Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 92:sta
  1. #61
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Vantaan varaosiin on turha soitella, kesän jälkeen ollut kolme kertaa tarvetta varaosille, jokaisella kerralla pitkin päivää moneen kertaan soittanut varaosiin eikä kertaakaan olla vastattu, saati soitettu takaisin. Eikä ole edes verkkokauppaa minkä kautta osat saisi tilattua.

    Eipä hätää, onneksi on vaihtoehtoja ja osat tuli jälleen kerran tilattua Saksasta. En usko että jatkossa viitsin edes soittaa Vantaalle vaan menen nettiin ja klik klik, osat on kotona viikon sisällä.

    Sitä olen ihmetellyt ettei Keskon kokoisella puljulla ole resursseja tehdä Yamahan varaosille nettimyyntiä, se on sitä nykyaikaa, paitsi suomalaisessa kulttuurissa.

    Olen monasti lähettänyt sähköpostia sinne suoraan varaosamyyjälle ja joka kerta on vastaus tullut muutamassa tunnissa, joten ruusuja täältä Vantaalle.
  2. #62
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Oma MT-07 kävi ekassa huollossa tuolla 5.5.2015 (eli viime viikon tiistaina), ja ei helvetin perkele kun tänään aamulla rasvailin ketjuja niin huomasin että takanen onkin ihan vinossa. Lähes yhden "asteikon" välin.

    ~800km olen ehtinyt ajaa huollon jälkeen, onkohan tehnyt pahaakin tuhoa tuossa ajassa? Lisäksi ketju on ehkä vähän liian kireellä...

    Pitää huomenna soittaa kyseiseen lafkaan (eli Boombike:lle) ja vähän antaa palautetta.

    Taidan tulevaisuudessa viedä suosiolla MJL-huoltoon... Nyt vituttaa niin että veri ei kierrä.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  3. #63
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti

    ~800km olen ehtinyt ajaa huollon jälkeen, onkohan tehnyt pahaakin tuhoa tuossa ajassa? Lisäksi ketju on ehkä vähän liian kireellä...
    Näkeehän sen silmällä onko tehny mitään vai ei. Ainut mikä tossa ottaa itteensä on ratas, joka kuluu toispuoleisesti. Tuskin tossa ajassa juuri mitään jälkee syntyny.
    Superbike #7
  4. #64
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Oma MT-07 kävi ekassa huollossa tuolla 5.5.2015 (eli viime viikon tiistaina), ja ei helvetin perkele kun tänään aamulla rasvailin ketjuja niin huomasin että takanen onkin ihan vinossa. Lähes yhden "asteikon" välin.

    ~800km olen ehtinyt ajaa huollon jälkeen, onkohan tehnyt pahaakin tuhoa tuossa ajassa? Lisäksi ketju on ehkä vähän liian kireellä...

    Pitää huomenna soittaa kyseiseen lafkaan (eli Boombike:lle) ja vähän antaa palautetta.

    Taidan tulevaisuudessa viedä suosiolla MJL-huoltoon... Nyt vituttaa niin että veri ei kierrä.
    Noi asteikot ei aina pidä paikkaansa. Käyppä ajamassa ja ota vauhdissa kädet pois tangolta. Jos pyörä menee suoraan niin silloin on rengas suht suorassa. Taas jos alkaa heti käöntymään niin sit on rengas vinossa.
    <p>Suzukilla vuodesta 1993</p>
  5. #65
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa p78 kirjoitti Katso viesti
    Noi asteikot ei aina pidä paikkaansa. Käyppä ajamassa ja ota vauhdissa kädet pois tangolta. Jos pyörä menee suoraan niin silloin on rengas suht suorassa. Taas jos alkaa heti käöntymään niin sit on rengas vinossa.
    Sen näkee että ratas on vinossa ketjuihin nähden. Lisäksi oikean puolen "stoppari" oli löysä

    2014-yamaha-mt-07-20.jpg

    Mikä näkyy tossa kuvassa harmaana metalli osana.

    Mutta oottelen tässä että kaupat aukee niin saa haettua hylsyn ja laitettuu sen kuntoon.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  6. #66
    Tuli tossa eilen iltasella varattua netistä aika renkaanvaihtoon ensi viikolle Boom Bikelle. En sitten väsyneenä tajunnut laittaa mitään kummoisempia lisätietoja toimenpiteeseen liittyen kuin että etunen menossa vaihtoon. No tänään perjantaina klo 17.30 huollon työnjohtaja laittoi mulle sähköpostia ja tiedusteli, että onko mulla jo rengas vai tuleeko rengas heidän varastostaan. Voin vaan kuvitella sen tilanteen, että olisin päristellyt torstaina paikalle ja huoltomies olisi alkanut tiedustelemaan, että missäs se mun vaihdettava uusi rengas on. Olisi hieman nolottanut siinä vaiheessa...

    Ruusut lähtee kyseiselle lafkalle jo tästä eleestä. Esimerkillistä asiakaspalvelua!
  7. #67
    Risuja Vantaan yammu centerille. Tänään yritin aamupäivän soitella varaosa myyntiin yammu centerin keskuksen kautta. n.10 kertaa soitin ja joka kerta 2-3 kertaa keskus käänsi puhelun takaisin varaosiin. Sitten pyysin, että yhdistää Turun yammu centeriin jos he voisivat auttaa. Totesivat Turussa "meillä ei ole mottoripyörien osamyyntiä" oikeen kiva eli Vantaan myymälä ainut mistä saa prätkään osia. Sain turusta suorat numerot varaosamyyjille Vantaalla ja niihin sitten vuoronperään soittelemaan. Pääsin läpi n.10 puhelun jälkeen ja osat oli tilaus kamaa, yllätys yllätys. Varaosa myyjä sanoi, että Hollannin varastolta löytyy ja osat on about keskiviikkona noudettavissa, homma ok.

    Käväsin tallilla ja huomasin, että tarvitsen lisää osia ja taas soitin Vantaan yammu centerin varaosiin monen monta kertaa kunnes pääsin läpi. Myyjä oli mielestäni ei niin asiakas ystävällinen. Olin kaivanut tapani mukaan varaosanumerot valmiiksi eli luettelin vain varaosanumerot myyjälle ja monta otetaan mitäkin osaa. Lopuksi kysyin onko osia Hollannin varastolla johon myyjä "en minä tiedä, pitää toivoa" MITÄ V....A? Miten myyjä voi vastata asiakkaalle tuolla tavalla? Ilmeisesti myyjästä kiinni yammu centerissä minkälaista palvelua saa. Ensimmäinen myyjä siis sanoi suoraan, että Hollannista löytyy, mutta toisella oli sitten toivotaan toivotaan linja, näyttää olevan keskon toiminta yammun mottoripyörä puolella yhtä leväperäistä toimintaa kun raskaskone puolellakin. Tulevaisuudessa pyrin välttämään asiointia em. puljussa ja yritän löytää hyvän asiakaspalvelun hallitsevan yammu varaosakauppiaan, vinkkejä otetaan vastaan.
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
  8. #68
    Lainaa rodder kirjoitti Katso viesti
    Risuja Vantaan yammu centerille. Lopuksi kysyin onko osia Hollannin varastolla johon myyjä "en minä tiedä, pitää toivoa" MITÄ V....A? Miten myyjä voi vastata asiakkaalle tuolla tavalla? Ilmeisesti myyjästä kiinni yammu centerissä minkälaista palvelua saa. Ensimmäinen myyjä siis sanoi suoraan, että Hollannista löytyy, mutta toisella oli sitten toivotaan toivotaan linja, näyttää olevan yammun mottoripyörä puolella yhtä leväperäistä toimintaa kun raskaskone puolellakin. Tulevaisuudessa pyrin välttämään asiointia em. puljussa ja yritän löytää hyvän asiakaspalvelun hallitsevan yammu varaosakauppiaan, vinkkejä otetaan vastaan.
    Kyllä MP-teamissa on tilaukset toimineet hyvin Turussa, alkuviikosta kun tilaa niin torstaina saa noutaa yleensä.
    Meikän mopoa ei ole liian paljoa tuotu edes suomeen aikoinaan mutta hommat on aina toimineet, tosin osan oem-osista olen suoraan tilannut ilman suomilisää..
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  9. #69
    Aina kun Kesko on välissä, niin hommat alkaa kusta.
  10. #70
    MotOrg ry:n hallituksen varajäsen, toinen koulutusvastaava, kolmas sivustovastaava, kouluttaja massajaska:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2013
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa rodder kirjoitti Katso viesti
    Risuja Vantaan yammu centerille. Tänään yritin aamupäivän soitella varaosa myyntiin yammu centerin keskuksen kautta. n.10 kertaa soitin ja joka kerta 2-3 kertaa keskus käänsi puhelun takaisin varaosiin.
    Samankaltainen kokemus tältä päivältä. En jaksanut odottaa että pääsisin läpi. Mistäs muualta pk-seudulla voisi kysellä paria kiinnityspulttia varaosanumerolla?
    Näköjään aina nenällään...
    KTM 890 Duke R vm2021 (2023 -> ) & Suzuki GSX-R 1000 K8, kilvetön (2016 -> )
    ex. Aprilia RST1000 Futura vm2003, naarmuinen (2018 - 2022, R.I.P.)
    ex. Yamaha MT-01 vm2005, sininen (2013 - 2016, R.I.P.)
  11. #71
    Siellä on joku Duellin häppeningi pe-su, voisi kuvitella vaikuttavan hieman tavoitettavuuteen.
    Honda GL1800 -06
    Vanhat: VF750C, GL1500C
  12. #72
    Lainaa rodder kirjoitti Katso viesti
    Tulevaisuudessa pyrin välttämään asiointia em. puljussa ja yritän löytää hyvän asiakaspalvelun hallitsevan yammu varaosakauppiaan, vinkkejä otetaan vastaan.
    Mitäs jos kokeilisit Tampereen Yamahacenteriä seuraavalla kertaa? Ainakin paikan päällä asioituna omat kokemukset ovat aina olleet positiivisia. Huoltopuoli toimii jopa niin hyvin että olen pyöränvaihdon jälkeen käyttänyt rengashommissa myös "vääränmerkkiselle" pyörälle.
  13. #73
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Mitäs jos kokeilisit Tampereen Yamahacenteriä seuraavalla kertaa? Ainakin paikan päällä asioituna omat kokemukset ovat aina olleet positiivisia. Huoltopuoli toimii jopa niin hyvin että olen pyöränvaihdon jälkeen käyttänyt rengashommissa myös "vääränmerkkiselle" pyörälle.
    Ymmärsin Turun yamaha centerin myyjän kanssa jutellellasi, että Vantaan piste on ainut missä moottoripyörä varaosa edustus, ilmeisesti sitten Tampereeltakin onnnistuu. Pitää kokeilla sieltä ens kerralla, ainakaan huonommaksi ei voi palvelu mennä puhelimella osia tilatessa.
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
  14. #74
    Oltiin pojan kanssa paikalla eilen n. kybältä aamulla ja väkeä oli etenkin varuste- ja varaosapuolella siihen malliin, että jos ei ole erikseen ihmisiä vastaamassa puhelimeen, saattaa jopa kestää. Omakohtaisia kokemuksia ei Trumppakuskilla ole Jampin varaosamyynnin toimivuudesta, mutta en lähtisi dumaamaan hätäisesti, kun näyttää siltä, että nämä Duell -päivät vetää väkeä paikalle melko kivasti.

    Koko henkilökunnalla tuntui olevan vähän kiire, mutta kerkisivät silti kysellä jos voisivat olla avuksi. Ihan hyvä kuva jäi.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT50 -18
  15. #75
    Lainaa massajaska kirjoitti Katso viesti
    Samankaltainen kokemus tältä päivältä. En jaksanut odottaa että pääsisin läpi. Mistäs muualta pk-seudulla voisi kysellä paria kiinnityspulttia varaosanumerolla?

    Mun piti kawasakiin saada muutama runkokiinnikkeeseen tuleva pultti ja mutteri. Mistään kilopultteja myyvästä liikkeestä ei löytynyt, soitin valtuutettuun kawa varaosaliikkeeseen josta luvattiin viikon päähän 45e hintaan.

    Kävin sitten http://www.ruuvisave.com/ liikkeessä Kalliossa josta sain oikeanlaiset osat heti käteen ja maksoi about vitosen...
    Kawasaki z1000 2006
    Kawasaki zzr1400 2006
    Yamaha fjr1300 2007
  16. #76
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa harald73 kirjoitti Katso viesti
    Oltiin pojan kanssa paikalla eilen n. kybältä aamulla ja väkeä oli etenkin varuste- ja varaosapuolella siihen malliin, että jos ei ole erikseen ihmisiä vastaamassa puhelimeen, saattaa jopa kestää. TOmakohtaisia kokemuksia ei Trumppakuskilla ole Jampin varaosamyynnin toimivuudesta, mutta en lähtisi dumaamaan hätäisesti, kun näyttää siltä, että nämä Duell -päivät vetää väkeä paikalle melko kivasti.

    Koko henkilökunnalla tuntui olevan vähän kiire, mutta kerkisivät silti kysellä jos voisivat olla avuksi. Ihan hyvä kuva jäi.
    TämäKIN asia on sellainen minkä voi hoitaa asiakasta tyydyttävällä tavalla. Edes se että pahoiteltaisiin MAKSAVALLEkin asiakkaalle, että meillä on nyt tilapäisesti ihan kauhea ruuhka, kun on Duellin kissanristiäiset päässeet yllättämään suosiollaan. Sitten siihen arvio jotta milloin ruuhka purkaantuu.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  17. #77
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Kannatta kokeilla soittaa Frank Nymanille joka kans on Yamah diileri, siel saattaa joku vastata...
    Ollu jopa paremmin osia hyllys ku Yamha-Centteril
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  18. #78
    Lainaa massajaska kirjoitti Katso viesti
    Samankaltainen kokemus tältä päivältä. En jaksanut odottaa että pääsisin läpi. Mistäs muualta pk-seudulla voisi kysellä paria kiinnityspulttia varaosanumerolla?
    Espoon suunnalla meiltä voi kysellä. Tosin koska olemme pieni yritys emme pysty pitämään hyllyssä kovin kummoista varaosavarastoa. Näemme kuitenkin koneelta hollannissa sijaitsevan Yamahan keskusvaraston saldot ja jos vaan sieltä löytyy niin normaali toimitusaika on 4 työpäivää. Ja jos Yammu varaosille on todellinen kiire, maksamalla vähän päälle parin kympin pikatilausmaksun DHL kuriiri tuo ne tänne hollannista parhaimmillaan seuraavaksi päiväksi.

    Terveisin:
    Motoville / Ville Sundberg
    yhteystiedot: www.motoville.fi
  19. #79
    Lainaa rodder kirjoitti Katso viesti
    Ymmärsin Turun yamaha centerin myyjän kanssa jutellellasi, että Vantaan piste on ainut missä moottoripyörä varaosa edustus, ilmeisesti sitten Tampereeltakin onnnistuu. Pitää kokeilla sieltä ens kerralla, ainakaan huonommaksi ei voi palvelu mennä puhelimella osia tilatessa.
    En tiiä mitä ne turkulaiset puuhaa, mutta ainakin nettisivujen mukaan Tampereen toimipisteessä on ihkaoikea varaosamyyjäkin oikein nimen ja kuvan kera.

    https://www.yamaha-center.fi/center/tampere
  20. #80
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    En tiiä mitä ne turkulaiset puuhaa, mutta ainakin nettisivujen mukaan Tampereen toimipisteessä on ihkaoikea varaosamyyjäkin oikein nimen ja kuvan kera.

    https://www.yamaha-center.fi/center/tampere
    Kyllä minulle on aina myyty varaosia turussa, kokeiles vaikka tästä emailista varaosat@mp-team.fi
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  21. #81
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Tampereen jammusentterissä homma toimii kiitettävällä tavalla siten, että katsoo itse osat tuolta http://www.yamaha-motor.eu/fi/servic...gue/index.aspx mallin tai runkonumeron perusteella ja lähettää tallennettavan tilauslistan sähköpostin liittenä varaosamyyjälle.

    Vastauksena saa nopeasti hinnat ja saatavuuden. Itse olen kokenut että tuo on helpoin systeemi kaikille, joskus kyseisen firman henkilökunta vinkkasi tästä toimintatavasta. Ei tarvi itse jonottaa puhelimessa tai mennä tiskille jonottamaan, myyjä saa katsoa hinnat ja saatavuuden kun on siihen sopivan rauhallinen hetki.

    Teksitiviestillä ilmoittavat sit kun osat ovat noudettavissa.



    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  22. #82
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    En tiiä mitä ne turkulaiset puuhaa, mutta ainakin nettisivujen mukaan Tampereen toimipisteessä on ihkaoikea varaosamyyjäkin oikein nimen ja kuvan kera.

    https://www.yamaha-center.fi/center/tampere
    Tämä tieto, että pelkästään Vantaan piste myy yamahan motskareihin osia on Turun yamaha centerin myyjän antamaa informaatiota, Turun yammu center on näköjään yamaha marine mikä selittää ettei motskareihin löydy osaa. Hyvä homma jos Tampereeltakin saa osia, jospa sieltä sitten ens kerralla.
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
  23. #83
    Lainaa Tumppi kirjoitti Katso viesti
    Tampereen jammusentterissä homma toimii kiitettävällä tavalla siten, että katsoo itse osat tuolta http://www.yamaha-motor.eu/fi/servic...gue/index.aspx mallin tai runkonumeron perusteella ja lähettää tallennettavan tilauslistan sähköpostin liittenä varaosamyyjälle.

    Vastauksena saa nopeasti hinnat ja saatavuuden. Itse olen kokenut että tuo on helpoin systeemi kaikille, joskus kyseisen firman henkilökunta vinkkasi tästä toimintatavasta. Ei tarvi itse jonottaa puhelimessa tai mennä tiskille jonottamaan, myyjä saa katsoa hinnat ja saatavuuden kun on siihen sopivan rauhallinen hetki.

    Teksitiviestillä ilmoittavat sit kun osat ovat noudettavissa.



    - T -
    Tein tämän pojan pyörän osista joskus viime elokuussa Vantaan pisteeseen, ei ole vielä kuulunut vastausta

    Kaunko pitää vielä odottaa ennenkuin tilaan muualta
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    KTM 690 Enduro R
  24. #84
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa iaj kirjoitti Katso viesti
    Tein tämän pojan pyörän osista joskus viime elokuussa Vantaan pisteeseen, ei ole vielä kuulunut vastausta

    Kaunko pitää vielä odottaa ennenkuin tilaan muualta

    Käsittäkseni heillä oli jossain vaiheessa ongelmana, että liitetiedostolliset sähköpostit meni suoraan roskapostiin. Kerran kun ei kyselyyn vastausta kuulunut kyselin perään ja sain semmoisen infon. Ilmeisesti oli jonkun päivityksen tuoma ongelma joka on sittemmin korjattu..


    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  25. #85
    Annetaan ruusuja kun aihetta on. Perjantaina tilatut osat ovat saapuneet Vantaan yammu centeriin. Tekstari tuli asiasta eli homma toimi niinku pitääkin. Se, että onko siellä kaikki perjantaina tilatut osat selvinnee huomenna, tilasin siis kahdessa erässä osia samana päivänä ja jälkimmäisen tilauksen osien saatavuudesta ei myyjä osannut sanoa juuta eikä jaata.
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
  26. #86
    Heh,
    Toukokuun puolella kävin kyselemässä MT-09 Tracer GT:stä, sanottiin että kesäkuussa pitäisi tulla.
    Noh, kävin 1.6 koeajaa MT-09Tracerin, GT:tä ei näkyny, kuulema pari tulee Turkuun, muut myyty.
    Pyysin tarjoukset tavallisesta, hieman paremmilla kilkkeillä ja GT:stä, laput sain kouraan ja viikonlopun mietin kumpaan kallistun.
    Maanantaina 4.6 soitin tarjouksesta ja ilmoitin että se GT kiinnostaa, mitkähän ne värit Turkuun tulevilla on.
    Sanoi selvittävänsä ja soittavan sitten takaisin, sitä puhelua edelleen odotellaan...

    Kauppahan on se, joka kannattaa... Ehkei täällä kumminkaan.
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  27. #87
    Kuka mahtanut olla myyjänä? Antsun kanssa olen pelkästään asioinut ja aina on homma toiminut, oli kyse ostosta tai koeajosta.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  28. #88
    Ei ollut Antsu, Kallella lienee kiireitä...
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  29. #89
    Ei Vantaan poikia kaupanteko kiinnosta.
    Viime kesänä oottelin tarjousta uudesta Fjrstä.
    Lopulta tuli haettua se Kuopiosta kun Vantaan (Kallesta) ei kuulunut.
    Pitäköön tunkkinsa.....
    White punks on dope!!
  30.  
  31. #90
    Heh. Taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus, että Vantaalla ei myynti kiinnosta.

    Soitin noin kuukausi sitten myyntivastaavalle ja kysyin varastosaldoa mt-07 harmaasta väristä. Hän pyysi nimen ja numeron. Annoin yhteystietoni ja meinasin kysellä muutakin pyörään liittyen, mutta en ehtinyt, koska herra löi luurin korvaan heti, kun oli ne saanut kirjattua. Jäi siis lause kesken, kun myyjä tokas ”Mä selvitän” tuut,tuut,tuut...
    Siihen loppu meikäläisen kiinnostus kyseistä liikettä kohtaan. Jatkossa välttelen Yamaha Centeriä varmasti, kuin ruttoa. Ja tosiaan ei ole tähän päiväänkään mennessä palannut asiaan.

    Onneksi Espoon/Granin rajalta löytyy liike, jossa palvelu pelaa ja kyseinen pyörä tarttuikin sieltä mukaan.
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen