Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Löytyipä helmi yöpymispaikka Kuhmosta!

    Kävimme kuuntelemassa pianomusiikkia muutama päivä sitten siellä kamarimusiikkifestareilla ja sattumalta Parkkiin majoituimme. Erittäin siisti ja rauhallinen majatalo keskustan tuntumassa, pehmeät petit, kolmekymppiä maksoi ja monipuolisen aamiaisenkin sai samaan hintaan. Suosittelen!


    Matkakoti Parkki Ky
    Vienantie 3, 88900 KUHMO
    Puhelin: 08- 6550271


    Sinne menemme uudestaankin kun seuraava itäisempi lenkki osuu kohdalle. Päihittää jotkut hotellitkin mennen tullen.
    ****************
    VT750C2 -2000
  2. #2
    Donnih ! Mainasin jotta avaan uuden topic:in mut olihan täällä jo tämä....

    Siis EHDOTON jutska mp-hemmoille ! Tulin tuossa pari tuntia sitten ja eihän täällä Kuhmossa hirveästi ole majoitukselle vaihtoehtoja. Silloin lyötyy yleensä vain hotellia (tyyristä) eli on Kaleva ja sit Kainuu. No, tuossa Teboillin automaatilla kun tankkasin Gessua ja siinä seisoi taksi niin kyselin jotta olisikohan economi-matkailijalle hotellin korviketta. Sanoi jotta tossahan se näkyy, matkakoti Parkki, het tuossa ST1:n takana.

    No eiku tankinkorkki kiinni ja menox pihaan. Eemeli tuli ovelle (74v) Grand Old Man.. ja kertoi että olisihan minulle huone. Hinta 35€ aamiaisella ja 30€ ilman. A Vot ! No sitten ku lämmöt oli laskemaan päin ja digi näytti jo -14´2c (varjossa tosin..) niin meinasin jotta olisikohan mitään tallia jos ei vaikka aamulla Gessun akku jaksa veivata kun -20´C:tä yöksi lupaili....Eemeli sanoi jotta kysäse tosta tien toisen puolen ST:ltä josko pyörän sinne huoltohalliin saisi....

    No miehän sain sen sinne lämpöiseen yöks ! Ite äsken kävin KUUMASSA saunassa, sitä ennen söin matkakodin keittiössä (on mikrot, liedet, jääkaapit, astiat, tv:t, sanomalehdet, nettipiuhat jne. ja sokerina pohjalla, Eemeli toi mulle kannettavan läppärinsä mulle jotta pääsen org:iin

    Siis vielä kun kuulin että Hotellissa jonne olin menossa ei ole mitään tallia vaan taivasalle Gessu olis siellä jäänyt..hintaan 58 €...(onhan mulla käynnistyskaapelit völjyssä tottakai mut silti..)

    Ehdottomasti Suosittelen Matkakoti Parkkia jos täällä Kuhmossa jutailette, ja saa tänne tulla vartavasten vaikka ette täälläpäin ajelisittekaan
  3. #3
    Tämä on hyvä paikka motoristin yöpyä.
    R1200GS, F700GS
  4. #4
    Parkissa tuli yövyttyä Kainuun kierroksella ja paikka on tosiaan maineensa veroinen. Hinta oli edelleen edulliset 35 euroa runsaan aamiaisen kera. Satuin erikoiseen välipäivään, jossa olin ainoa asiakas (seuraavana päivänä tupa kuulemma taas täysi) ja tästä huolimatta aamiaispöytä notkui erilaista syötävää. Omistajapariskunta kyseli kovasti, mistä sain tietää Parkista, kun mainostus on luokkaa viidakkorumpu. Ehdotin heille yksinkertaisen nettisivun teettämistä ja sellainen kuulemma onkin jo ajatuksena. Ehdoton yöpymispaikka Kuhmossa vieraileville motoristeille.
    BMW R1200GSA 2014, BMW G650X Challenge 2007
  5. #5
    Meinasin myös kehua, mutta enpä noihin aiempiin kommentteihin osaa oikein mitään lisätä
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  6. #6
    Komppaan edellisiä ja aikas monenmoisia majoituksia on koettu taipaleilla.
    <p>.</p>
  7. #7
  8.  
  9. #8
    Mukava paikka. Kaikki oleellinen kävelymatkan päässä.
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6