Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1


    Kootaanpa tähän threadiin tietoja skoottien ohjekirjan mukaisten huoltojen hinnoista alan liikkeissä sen mukaan kun käyttäjillä on omakohtaista kokemusta.

    Burgman 400: ensihuolto, 2000 km = n. 150 eu (kesä 2007)
    Plootu
    Burgman 07 400
    Bandit (GSF) 1250 SA
  2. #2
    Honda Silver Wingiin 24 tkm huollonohjeaika 3,2 tuntia ja hinta 350 euroa johon sisältyy mm. hihna, öljyt, suodattimet jne. (kesäkuu 2007)
  3. #3
    Lainaa (herranja @ Elo. 22 2007,20:47) kirjoitti
    Honda Silver Wingiin 24 tkm huollonohjeaika 3,2 tuntia ja hinta 350 euroa johon sisältyy mm. hihna, öljyt, suodattimet jne. (kesäkuu 2007)
    . Onpas kallista! Tuli ihan ensimmäisenä ajatus mieleen, että "pitäisiköhän sitä miettiä, missä se öljytikku on " eli aikuisten oikeesti opetella skootterin perushuoltotoimenpiteet.
    Siis ne joita on mahdollista kotonakin tehdä, kuten öljynvaihdot jne.

    Nexuksen keväthuolto merkkiliikkeessä näytti maksaneen 163 euroa, ei ihan pikkuraha sekään .
    Aikuinen nainen nexusti
  4. #4
    Lainaa (Trinity @ Elo. 23 2007,16:50) kirjoitti
    Tuli ihan ensimmäisenä ajatus mieleen, että "pitäisiköhän sitä miettiä, missä se öljytikku on * " eli aikuisten oikeesti opetella skootterin perushuoltotoimenpiteet.
    Siis ne joita on mahdollista kotonakin tehdä, kuten öljynvaihdot jne.
    Ei se huoltaminen mitää salatiedettä ole. Perushuollot: öljyn ja suodattimen vaihto, ilmanputsari, tulpan (tulppien) vaihto, venttiilien säätö ja muut vastaavat ovat kohtalaisen helppoja tehdä itse. Sitten jos ruisku tai sähköt enempi temppuilevat muuttuu asia mielenkiintoiseksi.
    Jos ostaa satasella työkalut niin aika paljon voi tehdä itse.
    Monessa ns. merkkihuollossa ei ole paljoa tai ollenkaan kokemusta maxiskoottereista ja niiden huollosta.
    Taivas saa odottaa
  5. #5
    Itselläni on kyllä scootterin suhteen peukalo-keskellä-kämmentä
    Joten olen suosiolla antanut ammattilaisten hoitaa hommat.
    Juuri oli Majesteetti "salaisessa palveluksessa" eli jarrut käytiin kaikki läpi, uudet palat jne...
    50e maksoi osineen ja kaksi päivää kesti koska ei ollu paloja paikalla.
    Ei paha mielestäni
    Paikka oli Yamaha Motor Dealer
    MOOTTORIPYÖRÄHUOLTO HANSKI JOKINEN

    ABRAHAM WETTERINTIE 4
    00810 HELSINKI
    Tel 1: 09-7555939
  6.  
  7. #6
    Siis .. kait täällä saa mainostaa .. jos ei niin Sorry