Sivu: 3 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 436:sta
  1. #61
    Lainaa (mekanik @ Heinä. 29 2007,03:34) kirjoitti
    Lainaa (saamik @ Heinä. 28 2007,22:17) kirjoitti
    Mitäs jengillä on suosituksia. Mikä kilvetön kannattaa ostaa hintaluokassa 5-8000 euroa?
    Racing4fun.de ja sieltä anzeigen. Kato mitä löytyy... Tuolta voi löytää melkosia helmiä. Joku suosittu merkki kuten Suzuki, Honda tai Yamaha. Ei voi kauheen pahasti mennä pieleen.
    Tuoltako ostit?
    -Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
    -If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
  2. #62
    Lainaa (scuuba @ Elo. 02 2007,14:21) kirjoitti
    Lainaa (Earthend @ Heinä. 04 2007,12:44) kirjoitti
    Itse ostin nimenomaan uuden R6R:n
    Paljos makso?
    9900e on maahantuojan veroton hinta.. Mulle tuli siihen kulut päälle kun otin paikallisesta liikkeestä.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  3. #63
    Lainaa (Mosse @ Elo. 02 2007,14:34) kirjoitti
    Lainaa (mekanik @ Heinä. 29 2007,03:34) kirjoitti
    Lainaa (saamik @ Heinä. 28 2007,22:17) kirjoitti
    Mitäs jengillä on suosituksia. Mikä kilvetön kannattaa ostaa hintaluokassa 5-8000 euroa?
    Racing4fun.de ja sieltä anzeigen. Kato mitä löytyy... Tuolta voi löytää melkosia helmiä. Joku suosittu merkki kuten Suzuki, Honda tai Yamaha. Ei voi kauheen pahasti mennä pieleen.
    Tuoltako ostit?
    Sitä kautta toi omakin löyty
    Pain is just weakness leaving the body
  4. #64
    Lainaa (mekanik @ Elo. 02 2007,14:56) kirjoitti
    Lainaa (Mosse @ Elo. 02 2007,14:34) kirjoitti
    Lainaa (mekanik @ Heinä. 29 2007,03:34) kirjoitti
    Lainaa (saamik @ Heinä. 28 2007,22:17) kirjoitti
    Mitäs jengillä on suosituksia. Mikä kilvetön kannattaa ostaa hintaluokassa 5-8000 euroa?
    Racing4fun.de ja sieltä anzeigen. Kato mitä löytyy... Tuolta voi löytää melkosia helmiä. Joku suosittu merkki kuten Suzuki, Honda tai Yamaha. Ei voi kauheen pahasti mennä pieleen.
    Tuoltako ostit?
    Sitä kautta toi omakin löyty
    Ok. Siellä onkin valikoima suurempi kuin kotimaisilla markkinoilla. Oliko mitään erityisiä hankaluuksia ostoprosessissa saksalaisten kanssa? Vai mistä päin itse mopo tuli?
    -Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
    -If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
  5. #65
    Lainaa (Mosse @ Elo. 02 2007,15:07) kirjoitti
    Lainaa (mekanik @ Elo. 02 2007,14:56) kirjoitti
    Lainaa (Mosse @ Elo. 02 2007,14:34) kirjoitti
    Lainaa (mekanik @ Heinä. 29 2007,03:34) kirjoitti
    Lainaa (saamik @ Heinä. 28 2007,22:17) kirjoitti
    Mitäs jengillä on suosituksia. Mikä kilvetön kannattaa ostaa hintaluokassa 5-8000 euroa?
    Racing4fun.de ja sieltä anzeigen. Kato mitä löytyy... Tuolta voi löytää melkosia helmiä. Joku suosittu merkki kuten Suzuki, Honda tai Yamaha. Ei voi kauheen pahasti mennä pieleen.
    Tuoltako ostit?
    Sitä kautta toi omakin löyty
    Ok. Siellä onkin valikoima suurempi kuin kotimaisilla markkinoilla. Oliko mitään erityisiä hankaluuksia ostoprosessissa saksalaisten kanssa? Vai mistä päin itse mopo tuli?
    Hollannista toi tuli... Ei ollu mitää vaikeuksia. Tein etukäteen kauppakirjan mihin listasin kaikki kilkkeet, nimet, jne. Rahat käteisenä ja nimet papereihin. Helppoo ja vaivatonta.
    Pain is just weakness leaving the body
  6. #66
    Lainaa (mekanik @ Elo. 02 2007,15:11) kirjoitti
    Lainaa (Mosse @ Elo. 02 2007,15:07) kirjoitti
    Lainaa (mekanik @ Elo. 02 2007,14:56) kirjoitti
    Lainaa (Mosse @ Elo. 02 2007,14:34) kirjoitti
    Lainaa (mekanik @ Heinä. 29 2007,03:34) kirjoitti
    Lainaa (saamik @ Heinä. 28 2007,22:17) kirjoitti
    Mitäs jengillä on suosituksia. Mikä kilvetön kannattaa ostaa hintaluokassa 5-8000 euroa?
    Racing4fun.de ja sieltä anzeigen. Kato mitä löytyy... Tuolta voi löytää melkosia helmiä. Joku suosittu merkki kuten Suzuki, Honda tai Yamaha. Ei voi kauheen pahasti mennä pieleen.
    Tuoltako ostit?
    Sitä kautta toi omakin löyty
    Ok. Siellä onkin valikoima suurempi kuin kotimaisilla markkinoilla. Oliko mitään erityisiä hankaluuksia ostoprosessissa saksalaisten kanssa? Vai mistä päin itse mopo tuli?
    Hollannista toi tuli... Ei ollu mitää vaikeuksia. Tein etukäteen kauppakirjan mihin listasin kaikki kilkkeet, nimet, jne. Rahat käteisenä ja nimet papereihin. Helppoo ja vaivatonta.
    Kävitkö itse hakemassa vai miten mopo löysi tiensä Suomeen? Aika nopealla aikataululla sait pyörän hommattua muuten.
    -Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
    -If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
  7. #67
    Lainaa (Mosse @ Elo. 02 2007,15:25) kirjoitti
    Kävitkö itse hakemassa vai miten mopo löysi tiensä Suomeen? Aika nopealla aikataululla sait pyörän hommattua muuten.
    Kävästiin pienellä road tripillä siellä ja samalla tarttu toi mopo sit matkaan Rahat poltti taskussa niin mitä sitä jahkaileen... S-postilla käytiin neuvottelut entisen omistajan kanssa ja homma pelitti. Sain hyvät kuvat ja tarvittavat tiedot että uskalsi lähtee kattoon sitä paikanpäälle.
    Pain is just weakness leaving the body
  8. #68
    Lainaa (mekanik @ Heinä. 16 2007,14:45) kirjoitti
    Lainaa (ZR-7herwood @ Heinä. 16 2007,12:21) kirjoitti
    Jos ei varsinaisiin luokkiin, niin kai tolla 954:lla kuitenkin jokkikseen pääsee jos kiinnostaa muukin kuin omaks iloks kurvailu..
    Sinne taitaa melkein päästä millä vehkeellä vaan.
    Pääsehän sinne....vaikka tuommoisella: http://www.mp-foorumi.com/kuvat....96.html
  9. #69
    Lainaa (saamik @ Heinä. 28 2007,22:17) kirjoitti
    Mitäs jengillä on suosituksia. Mikä kilvetön kannattaa ostaa hintaluokassa 5-8000 euroa?
    Suosittelen tuota:

    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=72624
  10. #70
    [quote=saamik,Heinä. 28 2007,22:17]Mitäs jengillä on suosituksia. Mikä kilvetön kannattaa ostaa hintaluokassa 5-8000 euroa?[/quote

    Ostettu CBR 600 RR.
  11. #71
    Hopsansaa, pitää tännekin kait ilmoitella että osaatte varoa sitten..

    Elikkäns; toissa maanantaina käytiin muutaman kaverin kanssa Virtasalmella ajamassa (ok, itse olin varikkotyttönä kun on tullut oltua kuivilla jo yli 2 vuotta ) ja päivän päätteeksi pari kaveria siinä valitteli että perkule kun uudella nakulla ei uskalla ajaa niin päätettiin sitten ryhtyä etsimään ratamopoa (heh.. mun paha suunnitelma toimi )

    Joka tapauksessa tarina jatkui aika haipakkaa ja huomenna 2 tyyppiä käyvät hakemassa vajaan 500 kilsan päästä zx9r:n ja sunnuntaina saattaiskin keretä jo testailemaan sitä Virtsikkaan ensimmäistä kertaa

    Broidihan mut luonnollisesti haukku saman tien pystyyn kun kerroin hankinnasta (vanha paska, ei kukaan aja radalla zx9r:llä, liikaa tehoa teille jne.) mut on siinä sentään vakkarimasiina niin luulis kestävän rataharjoittelua ja jos koittais ajaa ihan nätisti ja rauhallisesti... (edit. niin ja kyllä se veli kans ihan hyviä neuvoja anto, itse möi oman rataraaserinsa pois pari viikkoa sitten parin vuoden käytön jälkeen)

    Tavoitteena on että jos ens juhannukseen mennessä uskaltais avata kaasun kunnolla tornin mutkasta



    Sentään yritän...

    This looks suspicious... But delicious...
    H. Simpson
  12. #72
    Lainaa (Wiljami @ Elo. 17 2007,22:46) kirjoitti
    pari kaveria siinä valitteli että perkule kun uudella nakulla ei uskalla ajaa niin päätettiin sitten ryhtyä etsimään ratamopoa (heh.. mun paha suunnitelma toimi )
    Mitäs se ville täällä loruilee? *
    kysehän oli siis paremman ratapyörän hankkimisesta kun tuppaa vähän kädet väsähtämään nakun selässä...niin ja tietysti riskien minimoimisesta kun noi lipat mahtais katupärrän selässä pistää lompakon turhan koville *
    -08 Kawasaki ZX-6R
    -07 Honda Hornet 600 (ex)
    -99 Suzuki GS 500 (ex)
  13. #73
    Lainaa (Skeletor @ Elo. 17 2007,22:56) kirjoitti
    Lainaa (Wiljami @ Elo. 17 2007,22:46) kirjoitti
    pari kaveria siinä valitteli että perkule kun uudella nakulla ei uskalla ajaa niin päätettiin sitten ryhtyä etsimään ratamopoa (heh.. mun paha suunnitelma toimi )
    Mitäs se ville täällä loruilee?
    kysehän oli siis paremman ratapyörän hankkimisesta kun tuppaa vähän kädet väsähtämään nakun selässä...niin ja tietysti riskien minimoimisesta kun noi lipat mahtais katupärrän selässä pistää lompakon turhan koville
    Juu anteeksi, en ollut tarkka.. Siis nakulla ei uskalla mutkissa kurvailla täysiä kun alkaa tärisemään jne oli yksi kommentti jonka kuulin varikkotyttönä kuikuillessani.
    Sentään yritän...

    This looks suspicious... But delicious...
    H. Simpson
  14. #74
    Lainaa (testis @ Elo. 03 2007,00:51) kirjoitti
    Lainaa (mekanik @ Heinä. 16 2007,14:45) kirjoitti
    Sinne taitaa melkein päästä millä vehkeellä vaan.
    Pääsehän sinne....vaikka tuommoisella: http://www.mp-foorumi.com/kuvat....96.html
    Toi on hyvä laite, jos tarvii välillä hiekalla käydä *

    Jokkikseen pääsee tosiaan melkein millä laitteella vaan, mutta vielä parempi olisi sarja johon pääsisi rekisterissä olevalla katupyörällä teippaamalla peilit umpeen ja liimaamalla numeron katteeseen. Erityisesti nuo sääntökohdat estävät käytännössä kilvellisen pyörän käytön:

    *******
    -Vilkut ja taustapeilit pitää poistaa
    -Jarruvalo pitää poistaa tai se pitää tehdä toimimattomaksi.
    -Äänimerkki pitää poistaa tai kytkeä irti
    -Kaikkien valaisimien ja lyhtyjen lasit pitää poistaa, mikäli se on sirpaloituvaa materiaalia.
    -Matkustajan jalkatapit pitää poistaa
    -Rekisterikilpi ja kilvenpidin pitää poistaa
    -Sivu- tai keskiseisontatuki pitää poistaa tai se pitää lukita yläasentoonsa.
    -Glykolin käyttö jäähdytysjärjestelmässä on kielletty, vain vesi sallitaan.
    ********
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  15. #75
    Blaa blaa blaa...
    Jos pelottaa, niin ainahan niitä syitä löytyy.



    Takalaukun rautojakaan ei tarvinnut poistaa
    ja valojen johdothan on kyllä aika tiukasti kiinni lampunkannassa...
  16. #76
    Lainaa (vetomies @ Elo. 22 2007,16:39) kirjoitti
    Jokkikseen pääsee tosiaan melkein millä laitteella vaan, mutta vielä parempi olisi sarja johon pääsisi rekisterissä olevalla katupyörällä teippaamalla peilit umpeen ja liimaamalla numeron katteeseen. Erityisesti nuo sääntökohdat estävät käytännössä kilvellisen pyörän käytön:
    Pyh! Noin vartissa teen katukelpoisesta pyörästäni kilpurin. Ja pyörä on siis Suzuki GSX-R 750 K6.

    Toki selityksiä voi aina keksiä, jos ei riitä luonne osallistumaan...
  17. #77
    Lainaa (Hese929 @ Elo. 22 2007,19:24) kirjoitti
    Lainaa (vetomies @ Elo. 22 2007,16:39) kirjoitti
    Jokkikseen pääsee tosiaan melkein millä laitteella vaan, mutta vielä parempi olisi sarja johon pääsisi rekisterissä olevalla katupyörällä teippaamalla peilit umpeen ja liimaamalla numeron katteeseen. Erityisesti nuo sääntökohdat estävät käytännössä kilvellisen pyörän käytön:
    Pyh! Noin vartissa teen katukelpoisesta pyörästäni kilpurin. Ja pyörä on siis Suzuki GSX-R 750 K6.

    Toki selityksiä voi aina keksiä, jos ei riitä luonne osallistumaan...
    Ei lähde vielä tuolla provolla

    Teillä on huoltoautot, mekaanikot ja varikkotytöt apuna; meitsin pitäisi tuoda ajamalla pyörä paikalle, eikä mahdu kompura ja vaihtorengassarjat reppuun..
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  18. #78
    On tuonne kemoraan ajettukin. Kisan jälkeen vaan ei jaksa ajaa enää pois.

    Renkaat, tytöt ja mekaanikot löytyy kyllä varikoltakin, kun vaan suunsa avaa.

    Nyt prkle muutkin vässykät mukaan jokkikseen katu mopoilla!

    http://www.mp-foorumi.com/kuvat....18.html
  19. #79
    Lainaa (vetomies @ Elo. 22 2007,19:53) kirjoitti
    Ei lähde vielä tuolla provolla *

    Teillä on huoltoautot, mekaanikot ja varikkotytöt apuna; meitsin pitäisi tuoda ajamalla pyörä paikalle, eikä mahdu kompura ja vaihtorengassarjat reppuun..
    No jaa, Juhannuksen 2006 Motoparkin kisaan ajoin pyörällä paikalle.

    Alastaron kisaan 2006 tiimin seniori tuli ajamalla, ja ajoi myös pois.

    Kisaamaan vaan mun ja Paattoman seuraksi!
  20. #80
    Nyt kun tuli hommattua ensimmäinen kilvetön ja ens vknloppuna pitäis korkata se Alastarossa, niin pitääkö mun rekisteröidä se omiin nimiin jotenkin?
    Vakuutuksenhan saa ilmeisesti soittamalla, mutta pitääkö se sitä ennen kirjata trafille tms. omiin nimiin? Kauppakirja tehtiin runkonumerolla.
  21. #81
    Lainaa KawaJava kirjoitti Katso viesti
    Nyt kun tuli hommattua ensimmäinen kilvetön ja ens vknloppuna pitäis korkata se Alastarossa, niin pitääkö mun rekisteröidä se omiin nimiin jotenkin?
    Vakuutuksenhan saa ilmeisesti soittamalla, mutta pitääkö se sitä ennen kirjata trafille tms. omiin nimiin? Kauppakirja tehtiin runkonumerolla.
    Ei tarvitse. Liikennevakuutus otetaan pyörän runkonumerolle. Omistajaa ei ainakaan itseltä oo kertaakaan kysytty.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  22. #82
  23. #83
    Teretere!

    Kova prätkäkuume taas päällä. Kävin tällä kaudella ajelemassa kolme ratapäivää alastarossa ja nyt olen koukussa. Nyt olen ajanut vakiolla - 00 900rr:llä.

    Ensi kaudeksi siis uudempaa mahdollisimman rataisaa pyörää alle, kuitenkin pysyn vielä kilvellisessä.

    Hintalaatusuhteen puolesta olen ajatellut että joku 10v vanha max 30tkm ajettu jossa olisi valmiiksi jotain varusteita mm. putkisto, ohjausiskari, shifteri yms.
    Olen katsellut nyt seuraavia:

    R6 - 07->
    Zx10r - 08->

    Elikkäs kaipaisin vinkkejä ja mielipiteitä valaisemaan kokematonta pyörän valinnassa.
  24. #84
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Marcus84 kirjoitti Katso viesti
    Teretere!
    Mulla on tossa hyvä kilvellinen R6 myynnissä.

    https://www.nettimoto.com/yamaha/yzf-r6r/2450715
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  25. #85
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Marcus84 kirjoitti Katso viesti
    Teretere!

    Kova prätkäkuume taas päällä. Kävin tällä kaudella ajelemassa kolme ratapäivää alastarossa ja nyt olen koukussa. Nyt olen ajanut vakiolla - 00 900rr:llä.

    Ensi kaudeksi siis uudempaa mahdollisimman rataisaa pyörää alle, kuitenkin pysyn vielä kilvellisessä.

    Hintalaatusuhteen puolesta olen ajatellut että joku 10v vanha max 30tkm ajettu jossa olisi valmiiksi jotain varusteita mm. putkisto, ohjausiskari, shifteri yms.
    Olen katsellut nyt seuraavia:

    R6 - 07->
    Zx10r - 08->

    Elikkäs kaipaisin vinkkejä ja mielipiteitä valaisemaan kokematonta pyörän valinnassa.
    Mulla olis oikein passeli suikka ratahommiin ja kilpikin löytyy. Toki katumopoilua varten jonkin verran joutuu tekemään töitä, mutta vakiosähköt ja ECU löytyy. Tosin todennäköisesti toteat katuhomman turhaksi, kun olet ratailuun jo hurahtanut.

    Tai vaihtoehtoisesti osta toi Jonezin mopo niin Jonezi voi ostaa tän Suzukin multa pois ja mä saan jotain uutta kivaa ens kaudelle.

    https://www.nettimoto.com/suzuki/gsx-r/2452531
    Superbike #7
  26. #86
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Marcus84 kirjoitti Katso viesti
    Olen katsellut nyt seuraavia:

    R6 - 07->

    Elikkäs kaipaisin vinkkejä ja mielipiteitä valaisemaan kokematonta pyörän valinnassa.
    R6R tuli vuonna -06, tyyppikoodi RJ11, ja päivitettiin -08 (RJ15). Unohda vanhemmat versiot, R6:a on rekisteröity paljon ylivuotisina, joten älä tuijota vuosimallia vaan mallikoodia. R6R mallien osalta vuosimallilla ei ole juuri merkitystä, tärkeämpää on yleiskunto ja varustelu. Rataosiin kun uppoaa helposti tuhansia euroja jos nollista alkaa rakentamaan.

    RJ11 pystyy päivittämään helpohkosti RJ15 formaattiin, tosin pyörät ovat hyvin lähellä toisiaan muutekin eikä niillä ole rata-ajossa eroa. Nämä mallit ovat oikeita varikoiden volkkareita ja osia löytyy melkeinpä lähikaupan hyllystä heti maitokaapin vierestä.

    Itsellä on RJ11 ollut nyt viisi vuotta, enkä ole vanhan R1:n perään haikaillut. Vahva suositus R6R:lle.
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  27. #87
    Lainaa Tumppi kirjoitti Katso viesti
    R6R tuli vuonna -06, tyyppikoodi RJ11, ja päivitettiin -08 (RJ15). Unohda vanhemmat versiot, R6:a on rekisteröity paljon ylivuotisina, joten älä tuijota vuosimallia vaan mallikoodia.
    Mistä ton mallikoodin löytää?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  28. #88
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Mistä ton mallikoodin löytää?
    Tyyppikilvestä
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  29. #89
    Panigale 1199, RSV4 vm.2015+, R1 2015+, ZX-10R 2016+, GSX-R 1000 2017+, S1000RR 2015+, miksei myös CBR1000RR -17+?

    Nyt kun ajokelit alkaa oleen parhaimmilaan, olen suunnitellut ratapyörän päivitystä. Tai siis ratapyörän laittoa, nykyinen kun on kuitenkin enemmän katukuosissa.
    Ulkomailta lähinnä, muutamaa noista (esim. 10R, Gikseri, Bemari) saa esim briteistä jo kohtuuhintaan, varsinkin katupyörinä, Panigalejakin löytyis kympin pintaan.
    Mobile.de:ssäkin niitä on mutta mun saksan kieli on kääntäjänkin avulla olematonta niin...
    Ja briteistä oon aikoinani yhen postiauton hakenut, helppo homma oli, ja sai hiukan matkustella samalla

    Hakusessa olis joku alussa mainituista pyöristä, ja suht modernina versiona, eli elektroniikkaa saa olla. (Blipperi ois plussaa )

    Eli onko yllämainituista pyöristä kokemuksia ratakäytössä, japseista varmasti löytyy ja bemarista, mutta kuinka nuo Italian herkut?
    Ajettavuus varmaan kaikissa jo vakiokuosissa huippuluokkaa ja suorituskykyäkin taatusti piisaa.
    Paljon olen youtubesta vertailuja katsellut, hiukan ristiin menee kuka mistäkin tykkää, mutta kaikilla varmasti pärjää pitkälle.

    Onko jossain jotain suunnattoman suuria huoltokuluja, esim Panigalesta olen lukenut että venttiilivälysten tarkistukseen pitää purkaa puoli pyörää, ja se on kallista lystiä? Onko näin? Mitäs vastaavaa muissa merkeissä?

    Pyörää olis tarkotus maltillisesti sitten rakentaa ratapyöräksi, aluksi kai kuitukatteet ja tarvittavat suojat. Tietysti jos joku valmis kampe löytyy kohtuulliseen hintaan niin sekin käy.

    Tietysti Nettimotoakin kattelen että mitäs sieltä tulis vastaan...

    Kertokaa ihmeessä!

    (Tulikohan tästä kovinkin sekava, selvinpäin kuitenki kirjottelen )
    Täh?
    Suzuki GSX-R 1000R L7, kilvetön rataleluaihio
  30.  
  31. #90
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Oiskohan bemaria noista eniten varikolla ja osia parhaiten jälkimarkkinoilla.

    Sitten varmaan Yamaha, jota seuraa Kawa.

    Seuraavana ryhmänä Suzuki ja Aprilia.

    Hondan ja 1199 Panin ostaa tosi entusiasti.

    Jos ässäarpa on suotuisa, niin Ten Katelta saa jo varmaan Yamahia, ja oiskohan niillä varastojen kätköissä avustamattomia ratavarusteltuja Bladeja?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Sivu: 3 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen