Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 33:sta
  1. #1
    Onkos kukaan tilannut lähiaikoina mitään tuolta?
    Muutama viikko tilauksesta vierähtänyt eikä kuulu mitään ja pariin mailiini en ole ainakaan saanut minkäänlaista vastausta.

    Ajattelin vaan että kannattaako lopettaa turha odottelu ja tilata tavarat muualta...
    K750 -61
  2. #2
    Mun poika tilas mm. renkaan ja vilkut, niin ainakin hänelle
    soitettiin jos jotain ei ollu varastossa, kaikki toimi hyvin.
    Pari viikkoa on aika normaalia sesonki aikana.
    Honda Monkey -81, Honda NSR -94, Honda cbr 600 f -95
  3. #3
    Pari kertaa jotain tuolta tilannut ja molemmilla kerroilla ongelmitta.
  4. #4
    Kuukausi sitten parit kengät. Tuli vajaassa viikossa.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  5. #5
    mielestäni ihan jees palvelua!
  6. #6
    Kolme kertaa nyt itse tuolta olen tilannut, yleensä tuli alle viikossa, mutta viime tilaus venyi noin 3 viikon pituiseksi. Eli toimitusajat vaihtelevat rajusti.
    Plaa Plaa!!!
  7. #7
    Kävin siellä paikanpäällä pari viikkoa sitten.
    Hyvä kuva siitä jäi. Ylihärmässä kun ollaan niin semmoonen pohojalaanen reilu meininki siellä on. Hyvä asiantunteva palvelu eikä hinnasta tarvinut itse tinkiä.
    Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin.
  8. #8
    paska paikka

    itse odottelin yli kuukauden yhtä tarran tilausta joka piti olla varastossa! eikä näkynyt.

    P**kan maku jäi suuhun, maileihin eikä puhelin soittoihin vastata
    R1

  9. #9
    Tänään soittivat että vieläkö on osille tarvetta... No ei ollu ei, meni ne rahat muualle

    Tilaus oli tehty heinäkuussa
    K750 -61
  10. #10
    Vain yhden tilauksen kokemus, mutta siihen se taisi jäädäkin kun niin huono oli tämä kokemus. Meni viikkoja ja viikkoja, ettei mitään kuulunut. Ei auttanut, vaikka laitoin sähköpostia jokaiseen nettisivuilta löytyvään osoitteeseen (olikohan niitä viisi eri osoitetta + palautelomake, sitä luokkaa...) ja sivuilla vielä mainostettiin, että nyt on palkattu ylimääräinen henkilö hoitamaan sähköpostia... Ei vastausta. Jossain vaiheessa tuli sitten epämääräinen vastaus että "ilmeisesti joku tuote on loppunut", mutta ei tarkempaa tietoa siitä mikä tilauksen tuotteista oli kyseessä ja uutta vastausta ei myöskään tullut. Sitten joskus viikkojen päästä tuli puhelu jossa kyllä pahoiteltiin tapahtunutta (mutta eipä ole ainutkertainen tapaus, mitä on netistä lukenut) joten otin vielä tavarat vastaan kun yksi tilauksen tuotteista oli sellainen mitä en muualla Suomessa ollut nähnyt. Mutta kynnys tilata uudestaan kaiken tämän jälkeen on kyllä todella korkea...
  11. #11
    kertaakaan ei oo tarvinnu viikkoo kauempaa odottaa *en tiiä sit et onko mulla käyny aina hyvä "munkki" kun on tullu niin nopeesti
  12. #12
    Kerran tilasin, ihan ok kuva jäi. Pari viikkoa taisi tilauksessa kestää, vain siksi että wisecon mäntä jonka tuolta ostin piti tilata jenkeistä.
    ________________
  13. #13
    Mönkkäristä pyysin tarjouksen puhelimitse ja pyysin lähettämään meilillä, joka tulikin samana iltana. Tarjous oli todella hyvä, mutta matka itärajalta oli sen verran pitkä, ettei kehannu sitte sieltä asti lähtee mönkkärii hakee. Tatrjouksen pohjalta tingin Kuopiosta Bella Centeriltä melkein samaan hintaan, eli polttoaine kulut laskin vain päälle.
    Puhelin palvelu ainakin scatterilla ok.
  14. #14
    no eipä ole hyvää sanottavaa. kukaan ei vastaa puhelimeen, kaikki numerot käyty läpi. sähköpostiakin olen laittanut, ei vastata niihinkään
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  15. #15
    Ketjuratas paketin tilasin tänä keväänä ja kaikki meni niinkuin pitikin Ei moitteita
  16. #16
    Saas nähdä.. Kypärä on sieltä tilauksessa, toimitusajaksi sivut ilmottaa 3-7pv.. No tänään on 7:s arkipäivä menossa tilauksesta, jospa alkas piakkoin tulla..
    Voi kyllä jäädä viimeseksi tilaukseksi tästä paikasta tän ketjun kokemusten perusteella
    köhköh, putput, pampam..
  17. #17
    kaikki mp kamat olen MC-Scatterista ostanu. Hinnat on sen verta kunnossa ja on muutenkin mukava asioida kyseisessä liikkeessä. Tilannut en ole mitään kun ei ajomatkaan mene ku alle tunti. Välillä on vaikea saa myyjiä kiinni puhelimitse
  18. #18
    Lainaa (ju1zma @ Maalis. 09 2011,15:40) kirjoitti
    Saas nähdä.. Kypärä on sieltä tilauksessa, toimitusajaksi sivut ilmottaa 3-7pv.. No tänään on 7:s arkipäivä menossa tilauksesta, jospa alkas piakkoin tulla..
    Voi kyllä jäädä viimeseksi tilaukseksi tästä paikasta tän ketjun kokemusten perusteella
    Postilaisen ulosmarssi myöhästyttää tuhansia paketteja

    Ei kannata pidätellä loppuviikosta hengitystä...
  19. #19
    Lainaa (dasurpha @ Maalis. 09 2011,16:55) kirjoitti
    Lainaa (ju1zma @ Maalis. 09 2011,15:40) kirjoitti
    Saas nähdä.. Kypärä on sieltä tilauksessa, toimitusajaksi sivut ilmottaa 3-7pv.. No tänään on 7:s arkipäivä menossa tilauksesta, jospa alkas piakkoin tulla..
    Voi kyllä jäädä viimeseksi tilaukseksi tästä paikasta tän ketjun kokemusten perusteella
    Postilaisen ulosmarssi myöhästyttää tuhansia paketteja

    Ei kannata pidätellä loppuviikosta hengitystä...
    No toi selittääki jo jonkin verran, noh onneks ei eletä vielä esim toukokuun loppua ni onpa tässä aikaa odotella
    köhköh, putput, pampam..
  20. #20
    Lainaa (Labanderi @ Maalis. 09 2011,16:36) kirjoitti
    kaikki mp kamat olen MC-Scatterista ostanu. Hinnat on sen verta kunnossa ja on muutenkin mukava asioida kyseisessä liikkeessä. Tilannut en ole mitään kun ei ajomatkaan mene ku alle tunti. Välillä on vaikea saa myyjiä kiinni puhelimitse
    Itellä on matkaa paikanpäällä asioitavaksi reilusti enemmän, joten tilaamalla joutuu hommaan.. Mutta hinnat on tosiaan edullisia, esim tämä kypärä tuli/tulee postituskuluineen about 140€ halvemmaks, kuin mitä emc:ltä jossa kävin samoja malleja katteleen ja hintaa tinkaamassa
    köhköh, putput, pampam..
  21. #21
    Viime viikolla laitoin kyssärin ko. puljuun ja heti sain sähköpostiini vastauksen.
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100, FZR1000, FZS1000, ZX-10R -> 2x ZXR750
  22. #22
    Eilen sain hakee kypärän postista, eli tasan 2vk siitä kun tilauksen laitoin. Tilaus vahvistettiin toimitetuks 11.pv, joten käsittääkseni heillä meni 10 päivää laittaa potta tulemaan ja postilla 4 päivää toimittaa. Luulin että ku suomesta tilaa niin tulis nopeempaa, mutta what evörr, nyt soon mulla.
    Ja sen 140€ erotuksen emc:n hintaan voinki nyt käyttää vaikkapa pärrän uusiin renkaisiin *
    köhköh, putput, pampam..
  23. #23
    Jooh itse tilannut ajosaappaat ja kesti muistaakseni 1kk ja sähköpostiin vastailtiin vaan että lähetetty mutta ei vaan tavaraa näkynyt. Soittoja sinne ei vastausta puhelimeen. Vähän jäi huono maku kyseisestä firmasta
    Ninja 636 -04
  24. #24
    Putiikki kun on tuossa n. 5:n km:n päässä,niin muutaman kerran olen asioinut. Yleensä on kaupat onnistuneet, mutta hooreen jarrupalat olivat loppujen lopuksi väärät, vaikka silmämääräisesti näytti sopivilta. Loppujen lopuksi moto S:joelta sain halvemmalla, tarvikepalat kyllä nekin.
    moon oikias, soot vääräs
  25. #25
    Koska matkaa ko. puljuun on paljon, niin en ole siellä koskaan paikan päällä käynyt, mutta ainakin verkkokauppa on kökkö ja hidas. Scatterilta tilasin osia ja on tosi ärsyttävää kun siellä ei ole varastosaldoja näkyvillä tai arvioitua toimitusaikaa. Tilaamani osat olisin tarvinnut suht pikaseen kun mielummin sitä kesällä ajelee eikä seisota pyörää.

    No kuten arvata saattaa niin ilmeisesti joku osa/osat ei ollut niillä hyllyssä, mutta ei mitään infoa mulle, s.posteihi / puheluihin ei vastata. Joten kävin osat ostamassa muualta että sain pyörän kasaan ja ajoon.

    Mun mielestä jos niillä ei ole aikaa/resursseja pyörittää verkkokauppaa, voisi sulkea sen ja keskittyä paikan päällä myymään osiansa. Tosi ikävää asiakkaana arvailla tuleeko osat viikossa vai kestääkö 6kk kuten kuulema joillakin on kestänyt.



  26. #26
    Juurikin noin. Heillä on myös jotain itsekeksimiään ihme toimitus/palautusehtoja, joilla yrittävät kumota kuluttajansuoja säädöksiä etämyynnissä.
    Yamaha RD 125 LC -83 --> Yamaha FZ6-S -06 --> Yamaha YZF-R1 -07 -->
    Yamaha XT 660 X -04
  27. #27
    tilasin kyseisetä puljusta suutinsarjan pyörään ja toimitus oli huimat 3 päivää,aikaisemmin olen myös tilaillut tavaraa tuolta ja ei ole tullut valituksen aihetta...nopeaa toimintaa ja hyvä puhelin palvelu...
  28. #28
    Itse olen tässä vuosien aikana hakenut Scatterilta monen monet ajovarusteet, aina paikan päältä ja käteisellä, soon paras tapa! Alennukset ovat olleet ihan älyttömiäkin välillä.

    Uskokaa tai älkää, mutta kysymättä sain Alpinestarsin GP Pro hansikkaat 89,50€ ihan siitä syystä että oli perjantai ja liike oli sulkemassa juuri, kun pamahdin Buellilla pihaan ja kysyin onko mitään ratahanskoja. Se rillipää äijä meni hetkeks sisälle ropaamaan ja toi ulos sovitettavaksi (minä odottelin pyörän päällä) nuo kyseiset tumput. Todettuani ne hyviksi, katsoin hintalappua (205€!!!) ja sanoin että ehkä ei ihan mun lompakko tykkäis, ni se sanoi että "ortas vähä, käyn vimpan kerran sisällä.."

    Myyjä tuli takas pihaan ja kertoi että on vimppa pari kyseistä mallia ja hinta on 89,50€, otatko? No minähän viivana Bulun päältä kassalle ja äkkiä 90€ lapaan ja son moro! Wanhat hanskat heitin taka vasemmalle..

    Eli MC Scatter
    "Never ride faster, than your guardian angel can fly"
  29. #29
    Keväällä tilasin ajokengät tosi aikaisin aamulla, tulivat jo seuraavana iltapäivänä. Nyt olen nokkaketjun kiristäjää odotellut kohta 1,5kk.. Puhelimiin ei vastata ja sähköpostiakin olen laitellut. Perkule, onneksi ei niin hengenhätää ole ja voihan siihen ostaa vaikka sen manuaalisen kiristimen jos ei ala tuolta tulla.
  30.  
  31. #30
    Oikeastaan tullut ostettua kaikki Scatterilta, hinnat sen verran kohillaan.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen