Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Onko se vain mun kone vai ??
    Pääsetkö -nips-
    Enemmään siellä on kyllä noita vespistejä kun mitään muita .. mutta olen aina aikaajoin seuraillu keskustelua.
  2. #2
    Pääsen kyllä linkistä sivuille. Yksityisviestien postaus ei clubin sivuilla onnistunut pitkään aikaan, edes adminille.

    Joskus siellä on ollut joitain ihan mielenkiintoisiakin avauksia, mutta muuten en ole löytänyt itsestäni kiinnostusta seuraamaan vanhojen vespojen kunnostusta tms. Siinäpä se!

    Pitänee jossain vaiheessa ottaa yhteyttä clubin puheenjohtajaan, joka on aiemmin luvannut tukea, mikäli maxistit alkavat järjestäytymään. Clubi on kaivannut kokouksiinsa ja toimielimiinsä myös maxisteja: Siis mikäli tätä palstaa seuraavat skootteristit kuulutte skoottericlubiin ja asutte eteläisessä Suomessa, käykäähän kokouksissa.
    Aikuinen nainen nexusti
  3. #3
    Jeps.
    Nyt toimii .. Kukkuilin jo aamuyöstä hereillä ja aamulla oli ongelmia.
    TOTTA on että on suuntautunut Vespa-juttuihin, joten olenkin siirtynyt tämän foorumin seuraajaksi
    Maxeille (jos nyt voin lukea itseni siihen joukkoon) olisi kyllä mukavaa saada ihan oma foorumi.
  4. #4
    Kyllä kuulut joukkoon!
    Aikuinen nainen nexusti
  5. #5
    Lainaa (Trinity @ Elo. 23 2007,09:04) kirjoitti
    Clubi on kaivannut kokouksiinsa ja toimielimiinsä myös maxisteja: Siis mikäli tätä palstaa seuraavat skootteristit kuulutte skoottericlubiin ja asutte eteläisessä Suomessa, käykäähän kokouksissa.
    Tänä keväänä tuo Kalkkisten vuosikokous-keikka oli kyllä toudella lähellä toteutua osaltani, mutta perheessä sattunut sairastapaus sitten pakotti jättämään väliin. Ei muuten, mutta Kalkkisten maisemat ovat aika tyylikkäät ja tulisipa tuota varmaan piipahdettu isomummonkin luona kun asustaa muutaman km päässä tuosta meijeristä
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  6. #6
    Lainaa (mixu66 @ Elo. 23 2007,09:23) kirjoitti
    jos nyt voin lukea itseni siihen joukkoon
    Anteeksi, tämä ei ole mitenkään henk.koht. kellekään osoitettu, mutta mikä ihmeen huoli ihmisillä ylipäätään on "jos kuulun joukkoon" tai "saanhan minkäkin tähän osallistua" Eikun omakin lusikka vain rohkeasti mukaan soppaa hämmentämään. Kyllä se puuromasteri sitten älähtää jos ei homma sovi. Turhaa sitä itse etukäteen nöyristelemään
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  7.  
  8. #7
    Lainaa (Trinity @ Elo. 23 2007,09:04) kirjoitti
    Clubi on kaivannut kokouksiinsa ja toimielimiinsä myös maxisteja: Siis mikäli tätä palstaa seuraavat skootteristit kuulutte skoottericlubiin ja asutte eteläisessä Suomessa, käykäähän kokouksissa.
    Tuo kolahti kohdalle.
    SSC:n järjestötoiminta tuntuu painottuvan Helsinkiin ja Tampereelle, mutta muuta toimintaa kyllä löytyy monestakin eri ilmansuunnasta ja näissä tapahtumissa maxit on vähemmistönä paikalla, mutta hyvä edes niin.

    Olen osallistunut muutamiin SSC:n ajoihin ja ainakin itse olen saanut kuulua täysin mukaan porukkaan. Ei ne aidon peltivespan omistajat ole saunasta pois ajaneet, eikä muutenkaan syrjineet -päinvastoin toivottaneet tervetulleeksi.
    Huomenna on taas Saaristorallin aika, jossa Maxit ja muut skootterit kokoontuvat viikonlopuksi muinaistulien yöhön yhteiseen hauskanpitoon ilman jyrkkiä rajanvetoja puoleen tai toiseen.

    Turhaan sitä mietitään asioita joka erottavat maxistit skoottereista.
    Trinitylle menestystä yhteydenottoihin, jotka yhdistää voimavaroja.
    Exä: Suzuki Burgman 650 Executive ABS
    Nyxä: Honda CBR 1100XX Super Blackbird -07