Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Nyt kaksi viikkoa odotellut, että liike saisi uuden pyörän kilpiin ja että itse saisin ajettua sen kaupasta ulos. Pyörä itsessään on jo liikkeessä, eli käsittääkseni kilpiä tässä enää odotellaan.

Kauanko muilla on rekisteröinti kestänyt? Myyjä sanoi, että kolme, max neljä arkipäivää menee, vaan näyttääpä venähtävän.. Mistä tällainen leväperäisyys tulee? tekeekö jengi tätä hommaa tosiaan kattellaan-meinigillä(asiakaspalvelusta kuitenkin kysymys)? Itse olen kanssa myyntihommissa, mutta meillä tällaiset aikataulumokat johtaisivat suoranaiseen katastrofiin! SANOISIVAT SITTEN SUORAAN, ETTÄ TÄSSÄ VOI VÄHÄN KESTÄÄ

Joo, ja ymmärrän kyllä, että ongelma voi hyvin olla viranomaispuolella, mutta sama viesti menee kyllä sitten sinnekin.

Ehkä tämän kesän parhaat kelit tulossa ja mopo senkun pönöttää kaupassa, pitäisi sisäänajokin saada tehtyä.
    Suzuki GSX-R600

Ekaks olin et ei vittu, mut sit olin et ei saatana
    Eiköhän itse kilvet pitäisi saada konttorilta heti käteen, kun käy tarvittavien paperien ja rahan kanssa konttorilta hakemassa.
    Oliskohan tuossa esim. luovutustarkastukset tms. hidastamassa asiaa?
    Huono tie, parempi mieli
    No kilven saa heti kun vaan käy paprujen kanssa katasastuskonttorilla, onkohan siinä jotain sellaista ettei liike vielä omista kyseistä pyörä(vaan esim. maahantuojan nimissä) ja niillä ei ole fyrkkaa osta se?
    Kyllä noista tolkuttoman pitkistä viranomais -käsittelyajoista on välillä aina kuullut. Katsari-setä käy jossain vaiheessa mopoa kurkkaamassa ja leimaamassa mitä lie papruja. Tullista kaikkien lippujen ja lappujen saanti kestää.

Ei se mene vain niin, että kun rekkapena ajaa liikkeen pihaan, niin prätkäliikkeen toimistorotta juoksee hakemaan kilvet. Joutuu siinä aina vähän valtiota odotella.
    En tiedä kuka omistaa mitä, mutta käsitin että kun olen 300e maksanut toimituskuluja, siihen sisältyy rekisteröinti. Liike on isohko autokauppa, jolla myös autoliikkeeksi suuri pyöräedustus, joten en oikein uskoisi että on niiden rahoista nyt kiinni tämä homma. Itse en näistä paperikoukeroista ymmärrä, autokauppoja tehdessä ei tällaista ole tullut vastaan.
    Suzuki GSX-R600

Ekaks olin et ei vittu, mut sit olin et ei saatana
  6.  
    No itekin olen jokunen vekotin myynyt töikseni ja rekisteröinti on kestänyt maks. 10 min. jos katsastusasemalla ei ole ollut jono, eri juttu tietysti jos on tuontipeli mikä ei kai tämä yksilö ollut? Ja ei ne uudet pelit tarvii edes käydä näyttämässä konttorilla. Ja siinä ajassa on ollut sekä kilpi että rekisteriote kädessä.