Sivu: 7 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567
Tulokset 181:stä 186:een 186:sta
  1. #181
    Sattumoisin löysin tällaisen Gileran saksalaisilta sivuilta, hinta uutena Sveitsissä euroiksi muutettuna 8 800 . Tiedot löytyvät Gilera GP 800 .Kummallista kyllä GP 800 malli löytyy tosiaankin ainoastaan Sveitsin Gileran kotisivuilta. Mainintaa Gilera Nexus 850 mallista en löytänyt laisinkaan.

    .

    Taas on uusi kohde, mistä haaveilla ! Tästä sen näkee ihan livenä Video .

    Näytti Peugeotiltakin tulleen 500cc maxi . Näyttää aika perinteiseltä muotoilulta. Itse asiassa aika tavalla japanilaiselta muotoilulta.



    Aikuinen nainen nexusti
  2. #182
    Tainanpa käydä tossa vieressä Kymcon koe-ajamassa.
    Tänään oli Fasulla taas upeaa käydä mutkia vetelemässä, mutta tuntuu siltä,että skodella tulisi kilometrejä moninkertaisesti. Mopo on hupikäytössä naurettavan pienillä kilsoillla eli kustannukset/km naurettavan rajamailla.
    Tuusulanväylä-kehä 1- Turuntie-Kehä 2 ja takaisin saattaisi 2-pyöräisellä jopa tuoda rahaa taloon. Mopoillani en ole edes kokeillut ruuhka-aikaan.
  3. #183
    Tulipa tässä mieleeni yksi kysymys, kun katselin Suzuki An 650stä otettuja kuvia, erityisesti mittaristoon päin otettuja. Nimittäin peilien keskellä näkyi kahvat kokonaan. Entäpä sitten, kun kuski istuu paikallaan. Mitä näkyy peileistä silloin? Näkyykö muuta kuin kuskin käsivarret? Lisäksi peilit on asennettu ilman vartta katteeseen. Tiedän, että peilit ovat sähköisesti säädettävissä, mutta kuitenkin jäi askarruttamaan mieltäni. Jollakulla olikin An650nen....

    Ja ovatko kaikki maxistit jo laittaneet skootterinsa vällyjen alle ja menneet itse talviunille? Hiljaista on nimittäin palstallamme!



    Aikuinen nainen nexusti
  4. #184
    Ideahan noissa peileissä on että sen perinteisen olan yli katselun sijaan katsellaan taustaa kainalon alta. Parempi kuin perinteinen? En tiedä. Lienee makuasia. Pannarissahan (Honda Pan European) tuo peiliratkaisu on ollut jo vuosia, koko vuosimalliston läpi, joten ihan surkea se ei silti liene. Näin ainakin peilien kiinnitys on varsin tukeva ja siksi voisi olettaa kuvajaisenkin olevan aika vakaa suuremmissakin nopeuksissa

    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  5. #185
    Lainaa (Trinity @ Syys. 12 2007,10:50) kirjoitti
    Tulipa tässä mieleeni yksi kysymys, kun katselin Suzuki An 650stä otettuja kuvia, erityisesti mittaristoon päin otettuja. Nimittäin peilien keskellä näkyi kahvat kokonaan. Entäpä sitten, kun kuski istuu paikallaan. Mitä näkyy peileistä silloin? Näkyykö muuta kuin kuskin käsivarret? Lisäksi peilit on asennettu ilman vartta katteeseen. Tiedän, että peilit ovat sähköisesti säädettävissä, mutta kuitenkin jäi askarruttamaan mieltäni. Jollakulla olikin An650nen....
    JepJep, tarkoittanet ilmeisesti minua.

    Peilin yläosassa näen jarrukahvojen päiden pallurat ja ihan vähän hihan alaosaa, ei juurikaan haittaa näkyvyyttä.
    Itse en ole mikään kahden metrin karju, vaan 176cm. Jos kuljettaja on vielä lyhyempi, niin aina enemmän se oma käsi ja ajotakin hiha alkaa näkymään peilistä.
    Pidemmillä kuskeilla ei ongelmaa.
    Peilit on riittävän isot ja tosiaan erittäin tukevat. Ei tärise missään nopeuksissa.
    Minä annan kiinteille peileille täydet pisteet, niistä todella näkee taakse.

    Ja jos pikku pilkunviilaus sallitaan, niin peilit on käsin säädettävät, mutta sähköisesti taittuvat. Kiva ominaisuus esimerkiksi ahtaaseen riviin pysäköitäessä.
    Exä: Suzuki Burgman 650 Executive ABS
    Nyxä: Honda CBR 1100XX Super Blackbird -07
  6.  
  7. #186
    Erätauolla kommentteja kahden viikon maksismista. Kohdallani siirtyminen skoottaan oli olosuhteiden pakko. Josta syystä Peurunkakin jäi väliin.Tunnin kerrallaan pystyn kumminkin jo ajelemaan.
    Taustaa: Uusiomotorismi alkoi 2003.Sitä ennen Honda Monkey 1980. Virago 535 2003-2004.BT 1100 2005-2006. FZ1-S 2007.
    XCiting 2008.
    Ja asiaan.
    Maxin plussat:
    - alkuhämmästelyn jälkeen uskomattoman helppo ajaa
    - taittuu mutkiin kuin ajatus
    - takakenossa ajaminen on leppoisaa,mutta tarvittaessa myös erittäin vauhdikasta.Kyykkyasennonkin voi ottaa, mutta ei sitä mihinkään tarvitse.
    - erinomainen kiihtyvyys paikaltaan
    -säilytystilat
    Miinuksia:
    - kamala takajousitus.
    - muun liikenteen asenne.Ajelen osapuilleen rajoitusten mukaan(GPS:n mukaan + 10-15) Mutkissa olen jopa pudottanut sekä autoja että kyykkyjä.Näillä osuuksilla liimaantuvat takapyörään aina taajamarajoitusalueilla,vaikka kanttailussa jäisivät kovastikin jälkeen.

    Kahden viikon kokemuksella voin väittää, että maxiskode on paras kaksipyöräinen värkki yleiseen asialliseen monipuolisesta ajelusta nautiskelemiseen.
Sivu: 7 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567