Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 119:sta
  1. #31
    Kyllä se nyt on niin, että haluavat ensin rahaa ja sitten lähettävät tavarat Suomeen.

    Maksat vaan tilille laskulla. Tavara tulee perästä.,
  2. #32
    ÄLÄ merkitse, että maksat kaikki kulut (vaikka viestissä käsketään) - silloin se ei ole EU-maksu, ja kuluja tulee.

    Siis: nettipankissa älä paina mitään hyväksy-nappia ennen kuin siellä lukee uskottavasti "EU-maksu". Siitä ei tule kuluja kummallekaan osapuolelle.

    Vaatii siis nuo IBAN- ja BIC(Swift)-koodit.

    Ja tietoihin pyydetään panemaan asiakas- ja tilausnumero.
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  3. #33
    Eli siis kannattaako nyt maksaa, vai unohtaa koko juttu. Eli tässä viestissä on ilmoitettu
    Customer-No
    Invoice-No
    BLZ
    Account
    IBAN
    ja SWIFT-BIC
    Eli mitä nyt teen? Ja uskaltaako sitä nyt lähettää rahaa ilman tullin ym. lisäkuluja? Kun olen lukenut louisin tilaajilta, että kaikki maksettaisiin vasta pakettilähettiläälle. :/
  4. #34
    Lainaa (qetuo @ Tammi. 14 2008,19:45) kirjoitti
    Eli siis kannattaako nyt maksaa, vai unohtaa koko juttu. Eli tässä viestissä on ilmoitettu
    Customer-No
    Invoice-No
    BLZ
    Account
    IBAN
    ja SWIFT-BIC
    Eli mitä nyt teen? Ja uskaltaako sitä nyt lähettää rahaa ilman tullin ym. lisäkuluja? Kun olen lukenut louisin tilaajilta, että kaikki maksettaisiin vasta pakettilähettiläälle. :/
    Kyllä uskaltaa tiltata, tuo on iso ja tunnettu firma. Tullia ei ole Suomen ja Saksan välillä.
    Kun maksat nettipankissa EU-maksuna (käyttäen IBAN ja SWIFT-BIC koodeja, ne on myyjän pankin ja tilin tunnisteet) niin kummallekaan ei tule lisäkuluja.
    Ja viiteeseen muista laittaa nuo "Customer-No" ja "Invoice-No".
  5. #35
    maksa huoletta vaan...
    itselle tulossa pakeetti.. tulee huomenna...

    minä menin osuuspankin kautta.... netissä jota muutenkin
    käytän laskujen maksuun...

    sieltä EU-maksu...
    seuraa ohjeita.. täytä tarvittavat kentät... saajan nimi.. IBAN...
    big swift ... customer no... invoice no... en muista oliko muita..

    homma pelaa ja pankki vastaa että menee perille...

    monta kertaa tilannut ja aina kaikki loistavasti. mennyt....
    jopa kerran kun tuli väärät tavarat.. oli alihankkijan vika... nopea tosi pikatoimitus oikeille osille... ilmaiseksi
    eivät palauttaneet rahoja, mutta kulujani suurempi hyvitys seuraavassa tilauksessa... ....
    suosittelen... vain hyviä kokemuksia
    <p>kaksi pyörää ja moottori???...... ??.....?? ..... sehän on MOPO RD 125 &gt; GS 400 &gt; XJ 900 &gt; F6C</p>
  6. #36
    pitääpä laittaa tähän samaan ketjuun toisen saksalaisen mp-liikkeen linkki

    Polo

    Sieltä löytyy merkkikamaakin. Muistaakseni Louis myy vain edullisempia merkkejä. Tilaamisen onnistumisesta en osaa sanoa kun olen ostanut kamaa vain paikan päältä, mutta ainakin silloin saa todella ystävällistä palvelua.
    ...
  7. #37
    Voin myös suositella Louisia. Vuosi sitten tilasin tavaraa ja kaikki tuli tosi nopesti ja täsmällisesti. Tutuilla myös kokemuksia, pelkkää ++++++ *
    "Voit valita oletko aina oikeassa vai onnellinen"
    Suzuki GS 500E -> Honda CBR 1100xx
  8. #38
    Jep hyvä on pulju, itse tilasin 9.1 maksu VISAlla, niin 10.1 tuli ilmoitus että DHL noutanut.
    Toinen kerta ja yhtä nopeaa, edellisellä kerralla tuota OP maksupalvelunkautta maksoin toimi ihan yhtähyvin aikaa meni paripäivää vain enempi.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> 9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969.
  9. #39
    Nyt on eu-maksu lähetettu tuhannet kiitokset teille kaikille vastanneille Minkälaisen ajan kuluttua on tullut teille tietoa louisilta, että rahaa on mennyt perille/tai paketti lähtenyt postiin (vai onko se tässätapauksessa UPSille)?



  10. #40
    Lainaa (qetuo @ Tammi. 14 2008,20:34) kirjoitti
    Nyt on eu-maksu lähetettu tuhannet kiitokset teille kaikille vastanneille * Minkälaisen ajan kuluttua on tullut teille tietoa louisilta, että rahaa on mennyt perille/tai paketti lähtenyt postiin (vai onko se tässätapauksessa UPSille)?
    Rahansiirrossa eu-maksulla tonne saksanmaalle on yleensä omien kokemuksien mukaan mennyt 4-5 pankkipäivää. Sen jälkeen tilaus kyllä lähtee melko heti kuljetukseen...
  11. #41
    Lainaa (kaikas @ Tammi. 15 2008,08:29) kirjoitti
    Lainaa (qetuo @ Tammi. 14 2008,20:34) kirjoitti
    Nyt on eu-maksu lähetettu tuhannet kiitokset teille kaikille vastanneille Minkälaisen ajan kuluttua on tullut teille tietoa louisilta, että rahaa on mennyt perille/tai paketti lähtenyt postiin (vai onko se tässätapauksessa UPSille)?
    Rahansiirrossa eu-maksulla tonne saksanmaalle on yleensä omien kokemuksien mukaan mennyt 4-5 pankkipäivää. Sen jälkeen tilaus kyllä lähtee melko heti kuljetukseen...
    Tuo rahansiirto vie keskimäärin n. 3 arkipäivää. Ainakin mitä itse olen Suomen tililtä omalle Saksan tilille rahaa siirtänyt (ja toisinpäin). Ja normaalilla EU-maksulla olen rahat siirtänyt.
    250cc 2t & HD FXDB
    ex. HD XL1200C
    ex. XV cafe project '81
    ex. KTM 350 EXC-F '12
    ex. ZX-10R ´13
    ex. WR250R '12
    ex. ZX-10R '07
    ex. FZ6-S '04
  12. #42
    Lähetin rahat 14.1, eikä vieläkään mitään ole kuulunut. Ainakaan tuolla "Paketverfolgung:ssa", eli tietääkseni tarkoittaa näitä lähetettyjä paketteja, niin ei siellä mitään merkintöjä ole. Vähän alkaa jo huolestuttaa. Ja huomiseen mennessä piti rahat olla tilillä.
  13. #43
    Itse ostin myös 14.1 (illalla). Maksoin samantien luottokortilla. 16.1 tuli sähköpostiin ilmoitus että paketti on viety postiin klo 17:00. Maanantaina pitäisi siis olla täällä. Tokaa kertaa ostan ja näyttäisi menevän yhtä hyvin tälläkin kertaa.

    Tilisiirrolla voisin kuvitella että homma on hitaampaa
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  14. #44
    Jep, maksoin juuri eu-maksulla. Mutta kun pitäisi huomenna olla rahat siellä, niin vähän huolestuttaa.
  15. #45
    Juu itsellä myös hyviä kokemuksia LOUISin toiminnasta. itse en ole netin välityksellä tilannut vaikka työkavereilta oon kuullu että homma pelaa tavarat on halpoja ja kuljetuskin vielä käytännössä melkein ilmainen!

    sen sijaan kävin Frankissa paikan päällä... louisilla on yleensä tavallinenmyymälä ja outlet vierekkäin ja siellä outletissä se sitten vasta halpaa onkin! suosittelen jos joku liikkuu suunnalla!! louisin sivuilta näkee missä paikoissa on outlettejä... itse esim maksoin vedenpitävästä takistani oliskohan ollu 60e ja hyvä on tähän astisten kokemusten mukaan ollu!

    eli ei ku saksaan vaan!
    GSXR-1000 Limited
  16. #46
    Lainaa (sjobbe @ Tammi. 19 2008,21:09) kirjoitti
    Itse ostin myös 14.1 (illalla). Maksoin samantien luottokortilla. 16.1 tuli sähköpostiin ilmoitus että paketti on viety postiin klo 17:00. Maanantaina pitäisi siis olla täällä. Tokaa kertaa ostan ja näyttäisi menevän yhtä hyvin tälläkin kertaa.

    Tilisiirrolla voisin kuvitella että homma on hitaampaa
    Tänään tuli perille. Tankkilaukku ja sivulaukut 74e, viikossa



    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  17. #47
    Louis on hyvä toimitus nopeudessaan, ketjusatsi 3vrk tilauksesta perillä.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> 9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969.
  18. #48
    Lainaa (mopokuume @ Tammi. 23 2008,18:05) kirjoitti
    Louis on hyvä toimitus nopeudessaan, ketjusatsi 3vrk tilauksesta perillä.
    Näyttää toimitusnopeus hiukan vaihtelevan. Tällä kertaa tilasin tavaraa viime sunnuntaina. Nyt 3 päivää mennyt, eikä paketti ole vieläkään lähtenyt matkalle. Niin, ja maksoin Visalla.
  19. #49
    Lainaa (kake10 @ Tammi. 23 2008,18:11) kirjoitti
    Lainaa (mopokuume @ Tammi. 23 2008,18:05) kirjoitti
    Louis on hyvä toimitus nopeudessaan, ketjusatsi 3vrk tilauksesta perillä.
    Näyttää toimitusnopeus hiukan vaihtelevan. Tällä kertaa tilasin tavaraa viime sunnuntaina. Nyt 3 päivää mennyt, eikä paketti ole vieläkään lähtenyt matkalle. Niin, ja maksoin Visalla.
    Huonompi onni, muttei kannata lannistua.
    Itsellä mennyt Jenkkilän tilauksessa kohta kuukausi siis kaiken kaikkiaan, 15.1 lähtenyt liikkestä putkisto edelleen matkalla

    Viimeksi kun tilasin Loisilta niin vierähti viikko.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> 9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969.
  20. #50
    Pukkas postilla tänään Louissin 2008 juhla kataloogi... Aika kiva tuli ihan pyytämättä. Liekö juhlavuoden kunniaks kun härmään lähettävät.
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  21. #51
    Tilasin viime torstaina, eli 17. päivä, ja sähköpostilla saapui vain tilausvahvistus - tuleeko sieltä erikseen maili kun tavarat lähtevät liikkeelle? Maksoin visalla. Tilasin aika montaa eri tuotetta, liekkö niiltä jotain sitten uupuu..
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  22. #52
    Lainaa (jyk4 @ Tammi. 23 2008,19:02) kirjoitti
    Tilasin viime torstaina, eli 17. päivä, ja sähköpostilla saapui vain tilausvahvistus - tuleeko sieltä erikseen maili kun tavarat lähtevät liikkeelle? Maksoin visalla. Tilasin aika montaa eri tuotetta, liekkö niiltä jotain sitten uupuu..
    Kyllä sieltä vahvistus tulee, kun paketti lähtee.Ite reilu tunti sitten itkin täällä, kun tavara ei lähde liikkeelle, niin just tuli vahvistus, että paketti on jo matkalla.
  23. #53
    Heh juu, sieltähän se vahvistus juuri tulikin. Saas nährä nyt kauan kestää että paketti ilmaantuu
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  24. #54
    Tulipa tämäkin koettua, olivat lykänneet väärät ketjut.
    Täytyy vain palautella.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> 9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969.
  25. #55
    Tuolta tekisi mieli tilata lederkombihosenit, mutta miten hitossa nuo koot menee?

    Housuissa näyttäisi olevan kokoja välillä 18-110! Tuskin ovat tuumakokoja ja senttikokojen kanssakin kovin oudonnäköistä.

    Yleensä mulla on housut kokoa 34/34 joten mitenkäs germaanian koot vastaavat tuota?
  26. #56
    Lainaa (Kyytsis @ Helmi. 10 2008,16:13) kirjoitti
    Tuolta tekisi mieli tilata lederkombihosenit, mutta miten hitossa nuo koot menee?

    Housuissa näyttäisi olevan kokoja välillä 18-110! Tuskin ovat tuumakokoja ja senttikokojen kanssakin kovin oudonnäköistä.

    Yleensä mulla on housut kokoa 34/34 joten mitenkäs germaanian koot vastaavat tuota?
    Aika kummaa...löysin tuolta vain yhdet lederhosenit, joissa oli tuo mystinen kokovalikoima 18-110. Muissa ihan normaalia. Ej jummarra.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  27. #57
    Lainaa (Kyytsis @ Helmi. 10 2008,16:13) kirjoitti
    Tuolta tekisi mieli tilata lederkombihosenit, mutta miten hitossa nuo koot menee?

    Housuissa näyttäisi olevan kokoja välillä 18-110! Tuskin ovat tuumakokoja ja senttikokojen kanssakin kovin oudonnäköistä.

    Yleensä mulla on housut kokoa 34/34 joten mitenkäs germaanian koot vastaavat tuota?
    http://pdfkatalog1.louis.de/pdf/1063.pdf
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  28. #58
    Lainaa (samu69 @ Helmi. 10 2008,17:43) kirjoitti
    Lainaa (Kyytsis @ Helmi. 10 2008,16:13) kirjoitti
    Tuolta tekisi mieli tilata lederkombihosenit, mutta miten hitossa nuo koot menee?

    Housuissa näyttäisi olevan kokoja välillä 18-110! Tuskin ovat tuumakokoja ja senttikokojen kanssakin kovin oudonnäköistä.

    Yleensä mulla on housut kokoa 34/34 joten mitenkäs germaanian koot vastaavat tuota?
    http://pdfkatalog1.louis.de/pdf/1063.pdf
    Tuota etsinkin, kiitokset..

    Omassa tapauksessani siis 106 tai 110..
  29. #59
    Noniin, nyt tein tilauksen, ja valitsin etumaksun. S-postiin heti tupsahtikin viesti, jossa näkyi tilaukseni, mutta ei vielä tilinumeroita ym. mihin maksaa. Eli odottelen vielä toista postia, mistä näen tilinumerot ja muut tiedot?

    Edit: Tulihan se sieltä.



    Ducati Monster 696 -08
    ex: Cagiva mito -06
  30.  
  31. #60
    Tilailin 22pv kypärän ja minivilkut tuolta ja tilausvahvistus (jos siitä niin paljon ymmärsin) niin tuli sähköpostiin.
    Ihmettelin vaan kun laitoin maksun pankkikortilla niin maksu ei tapahtunutkaan pankin sivuilla niinku on aina tähän asti netti tilauksissa mennyt. Onko tämä normaali käytäntö ?
    Sieltä ilmeisesti tulee vielä toinen ilmoitus kun tavara on lähtenyt/lähdössä ?
    Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
    zx-12r 02
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen