jep, eli tarttis nyt sellaisia hyviä paikkoja esim, mp-purkaamoja jne.. mistä saisi -06:seen r1:seen katteita, etuvalohässäkän, etupumput,mittariston jne, tavaraa...
muistelisin muuten että olisin jossain nähnyt sellaisia "tarvike" mittaristojakintekeeköhän niillä mitään?
heittäkää kaikenlaisia linkkejä mistä vois löytää käypäistä tavaraa..
esim uusia myyviä vauhtikauppoja, purkaamoja, yksityisiä jne...
Kiitos!
Honda CBR 1000RR -04
Honda CR500R AF *-99
Honda CB400N * * *-82
Mulla on valot, katteet yms. katuhilke myynnissä.
Väri on musta. (syntisen makee väri muuten)
Soita 0400-904395 jos kiinnostaa, myyn koko paskan kerralla joten jos olet esim. pelkkää oikeata sivupaneelia ostamassa älä vaivaudu.
Paketin hinta kaikkineen 1000€
PS. Jos sulla on erivärinen virheetön tankki niin voin vaihtaa sen päittäin tuohon mustaan, saat sitten kokomopon kuin pakasta vedetyksi.
Terv. Niko Levälampi Porvoosta
"mä kusen nurin kaikki haisevat kakstahdit ja viritetyt tvinit"
niin joo, ja lienetköhän tuon ikäiseen jammuun saatavana korjausopasta mistää??
ei ainakaan näkynyt olevan alfamerillä tai haynesilla... (ei haittaa vaikka ois lontooksikkin..)
löytyyköhän netistä mistään..?
Honda CBR 1000RR -04
Honda CR500R AF *-99
Honda CB400N * * *-82
Saakohan näitä tarvikemittaristoja toimimaan kuinka helposti\täydellisesti esim kyseisessä -06vuosimallin rykkösessä??
Eikös se sytytysvirta tms. kulje tuolta mittariston kautta eli periaatteessa ilman mittaristoa pyörä ei käynnisty??
Onko ajonesto tehty virtalukkoon, mittaristoon vai mihin??
Suzuki SV 650 vm. 2000
Toimii vallan mainiosti ilman mittaristoa. Itse ostin avk:lta R1 ja siitä puuttuu mittaristo, johdot vaan roikkuu ja pyörällä on ajeltu jo jokunen kilometri. Että älä suotta sitä murehdi, voit ruuvata siihen minkä mittarin vaan.