Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 50:een 50:sta
  1. #31
    No se oli varmaankin hyvä ratkaisu sinulle. Itse koin liikkumisen
    tehokkaalla mp:llä turhauttavaksi, johtuen koko ajan tiukentuvista nopeusrajoituksista sekä mp:n työläästä puhtaanapidosta. Käytännössä ajan tuolla skooterilla samat ajot, kuin 1250 Banditilla, vain mukavammin ja helpommin.

    Aprilia 500



    Markku
  2. #32
    Mukavaa kuulla, että joukkoomme on liittynyt jälleen yksi skootterin rationaaliseksi kulkuvälineeksi kokenut henkilö. Onnea valinnastasi! Vaikka näytät sinäkin potevan samaa vaivaa kuin minäkin eli mitä seuraavaksi-syndroomaa.
    Aikuinen nainen nexusti
  3. #33
    Lycka till Aprilia500:lle. Komia pyörähän se on. Näin sellaisen Vänärillä kesällä (uimaranta Kuopiossa). Kuski kertoi ajavansa kaverin pyörällä. Kenen lie siis ?

    Itse koeajoin kesällä Atlantic 250:sta. Tosi kiva skootta sekin. Kevyesti kääntyili kaapunnilla.

    On niitä maxeja täällä Kuopiossakin joitakin tien päällä. Ja muutama vielä liikkeen hyllylläkin.



    Plootu
    Burgman 07 400
    Bandit (GSF) 1250 SA
  4. #34
    Juu, torstaina tulee kaksi viikkoa täyteen siitä kun alla olevan pelin kotiin kuskasin ja ainakin toistaiseksi olen tyytyväinen vaikka omani onkin Atlantic "viissatasen vasa", elikkäs pienempi versio.

    Sateet ovat haitanneet harrastustoimintaa siinä määrin, että olen ajellut Atlanticilla vasta nelisensataa kilometriä.

  5. #35
    No 250 Aprilia on hyvin lähellä 500-mallia. Suurimmat erot ehkä yli 100 km/h nopeuksissa. Olisi riittänyt minullekin, mutta kun se koko...

    Aprilia 500!
    Markku
  6. #36
    Lainaa (Aprilia500 @ Elo. 28 2007,21:08) kirjoitti
    No 250 Aprilia on hyvin lähellä 500-mallia. Suurimmat erot ehkä yli 100 km/h nopeuksissa. Olisi riittänyt minullekin, mutta kun se koko...

    Aprilia 500!
    Jep, tuo on varmaan ihan totta mutta minulla kun tuo kanssani asusteleva nelijalkainen ajelee aika usein mukana, niin hän on sellainen "cruise-control" joka katsoo tuimasti minua oitis jos nopeus nousee yli 90 km/h.

    Toki yksin ajellessa tulee moottoritiellä ajettua kovempaa...
    ...vaan mihinkäs tässä wanhalla kiire...valmiissa maailmassa.

  7. #37
    Tuo on kyllä parasta pitkään aikaan, mitä olen nähnyt! Pitääkö tuo koira oikeasti kyydistä? Pitääkö se oikeasti noita laseja päässä ajaessa ? Mahtaisiko jostain päin maailmaa löytyä koirille sopivia mp-kypäriä?
    Tästä kuvasta tuli, iloinen mieli, joka kestää toivottavasti pitkään .
    Aikuinen nainen nexusti
  8. #38
    Lainaa (Trinity @ Elo. 29 2007,09:35) kirjoitti
    Tuo on kyllä parasta pitkään aikaan, mitä olen nähnyt! Pitääkö tuo koira oikeasti kyydistä? Pitääkö se oikeasti noita laseja päässä ajaessa ? Mahtaisiko jostain päin maailmaa löytyä koirille sopivia mp-kypäriä?
    Tästä kuvasta tuli, iloinen mieli, joka kestää toivottavasti pitkään .
    Koiraa ei tarvitse kahta kertaa pyytää ajelemaan. Kun otan tuon rintarepun esille, niin kaveri peruuttaa seisomaan jalkojeni väliin jotta saan puettua hänelle nahkaliivin, valjaat, ajolasit ja tuon naapurikaupungin suutarin tekemän nahkakypärän.

    Jenkkilästä saa kuulemma kypärän koiralle ja kokoja on kolme, eli olen talven aikana ajatellut tilata sen pienimmän version siinä toivossa, että reissu-kaverilleni se olisi sopiva.

    Meillä on aina mukana kylmäkallen kanssa viileänä pidettävää vettä taukojuomaksi kaverilleni ja taukopaikoilla jaloittelut tehdään tyylikkäästi Herley-Davidson taluttimen kanssa.

    Ainakin akselilla Uusimaa-Kantahäme-Itäuusimaa-Kymenlaakso me olemme kimpassa aika tuttu näky mutkapätkillä ja eri tapahtumissa.

    Kaverilla on myös t-paita jossa on painettu teksti: "I'm biker-dog, be my bitch"

    Autot eivät Nestori-koiraani kiinnosta mutta jokaisen prätkän äänen kaveri bongaa jo kaukaa ja ilmoittaa minulle kuulleensa oikeanlaisen menopelin olevan liikkeellä jossain lähettyvillä.

    Pari päivää vierähti ennen kuin kaveri hyväksyi uuden maxin taloon. Ilmeisesti entinen Piaggio 2-tahtiselle ominaisine äänineen ja tuoksuineen ehti jo tulla "kotoisaksi" Nestorille.

    Edit: Kuva pikkumiehestä nahkaliiveissään.




  9. #39
    Lainaa kirjoitti
    nahkaliivin, valjaat, ajolasit ja tuon naapurikaupungin suutarin tekemän nahkakypärän.
    Lainaa kirjoitti
    jokaisen prätkän äänen kaveri bongaa jo kaukaa ja ilmoittaa minulle kuulleensa oikeanlaisen menopelin olevan liikkeellä jossain lähettyvill
    Lainaa kirjoitti
    Pari päivää vierähti ennen kuin kaveri hyväksyi uuden maxin taloon. Ilmeisesti entinen Piaggio 2-tahtiselle ominaisine äänineen ja tuoksuineen ehti jo tulla "kotoisaksi" Nestorille.
    Onpa aivan loistavan mainio tarina . Se ikivanha slogani "koira on ihmisen paras ystävä" on kyllä niin totta vaikka kulunut onkin. Kuka muu perheenjäsen ei koskaan kyllästy vaan on aina iki-iloinen sinut nähdessään? Ja kun hauveli on vielä reissussa mukana niin...
    Plootu
    Burgman 07 400
    Bandit (GSF) 1250 SA
  10. #40
    Jep, Nestori aloitti "harjoittelun" noin vuoden ikäisenä, ensin moposkootterilla ja asteittain on ajopeli kasvanut tahtiin 50cc>100cc>125cc>250... Nyt pojalla on ikää 3 wee.

    Ymmärrettävistä syistä pikkumies oli mukana kun pyöränvaihto-projekti alkoi, sillä toki hänen täytyi "koe-istua" kaikki ehdokkaat jotta nähtiin miten tuulisuoja yms. maxin muodot vaikuttivat kaverini matkustusmukavuuteen.
  11. #41
    Kerrassaan mainio juttu ! Tuostahan saisi vaikka oivan kevennyksen Maikkarin kymppiuutisiin.
    Aikuinen nainen nexusti
  12. #42
    Kaipa tuo pikku-motoristi ainakin täällä etelässä jo jonkilainen julkkis on...ainakin hänet tunnetaan ja tuttuja on koiralla enemmän kuin isännällä konsanaan kun pysähdymme taukoa pitämään.
    On kaveri lehtien sivuillakin poseerannut ja on todella cool kun häntä filmataan.
  13. #43
    Paras koira/motoristijuttu mitä olen kuullut! Pakko nähdä livenä, ottaa valokuva ja näyttää meidän brassille. Asun näköjään teidän ajelureviirillä, joten viimeistään ensi keväänä voisit kertoa täällä etukäteen milloin ja missä teidät voisi bongata. Juodaan skodekahvit ja Nestori vettä!
  14. #44
    Lainaa (r5street @ Elo. 29 2007,18:39) kirjoitti
    Paras koira/motoristijuttu mitä olen kuullut! Pakko nähdä livenä, ottaa valokuva ja näyttää meidän brassille. Asun näköjään teidän ajelureviirillä, joten viimeistään ensi keväänä voisit kertoa täällä etukäteen milloin ja missä teidät voisi bongata. Juodaan skodekahvit ja Nestori vettä!
    Juu, kyllä se vaan sopii...ja me asustelemme Nestorin kanssa vanhassa saaristolaiskoulussa saaressa jonne toki mantereelta pääsee pienen puusillan kautta mukavasti perille asti.

    Vaikka ovessa lukeekin: "Bikerpapan Tupa -Varokaa vihaista isäntää, etenkin jos olet kutsumaton vieras" niin kyllä kutsutut motoristit aina ovat tervetulleita kahville ja tarinoimaan.

    Joten piankos sieltä Riihimäeltä jossain vaiheessa ajelet tänne kahville.



  15. #45
    Lainaa kirjoitti
    ovessa lukeekin: "Bikerpapan Tupa -Varokaa vihaista isäntää
    Tyhmää mutta pakko nyt käyttää teini-ilmaisua REPS . Eli tositarina senkun paranee.
    Plootu
    Burgman 07 400
    Bandit (GSF) 1250 SA
  16. #46
    Lainaa (Plootu @ Elo. 30 2007,11:38) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    ovessa lukeekin: "Bikerpapan Tupa -Varokaa vihaista isäntää
    Tyhmää mutta pakko nyt käyttää teini-ilmaisua REPS . Eli tositarina senkun paranee.
    Joo, ja sisälle tultuaan jos vieras ei ympärilleen katsoen tajua mikä on talon isännän ja koiran yhteinen harrastus (lue: elämäntapa) niin johan on kumma!

    Onneksi en ole aikanaan innostunut golfista prätkien sijaan sillä 18-reikäisen kentän sovittaminen vanhan koulun opettajanhuoneen uumeniin olisikin jo hankalampi juttu.
  17. #47
    Lainaa (bikerpappa @ Elo. 30 2007,11:56) kirjoitti
    Onneksi en ole aikanaan innostunut golfista prätkien sijaan sillä 18-reikäisen kentän sovittaminen vanhan koulun opettajanhuoneen uumeniin olisikin jo hankalampi juttu.
    Eikös se joku sheikki jotain makuukammariversiota tuosta, mutta kun ei ollut vasta kuin 17 vaimoa, niin...
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  18. #48
    Hyvin varustettu kotibaari makkarissa saattaisi olla sheikille se 18. hole.
  19. #49
    Heippa!

    Mistähän olet tuon rintarepun hankkinut? Omalle koirallemme olisi myös käyttöä tuollaiselle!

    Aprilia 500
    Markku
  20.  
  21. #50
    Lainaa (Aprilia500 @ Elo. 30 2007,19:46) kirjoitti
    Heippa!

    Mistähän olet tuon rintarepun hankkinut? Omalle koirallemme olisi myös käyttöä tuollaiselle!

    Aprilia 500
    Kennel-alan kaupat myyvät noita ja reppu on viileämmälläkin säällä koiralle kuin "kenguru-emon pussi" eli lämmin eikä tuuli pääse läpi.
    Naapurikaupungin suutari paranteli reppua laittamalla siihen lisää hihnoja jotta se pysyy varmasti vauhdissa mukana ja myös estämään koiran mahdollisen ulos-kiipeämisen kesken ajon esimerkiksi kissan tai pupun nähdessään. Sisäpuolelle laitettiin vielä lukko johon koira kiinnitetään valjaistaan.

    Ainakin Nestori viihtyy mainiosti omassa repussaan ja tänään viimeksi teimme aamutuimaan parin tunnin maaseutumatkan.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12