Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 119:een 119:sta
  1. #91
    Lainaa (snw @ Maalis. 05 2008,20:27) kirjoitti
    ja nyt vasta sanotte ton vilkkujutun . Sunnuntaina pistin tilauksen vetämään ja tänään aamulla tuli vahvistus että paketti on lähtenyt, tilauksessa tulee 2xvilkkua kaverille, piti tulla 2-paria mutta tulee sitten vissiin vaan 2 vilkkua
    Niinhän siinä sitte kävi että 2kpl vilkkuja sieltä tuli vaikka tuotteen tiedoissa ei ollut tuota preis per stuck mainintaa..

    Jos kawa saat johonki tilaukseen oman vilkkusi ujutettua niin huuteleppa, saattas tuo kaveri olla kiinnostunut saamaan omaansakki puuttuvat vilkut ja kun vielä samalta kylältä ollaan.
    Pyörätön.
  2. #92
    Minun tilaukseni

    Tilasin tytsille kypärän viime sunnuntaina. Tuli tilausvahvistus. Tuli ilmitus, että tavara on viety paikalliselle Posti Patelle. Ja katuosoitteen jälkeen kaikki meni pieleen;

    Postinumero ja kaupunki vaihtunut vääräksi - ilmeisesti vanhan tilauksen johdosta. Mitähän "£@¤%&&!!!?

    Ei muuta kuin mailia, jotta oikea postinumero ja kaupunki on tämä + Louisin omilta sivuilta reklamaatiota menemään (joku palaute-osio sieltä löytyy..)

    Laittoivat sitten tämän valituksen jälkeen heti mailia, jotta jo ensimmäisen mailin perusteella oli osoite muutettu (unohtivat vain mulle siitä kertoa) ja olivat näemmä soittaneetkin *

    Odotellaan.. eiköhän se sieltä kohtipuoliin tule * *kopkop*
    Good to the bone
    ...
  3. #93
    Taitavat muuten EU:n alueella postimaksut olla kokolailla samat?
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  4. #94

    tilaus tiistaina, maksu visalla
    tilausvahvistus e-mailiin välittömästi
    ilmoitus tuotteiden lähetyksestä e-mailiin seuraavana perjantaina
    paketti perillä keskiviikkona

    Hyvin toimii, mitä nyt:
    -tuskastuttavaa kääntää kaikki saksasta englanniksi
    -ruksin tiedot mikä pyörä mulla on, jotta voivat lähettää listan pyörään sopivista osista, lähettivät H-D DuoGliden 1200:n varaosalistan. Kaippa totesivat että sellaisella haluaisin mieluummin ajella.
    -Luojan kiitos, että tuli oikeat tavarat ja oikeaa ettei olisi tarvinnut alkaa palautuksia suorittamaan... olisi babel-fish ollut taas kovilla.
  5. #95
    Mun Visa ei heille kelvannut kun siinä on vaan viimeinen voimassaolo päivä. Olisi muka pitänyt olla myös kortin alkupäivämäärä, omituista.
    Noh, ihan positiivinen kuva kyllä jäi asiallisen ja nopean tiedotuksen johdosta. Pitänee yrittää joskus uudelleen.

    perttu
  6. #96
    Lainaa (perttuXIV @ Huhti. 17 2008,20:44) kirjoitti
    Mun Visa ei heille kelvannut kun siinä on vaan viimeinen voimassaolo päivä. Olisi muka pitänyt olla myös kortin alkupäivämäärä, omituista.
    Tuo on nyt joku uusi kotkotus, minäkin olen parissa eri paikassa törmännyt siihen. Juttelin puhelimitse nti/rva Louisin kanssa ja sanoin, että ei meidän korteissamme ole mitään aloituspäivää. Täti neuvoi, että kortti on yleensä voimassa kaksi vuotta, joten laita siihen (päättymis)kuukausi ja (päättymis)vuotta kaksi vuotta aiempi vuosi.

    Hyvin meni läpi Louisilla ja yhdessä englantilaisessa putiikissa.
    - HMPK -
    - IBA Finland -
    http://www.jkweb.suntuubi.com
    Suzuki GSX 1400
  7. #97
    Maksakaa suoraan firman pankkitilille, niin ei tarvitse pelleillä
    korttien kanssa. Menee koneelta kotimaan maksuna ja näillä
    isommilla on se IBAN-pankki.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  8. #98
    Lainaa (samppunella @ Huhti. 17 2008,21:32) kirjoitti
    Maksakaa suoraan firman pankkitilille, niin ei tarvitse pelleillä
    korttien kanssa. Menee koneelta kotimaan maksuna ja näillä
    isommilla on se IBAN-pankki.
    Ei se ole kovin järkevää: jos tavaran toimituksessa tai laadussa on ongelmia, voi asiasta reklamoida Luottokunnalle ja sitä kautta saa jopa rahansa takaisin, jos maksaa kortilla. Jos maksat suoraan firmalle, on rahojen pois saaminen riidan sattuessa paljon vaikeampaa.
    - HMPK -
    - IBA Finland -
    http://www.jkweb.suntuubi.com
    Suzuki GSX 1400
  9. #99
    Perin kummallinen tuo Visa-ongelma...
    Itse tilasin 3viikkoa sitten ja hyvin toimi
  10. #100
    Olipas kypärän osto harvinaisen kivuton operaatio..
    Visalla maksoin ja tasan viikko meni kun ostokset oli kotona.
    Tilausvahvistus tuli välittömästi ja seuraavana päivänä ilmoitus tuotteiden lähetyksestä.
    Ducati Hypermotard 1100 S
    (Ex: Yamaha fz1-n, Suzuki gsf 600 s)
  11. #101
    tosta luissin toiminnasta vois ottaa muutkin mallia..tavarat pakataan heti lähetyskuntoon tilauksen saavuttua ja sitte ku rahatkin on tullut, tuossa pankkisiirtotapauksessa ni kamat lähtee.

    valitettavasti netti on täynnä noita autotallikoijareita jokka mainostaa vaikka mitä. homma vain menee silleen et sitte ku ovat saaneet rahat tililleen alkavat itse metsästeleen kamoja,"on stock" joita ovat myyneet jo .

    luissi
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  12. #102
    Lainaa (Tuppervaari @ Elo. 26 2008,18:41) kirjoitti
    tosta luissin toiminnasta vois ottaa muutkin mallia..tavarat pakataan heti lähetyskuntoon tilauksen saavuttua ja sitte ku rahatkin on tullut, tuossa pankkisiirtotapauksessa ni kamat lähtee.

    valitettavasti netti on täynnä noita autotallikoijareita jokka mainostaa vaikka mitä. homma vain menee silleen et sitte ku ovat saaneet rahat tililleen alkavat itse metsästeleen kamoja,"on stock" joita ovat myyneet jo .

    luissi
    FC-moto on ainakin ihan ***seestä. Vaikka lähetin skannatun kuitin lähteneestä Visa maksusta, väittävät, etten ole maksanut laskua. Joku germaani perintäfirma yrittää karhuta e-mailitse muka maksamatonta laskua. Ihme toimintaa.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  13. #103
    Lainaa (ttuttu @ Elo. 26 2008,20:27) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Elo. 26 2008,18:41) kirjoitti
    tosta luissin toiminnasta vois ottaa muutkin mallia..tavarat pakataan heti lähetyskuntoon tilauksen saavuttua ja sitte ku rahatkin on tullut, tuossa pankkisiirtotapauksessa ni kamat lähtee.

    valitettavasti netti on täynnä noita autotallikoijareita jokka mainostaa vaikka mitä. homma vain menee silleen et sitte ku ovat saaneet rahat tililleen alkavat itse metsästeleen kamoja,"on stock" joita ovat myyneet jo .

    luissi
    FC-moto on ainakin ihan ***seestä. Vaikka lähetin skannatun kuitin lähteneestä Visa maksusta, väittävät, etten ole maksanut laskua. Joku germaani perintäfirma yrittää karhuta e-mailitse muka maksamatonta laskua. Ihme toimintaa.
    olisko tua sitä ajantappamista juur minkä kohteena meikäläinenki taannoin oli...kaikenmailman kelemijä maailma pullollaan..

    asiasta kukkaruukkuun...miltäs misukat vaikuttaa...
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  14. #104
    Lainaa (Tuppervaari @ Elo. 26 2008,20:37) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Elo. 26 2008,20:27) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Elo. 26 2008,18:41) kirjoitti
    tosta luissin toiminnasta vois ottaa muutkin mallia..tavarat pakataan heti lähetyskuntoon tilauksen saavuttua ja sitte ku rahatkin on tullut, tuossa pankkisiirtotapauksessa ni kamat lähtee.

    valitettavasti netti on täynnä noita autotallikoijareita jokka mainostaa vaikka mitä. homma vain menee silleen et sitte ku ovat saaneet rahat tililleen alkavat itse metsästeleen kamoja,"on stock" joita ovat myyneet jo .

    luissi
    FC-moto on ainakin ihan ***seestä. Vaikka lähetin skannatun kuitin lähteneestä Visa maksusta, väittävät, etten ole maksanut laskua. Joku germaani perintäfirma yrittää karhuta e-mailitse muka maksamatonta laskua. Ihme toimintaa.
    olisko tua sitä ajantappamista juur minkä kohteena meikäläinenki taannoin oli...kaikenmailman kelemijä maailma pullollaan..

    asiasta kukkaruukkuun...miltäs misukat vaikuttaa...
    Yrittävät rahastaa tai ovat sotkeneet kirjanpitonsa pahemman kerran? JUU... Miseliinit ovat oivat gummit! Sopivat Pemariin kuin nenä selkään. Voin suositella muihinkin suurin piirtein saman tyylisiin mopoihin ja iliman muuta tourinkihommiin.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  15. #105
    Lainaa (ttuttu @ Elo. 26 2008,20:27) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Elo. 26 2008,18:41) kirjoitti
    tosta luissin toiminnasta vois ottaa muutkin mallia..tavarat pakataan heti lähetyskuntoon tilauksen saavuttua ja sitte ku rahatkin on tullut, tuossa pankkisiirtotapauksessa ni kamat lähtee.

    valitettavasti netti on täynnä noita autotallikoijareita jokka mainostaa vaikka mitä. homma vain menee silleen et sitte ku ovat saaneet rahat tililleen alkavat itse metsästeleen kamoja,"on stock" joita ovat myyneet jo .

    luissi
    FC-moto on ainakin ihan ***seestä. Vaikka lähetin skannatun kuitin lähteneestä Visa maksusta, väittävät, etten ole maksanut laskua. Joku germaani perintäfirma yrittää karhuta e-mailitse muka maksamatonta laskua. Ihme toimintaa. *
    Eihän fc-motoa pitäisi kiinnostaa oletko maksanut visalaskusi, käsittääkseni he saavat rahat luottokunnalta, ja luottokunta sitten kyselee sulta laskujen perään tarvittaessa. Ja muutenkin ongelmatapaukset siirtäisin luottokunnan huoleksi jos he ovat korttiasi veloittaneet ja tavarat sulle lähettäneet
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  16. #106
    Lainaa (jyk4 @ Elo. 26 2008,20:56) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Elo. 26 2008,20:27) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Elo. 26 2008,18:41) kirjoitti
    tosta luissin toiminnasta vois ottaa muutkin mallia..tavarat pakataan heti lähetyskuntoon tilauksen saavuttua ja sitte ku rahatkin on tullut, tuossa pankkisiirtotapauksessa ni kamat lähtee.

    valitettavasti netti on täynnä noita autotallikoijareita jokka mainostaa vaikka mitä. homma vain menee silleen et sitte ku ovat saaneet rahat tililleen alkavat itse metsästeleen kamoja,"on stock" joita ovat myyneet jo .

    luissi
    FC-moto on ainakin ihan ***seestä. Vaikka lähetin skannatun kuitin lähteneestä Visa maksusta, väittävät, etten ole maksanut laskua. Joku germaani perintäfirma yrittää karhuta e-mailitse muka maksamatonta laskua. Ihme toimintaa.
    Eihän fc-motoa pitäisi kiinnostaa oletko maksanut visalaskusi, käsittääkseni he saavat rahat luottokunnalta, ja luottokunta sitten kyselee sulta laskujen perään tarvittaessa. Ja muutenkin ongelmatapaukset siirtäisin luottokunnan huoleksi jos he ovat korttiasi veloittaneet ja tavarat sulle lähettäneet
    Jotain tuollaista minäkin uumoilen. Mr FC itse soitteli minulle muutaman kerran ja samoin hänen sihteerinsä. Ihmettelen toimintaa, kun he itse olivat mokanneet eli 6 viikkoon en ollut saanut tilattuja kamoja ja sitten lopulta tuli väärää kamaa ja osa kamoista puuttui. En aio enää asioida tuon puljun kanssa millään lailla. Onneksi Euroopasta löytyy vastaavia putiikkeja.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  17. #107
    Minulla homma toimi esimerkillisesti. Kamat tuli nopeasti ja olivat hinnatkin kohallaan.
  18. #108
    Taas hienoa toimintaa Louisilta.
    Tilasin poistomyynnistä kypärän, ja 6:ssa päivässä tuli kotiovelle. Tilausvahvistus tuli heti, ja lähetysvahvistus seuraavana päivänä.

    Olen pahoillani, mutta sinulle emme saaneet mitattua nopeutta.
  19. #109
    Ajokengät ja muuta tilpehööriä tilanneena täytyy myöntää että kyllä louisilla homma toimii kuin junan vessa Ainakin visalla maksaessa.
  20. #110
    Hyvin on Louisilta toiminut tavaran tilaaminen. Ihan jees putiikki.

    Jos jollakulla on hankaluuksia Germaanian kielen kanssa, kun pitäisi kirjoitella sinnepäin viestejä (tai tulkata sieltä tulleita viestejä), voin tarvittaessa avustaa. Privaa vain tulemaan.

    Prost! *
    BMW R1200GSA LC
    BMW R1150GS
    ex: K1600GT, K1200GT
  21. #111
    Nostanpa vanahan ketjun ylös. About kerran sesonkiin tulee tilattua täältä kamaa; jos ei muuta niin Motomania - kahvikuppeja. Hommaa kyllä sujuu sutjakkaasti ja toimitus on nopea. Ja kyselyihin on vastattu aina samana päivänä .
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
  22. #112
    Hyvät kokemukset itselläkin. Tilasin hiljattain uuden visiirin reilusti edukkaammalla hinnalla kuin edes jäsenalella Suomesta. Plussana sekin, että sain vuodelta miekka ja kivi olleen etukupongin käytettyä samalla kertaa. Tämä toki vaati kaupat sähköpostitse, verkkokauppa ei suoraan taipunut.
    GSX1250FA -10 Myynnossä!
    Schuberth C3PRO + SRCII
  23. #113
    Tää kait se sama? No ei oo mut kammo halvalla ketjupakettaja ja Lejoja.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  24. #114
    Edellisessä tilauksessa tavara1 tuli heti, mutta tavara 2 oli heilläkin tilaustavaraa. Luvattiin viikolle 20 ja viikon 21 maanantaina tuli viesti, että kestää hieman, pahoittelut viivästyksestä; uusi toimitusaika-arvio on viikolla 22. Ja viikolla 21 tuli keskiviikkona viesti, että nysse lähti. Eikä tullut toiskertaan toimituskuluja .
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
  25. #115
    Tänään tilasin potan tuolta ja jäi hivenen ihmetyttämään prosessi. Maksutapana näkyy luottokortti mutta missään vaiheessa en tuonne mitään korttitietoja syöttänyt eikä niitä kysyttykkään. Tilausvahvistus tuli meiliin ok. Mitähän ihmettä nyt taas. Tuputtivat tuossa samalla tuon louis fun cardin mutta ei kait tuossa mitään luottoa ole?
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
  26. #116
    Lainaa terppa23 kirjoitti Katso viesti
    Tänään tilasin potan tuolta ja jäi hivenen ihmetyttämään prosessi. Maksutapana näkyy luottokortti mutta missään vaiheessa en tuonne mitään korttitietoja syöttänyt eikä niitä kysyttykkään. Tilausvahvistus tuli meiliin ok. Mitähän ihmettä nyt taas. Tuputtivat tuossa samalla tuon louis fun cardin mutta ei kait tuossa mitään luottoa ole?
    Ootko tilannut aiemmin eli jos meni vanhoilla tiedoilla?
    "Voiko kyykkypyörää ajaa ylipäänsä?"
  27. #117
    Olen toki mutta en kirveelläkään löytänyt tiedoistani tallennettuna mitään korttia. Tuota siis epäilin eka itsekkin mutta erikoista jos tuota ei edes kysytä. Varmaan useilla nykyään useampikin kortti. Mut katotaan miten käy.
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
  28. #118
    Ootko tilannut aiemmin eli jos meni vanhoilla tiedoilla?
    Laitoin kyselyä ja näinhän tämä tosiaan oli mennyt. Edelleen ihmetyttää, että hautovat korttitietoja sit laskuttavat automatic eikä tuota ns. tallennettua korttia löydy omista tiedoista. Noh kait tuohon olen suostunut hyväksymällä sopimusehdot lukematta.
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
  29.  
  30. #119
    Lainaa terppa23 kirjoitti Katso viesti
    Laitoin kyselyä ja näinhän tämä tosiaan oli mennyt. Edelleen ihmetyttää, että hautovat korttitietoja sit laskuttavat automatic eikä tuota ns. tallennettua korttia löydy omista tiedoista. Noh kait tuohon olen suostunut hyväksymällä sopimusehdot lukematta.
    Mulla menee kortti vanhaks kuun vaihteessa, täytyykin kokeilla tilailla uutta kypärää jos sais "halvalla"
    "Voiko kyykkypyörää ajaa ylipäänsä?"
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234