Tulokset 1:stä 27:een 27:sta
  1. #1
    Jäsen
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2002
    Lieto
    Raision moottoripyöräilijät järjestää jälleen iloisen ajoharjoittelu-tapahtuman Alastaron moottoriradalla. 21.8.2007 klo 18-20. Ryhmiä on tänäkin vuonna kaksi kappaletta. Ambulanssi päivystää paikalla luonnollisesti.

    Tämä on vuoden viimeinen RaMP-setti, joten nyt kannattaa tulla mukaan. Kaikille tulijoille riittää tilaa runsaasti

    Ennakkoon kannattaa ilmoittautua, vain sillä tavalla varmistaa taivas paikkansa. Etukäteen ilmoittatuminen maksaa 25€ ja paikan päällä, mikäli tilaa on, kustantaa 30€

    Ilmoittautumisohjeet

    Maksa Rampin tilille 118130-104904 Pistä saajaksi Raision moottoripyöräilijät.
    Viestikenttään oma nimi ja ratamaksu 21.8.2007
    Jonka jälkeen mailia osoitteeseen kaitsu78(at)gmail.com ja kerrot kumpaan ryhmään haluat hitaaseen vai nopeaan.
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

    Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
  2. #2
    ei kai taas, no pitkin hampain joutuu varmaan lähtee päristelee.
    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
  3. #3
    taitaapa meikäläinenkin ulkoiluttaa suitsaa ja tyypittää saako sillä polven maahan ilman että kaikki romut ovat maassa
    http://www.wheelgood.fi TALVISÄILYTYSPAIKKOJA MOOTTORIPYÖRILLE!
  4. #4
    Kaipas sitä vois tulla kurvailee oikee loman kunniaks!
    Kipu on väliaikaista, Kunnia ikuista!
  5. #5
    Perhana, tällä kertaa en unohda tulla. Tuli lomalla otettua niin rauhallisesti, että meni viimekertainen ja Spyke-päivä ohi kokonaan...

    ps. Samasta syystä en myöskään sitten ollut kuvaamassa.
    Testi
  6. #6
    Jäsen
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2002
    Lieto
    Tilaa on runsaasti jäljellä. Kaikki mukaan
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

    Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
  7. #7
    Jäsen
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2002
    Lieto
    Huomenna kaikki lähtee mukaan. Kaverimme aurinkokin on luvannut olla paikalla.

    Älkää enää maksako tilille vaan ottakaa käteistä mukaan. Tasarahasta kiitos ja kumarrus.

    Tilaa on kummasakin ryhmässä
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

    Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
  8. #8
    Valitettavasti pakko skipata setti vaikka ajamaan tekis mieli.. Keikka viikonloppuna ja pakko vielä opetella soittamaan
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  9. #9
    niin jos jotakuta kiinnostaa ajella porukassa Turkkuse suunnast, meikäläinen ei nääs uskalla yksin kulkea, ni lähetään vaikka powerbikeltä puol viisi. Any one?
    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
  10. #10
    Jäsen
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2002
    Lieto
    Lukuisista soitoista huolimatta sitä tilaa on ja todella runsaasti. Ei tartte muuta kuin kurvata paikan päälle ilmoittautua siellä.
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

    Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
  11. #11
    Lainaa (flamedragon @ Elo. 21 2007,10:11) kirjoitti
    niin jos jotakuta kiinnostaa ajella porukassa Turkkuse suunnast, meikäläinen ei nääs uskalla yksin kulkea, ni lähetään vaikka powerbikeltä puol viisi. Any one?
    Yläneen kautta menossa pari pyörää. Rauhassa mennään emännän kera. Saa liittyä joukkoon, varmaan nousiaisten nesteen ohi kurvataan. n. 16.40.
    Beta 350 RR -11 enskahärveli

    R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)

    GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)

    R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)

    K1200R -05 (myyty -06)

    CBR600F -90 (myyty -04)
  12. #12
    Kiitoksia!!! Mukavaa oli * * *
    <p>TL1000r -98, GSX-R 1000 k3 exät: H2 SX, ZX12r -03, Hayabusa L01, Hayabusa K9, Hayabusa K8, GSX-R 1000 k6, GSX-R 1000 k3, ZX9R -01, GSX-R 1100 -92, GSX-R 750 -91, GPZ500s, TZR125</p>
  13. #13
    Jäsen
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2002
    Lieto
    Meitsi kiittää RaMP:n puolesta kaikkia ratapäiville osallistuneita kuluvan vuoden aikana. Kiitos. Ajot ovat sujuneet aivan mahtavasti, parilla kertaa säät meinas sotkea kuvioita, mutta sekin sotku jäi hyvin pieneksi.

    Kiitos kaikille ketkä ovat olleet mukana järjestelyissä. Ilman teitä ei näitäkään settejä olisi järjestetty.

    2008 palataan asiaan taas

    RaMP:n rataporukka vaikenee nyt hetkeksi.
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

    Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
  14. #14
    Kiitoksia meikäläiseltäkin.

    Meni ohi ratailu hiukan tältä kesältä, mutta parempi myöhään kuin....
    Omaksi yllätykseksi oli jostain tullut luottamusta kaarteluunkin, 17kkm tuohon koko renkaan käyttöön sitten menikin.
    Nyt sitten pukua hankkimaan, niin pääsee koittamaan miten avonaisempi asento sujuu.

    Kuvat, muutama onnistunutkin pääsi livahtamaan kennolle.
    Testi
  15. #15
    tom of finland - riders of the storm - team rpm kiittää ja kumartaa, enää en häiritse banditillani rataihmisten mielenrauhaa, uudelle kaudelle uudet häksyttimet! oli kivvaa!
    vaikkakin satula ja rekisterikilpi irtosivat kesken leikin..
    http://www.wheelgood.fi TALVISÄILYTYSPAIKKOJA MOOTTORIPYÖRILLE!
  16. #16
    Kiitos S^Hansu:lle kuvista ja muille seurasta! Mukavvaa oli taas kuten noilla kekkereillä tuppaa olemaan. Ens kerralla taas sekka pois ni ens kesänä voi alkaa alle kolmenkympän aikoja havittelemaan, tänä kesänä on varmaan kymmenen hävinny jo.
    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
  17. #17
    Jep jep ja kiitokset kuvista! Kelien ja seuran puolesta aivan mahtava ilta!!! Lisää näitä....
    Beta 350 RR -11 enskahärveli

    R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)

    GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)

    R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)

    K1200R -05 (myyty -06)

    CBR600F -90 (myyty -04)
  18. #18
    Sattuiko kukaan ottamaan kuvia siitä hitaammasta porukasta?

    nimim. hidas gixeristi...
  19. #19
    Lainaa (mic @ Elo. 22 2007,08:54) kirjoitti
    Kelien ja seuran puolesta aivan mahtava ilta!!! Lisää näitä.... *
    Isosti kiitos myös mun puolesta kaikkihan ovat joskus aloittaneet Kiitos Petrille
    Cute....but kind of evil ;)

    *
    Palo stringeistä lahkeet ja kohta loputki narut

    cbr600f-05 <--- MYYTY [img]http://www.moottoripyora.org/iB_html/non-cgi/emoticons/sad_orig.gif[/img]
    ONNEKSI Rakas mieheni lainaa kiltisti mulle omaa mustaa k7 [img]http://www.moottoripyora.org/iB_html/non-cgi/emoticons/smile_org.gif[/img]
  20. #20
    mulla vois olla muutama kuvatus, tavallisella kuolevaisen kameralla katsomosta räpsitty.. koitan kattoa ne johki ylös!
    http://www.wheelgood.fi TALVISÄILYTYSPAIKKOJA MOOTTORIPYÖRILLE!
  21. #21
    räps

    - ylimääräinen kuva siitä millaista on rata-ajo ilman roikkumista



    http://www.wheelgood.fi TALVISÄILYTYSPAIKKOJA MOOTTORIPYÖRILLE!
  22. #22
    Jäsen
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2002
    Lieto
    Lainaa (LaJanne @ Elo. 22 2007,22:58) kirjoitti
    räps

    - ylimääräinen kuva siitä millaista on rata-ajo ilman roikkumista *
    Suosittelen että Tom of Finland pysyttelee ihan päivätyönsä parissa, eikä haaveile valokuvaajan urasta
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

    Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
  23. #23
    kiitos että sai olla mukana...pari kertaa
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
  24. #24
    Lainaa (suzukai @ Elo. 22 2007,23:12) kirjoitti
    Lainaa (LaJanne @ Elo. 22 2007,22:58) kirjoitti
    räps

    - ylimääräinen kuva siitä millaista on rata-ajo ilman roikkumista
    Suosittelen että Tom of Finland pysyttelee ihan päivätyönsä parissa, eikä haaveile valokuvaajan urasta
    kiitos kaijtszu, mutta mattihan nuo kuvat nappasi.. vaikeaa se on kuvia ottaa katsomosta kun itse vie tuhatkiloista malmikasaa moottoriradalla samaan aikaan.. SO SIK!!!
    http://www.wheelgood.fi TALVISÄILYTYSPAIKKOJA MOOTTORIPYÖRILLE!
  25. #25
    Lainaa (Kallio @ Elo. 22 2007,14:35) kirjoitti
    Isosti kiitos myös mun puolesta * *kaikkihan ovat joskus aloittaneet * *Kiitos *Petrille *
    Kaikillahan on tosiaan joskus se eka kerta ja siitä koitetaan tehdä mahdollisimman mukava, jotta säilyy hyvät muistot ja sit sitä haluaa lisää, siispä ollos hyvä *

    Lainaa (betonki @ Elo. 22 2007,23:46) kirjoitti
    kiitos että sai olla mukana...pari kertaa *
    Ens kesänä sitte uudestaan, joka kerralle *
    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
  26. #26
    lippumiehet napsivat kuvia.. missäköhän päin muailmaa ne kuvat o..?
    http://www.wheelgood.fi TALVISÄILYTYSPAIKKOJA MOOTTORIPYÖRILLE!
  27.  
  28. #27
    Jäsen
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2002
    Lieto
    Lainaa (LaJanne @ Elo. 27 2007,15:18) kirjoitti
    lippumiehet napsivat kuvia.. missäköhän päin muailmaa ne kuvat o..?
    Ne on varmaan lippumiesten kameroissa.

    Selvitellään saisko kuvia näytille.
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

    Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.