Katso äänestykset tulokset: Maxiskootterisi merkki -

Äänestäjät
38. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Aprilia

    2 5,26%
  • Gilera

    5 13,16%
  • Honda

    4 10,53%
  • Kymco

    4 10,53%
  • Malaguti

    1 2,63%
  • Piaggio

    8 21,05%
  • Suzuki

    7 18,42%
  • Vespa

    2 5,26%
  • Yamaha

    3 7,89%
  • Muu, mikä?

    2 5,26%
Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
  1. #1
    Tämä toimikoon sekä merkkikartoituksena että myös päälukulaskurinakin.
    Aikuinen nainen nexusti
  2. #2
    Oikein piti miettiä jotta mikäs tuo nyt oikein olikaan kun ei Burgmania löytynyt No joutu sitten valitsemaan Suzukin, mutta sehän on kuin kutsuisi Lexusta Toyotaksi
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  3. #3
    Piaggio Hexagon.. mutta, mutta mieli tähyää Suzukin tai Gileran suuntaan.
  4. #4
    Piaggio x9.
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  5. #5
    Tuo tähän mennessä ainoa Vespa on mun GTS 250 i.e. vm. 2006.
  6. #6
    Osallistuin tähän, vaikka ehdin jo skootan myydä pois. :-)
    Kyseinen mopo vaikuttaa nykyään Ilmajoella...
    -- sjm
  7. #7
    Lainaa (HiTec @ Heinä. 18 2007,22:55) kirjoitti
    Oikein piti miettiä jotta mikäs tuo nyt oikein olikaan kun ei Burgmania löytynyt No joutu sitten valitsemaan Suzukin, mutta sehän on kuin kutsuisi Lexusta Toyotaksi *

    Tämähän oli hyvä huumorveto . Omaa mopoa pittää aina kehua, realistisissa mitoissa tietty. Omassa Suzuki Burgmanissa originaaliplexi oli kyllä vääränkokoinen. Se piti vaihtaa joko pienempään tai isompaan, ettei tuuli iske just kypärään.
    Plootu
    Burgman 07 400
    Bandit (GSF) 1250 SA
  8. #8
    Lainaa (Plootu @ Heinä. 25 2007,17:02) kirjoitti
    Tämähän oli hyvä huumorveto
    Tuo oli jossain ihan Suzukin mainoksessa joskus: "It's not a scooter. It's BURGMAN"

    Tai niin kuin eräs on 650cc burgerinsa nimennyt HALFABUSA Ja onhan se. 1300/2=650
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  9. #9
    Laitetaan yks vanhempi uudelleen harjoitteleva noviisi lisää maxien listaan.
    Piaggio X8 400
  10. #10
    Oi, unohdin aivan mainita, että omani on Gilera.

    Skootalle tervetuloa!
    Aikuinen nainen nexusti
  11. #11
    Piaggio X8 250 i.e., vuosimallia 2007.
    ++++++++++++++++++++++++++
    isä Tapio
    pastori ja motoristi Jumalan armosta!
    Honda CBF 600 S, vm. 2009
    ++++++++++++++++++++++++++
  12. #12
    Uusi Piaggio X8 on odotellut autotallissa kuljettajaa koko heinäkuun ja nyt vihdoin sain korttiin a-kirjaimen ja pääsin kahvoihin Olin kuulema ko.autokoulun ensimmäinen a-korttia ajava skootteristi, on kai sekin jonkinlainen kunnia?
  13. #13
    Lainaa (Evelin @ Elo. 16 2007,21:41) kirjoitti
    Olin kuulema ko.autokoulun ensimmäinen a-korttia ajava skootteristi, on kai sekin jonkinlainen kunnia?
    Juhlan kunniaksi olisivat voineet tarjota opetuksen ilmaiseksi
  14. #14
    Ja nyt sitten koko maxistien kuoro hurraamme yhteisesti kolme kertaa Evelinille . Teit hyvän valinnan!



    Aikuinen nainen nexusti
  15. #15
    Lainaa kirjoitti
    Uusi Piaggio X8 on odotellut autotallissa kuljettajaa koko heinäkuun ja nyt vihdoin sain korttiin a-kirjaimen ja pääsin kahvoihin *
    Wow, mahtaa olla hieno tunne. Kertoilehan sitten, miltä on tuntunut taluttaa skootta vihdoin tallista taivasalle ja baanalle *. Oletkin ehkä huomannut, että Kalleveden ympäristössä pörrää muutama maksiskoottakin.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
    Plootu
    Burgman 07 400
    Bandit (GSF) 1250 SA
  16. #16
    Lainaa (bikerpappa @ Heinä. 19 2007,07:11) kirjoitti
    Piaggio Hexagon.. mutta, mutta mieli tähyää Suzukin tai Gileran suuntaan.
    Tietojen päivitys, eli eilen toin kirkonkylästä (lue: Hells'inki) kotiin
    Aprilia Atlantic päristimen jonka matkamittari näyttää lukemaa 5945 km eli ainakin eka kymppi täytyy mennä rikki ennen lumia.
    (...ehkä se toinen kymppi "särkyy" vasta ensi keväänä.)
  17. #17
    Tuo tunne kun saa uuden pyörän allensa on sanoin kuvaamaton. Ilmassa on sekä jännityksen että odotuksen ja myös onnen tunnetta. Yksi parhaista tuntemuksista mitä voi olla. Se on lähellä tunnetta, mikä on juuri ennen lapsen syntymää.

    Keropas Bikerpappa miltä tuntui, kun nousit Atlanticin satulaan ja käänsit kahvasta!

    Yhtä kaikki hurraamme myös sinulle !
    Aikuinen nainen nexusti
  18. #18
    Lainaa (Trinity @ Elo. 17 2007,08:44) kirjoitti
    Tuo tunne kun saa uuden pyörän allensa on sanoin kuvaamaton. Ilmassa on sekä jännityksen että odotuksen ja myös onnen tunnetta. Yksi parhaista tuntemuksista mitä voi olla. Se on lähellä tunnetta, mikä on juuri ennen lapsen syntymää.

    Keropas Bikerpappa miltä tuntui, kun nousit Atlanticin satulaan ja käänsit kahvasta!

    Yhtä kaikki hurraamme myös sinulle !
    Pakko myöntää, että ero Piaggio Hexagoniin on valtava!
    Nyt tunnen ajavani moottoripyörää ja tehotkaan eivät lopu ihan heti kesken. Pahuksen painavia vaan ovat nämä isot maksitkin mutta...
    ...ah niin IHANIA AJOPELEJÄ!
  19. #19
    Lainaa (Plootu @ Elo. 17 2007,03:55) kirjoitti
    *. Oletkin ehkä huomannut, että Kalleveden ympäristössä pörrää muutama maksiskoottakin.
    No arvaa vaan kun olen kuukauden pyyhkinyt siitä pölyjä autotallissa * Tää eka viikko on mennyt kyllä vähän harjoitellessa, aiemmin olen ajanut vain mopoa 15 vuotta sitten. Makseja on tullut bongailtua koko kesän ja näkyy niitä muutama täälläkin päin pärräilevän.
  20. #20
    Lainaa kirjoitti
    Tää eka viikko on mennyt kyllä vähän harjoitellessa, aiemmin olen ajanut vain mopoa 15 vuotta sitten
    Tuttu tilanne, minulla myös mopotaustasta maxiin. Alussa täytyy opetella isomman pyörän käsittelyä ja ainakin itsellä tuli muutama pelästystilanne, kun pyörä painoikin enemmän kuin mihin oli tottunut . Mutta kummasti sitä oppii.

    Tein sen selväksi itselleni, että kun alla on nyt mopedia isompi ja vauhdikkaampi ajokki, täytyy pukeutua sen mukaan. Eli aina miniminä on nahkatakki, käsineet ja farkut.

    Moposkootalla ajelin aikanaan teepaitasillakin, * mutta en enää.

    Ajotauotkin taitaa kehittää taitoja. Mulla oli yks viikon ajotauko ja sen jälkeen huomasin sankoihin tarttuttuani että tämähän sujuu ketterästi. Hurr...
    Plootu
    Burgman 07 400
    Bandit (GSF) 1250 SA
  21.  
  22. #21
    Mulla oli ensimmäisenä ihmetyksen aiheena Vespaa (GTS) koeajamaan lähtiessäni sen kiihtyvyys. Ranne oli tottunut siihen, että Fuden kahvan sai vääntää tappiin asti eikä se siltikään ollut mikään raketti. Koeajolta palattua, kun lähdin ajamaan Fudella kotiin, se tuntui aivan kamalan pieneltä (vaikka olikin Fuden isoin moposkootterimalli).

    Tällä viikolla onkin tullut ajetuksi epätavallisen monella ajoneuvolla: polkupyörällä, Vespalla, Renault Kangoolla (oma), Mazda 6:lla (huollon sijaisauto) ja matkailuautolla (tuorein perheenjäsen).