Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
  1. #1
    Moi

    Viimeistä viedään. 3 elokuuta perjantaina alkaen klo 10.00 ja päättyen klo 20.00. Paikalla ensivasteryhmä (lähinnä minua itseä silmällä pitäen). Ryhmiä kolme kuten ennenkin.

    ilmoittautumiset 3. elokuuta ratapäivä

    Sitovat ilmot keskiviikkoon mennessä.
  2. #2
    Kelitkin näyttäsivät korjaantuvan perjantaille ihan hyviksi. Tämä on viimeinen yritys tälle vuodelle joten kaikki mukaan ja matkaan.
  3. #3
    Eipä onnistunut ilmottautuminen tuosta sun linkistä, mutta tulossa ollaan.
    https://www.mprengas.fi
  4. #4
    Joo tuntuu jostain kumman syystä hieman pätkivän tuo ilmo kaavake, mutta toimii taas ihan hyvin. Jos ette saa ilmoa jätettyä sen kautta niin voi jättää myös tähän ketjuun.
  5. #5
    Tarkoitus olisi tulla paikalle
  6. #6
  7. #7
    Jos en ilmottaudu ennakkoon, niin voiko silti tulla kattoon josko radalle mahtuis?
    Honda CBR600f
  8. #8
    Minäkin olen tunkemassa sinne vasta aamulla, kun en varmasti tiedä ehdinkö.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  9. #9
    Voipi tulla vaikka ei ilmoittaudu... Tosin helpompaa mulle laskea kannattavuus kun on edes ratamaksun verran tulijoita
  10. #10
    Jaa halvalla?.. Kyll mää sitt tuun, varsinkin jos toi rovastin mopo toimii.
  11. #11
    Lainaa (sulo@vilèn @ Elo. 01 2007,12:38) kirjoitti
    Jaa halvalla?.. Kyll mää sitt tuun, varsinkin jos toi rovastin mopo toimii.
    Muista nyt sitten että hyvä ja halpa ei ole samassa paketissa.... Mopo kuntoon ja ajamaan...
  12. #12
    Tullaan, tullaan. Mopo toimii ja vapaatakin järjestyi...
  13. #13
    Lainaa (sulo@vilèn @ Elo. 01 2007,12:38)
    Jaa halvalla?.. Kyll mää sitt tuun, varsinkin jos toi rovastin mopo toimii.

    Muista nyt sitten että hyvä ja halpa ei ole samassa paketissa.... Mopo kuntoon ja ajamaan...

    Juuu.. surffailen mitä tolla reissu mopeddildolla pöristelen
    . Saavatpahan vetomiehet leipää syödäkseen..
  14. #14
  15. #15
    Kiitos järjestäjille hyvin menneestä päivästä.
    Honda CBR600f
  16. #16
  17. #17
    Assari Stellan Kiittää omasta puolestaan kaikkia tänä kesänä meidän ratapäivillä käyneitä. Oli taas mukava lorvailla radalla hauskassa seurassa.

    Ajakaa varovasti
    ~Hennu
    laiskaa päivää seuraa kiireinen huominen
  18. #18
    Kiitokset osallistuneille. WBR pakkaa tavarat tältä kesältä ja suunittelee uusia kujeita ensivuodelle....
  19. #19
    Kiitokset minultakin WBR:lle kuluneesta kaudesta . Mukavaa on ollut niin radalla kuin varikollakin * .
    Ekaa kertaa oli koko perhe mukana ja näyttäisi innostus siltä ettei ollut viimeinen kerta * . Mun kolme vuotias tytär oli sanonut äidilleen, että: "Kato äiti! Ne ajaa hippaa!" * Onhan se vähän niinkin... Samaan aikaan nuorimmainen veteli päikkäreitä vaunuissa ratavarikolla, eikä ole aikoihin nukkunut yhtä sikeesti. Ei näytä olevan mun rataharrastus uhattuna ainakaan siltä suunnalta * * *
    YZF-R1 -07

    "Aikainen kala koukun nappaa..."
    sb a #??
    www.vararikkoracing.fi
  20. #20
    Moro

    Iso kiitos WBR-poppoolle kesän ajeluista. Viimonen jäi valitettavasti käymättä yhteensattuman takia, mutta juhannus korvasi senkin.

    Leppoisan asiallista toimintaa, ensi suvena lisää, eikös vaan.

    t. Hanski

    ps. ellei sitten vielä kerran, jos pukkaa kasvihuonesyksyn
    possujono pilaa elämän
  21.  
  22. #21
    Lainaa (-Hanski- @ Elo. 13 2007,09:59) kirjoitti
    Moro

    Iso kiitos WBR-poppoolle kesän ajeluista. Viimonen jäi valitettavasti käymättä yhteensattuman takia, mutta juhannus korvasi senkin.

    Leppoisan asiallista toimintaa, ensi suvena lisää, eikös vaan.

    t. Hanski

    ps. ellei sitten vielä kerran, jos pukkaa kasvihuonesyksyn
    Kyllä ne on nyt minun osaltani tässä... tämän kesän ajot. Ensi kesänä uudet kujeet