Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 141:sta
    Do dii! Pyörään on täys huolto tehty! Tiistaina vielä paiskataan uusi eturengas alle, niin alkaa olla mopo lähtövalmiina Vielä kun sais kuskin yhtä hyvään vireeseen Niin alkas latu maistuun Kai se pitää alkaa levitteleen tota pepanthenia hanukkaan niin eiköhän se siitä...
    Sääli on sairautta!

Ketkä v*tun muut?

Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.

Busa L1
    Bk K-9
    Lainaa (YAMMUTAR @ Elo. 06 2007,10:27) kirjoitti

Kyllähän tuo mukavaa oli - upeita maisemia ja ihaneja mutkia.
    Tuo voisi olla kivaa tehdä vaikka hieman isommallakin porukalla (vaikka 5 pyörää). Ajelis viikonlopun mutkia sellasen muutaman tuhannen kilometriä.

Vielähän tässä tätä kesääkin näyttää olevan jäljellä...

Oliskohan innokkaita mukaan lähtijöitä?
    Mikäpä hienompaa,pienehkö mukava porukka.Periaatteella,sorallakaan ei ketään jätetä. Nyt ollaan jo pitkänmatkaa loppukesällä.Pikapikaa,eli kaasukahvaa hieman lisää. Kawapoju.
    Sääennusteet ei kauheen mukavia lupaile. Palaveerattaisko vaikka tänään klo 18.00 tekno shellillä, kommentteja ja ehdotuksia.
    ite en pääse palaveeraamaan, mut mulle sopii se mitä päätätte
    paetsi se että mä maksan kaikkien yöpymiset, bensat ja majoitukset.
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
    Lainaa (tr3 @ Elo. 20 2007,08:08) kirjoitti
    paetsi se että mä maksan kaikkien yöpymiset, bensat ja majoitukset. *
    OK !! * kaikelle muulle siis löyty maksaja. *

Edit: Muistan kuulleeni urbaanin katu legendan "Antaa palaa,rahaa on"

Lainaa (RIMMON @ Elo. 20 2007,08:14) kirjoitti
    Lainaa (tr3 @ Elo. 20 2007,08:08) kirjoitti
    paetsi se että mä maksan kaikkien yöpymiset, bensat ja majoitukset. *
    OK !! * kaikelle muulle siis löyty maksaja. *
    halpa reissu...
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    Lainaa (RIMMON @ Elo. 20 2007,07:02) kirjoitti
    Sääennusteet ei kauheen mukavia lupaile. Palaveerattaisko vaikka tänään klo 18.00 tekno shellillä, kommentteja ja ehdotuksia.
    Ajakaas meille, oon Nikon kanssa kahestaan kotona, Sarilla on iltavuoro viikko.
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    pistelkää sit privaa mitä päähänne pälkähtää. . säätä kun katteli niin juuri tuo savollinnan suunta on kovin sateinen.. vaan usein tuo sää muuttuu kovinkin paljon . näin 5 vrk päähän ei varmaan edes pekka pouta osaa sanoa mitään faktaa
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
    Lainaa (Bluesman @ Elo. 20 2007,08:32) kirjoitti
    Lainaa (RIMMON @ Elo. 20 2007,07:02) kirjoitti
    Ajakaas meille, oon Nikon kanssa kahestaan kotona, Sarilla on iltavuoro viikko.
    Hmm. on hieman duunissa kiire te saadaan työt siihen malliin et pääsis lähtemään. Siks ehdotin tota, nopeasti pääsis takas duuniin. Mites muu porukka ?
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (RIMMON @ Elo. 20 2007,09:32) kirjoitti
    Hmm. on hieman duunissa kiire te saadaan työt siihen malliin et pääsis lähtemään. Siks ehdotin tota, nopeasti pääsis takas duuniin. Mites muu porukka ?
    Mulle periaatteessa sama onko bluessin luona, teillä, teidän duunissa vai shellillä. Kerkeän jo vaikka klo 17 jos on tarvetta. Silakasta en tiiä, mutta eihän siinä naisia tarvita kun reittejä suunnitellaan ;) vitsivitsi...
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Ilmotelkaa se paikka ja mihin aikaan,mulle käy kaikki kun noi lomat pyörii edelleenkin
    Sääli on sairautta!

Ketkä v*tun muut?

Busa L1
    Bk K-9
    No sopisko klo 18.00 Nikkilän esso, olis puolivälo meille ja bluussille ? Kommentteja/ehdotuksia.
    Lainaa (RIMMON @ Elo. 20 2007,10:24) kirjoitti
    No sopisko klo 18.00 Nikkilän esso, olis puolivälo meille ja bluussille ? Kommentteja/ehdotuksia.
    juuh, enköhän siihen pääse, ei ukon tartte olla kovin pitkään yksin... Tai sit otan mukaan, jos haluaa lähteä.
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    klo 18.00 Nikkilän esso,
    Elikkä sinne mennään..kö
    Sääli on sairautta!

Ketkä v*tun muut?

Busa L1
    Bk K-9
    Lainaa (wexi70 @ Elo. 20 2007,10:33) kirjoitti
    klo 18.00 Nikkilän esso,
    Elikkä sinne mennään..kö
    jup.
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    Tuli tuossa mieleen, et aika monella on vissiin comit käytössä? ei sattus oleen ylimääräistä hyllyllä, voisin sovitella sen pottaan kiinni reissun ajaksi... helpottas varmaan yhteydenpitoa ajellessa..
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Bluesman @ Elo. 21 2007,12:30) kirjoitti
    Tuli tuossa mieleen, et aika monella on vissiin comit käytössä? ei sattus oleen ylimääräistä hyllyllä, voisin sovitella sen pottaan kiinni reissun ajaksi... helpottas varmaan yhteydenpitoa ajellessa..
    Porukassa on ainakin 3 autocom + pmr -yhdistelmää (minä, rimmon, yammutar)

Ylimääräsiä kypäräsatseja/keskusyksiköitä en tiedä löytyykö, eikö sillä pelkällä autocomilla ilman pmr-sarjaa tee mitään tossa...

Mulla on pari ylimäräästä pmr-radiota kyllä, mutta ei niihin tarvittavia välipiuhoja, jotta saisi kypäräpuhelimiin kiinni.
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Lainaa (Jassu @ Elo. 21 2007,12:32) kirjoitti
    Lainaa (Bluesman @ Elo. 21 2007,12:30) kirjoitti
    Porukassa on ainakin 3 autocom + pmr -yhdistelmää (minä, rimmon, yammutar)

Ylimääräsiä kypäräsatseja/keskusyksiköitä en tiedä löytyykö, eikö sillä pelkällä autocomilla ilman pmr-sarjaa tee mitään tossa...

Mulla on pari ylimäräästä pmr-radiota kyllä, mutta ei niihin tarvittavia välipiuhoja, jotta saisi kypäräpuhelimiin kiinni.
    tuota juurikin tarkoitin, ei vaan ajatuksen tonava päässyt taaskaan tekstiksi asti... eikös tuo PMR toimi ilman comia? menaan jos siihen sais tankkupiuhan ja sopevat kuuloke+mikki setin kiinni... Just tuli muuten mieleen... mullahan on jossain natsisivan laadukas setti jossain, siihen saa muistaakseni kiinni PMR:n... pitääpäs tutkia tänään...
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Bluesman @ Elo. 21 2007,12:44) kirjoitti
    tuota juurikin tarkoitin, ei vaan ajatuksen tonava päässyt taaskaan tekstiksi asti... eikös tuo PMR toimi ilman comia? menaan jos siihen sais tankkupiuhan ja sopevat kuuloke+mikki setin kiinni...
    Kyllähän pmr:n saa vaikka nappikuulokkeilla kypärän sisään, mutta ongelmaksi muodostuu VOX - käytännössä sitä ei noissa voi käyttää ja harvemmin seteissä tankotangenttia on.
    Pyörätön motoristi...

Lainaa (Jassu @ Elo. 21 2007,12:47) kirjoitti
    tuota juurikin tarkoitin, ei vaan ajatuksen tonava päässyt taaskaan tekstiksi asti... eikös tuo PMR toimi ilman comia? menaan jos siihen sais tankkupiuhan ja sopevat kuuloke+mikki setin kiinni...
    Kyllähän pmr:n saa vaikka nappikuulokkeilla kypärän sisään, mutta ongelmaksi muodostuu VOX - käytännössä sitä ei noissa voi käyttää ja harvemmin seteissä tankotangenttia on.
    sekin toki varmaan auttaa, et kuulee edes mitä muut suunnittelee... ja taitaa olla ympäristöystävällisempää jos ette kuule mun älämölöä... et millanen välikaapeli siihen sun PMR:n menee? normi pikku plugi?
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Bluesman @ Elo. 21 2007,12:50) kirjoitti
    sekin toki varmaan auttaa, et kuulee edes mitä muut suunnittelee... ja taitaa olla ympäristöystävällisempää jos ette kuule mun älämölöä... et millanen välikaapeli siihen sun PMR:n menee? normi pikku plugi?
    Tosta näkee sen tuplaliittimen mitä menee kiinni :

Pyörätön motoristi...

sekin toki varmaan auttaa, et kuulee edes mitä muut suunnittelee... ja taitaa olla ympäristöystävällisempää jos ette kuule mun älämölöä... *et millanen välikaapeli siihen sun PMR:n menee? normi pikku plugi?
    Oisitko kiinnostunu ostaman käytetyn autocomin? tossa on yhdellä tutulla ainaskin ollu, tosin vuos sitten ei ollu vielä myymässä vaikka ei oo enää mopoa. No soitinkin saman tien ja kysäsin, saattais jopa myydäkkin, lupas palata illalla asiaan hinnan muodossa. Setti on täydellinen kahdelle kypärälle ja pmr piuhat on mukana.
    Lainaa (RIMMON @ Elo. 21 2007,13:05) kirjoitti
    sekin toki varmaan auttaa, et kuulee edes mitä muut suunnittelee... ja taitaa olla ympäristöystävällisempää jos ette kuule mun älämölöä... *et millanen välikaapeli siihen sun PMR:n menee? normi pikku plugi?
    Oisitko kiinnostunu ostaman käytetyn autocomin? tossa on yhdellä tutulla ainaskin ollu, tosin vuos sitten ei ollu vielä myymässä vaikka ei oo enää mopoa. No soitinkin saman tien ja kysäsin, saattais jopa myydäkkin, lupas palata illalla asiaan hinnan muodossa. Setti on täydellinen kahdelle kypärälle ja pmr piuhat on mukana.
    jos hinnasta päästään sopimukseen, niin kyllä...
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Jos ei bluessille kelpaa, niin ilmottele mulle kans mitä maksaa ja mikä setti on kyseessä
    Pyörätön motoristi...

Lainaa (Jassu @ Elo. 21 2007,13:11) kirjoitti
    Jos ei bluessille kelpaa, niin ilmottele mulle kans mitä maksaa ja mikä setti on kyseessä
    Jos kellekkään ei kelpaa! Niin se satsi kiinnostas minuakin
    Sääli on sairautta!

Ketkä v*tun muut?

Busa L1
    Bk K-9
    Lainaa (wexi70 @ Elo. 21 2007,15:49) kirjoitti
    kerranki sain varausnumeron 1. tän vuoden tuuri on sit vissiin käytetty...
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    Lainaa (Bluesman @ Elo. 21 2007,15:50) kirjoitti
    Lainaa (wexi70 @ Elo. 21 2007,15:49) kirjoitti
    kerranki sain varausnumeron 1. tän vuoden tuuri on sit vissiin käytetty...
    Prkle! Mä oon näköjään auttamattoman HIDAS
    Sääli on sairautta!

Ketkä v*tun muut?

Busa L1
    Bk K-9
    Keräilet sä noita, eikö sulla ole niitä jo kahdet
    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Markku @ Elo. 21 2007,17:35) kirjoitti
    Keräilet sä noita, eikö sulla ole niitä jo kahdet
    Miehellä ei ole koskaa liikaa autocomeja
    Pyörätön motoristi...

30.  
    Katoppa RIMMON postis.
    Ei , en oo jonossa autocomeihin, muuten vain aiheeseen liittyen
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen