Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 92:sta
  1. #1
    Ostin uuden pyörän (mulle uuden) -04 Bandiitin Yamaha Centeristä ja nyt tänään pyörä joutui ainakin viikoksi sinne huoltoon *pahojen sähkövikojen takia . Murisematta antavat huomenissa uuden fillarin huollon ajaksi käyttöön.

    Jo Pyörää ostaessa palvelu oli asiallista ja hyvää.

    Huomasin nimittäin pyöräliikkeitä kierrellessä että naisasiakasta ei meinata ottaa tosissaan . Yamaha Centerissä asiakas olin minä (nainen) eikä se mukana kulkeva mies. Muualla tilanne oli toisinpäin, myyjä selitti kaiken miehelleni eikä minulle joka olin se asiakas.

    Nyt jännittämään että minkälaisen menopelin huomenna saa alleen.

    Iso kasa ruusuja Yamaha Centeriin *
    -Honda VFR 800X Crossrunner-
    -Kawasaki Z 750 S-
    -Suzuki GSF 600 S Bandit-


    "Elämä on ihmisen parasta aikaa" -Matti Nykänen
  2. #2
    Omat kokemukset lähinnä hyvin sujuneista koeajoista ja varusteostoista. Tosi nohevasti toimi hommat ja pyörätkin järjestyi koeajolle heti.

  3. #3
    Kokemukseni mopoalan liikkeistä ovat pelkästään positiivisia.
    "Ei siinä munia tarvita" on mottoni elämässä ja varsinkin tässä harrastuksessa ts. elämäntavassa. (Ei pidä vetää johtopäätöksiä nyt että tää homma on maskuliinista; meikä ei ole lepakko vaan tykkää pojista.) Yhtäkään tapausta ei tule mieleeni, että olisin ollut "erilainen" asiakas naisena. Mutta paljonhan on myös itsestä kiinni. Se on se sanaton viestintä Jos vaan voisin, nukkuisin moponi vieressä... nim pal sitä rakastan
    Honda CBR 1000, Magna 1100 Kawa ZR7s, BT1100, XJR1300,Triumph Speedmaster 900
  4. #4
    Sain uutukaisen Fazerin.......mutta mutta, me ei päästä sen kanssa sinuiksi. Ikävä on omaa Sussua jo.......
    -Honda VFR 800X Crossrunner-
    -Kawasaki Z 750 S-
    -Suzuki GSF 600 S Bandit-


    "Elämä on ihmisen parasta aikaa" -Matti Nykänen
  5. #5
    Ruusut täältäkin JammuCentterille !

    Aina on heidän kanssaan asioinnit sujuneet todella mallikkaasti ! ! !
    -Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.


    * *
    ** KAWA *
  6. #6
    Sama pätee Kuopion Yammu-setien liikkeeseen, esimerkillistä toimintaa vaikka (koska?) vasta ensimmäistä kesää kioski toiminnassa. Vaikka merkki onkin "väärä", huomaan asioivani lähes pelkästään täällä.
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  7. #7
    Vantaalle isot myös täältä.

    Mallikkaasti hoitivat ensimmäisen pyöräni ongelmat- siinä kävi sitten niin, että lainapyörä jäi mulle.
  8. #8
    Jep, hyvin sujuu hommat yamaha-centerissä, palvelukin on huipputasoa
  9. #9
    Itsekin asioin kyseisessä liikkeessä keväällä, pyöräkauppojen merkeissä. Pakko-ostoshan siitä tuli, kun henkilökunta osaa asiansa. Nipullinen ruusuja ja menen uudelleenkin!!

    Naureskelivat vielä, kun kaverin kanssa ihmeteltiin asiallisuuttaan, kun oman paikkakunnan MP-myymälöistä saanut hiukan erilaisen "asiakaspalvelu" mallin.....
    Täysiä sisään.....Paareilla ulos.

    Kawasaki Ninja ZX-10R
  10. #10
    Vantaalle isot kiitokset täältäkin, tosi asiallista ja hyvää palvelua , ja kun löytyi sopiva pyörä (R6) sopivaan hintaankin niin mukaanhan se lähti hyvällä mielellä. Ottivat tälläsen nuoren kundin tosissaan jammu-centerissä.

    ensi kesää odotellessa

    Monessa toisessa paikassa oli suhtautuminen tosi paljon nihkeämpää...
    esim. naapurissa bw:ssä kun lähti kysymään kahdesta pyörästä (Cbr ja ninja) niin kaveri vaan vastaa että kummasta sitä ollaan kiinostuneita ei nyt kahdesta voida keskustella....
  11. #11
    Pistin muutama viikko sitten tarvikekyselyn Etelä-Suomen Yamaha- liikkeille. Tämä oli ainoa joka vastasi sähköpostiin.

    Jotenkin tuntuu että sähköpostiin olisi helppo vastata, kun kysyy vain osanumeron perusteella hintaa ja saatavuutta. Siis tyyliin löytyykö ja mitä maksaa.

    Varmaan niillä muilla liikkeillä oli niin kiiru vielä lokakuussa, ettei mailit nappaa. Mitenköhän ne suhtautuisi, jos kirjoittaisi niille tavallisen kirjeen ostoaikeissa uusi 20t€ matkapyörä ja ilmoittaisi ettei omista puhelinta ja vihaa tietokoneita? Saisikohan sitä kotiin tavallista postia?

    Kyllä mä menen tuonne asioimaan jos siellä suunnalla liikun, oli hienosti hoidettu homma, vaikka olikin pikkujutusta kysymys.
  12. #12
    Pari kertaa olen tuolla käynyt varustehankinnat mielessä ja aika rauhassa sai katsella, vähän vilkuilinkin että eikö täällä ole myyjiä.. ja läksin tyhjin käsin kotia. Kolmannen kerran sain sitten ihan hyvää palvelua (en muista kävinkö kysymässä) ja ostinkin sieltä housut.
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  13. #13
    Lainaa (yamark @ Marras. 02 2007,23:55) kirjoitti
    Pistin muutama viikko sitten tarvikekyselyn Etelä-Suomen Yamaha- liikkeille. Tämä oli ainoa joka vastasi sähköpostiin.
    Täytyy myös antaa pisteet YC Vantaalle sähköpostiin vastaamisesta. Laitoin illalla ei-kiireellisen kyselyn menemään ja vastaus tuli heti seuraavana aamuna.
  14. #14
  15. #15
    Ratsastetaan aiheella vähän.
    Kyseisessä Yamaha centerissä on myytävänä -97 thunderace, onko kukaan vilkaissut lähemmin tuota mopoa?
    Minkä kuntoiselta vaikuttaa, vielä parempi jos jotain oikeata tietoa pyörästä olisi tarjolla.
    Itse en asu oikein sellaisella etäisyydellä, että tuosta vaan lähtis katsoon.
    Honda CBR 600 F4i -05
  16. #16
    Lainaa (bushido @ Tammi. 03 2008,13:25) kirjoitti
    Juu viimeksi kun tuli kävästyä niin oli myyjätär lähtennä pois ...

    Joten eiköhän siellä keväällä kahdella miespuolisella MP-kauppiaalla riittäne hommia ...
    Toivottavasti saavat riveihinsä vahvistusta jotta liikenisi tulevaisuudessakin aikaa asiakkailleen !
    -Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.


    * *
    ** KAWA *
  17. #17
    Lainaa (Tuukka P. @ Tammi. 03 2008,19:09) kirjoitti
    Ratsastetaan aiheella vähän.
    Kyseisessä Yamaha centerissä on myytävänä -97 thunderace, onko kukaan vilkaissut lähemmin tuota mopoa?
    Minkä kuntoiselta vaikuttaa, vielä parempi jos jotain oikeata tietoa pyörästä olisi tarjolla.
    Itse en asu oikein sellaisella etäisyydellä, että tuosta vaan lähtis katsoon.
    Mä kävin tota tänään tiirailemassa. Hyvät renkaat, joku hiilikuitupönttö, taisi olla Öhlinsin takaiskari/housi, yleisilme siisti, kipattu (varmaan paikaltaan) molemmin puolin - jäljet korjattu omatoimisesti. Tangossa korotuspalat ja 12V ulosotto valmiina.

    Kilometrejä kertynyt jonkin verran, mutta kävi hyvin, venttiilit säädetty ja kaasarit synkattu kesällä.

    Itseäkin kiinnostaisi, SV tuntuu vähän pieneltä...
  18. #18
    Lainaa (Kyytsis @ Tammi. 05 2008,17:52) kirjoitti
    Lainaa (Tuukka P. @ Tammi. 03 2008,19:09) kirjoitti
    Ratsastetaan aiheella vähän.
    Kyseisessä Yamaha centerissä on myytävänä -97 thunderace, onko kukaan vilkaissut lähemmin tuota mopoa?
    Minkä kuntoiselta vaikuttaa, vielä parempi jos jotain oikeata tietoa pyörästä olisi tarjolla.
    Itse en asu oikein sellaisella etäisyydellä, että tuosta vaan lähtis katsoon.
    Mä kävin tota tänään tiirailemassa. Hyvät renkaat, joku hiilikuitupönttö, taisi olla Öhlinsin takaiskari/housi, yleisilme siisti, kipattu (varmaan paikaltaan) molemmin puolin - jäljet korjattu omatoimisesti. Tangossa korotuspalat ja 12V ulosotto valmiina.

    Kilometrejä kertynyt jonkin verran, mutta kävi hyvin, venttiilit säädetty ja kaasarit synkattu kesällä.

    Itseäkin kiinnostaisi, SV tuntuu vähän pieneltä...
    thanks
    Honda CBR 600 F4i -05
  19. #19
    Viime keväänä oman sv:n ostin tuolta. Palvelu oli hyvää ja homma toimi kaikin puolin..ja ennen kaikkea hinta oli erittäin sopiva
    Ja joulukorttikin taisi tipahtaa luukusta
    Aprilia RSV Mille R Colin Edwards -03
    Ducati 748R -00
    Ducati 900 SS -92
    Ducati Monster 1000Sie -04
  20. #20
    Ostin YC Vantaalta pyörän vuosi sitten. joka kesän kuluessa vaihtui uuteen FZ6 S:ään, Uusi lähti mukaan hyvän palvelun avittamana.Muutenkin toimiva paikka....
    Ruusuja täältäkin.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  21. #21
    joo....mullakin jäi vanha SV tonne...ja myyjän avustuksella uusi FZ-1 taskunpohjalle....vaikka ei pitänyt...
    Et tu, Brute

    - Ducati Multistrada 1200 S Touring - 2012
  22. #22
    Ja mulla vaihtui kanssa uudempaan viime viikonloppuna. Kiitos Tommille hyvistä kaupoista. Hyvitys vanhasta oli vähintään kohtuullinen ja "uusi" (´04) peli vasta huollettu.
    CBR1100XX ´99
  23. #23
    On se perkele...menen sinne vain kahville...pois lähtiessä on nimi paperissa tai uusi kulkine alla. Tämä on jo 5.kerta... 1½v sisällä.
    Kyselinkin jo sellaista leimavihkosta jossa joka kymmenes mopo on ilmainen.
  24. #24
    Lainaa (testis @ Huhti. 23 2008,17:22) kirjoitti
    On se perkele...menen sinne vain kahville...pois lähtiessä on nimi paperissa tai uusi kulkine alla. Tämä on jo 5.kerta... 1½v sisällä.
    Kyselinkin jo sellaista leimavihkosta jossa joka kymmenes mopo on ilmainen.
    Toi on jo ongelma.

    Mutta peukut multakin liikkeelle. Väliraha oli mulle kohdallaan kun viime perjantaina vaihdoin. Yamahoita ei mun kaupassa kylläkään käsitelty... Mutta voi olla että käyn toistekin.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  25. #25
    Tänään kävin hakemassa Vantaan YCenteristä vähän palikkaa. Ja löytyi oikein hyllystä vaikka vanhaan pyörään (´87). Loistavaa.
    CBR1100XX ´99
  26. #26
    Kaksi pyörää heiltä vaihtaneena voin suositella lämpimästi muillekkin. Palvelu pelaa ja on ennenkaikkea ystävällistä, asiantuntevaa ja positiivisella otteella tehtyä. Iso kiitos siis meikäläiseltäkin
    Ducati Hypermotard 950 & Honda CBR 600RR
    BMW S1000 XR
    Ducati Monster 1200 S
    Ducati 848 Dark
    Kawasaki ZZR 1400
    Honda CBR 1000rr
    Honda CBR 1100 XX
    Honda VTR 1000 F

    Suzuki PV
    Tunturi Supersport
  27. #27
    Kävin tänään ostamassa crossisaappaat Yamaha Centeristä Vantaalta.
    Sain asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua.
    Asiakaspalvelua parhaimmillaan, kiitokset Ollille.



    BMW HP2 Megamoto -07
  28. #28
    Yamaha Centerille kehuja.
    Kun uuden pyörän hankinta tulee eteen, marssin tuonne ensimmäisenä.
    Harmi vaan, ettei nykyinen pyörä ole tuolta..
  29. #29
    Palvelu on ollut ihan jees...mutta hyvitys vaihtopyörästä ei,toiseksi huonoin Biketiimin jälkeen...
    <br />
  30.  
  31. #30
    Lainaa (lämmittäjä @ Loka. 18 2008,10:28) kirjoitti
    Palvelu on ollut ihan jees...mutta hyvitys vaihtopyörästä ei,toiseksi huonoin Biketiimin jälkeen...
    mutu tuntumalla mennään mutta yleensä paikat jossa hinnat on muuten jo kohallaan, siis myynti puolella, ei vaihdokista kaan saa premmin, väliraha ratkaisee. Ainakaan mitä mä olen kattonut niin samaan kohtaan osuu väliraha vaikka lapuissa on ollut eri hinnat.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen