buellin konetta jossa oli kaikki tarvittava, että paikalleen vaan. 200" (n.3.2l) ja joku 240hp siitä luvattiin... mielenkiinto heräs, mutta katos hinnan kohdalla. 25000€
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  25. #55
    Niin tohon edelliseen viestii liittyen. Voiko syy tärinään olla, että mulla on bulussa alkuperäiset jarrupalat (jotkut ovat haukkuneet aluperäisiä) vai olisko syy ohjauslaakerissa??
    buell xb12s -> ktm superduke
  26. #56
    Onks toi buellin jarrulevy ns kelluva ja pitäiskö sen liikkua vähän kun sitä vääntelee?
    buell xb12s -> ktm superduke
  27. #57
    Lainaa (wheel @ Kesä. 08 2007,20:00) kirjoitti
    Onks toi buellin jarrulevy ns kelluva ja pitäiskö sen liikkua vähän kun sitä vääntelee?
    Liikkuu se vähän ja juu on kelluva.

    Heitä ne orggispalat jo helvettiin, putsaa jarrulevy (arvailen että sulla on samanlaisia sinisiä kohtia levyssä niinkuin mulla) ja sintterit tilalle.

    Mun piti ainakin kevyesti hioa levyä että siitä mönjästä pääsi eroon, pelkkä brake-cleaneri ei riittäny.

    Sintteripaloilla jarru ei nypytä ollenkaan ja sinistymiskohtia ei ole ollenkaan.
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  28. #58
    No jarrulevy on ihan normaalin näkönen. Ei oo mitään laikkuja. Ostin tänään cleanerii ja yritän putsailla...katotaan auttaako.

    Niin ja ainakin hoghousessa on huoltojonot 3 viikkoa, jos meinais jarrupalat vaihtaa. En tiiä onnistuisko iteltä.
    buell xb12s -> ktm superduke
  29. #59
    Lainaa (wheel @ Kesä. 09 2007,14:08) kirjoitti
    No jarrulevy on ihan normaalin näkönen. Ei oo mitään laikkuja. Ostin tänään cleanerii ja yritän putsailla...katotaan auttaako.

    Niin ja ainakin hoghousessa on huoltojonot 3 viikkoa, jos meinais jarrupalat vaihtaa. En tiiä onnistuisko iteltä.
    Hotbike

    Osaava paja, suosittelen.
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  30.  
  31. #60
    Vai mites eikös buellissaki saa jarrupalat ruuvista irti ja sitten vaan uutta tilalle ja ruuvi kiinni?

    Niin ja mitäs ruuvilukitetta suosittelette? Niitähän taitaa olla eri voimakkuuksilla?



    buell xb12s -> ktm superduke
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen