Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Moi!

    Kiitos, aikoinaan kevariini (suzuki) täysin päin persettä tehdyn huollon, haluan olla tarkkana, nyt tämän ensimmäisen rakkaan ison pyöräni kanssa.

    Elikkäs fzs-600 mallinen pyörä pitäisi viedä kohtapuoliin 20tkm -huoltoon.

    Mihin mä vien sen, täällä pääkaupunkiseudun hujakoilla?
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
  2. #2
    Sama kiinnostaa täälläkin. R1:een olis myös 20tkm huolto ajankohtainen. Ite tosin oon aatellut MJL-huoltoa joka on Helsingin Malmilla.

    Ilmeisen hyvää palautetta on saanut, joten hyvin pitkälti tämän perusteella ajattelin omani tuonne kiikuttaa. Eikös 20tkm huollossa mene vaihtoon öljyt/suodatin+tulpat + muut tarkastukset? Eli 200-250 euroa, meneekö metsään?
  3. #3
    Lainaa (Duneon @ Heinä. 30 2007,10:57) kirjoitti
    Ite tosin oon aatellut MJL-huoltoa joka on Helsingin Malmilla.
    Kiitoksia Duneon!

    Tuosta mjl-huollosta en ollut kuullutkaan, mutta pikaisella googlauksella tuo vaikuttaa vallan mainolta.
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
  4. #4
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Star Service lentokentän kupeessa Veromiehessä saa minun ääneni. Loistavaa palvelua Jokelta saatu jo vuosia, keväisen kaadon jälkeen pyörä oli nopeammin kunnossa kun kuski.
    -nomen est omen-
  5. #5
    Itse annan ääneni Star Servicelle, kuten tänne olen kirjoittanut, ei huollosta ollut mitään valittamista.
  6. #6
    tohon ykkösen huoltoon liittyen:
    200e on aika lähellä työn osuus ja siihen osat päälle, öljy 40e tulpat 12e kpl ja suti 12e. nämä "lähellä" hintoja mihin tietysti vaikuttaa liikkeen asettama hinta. eli 250-300e on aika lähellä oleva arvio kokonaisuudessaan.

    se että kuinka nopeasti sen huoltoon tarvittaessa saa onkin toinen juttu.

    mä niitä huoltoja olen ykkösiin ja kutosiin myös tehnyt niin onnistuu se täälläkin (järvenpäässä) ja luulisin että aika kohtuu hintaan *

    edittinä vielä että ON ihan firma sitä varten jos joku epäilee että on laitonta touhua *

    oli mulla ihan ilmoituskin tuolla mutta se taitaa olla poistettuna syystä tai toisesta moderaattoreiden puolesta...



    Yamaha FZ1-N -07

    www.salonen-motorsport.fi
  7. #7
    Itse suosin Veljekset Ahlroth firmaa Mustiolla. Danu oli ennen Yamaha Centerissä korjaamo ja jm-päällikkönä, mutta osaa todella hyvin noi huoltohommat. Moni käyttää kisakoneensakin siellä.
    Hinta oli ainakin kohdillaan TDM:n ekassa huollossa tarpeineen ja nyt alkaisi olla tarve varata kymppitonnin huolto sieltä.

    On muuten ihan valtuutettu Yamaha liike jos tarvii saada huoltokirjaan merkintä takuun vuoksi kuten mulla.
  8. #8
    heh... ei ole valtuutettu huoltoliike ilmeisesti informoinua sua asiasta ettei todellakaan tarvitse käyttää missään valtuutetussa huollossa että takuu säilyisi... en tiedä onko sulla joku erilainen sopimus tehty ostaessasi pyörääsi mutta tämä muuttui jo apaut 2 vuotta sitten tämä sääntö. vaikka teet itse huollot ja raapustat jonkun merkinnän kirjaan niin takuu säilyy riippumatta onko "valtuutettu" huolto vai ei.

    tätähän ei tietenkään kailoteta suureen ääneen missään mutta ajattelin nyt muodon vuoksi oikaista käsityksiä
    Yamaha FZ1-N -07

    www.salonen-motorsport.fi
  9. #9
    Loistavaa palvelua ammatti taidolla. Omaa vanhustani en muualle vie huollettavaksi.

    * klik *



    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

    "Si vis pacem, para bellum"
  10. #10
    Moro!

    Täällähän on tullut paljon hyviä ehdotuksia. Kiitoksia vain kaikille. Eiköhän noista ehdotetuista jo löydy hyvä huoltopaikka.

    Matti.
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
  11.  
  12. #11
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Lainaa (Vihdin Matti @ Heinä. 30 2007,11:19) kirjoitti
    Lainaa (Duneon @ Heinä. 30 2007,10:57) kirjoitti
    Ite tosin oon aatellut MJL-huoltoa joka on Helsingin Malmilla.
    Kiitoksia Duneon!

    Tuosta mjl-huollosta en ollut kuullutkaan, mutta pikaisella googlauksella tuo vaikuttaa vallan mainolta.
    MJL-huollossa käyttänyt omaa mopedia kun on kävelymatkan päässä, kahvia on ollut tarjolla ja hyvää palvelua.
    Dirty Nasty Furriner