Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 60:sta
  1. #1
    Käytin pyöräni kyseisessä paikassa huollossa ja tulevaisuudessa käytän ehdottomasti samaa paikkaa! Todella hyvää ja ammattitaitoista työtä! Suosittelen!

    Kotisivut: Metura-Motors
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  2. #2
    Voin myös omasta puolestani suositella mestaa. K2:nen kävi pari viikkoa sitten huollossa siellä ja olen todella tytyyväinen. Kiitokset tätäkin kautta Meturalle.
    Hieman taukoa
  3. #3
    Minä olin jo monta vuotta luottanut JV-Motorsportin Juhaan moottoripyörieni huolloissa. Kun hän taannoin perusti oman firmansa, Metura-Motorsin niin asiakkuutenikin seurasi mukana, ja syystä. Parempaa palvelua ja laadukkaampaaa työn jälkeä saa nimittäin hakea kaukaa. (Sain jopa jättää peräkärryni halliin kun pyörä jäi sinne yli yön tosi ison huollon yhteydessä. Jopa Porvoosta kannattaa tuoda pyörä Meturalle huoltoon...)

    Suosittelen varauksetta!

    /MarcusB
    nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
    ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
    "I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
  4. #4
    Melkeimpä paras huoltomesta missä olen käynnyt.Suosittelen.
    Hidas ja vanha.
  5. #5
    Nopeaa ja kohtuuhintaista palvelua ja vieläpä suht lähellä kotia, joten tuolla tulen itsekkin tästä lähtien asioimaan.
  6. #6
    Juu, tänään siellä aamulla tehtiin huolto pyörään ja kirrattiin ohjauslaakeri ,joka vaati tolkuttoman pyörän purkamisen että sen pysty tekemään. Enpä ole ennen huoltoon törmänny, joka irroittaa kahvat, polkimet, putsaa ja rasvaa pinnat ja kasaa takaisin.

    Helvetin hienoa ja huolellista työtä, ei voi kuin nykypäivänä ihmetellä, että moista vielä löytää. Ja kohtuu rahalla.
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  7. #7
    Ei voi kun kehua metura-motorsia.Toiset ne vaan osaa tehdä
    hyvää jälkeä.
    Hidas ja vanha.
  8. #8
    Käyty on.

    Venat tarkistettiin ja läppärungot synkattiin.

    Asia paikka, työt kohtuuhintaan.

    Nyt passaa
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
  9. #9
    Täältä kehut kanssa .Hondan huolto onnistui vähintäänkin kiitettävästi. Tulevaisuudessakin tulee varmasti käännyttyä meturan puoleen
    matka tappaa vauhdin
    Honda VTR 1000 SP1 -01
    ex kawasaki ZX-6R -06
    Honda CBR 600f -00
  10. #10
    Kehuja täältäkin. Käytin zetan 24k huollossa ja helvetti sehän on kuin uusi. En ois uskonut et sen eron huomaa sekä käynnissä, hallinassa, mukavuudessa ym. Lisäksi plussaa hyvästä ja osaavasta palvelusta.
    SuperDuke 2011.
  11. #11

    Käytin Kawaa huollossa Merturassa. Erittäin asiallista palvelua ja huollon aikana ilmestyneistä asioista oltiin yhteydessä. Paikka on siisti kuin leikkaussali. Olen tyytyväinen huoltoon ja palveluun. Ensi kerralla myös pyörä Meturaan ehdottomasti! t. Zr 7
  12. #12
    Työn jälki on ko. firmassa erittäin laadukasta

    Kiitos Juhalle myös perjantain puhelin-konsultaatiosta, sain neuvoillasi pyörän ajokuntoon (mihin nuo merkki-liikkeet eivät kyenneet) ja matka jatkuu iloisesti.

    Kohta on 48K huolto edessä, ei ole epäilystäkään missä se tapahtuu
    <p>VFR 750F</p>
  13. #13
    Täältäkin kehuja hieman myöhässä! Oli niin hyvä kokemus pyörän huollon kanssa, että käytän varmasti uudestaan.

    Plussat:
    -Hinta
    -Laatu
    -Palvelu
    -Aikataulu

    Miinukset:
    Sijainti
    Sielukkaassa pyörässä on Rock'n'rollia, patinaa, fuck you -meininkiä, se ei lähde käyntiin kun tekisi mieli ajamaan, ja kun on vikaa etsiessä juonut lavan kaljaa ja polttanut puoli kartonkia röökiä ja päätät taas kokeilla niin laakista tulille.
    -JaZZo
  14. #14
    Asia paikka, ei ole kehuttu turhaan.
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
  15. #15
    Mäkin voisin suositella ko. paikkaa. Todella pätevän olosta henkilökuntaa ja ite paja on siistein näkemäni. Hinnatkin ihan kohtuullisella tasolla joten mitään pahaa sanottavaa en keksi.
    Cb600f Hornet
  16. #16
    Toimii!
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  17. #17
    Suosittelen kaikille!
  18. #18
    Olen saanut Meturasta ammattitaitoista ja asiakasta kunnioittavaa palvelua. Olen teettänyt määräaikaishuoltoja, renkaanvaihtoja ja tarkistuttanut äkillisiä vikoja.

    Viime keväänä huollon jälkeen sain nähdä vaihdetut osat ja perusteellisen selityksen mitä oli vikana ja miten se korjattiin. Vaikka en selitystä ymmärtänytkään, minusta oli hienoa, että edes annettiin mahdollisuus ymmärtää.

    Tänä keväänä olen kahdesti soittanut äkillisestä jarruviasta ja kaasukahvan häiriöstä. Puhelimessa kuunneltiin rauhassa ja pyydettiin tulla näyttämään pyörää jo samana päivänä.

    Ja vaikka kaasukahvan häiriö johtui tottumattomasta kaasukädestä eikä pyörässä ollut mitään vikaa, niin minuun suhtauduttiin silti asiallisesti eikä lainkaan virnuiltu.

    Suosittelen
    Honda CBR600F -02
  19. #19
    Tänään Gixxerin 6 000 km huolto.
    Ammattimies ilman turhia puheita.
    Pyörä myös koeajettiin.
    Suosittelen.
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
  20. #20
    Lainaa Sytky kirjoitti Katso viesti
    Tänään Gixxerin 6 000 km huolto.
    Ammattimies ilman turhia puheita.
    Pyörä myös koeajettiin.
    Suosittelen.

    Moro! Olisi kanssa K8 600 kiksulle 6tkm huolto edessä, paljonko velottivat ja mitä huolto sisälsi? Ja kuinka nopeasti sai ajan huollolle?
  21. #21
    Lainaa aajiivee kirjoitti Katso viesti
    Moro! Olisi kanssa K8 600 kiksulle 6tkm huolto edessä, paljonko velottivat ja mitä huolto sisälsi? Ja kuinka nopeasti sai ajan huollolle?
    Nyt on sesonki aika..
    Tilasin huollon viime viikolla, oli 3 viikon jono..
    Hyvää kannattaa silti odottaa

    Äläkää kehuko tätä yleisesti, muuten ei saada itse enään huoltoaikoja. Tulee tungosta
    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  22. #22
    Itse soitin firmaan eilen aamulla ja kerroin, että ketjut löysällä, kenties liikaa väljyttä jo niissä ja ehkäpä jo rattaatkin kulahtaneet. Antoivat ajan perjantaille.
    Kawa ER-6F vm. 2013
    ex. Honda CBR600f vm. 2006
    ex. Kawa ER-6N
  23. #23
    Lainaa aajiivee kirjoitti Katso viesti
    Moro! Olisi kanssa K8 600 kiksulle 6tkm huolto edessä, paljonko velottivat ja mitä huolto sisälsi? Ja kuinka nopeasti sai ajan huollolle?
    Huollon tilasin pari viikkoa aiemmin. Kaavan mukainen öljyn vaihto huolto. Huolto maksoi karvan alle 150€.
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
  24. #24
    Pisteet täältä, toimi homma kyllä loistosti! Onneksi selvittiin tällä erin vain ketjujen kiristämisellä, vielä muutama tonni hyvää ajoa edessä tolla ketju-ratas-setillä. Samalla pyytämättä tekivät myös pari muuta hommaa, joilla kuitenkin tosi positiivinen vaikutus ajomukavuuteen. Eikä ollut hinnalla pilattu. Suosittelen.
    Kawa ER-6F vm. 2013
    ex. Honda CBR600f vm. 2006
    ex. Kawa ER-6N
  25. #25
    650 V-Strommin 12tkm huolto suoritettiin kyseisen paikan toimesta eilen. Nopeaa ja asiantuntevaa palvelua. Hinta oli kohdillaan ja sai vielä pestyn pyörän takaisin. Paikka oli siisti ja kaveri jonka kanssa asioin kävi tehdyt hommat huolella läpi.

    Ehdottomasti suosittelen. Täällä huollatan pyöräni jatkossakin.
    Suzuki DL650 V-Strom -18
  26. #26
    Erinomaiset kokemukset täälläkin.
    Sijainti on vähän hankala, mutta eihän sieltä kävele Malmin asemalle kun kymmenkunta minuuttia ja sitten on hetkessä vaikkapa keskustassa.
    "Hello. Nein dizbatcher says zere iss problem mit deine kable."

    K1300S & Tunturi Maxi
  27. #27
    Sijainti ja sijainti.
    Suomi on niin pieni maa, että ei se haittaa. Itse käytin tuksun Tampereella Jukalla huollossa Savonlinnasta pakettiautolla, koska oli talvi. Samalla hoitui sukulointi ja shoppailu.
    Mitäpä sitä ei tekisi (maksaisi) harrastuksen eteen ja hyvä huoltopaikka tulee loppujen lopuksi kaikkein helpommaksi ja halvimmaksi.
  28. #28
    Homma hanskassa, tehtiin 18 000 km huolto. Pyörä pestiin vielä kaupan päälle.

    Ei voi muuta kuin suositella.
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
  29. #29
    Mulla oli tuolla Bandiitti pari kertaa tohtoroitavana viime kesänä. Homma toimii ja sopivissa aikamääreissä. Sinne se Bandu menee tänäkin vuonna.
    SV1000 -03
  30.  
  31. #30
    Lainaa Sytky kirjoitti Katso viesti
    Homma hanskassa, tehtiin 18 000 km huolto. Pyörä pestiin vielä kaupan päälle.

    Ei voi muuta kuin suositella.
    +1
    Miten on voitu elää ennen Meturaa ?
    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen