Sivu: 3 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 184:sta
  1. #61
    On se hieno. Taitaa kuitenkin olla koeajo se ainoa ajomahdollisuus. Vikoja on varmaan siinä, vaihdelaatikossa, ruiskussa ja perässä. Nykii ja ei kestä. Paskan möivät.
  2. #62
    Tänään oli ensihuolto. Pyysin ylimääräisinä hommina vaihtamaan perään ja laatikkoon kanssa öljyt. Kuitissa ei ole kuin laatikkoöljyt, kun kotona katselin. Noi peräöljyt on tässä helppo vaihtaa, kun on proppu perän alaosassa ja yläosassa täyttöreikä:





    Koko päivän on tullut vaan vettä kuin esterin pelseestä. Melkein vedin lipat huollosta kotiin tullessa, kun oli yhteen notkoon valunut rinteestä upottavaa mutaa jotain 20cm paksu kerros asfaltin päälle, enkä sitä pimeässä ja kaatosateessa ajoissa huomannut. Oli kyllä mielenkiintoiset kiemurat ja kaikkien mopojen elämät vilistivät silmissä.
    Dixi et animam levavi
  3. #63
    Lainaa (Repa @ Loka. 31 2008,17:43) kirjoitti
    Ei muuta kuin onnea vielä kerran uudelle mopolle! Kiva kun olet saanut sen vihdoin ja viimein.

    t. Repa
    Kiitti vaan. Hieno se sunkin mopo on.

    Vai on Vaasassa yksi peli heti saatavilla.
    Omaani myöhästyi melkein kolme kuukautta hiilikuituosien viivästyksen takia. Taitaa noiden hiilikuitupajojen resurssit mennä formuloihin ym. kisapeleihin ensisijaisesti.
    Dixi et animam levavi
  4. #64
    Lainaa (ek@ @ Loka. 31 2008,22:43) kirjoitti
    Koko päivän on tullut vaan vettä kuin esterin pelseestä. Melkein vedin lipat huollosta kotiin tullessa, kun oli yhteen notkoon valunut rinteestä upottavaa mutaa jotain 20cm paksu kerros asfaltin päälle, enkä sitä pimeässä ja kaatosateessa ajoissa huomannut. Oli kyllä mielenkiintoiset kiemurat ja kaikkien mopojen elämät vilistivät silmissä.
    No se nyt olis vielä puuttunut, että olisit kaatanut moposi. Sitten olisi jo voinut sanoa, että nyt alkaa olla kokemusta.

    Ajelehan varovasti.

    t. Repa
    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
  5. #65
    Päivitetääs nyt vaikka huvikseen tätäkin välillä. Nyt on kokemusta jotain 7500km HP2 Sportista. Kolmas setti renkaita menossa. Alkuperäiset oli Racetec K3:t, joilla ajelin n. 3500km. Seuraavilla Racetec K2:lla pääsi 3000km ja nyt on alla Michelin Pilot Power 2ct:t. Hyvin nuokin tuntuu pitävän meikäläisen köröttelyssä. Nuo Racetec K2:t kuluivat kummasti eturenkaan sivuilta ensin loppuun. Takarenkaassa oli vielä jonkin verran pintaa ennen vaihtoa. Ilmeisesti johtuu tyylistäni jarruttaa kurviin ja löysätä jarrut pikkuhiljaa kurvin alussa ja samalla lisätä kaasua. Tuo on jotenkin luonnollista, kun tuo Telelever-etupää ei niiaa jarrutuksessa. Tulee varmaan eturenkaalle liikaa painoa kurvissa jarruttelusta. Siirsin sarvet ala-asentoon ja jalkatappeja eteenpäin. Nyt tuntuu luonnostaan istuvan vähän taaempana ja varmaan etunenkin tykkää. Lisäksi olen koittanut jarruttaa aikaisemmin ja olla enemmän kaasulla koko mutkan läpi.

    Alusta toimii kyllä hienosti, kun olen saanut sen arvottua hyvän tuntuiseksi ja tämmöinen lahjakortin saanut uusiomotoristikin uskaltaa kummasti kanttailla. Takana rengas on korkeampiprofiilinen 190/55/17. Takakumissa oli jo parin päivän jälkeen lievää kulumista havaittavissa:



    Eturengas sen sijaan ei näytä vielä mitenkään erikoisesti kulahtaneelta:



    Moottori on kyllä selkeästi pirteämpi kuin Megamotossa. Otin servon putkestakin pois toiminnasta nyppäämällä vaijerin kiinnikkeistä. Selkeästi paremmin vetää jossain 3-5000rpm alueella. Myllyssä on kyllä hyvin potkua ja hyvin vetää rajoittajaan (9500rpm) asti. Yleensä tulee kyllä vedäteltyä mieluummin pikkukierroksilla ja nautittua pörinästä.

    Yksi samanlainen tuli vastaan Rondan tiellä muutama päivä sitten. Mopo kyllä kerää uteliaita ja melkein aina tankatessa joku tulee siihen höpöttämään, mikä on vähän hämmentävää.

    Quick-shifteri lakkasi toimimasta, kun säädin sen tankoa pidemmäksi vaihdepolkimen säätämisen yhteydessä. Mikään ei missään kanittanut, mutta jotain mystistä tuossa tapahtui. Akseli pyörähti kyllä mutikassa, kun avasin lukkomutteria. Toivottavasti ei mennyt anturi rikki ruuvaillessa. Säädin takaisin alkuperäiseen pituuteensa, mutta ei ole vielä päässyt testaamaan, kun eilinen meni kapuloissa, tämä päivä Joulun vietossa ja huomenna pitäisi mennä brittien luokse jouluruuille. Tapanin päivä meneekin sitten taas varmaan kapuloissa...
    Dixi et animam levavi
  6. #66
    No tuli heitettyä lenkki näin joulun kunniaksi ja alkoihan se quick-shifterkin toimia. Ihme homma, kun ei siihen mikään koskettanut tai rajoittanut liikettä. Ehkä sillä vaan on jokin määrätty asento.
    Dixi et animam levavi
  7. #67
    Pitäisi varmaan ajaa Vaasaan katsoman toi pyörä sillä niin hyvälle se näyttää?
    Bimota DB6 ja Ducati Pikes Peak
  8. #68
    Älä vaan mene - voi aiheuttaa välitöntä omistamisen halua.
    Dixi et animam levavi
  9. #69
    Yritän pidätellä etten mene katsomaan?
    Bimota DB6 ja Ducati Pikes Peak
  10. #70
    No ei kannata liikaa pidätellä. Anna mennä vaan...
    Dixi et animam levavi
  11. #71
    Lainaa (ek@ @ Joulu. 24 2008,22:59) kirjoitti
    Nuo Racetec K2:t kuluivat kummasti eturenkaan sivuilta ensin loppuun. Takarenkaassa oli vielä jonkin verran pintaa ennen vaihtoa. Ilmeisesti johtuu tyylistäni jarruttaa ...
    Itse pöröttelen R1200S:llä. Vaikka kyse onkin eri pyörästä, niin kummiskin voin tuohon etufillarin kulumiseen yhtyä. Notta kuluu se ajaa kuinka tahansa. Itse olen muutaman setin ajellut välillä maantie kruisailua ja joskus enemmän ratakierroksiakin. Aina menee etugummi samanaikaisesti takagummin kanssa vaihtoon. Maantieajossa rengaspainetta pitää täällä Suomen "helteissä" lisätä tehtaan suosituksista, muuten menee laikulle...
  12. #72
    Täytyy katsoa nyt, miten nämä PP't kuluvat loppuun. Nyt ainakin näyttää takakumi menevän ensin. Voi olla, että tuo taaempana istuminenkin auttaa. Vaihdatan tässä mopossa kyllä molemmat aina samaan aikaan, on se toinen sitten missä kunnossa vaan. Vähän tulee sporttisemmin köröteltyä, kun mopon luonne sitä vaatii.
    Dixi et animam levavi
  13. #73
    Onko tuossa mittariston lisäksi täysi 2D:n dataloggeri, vai loggaako mittaristo myös jotakin? *



    - JAM Racing Team -
  14. #74
    TÄÄLTÄ kun lataa "Omistajan Käsikirja"-tiedoston, niin sivulla 35 on tuosta mittaristosta. Dataloggereista en tiedä mitään (ei kai ole), mutta tuosta mittaristosta näkee ainakin jotain jälkikäteen joka kierrokselta:

    Näyttö INFO-tilassa:

    INFO-tilassa voidaan hakea näyttöön tiedot, jotka on tallennettu muistiin RACE-tilassa jokaiselta kierrokselta.

    Näytöt INFO-tilassa:

    Korkein kierrosluku
    Keskinopeus
    Suoritettujen vaihteenvaihtamisten lukumäärä
    Kierrosaika
    Näytetty kierros ja tallennettujen kierrosten lukumäärä
    Suurin nopeus
    Pienin nopeus
    Kierroksen pituus
    Kaasuläpän keskimääräinen asento
    Ajon osuus jolloin jarrutettu
    Dixi et animam levavi
  15. #75
    Jovvainko ?


    Käytätkös sää ek@ sitä Torremolinoksen (A7 tien varsi) BMW-Dealeria, sitä missä siinä naapurina on Porchen ja Ferrarinkin huolto vai misä ?

    Malagas ei taija olla muuta ?

  16. #76
    Ei kun Biznauto Malagan pohjoispuolella. Se on Malagan toinen kauppias.
    Dixi et animam levavi
  17. #77
    Tänään meni 9000km rikki:



    Tuli vielä ajeltua vähän lisääkin. Bemarin upea ja huoltovapaa perä on kyllä toiminut kuin unelma, kuten oli odotettavissakin.

    Wunderlicht:lta tilasin perää ja keulaan pukit, mutteivat suoraan myyneet, koska Malagassa on heidän jälleenmyyjä. Kävin siellä tilaamassa ja kahden kuukauden odottelun ja miljoonan soiton jälkeen peruutin koko tilauksen. Hornig:lta olisi saanut toisen malliset kanssa halvalla, tein itse ja säästin. Ruma tuli, mutta toimii:





    Tarvikkeet maksoi 9,95€ + hitsaustarpeet. Oli meinaan paikallisessa rautakaupassa neljän pöydänjalan setti tarjouksessa ja sopivasti 50mm paksut. Puikoilla yritin sitten noita räkiä, kun ei ole muita. On niin ohutta putkea, että palaa äkkiä puhki.
    Dixi et animam levavi
  18. #78
    Tyylipisteitähän näissä hommissa ei anella tai anneta. Toimivan näköinen härpäke!
    <p>2002-2014</p>
  19. #79
    mutta miksi haluta tuommoinen ennemmin kuin Ducati jos puhutaan kaksipyttyisestä?? Verrokki voisi olla ilmajäähdytteiset Ducatit, tai korkeintaan 999S jne. 1098 verrattuna eihän tämä ole lähellekään samalla viivalla..puhumattakaan 1198...kevyempiä ja rutkasti enemmän tehoa.
    Mulla on yksi saksalainen lehti, jossa HP2 on testissä muiden kyykkyjen kanssa ja vaikka siinä tunnetusti vedetään kotiin päin niin todetaan kylmästi, että boxer on tullut kehitystiensä päähän ja ei pärjää millekään japsille. 1098R voitti testin ylivoimaisesti vaikka luistonesto meni rikki...Hondaa kehuttiin kovasti ja se tuli toiseksi. Gixxerikin todettiin ikääntyneeksi. No lehtijutuille sama ja persetuntumahan se ratkaisee. Väännöllähän sitä pitkälti ajellaan, mutta jos tehoon tottuu niin sitäkin tarvitaan. Kardaania en itse pidä tärkeänä, mutta bemaristeille se tuntuu olevan yksi tärkeimpiä juttuja. Yleensä bemareissa millä olen ajanut minua häiritsee se, että kone ei tunnu kireältä niinkuin pitäisi ja äänetkin ovat niinkuin auton moottorissa. Uudella yli 160 hv k:lla en ole ajanut ja sitähän pitäisi verrata muihin nelipyttyisiin.
    Toinen juttu on että mitä kavereilla on bemuja niin tielle ovat jättäneet lähes yhtä monesti kuin harrikat. Ihmeellisiä sähkövikoja ja joillakin on perätkin hajonneet.



    Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide 128, KTM 1290 Superduke, pari Ducatia, KTM 450, Husaberg 570, Honda CR 500
  20. #80
    Minä voisin ottaa tuon Guzzin (jota minulla ei enää ole) tilalle. Ja korvaamaan sen MGS-01, jota guzzi ei ikinä saanut kauppoihin asti.
    ..ducatin tilalle en ottais.. vissiin?
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  21. #81
    On kai se MGS-01 myytävänä, mutta ei rekisteröitävänä. Se on kyllä huippuhieno! Ja onhan tuo HP2:kin hieno bmw ja paras boxeri. Pidän vaan 1198S:ää hienompana lähes saman hintaluokan vehkeistä.
    Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide 128, KTM 1290 Superduke, pari Ducatia, KTM 450, Husaberg 570, Honda CR 500
  22. #82
    Joo, löytyyhän se.. ja oikeastaan, löytyy jopa kilvitettynäkin, saksasta. ja englannista ainakin.

    Hintahan se näissä (HP2, MGS, 1198...) vaan kiristää otsalohkoa..
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  23. #83
    Lainaa (mikkoyli @ Tammi. 08 2009,01:31) kirjoitti
    mutta miksi haluta tuommoinen ennemmin kuin Ducati jos puhutaan kaksipyttyisestä?? Verrokki voisi olla ilmajäähdytteiset Ducatit, tai korkeintaan 999S jne. 1098 verrattuna eihän tämä ole lähellekään samalla viivalla..puhumattakaan 1198...kevyempiä ja rutkasti enemmän tehoa.
    Kukin tyylillaan. Ostithan sinakin Hypermotardin, vaikka olisit saanut pienella lisapanpostuksella paremman ja tehokkaamman Megamoton, joka on lisaksi paremman nakoinen ja luotettavampi. Ei tuo valiraha niin iso ole, jos miehella on varaa laittaa desmosedici kadulla korottelyyn. Ostaahan jotkut kusiaisiakin. Tuo on saman painoinen ja saman tehoinen, mutta vaantoa on tuplasti, eika tule joka nurkalla vastaan. Hintaa on tuplasti, mutta ei varmaan ole mikaan nakemyseste miehelle, jolla on varaa ostaa desmosedici. Toki on tuo 1198 natti peli, mutta ei mulla ole mielenkiintoa seisottaa mopoja pajoilla haljenneiden mantien ja rikkinaisten kytkimien takia. Teho ei ole koskaan viela loppunut kesken. On mulla ollut toistasataa heppaa tehokkaampikin peli, joten jotain vertailupohjaa on. En kylla keksi, miten voisin olla onnellisempi, jos ostaisin Ducatin. Pidan tasta enemman kuin yhdestakaan Ducatista ja omapahan on kampe. Pitaako naita valintojaan muka puolustella nain jotenkin? Tyytyvainen olen. Hyva ja hieno on vehje ja mahtava omistaa.



    Dixi et animam levavi
  24. #84
    Joo olen osin samaa mieltä ja ei näitä valintoja tarvi selitellä. Eikö tuo HP2 ole halvempi kuin 1198S ja jos niin on niin eihän se ole kallis kun katsoo palikoita mitä siinä on? Kärsiihän näistä keskustella. Hypermotard oli pakko laittaa kun se jäi niin kaivelemaan koeajon jälkeen. Senkin teho riittää yllättävän hyvin. Kallishan sekin on kun vertaa mihin tahansa, olisi saanut uuden Skodan sillä hinnalla. Oulussa olisi ollut HP2 enduro uutena taisi olla 19 k€ ylivuotisena ja silloin vähän mietin, mutta ajattelin tulevan liian kalliiksi jos kaatuu.
    Ne mun tutut, joilla on BMW ei muita merkkejä kattele. Ovat tosi fanaattisia ja sitä on porukassa joskus pureskeltu mistä se tulee. H-D-miehetkin tuntuu jäävän toiseksi. Itse en ole minkään merkin fanaattinen puolustaja ja lähes kaikkia yleisiä merkkejä on ollutkin paitsi Triumphia ja BMW:tä. Jos Ducatissa on yksi mäntä mennyt kestotestissä ei se tarkoita, että kaikista menisi. En ole ainakaan kuullut muista. Mutta yleisesti ei pyörät kovin kestäviä ole. Nytkin alkoi Husabergista 4 tunnin jälkeen kytkinpuristaja vuotamaan. H-D mulla oli koko kesän korjaamolla odottamassa osia 1900 km ajettuna. Mutta pakkohan se oli takuuseen korjauttaa ja odottaa. V-Rodista murtui kytkinrumpu. Kestikö se turbo-BMW ilman ongelmia?
    Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide 128, KTM 1290 Superduke, pari Ducatia, KTM 450, Husaberg 570, Honda CR 500
  25. #85
    Jotain reilut 16 tkm ehdin sillä ajella turbon kanssa. Vähän lisäsin paineita ja alkuperäinen kytkin alkoi luistaa. STM:n luistokytkin kesti kireimmällä jousella. Alkuperäinen oli jotain 170kg ja tuo uusi 230kg:n jousi. Vähän raskas oli kytkintä käyttää kieltämättä, mutta vaihdothan onnistuu tuolla STM:n luistokytkimellä vähän kaasua vempauttamalla molempiin suuntii. Vaihdelaatikko petti kerran. Ajoin Suomesta Espanjaan ja yhden päivän vetelin käytännössä tankkauksia lukuunottamatta koko ajan reilusti yli 200km/h pelkästään kutosella jotain 1000km. Aina kun joutui ohittamaan, niin taas hanaa reilusti. Luulen, että syy oli lopulta, ettei vaihde ollut siitynyt perille asti. Vääntyi vaihteita päällä pitävien haarukoden akseli, missä ne liikkuu. Jos olisi vaihteiden voimaa välittävät nappulat koneistettu vähän viistoon keskenään, jotta pitäisi vaihteet väkisin päällä, niin ei olisi tuotakaan tullut. Perien kanssa ei ole ollut ikinä mitään ongelmaa millään pyörällä. Kyllä se tuplatehot ja väännöt kestää, jos vaan öljyt välillä vaihtaa. Nokka-akseli meni poikki, kun hukkaportin letku oli poikki ja kolmen barin paineilla venttiilit hakkasi mäntiin ja yksi venttiilinjousen hattu lensi nokka-akselin ja kannen väliin kiilaksi. Alkuperäisillä 0,7 barin painekellon paineilla ei ollut mitään ongelmia ja alkuperäinen kytkinkin kestää tuon.

    Itse asiassa menin tilaamaan reilu vuosi sitten syksyllä mustan Hypermotardin. Tuli justiin silloin se musta väri myyntiin ja olisi kelvannut. , mutta myyjä valitti, ettei ole kuin punaisia "varastossa". Sanoin, että otan mustan ja kuinka kauan kestää toimitus ja mitä käsiraha on. Tyyppi sönkötti vaan niistä punaisista. Sanoin, että en ota punaista, vaan mustan ja tilaan sen nyt. Ei mennyt asia perille mitenkään, joten marssin lopulta ulos, kun en punaista pyörää halua. Menin matkan varrella käymään bemarikaupassa ja näin Megamoton mainoksen. Toki olin moposta nähnyt kuvia jo aikaisemmin, mutta en ollut tuon tyyppistä mopoa juuri ajatellut. Kun sen sai viikossa, niin tilasin sen.

    Viime keväänä melkein ostin MV Agusta 312:n, kun oli heti saatavilla. Oli rahat taskussa valmiina ja myyjän piti tuoda se meille ja kaikki tarvittavat paperit mukana, muttei ikinä ukkoa kuulunut. Soitti seuraavana päivänä, että oli keittänyt vedet pihalle ja jäänyt välille ilman puhelinta. Meni maku ja tilasin tuon HP2 Sportin.

    Sanoisin omalta kohdaltani, että bemariin ennemminkin päätyy lopulta, oli se syy sitten mikä tahansa. Ei ole kyllä kertaakaan vielä harmittanut.



    Dixi et animam levavi
  26. #86
    Nyt on reilu 10tkm takana. 10tkm huollossa vaihdettiin ilmanputsari, mikä on BMC:n pestävä malli. Pyysin vanhan mukaan ja pesasin. Täytyy öljytä ennen seuraavaa huoltoa. Turha ostella uusiksi jatkuvasti ja maksaa melkein 90€ turhasta.

    Öljyiksi laittoivat Castrolin TWS 10W/60, mikä on erikseen mainittu huoltokirjassa. Naurettavat katteet Bemarilla noissa öljyissä. Neljä litraa öljyä maksaa melkein 160€. Sama hinta toisella BMW-kauppiaalla Malagassa ja kuulemma BMW:n antama kiinteä hinta. Motonetissä on neljä litraa 60€.
    Lisäksi tarkistivat venttiilien välykset, jarrunesteet vaihdettiin, tulpat ja mitä vielä. Huolto maksoi mukavat 502€.

    En tiedä mitä olivat tehneet, mutta tärisee vähemmän jossain 4-5000 kierroksen nurkilla. Ei tullut kysyttyä, että oliko jokin ohjelmapäivitys, kun huomasin tuon tietenkin vasta kotimatkalla. Huollon respan ukko selitti, että tulppien ja ilmanputsarin vaihdon jälkeen se kytketään tietsikkaan ja sen jälkeen säädetään seokset kohdalleen. Mitähän tuokin tarkoitti. Tuskin niillä mitään dynoa siellä on.

    Tosi liukkaasti pelaa nyt kaikki. Reilu 200km ehdin tänään kurvailla ja kyllä on mahtava peli.
    Dixi et animam levavi
  27. #87
    ek@ kun laittoi noita ajokuvia toiseen ketjuun ja HP2 Sportti oli hieman kurassa niin tuli vaan mieleen, että olisiko huggeri tarpeellinen tuohon pyörään? Luulisi, että lika ja kivet pommittaa aika tehokkaasti pyörää ja joltain brittifoorumilta lueskelin, että jollain olisi murtunut se hiilikuituinen takarunko (muistaakseni, kuitenkin jotain takaosasta hajosi) kiveniskusta kun ei ollut huggeria.

    Hintaahan noilla hiilikuituosilla tuntuu olevan, samassa ketjussa joku mainitsi, että oli ajanut tielle pudonneeseen oksaan tms. ja alakate rikki. Uusi £1400
  28. #88
    Hieman kurassa

    Joo on käynyt huggeri mielessä aina mopoa pestessä. Tässä on vaan takarengas 190/55, eikä ole tullut juuri tälle mopolle tarkoitettua vastaan. Tänään viimeksi mietin ajellessa, jos lähettäisi vaikka Ilmbergerille kyselyn, sopiiko nuo tuolla isommalla renkaalla olevaan mopoon. Ainakin KS:ssässä huggeri lisäksi eli jonkin verran ja kolisi reaktiotankoa vasten. No päätin nyt sitten vähän etsiä ja luulisi siellä sen verran tilaa olevan ainakin R1200S:n kuvasta päätellen:

    Dixi et animam levavi
  29. #89
    Kysyin tuolta Ilmbergeriltä tuota R1200S:n huggeria, eikä kuulemma sovi. Tekevät HP2 Sporttiin oikean ja kestää noin neljä viikkoa. Taidan tilata sieltä.

    Sadbar Composites tekee näköjään noita muita katteita:

    OBMW01H *Front Mudguard (Rear Part) * * * * * *£210.00 +VAT
    OBMW02H *Numberplate Holder (OE style) * * * £420.00 +VAT
    OBMW03H Numberplate Holder (Small Version) £462.10 +VAT
    OBMW04H Front Nose Fairing Panel * * * * * * * * £1176.13 +VAT
    OBMW05H Tank Centre Panel * * * * * * * * * * * * £336.05 +VAT
    OBMW06H Heel Guard (left) * * * * * * * * * * * * * * *£85.10 +VAT
    OBMW07H Heel Guard (right) * * * * * * * * * * * * * *£85.10 +VAT
    OBMW08H Rocker Covers(pair) * * * * * * * * * *£924.20 +VAT
    OBMW10H Seat Unit * * * * * * * * * * * * * * * * * £1806.64 +VAT
    OBMW11H Front Mudguard (Front Part) * * * * £252.02 +VAT
    OBMW12H Tank Cover/ Side Panel * * * * *£1302.44 +VAT
    OBMW13H Bellypan (Street Version) * * * * *£1008.32 +VAT
    OBMW14H Front Nose Fairing (Race version) £1092.35 +VAT
    OBMW15H Bellypan (Race Version) * * * * * * * *£1008.32 +VAT
    Dixi et animam levavi
  30.  
  31. #90
    Morjens!

    Löysin vasta tänään 19.2.2009 tämän keskustelu ketjun ja päätin kirjoitella muutaman rivin.
    Eli se suomen ensimmäinen Bmw hp2 sport josta linkin kautta oli muutama valokuvakin on minun silmäteräni.
    Tilasin pyörän mp-messuilta 2008 ja sain pyörän jo heti huhtikuussa. Ennen tätä hp2 mallia en olisi edes voinut kuvitella ostavani bemaria, sen verran sportti kuski olen luonteeltani. Tämä ostos oli rakkautta ensi silmäyksellä jota en ole katunut. Tämä minun pyöräni piti alkuun olla maahantuojan esittelypyörä, mutta päättivät luovuttaa sen heti asiakkaalle. Ajoin pyörällä kesällä 2008 noin 7500km ja olen ollut siihen enemmän kuin tyytyväinen. Muutaman kerran kävin ajamassa Ahveniston ja alastaron radoilla ja totesin, että tämä pyörä on todellakin rata ajoon tarkoitettu. Edelliset pyörät joilla ajelin olivat Fireblade Hondia vuosimalleiltaan 1999, 2004 ja viimeisin oli 2006. Tehoahan noissa uudemmissa japanin laitteissa oli vähän eri tavalla, mutta ajettavuutta ei edes voi verrata tähän Bemuun. Sen verran loistava on hp2:sen alusta. Minulle pyörän ajettavuus on tärkeämpi asia kuin ne 30-50 lisä hevosvoimaa, niitä hevosia en ainakaan minä pysty järkevästi hyödyntämään edes radalla.
    Pisin päivä matka jonka ajoin Bemulla oli reilu 1100km.
    Siihen tätä mopoa ei kyllä ole luotu, sen verran paikat tuli kipeäksi. Vesi kielellä odotan jo ensi kesän rata ajopäiviä ja muita kurvailuita .

    Onko sun pyörä ek@ pelkästään siellä espanjan auringon alla?
    Itsekin aika paljon Malagan seudulla pyörin ja ja käyn siinä Kari Tiaisen luona ajelemassa enduroa, pari päivää olen ajanut sitä Bmw hp2 enduroakin (aivan järjettömän makea laite sekin).
    Itselläkin on käynyt ajatus mielessä katupyörästä espanjaan.
    Jos siellä muillakin noita laitteita olisi niin ajatusta voisi alkaa taas lämmittelemään.

    T: Sami
Sivu: 3 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen