Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    On se kumma miten toi Gessu-kuume nousee aina kun syksy lähestyy..
    Silmiin on iskostunut nimenomaan 1150. Vuosimalli vois olla vuostuhannen vaihteesta..

    Ajeleeko kukaan säännöllisesti talvella?
    Nykyisessä R1100S:kään (2001) ei mitään vikaa oo mutta *

    Suosittu peli näytti ainakin olevan tuolla Alppien ylityksessä kesällä..
    Jotain mitä kannattais ottaa erityisesti huomioon ennen kuin lataa euroja pöytään (yleisen kunnon lisäksi)?



    Elämä oli loppua niin kuin se alkoikin-reikä kumissa.

    Naisten suusta sen totuuden kuulee!!!

    Kawasaki ZR-7 ----> BMW R1100S ----> Moto Guzzi V11 Le Mans ----> KTM 950 SE ----> BMW R1200GSA
  2. #2
    Suosittelen Gessun hankintaa. Viides vuosi 1150:llä menossa, eikä haaveenakaan vaihtaminen, voisipa sanoa: "kaiken laista oon koittanna mutta ei oo kessun voittanna"

    Alempana on juttua uudesta 1200 GSA:sta, vanhalla ja uudella on jonkin verran eroja, mutta käyttötarkoitus on molemmilla samanlainen.

    Suurin ero ehkä, että tuo uusi on hieman omituisen näköinen ja vanha puhtaasti ruma
  3. #3
    Se ota huomioon, että tavallinen GS ja GS Adventure ovat luonteeltaan erilaisia moottoripyöriä. Koeaja molemmat. Itselleni ei kelpaisi tavan GS, mutta R1150GSA lyhyellä ykkösellä on pysyvästi hyvä.
  4. #4
    Minulla voisi olla myynnissä 03 1150 GSA BMW:n alumiinilaukuin. Olen tykästynyt pyörään, mutta pitäisi saada ensi kesäksi kuristettu F800GS junioreiden käyttöön ja vanha sotaratsu K100LT jäisi vielä omaan käyttöön. Tuota F800GS:ää ei vielä edes ole, mutta kyllä kait se sieltä tulee?
    GSA on hopeanvärinen suomipyörä 2. omistajalla ja sillä on ajettu 51.000 km. Niin ja siinä on pieni 1. vaihde ja iso tankki. Takapään laakeriremontti tehtiin 200 km sitten, joten senkin pitäisi nyt taas toimia. Jos kiinnostaa, niin laita privana viestiä. Niin ja saa muutkin kiinnostua.
  5.  
  6. #5
    Juu liikenteessä ympäri vuoden.Talvella sairaan hauskaa.
    Kisarenkaalla tehdyt renkaat alla.Pito mieletön.
    Terv jarski
    Lisätään että kyllä sitä hidasta ykköstä hiukan kaipaan.Ei tartte niin kytkimellä pelata.Mutta kytkin kyllä kestää nuo pusikko ajot.
    nyt reilun vuoden ajanut ja takana 40000 km .Viikon päästä taas reissuun....