Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
  1. #1
    Toivottavasti joku viisaammista osaa näin naisihmistä neuvoa, sillä ihan eka pyörään ensimmäisiä renkaita olen vaihtamassa.

    Pyöräni on siis Kawan ZX-6R vuodelta 2006 Uudet renkaat hankinnassa ja olen vähän katsellut seuraavia:

    120/60 ZR 17 (55 W) TL ContiSportAttack

    120/70 ZR 17 (58 W) TL ContiSportAttack

    Onko ollenkaan mahdollista ajatella noista jompaa kumpaa eli sopivatko ollenkaan? Syy miksi juuri noita katselen on ihan selvä "suhdetoiminta" * *Vakiona tuo etukummi on Bridgestone BT014 120/65 ZR 17(56W)


    Taakse sitten normikokorengas, vai muu koko?
    180/55 ZR 17 (73 W) TL ContiSportAttack


    Onko edellä mainituista kokemuksia tms kommentoitavaa?


    Vai onko tietoa Bridgestonen pari hinnasta? Ei sekään poissuljettu vaihtoehto ole...

    Renkaat tulee siis "tavalliseen" mutkakurvailuun naisimmeiselle.

    Missä edullisin/paras vaihto pääkaupunki seudulla? Mitä voisitte suositella?

    Tulihan näitä kysymyksiä taas monta. Mutta täältähän aina ennenkin ne vastaukset moneen kysymykseen on löytyneet
    Kawasaki zx6r -06
    Suzuki GSX-R 750 K8
    BMW S1000RR
  2. #2
    Eipä ole Conteista henk. koht. kokemusta. Ei ne testeissä ihan huipulla ole olleet, mutta eivät kyllä viimeisinäkään. Luulisi kadulla pärjäävän varsin mainiosti. Tosin itse en kyllä laittaisi tuota 60 sarjalaista tuohon eteen, voi tulla kääntymisestä aikasta kankeaa.

    Orgin Shopista kannattaa katsastaa vertailuhintaa paketille, 280 eur pintaan näyttäisi olevan BT setti tuolta.

    Ite oon laitellut renkaat alle Tokimotossa nykyään näyttäisi olevan 25 eur / pää alta alle, eli ihan kilpailukykyinen hinta moneen muuhun paikkaan nähden.
  3. #3
    Käyppäs tuolla valkkaamassa:
    http://www.mprengas-online.com/moott...n-renkaat.html
    Löytyy vaikka minkä merkkistä ja kokoista, ja edullisiakin vieläpä ovat. Renkaan tulee kotiin asti, eikä toimitus maksa mitään. Ite tilasin tuolta eturenkaan, tuli n. viikossa perille.

    Suosittelen että otat uudet renkaan samaa kokoa kun alkuperäisetkin olleet. Tarkoitan sekä korkeutta että leveyttä. Ajo-ominaisuudet saattaa kärsiä jos ottaa eri leveyden, ja varmaan korkeuden muuttelukin jotain vaikuttaa. Ainakaan korkeudessa ei kannata paljon suurempaan päin mennä, ettei ala gummi hinkkaamaan lokariin

    Ei oo mulla continentaleista kokemusta, mut eiköhän ne ihan yhtä hyvät ole kun muutkin. Muita hyviä merkkejä lienee myös mm. michelin, metzeler, pirelli, dunlop, bridgestone ym. "tutut" merkit.

    Metzelerillä luulis ainakin asiaan olevan panostettu, kun valmistaa ainoastaan MP-renkaita. Ja onpa mulla itseasiassa itelläkin molemmissa pyörissä (6R vm.'98 & 10R vm.'06/'05) Metsäläiset alla tällä hetkellä, ja hyvät on!
    Ninja forever, man!
  4. #4
    Samanlaiseen kawaan pari päivää sitten tilasin Pirelli Diablo Corsat täältä. Ainakin paljon kehuja saanut rengas, joten odotukset on korkeella
    Kawasaki ZX-6R -06
  5. #5
    Tilasitko ihan samanlaiset kooltaan kuin alkuperäiset olivat?
    Kawasaki zx6r -06
    Suzuki GSX-R 750 K8
    BMW S1000RR
  6. #6
    Lainaa (Miimu @ Kesä. 29 2007,15:06) kirjoitti
    Tilasitko ihan samanlaiset kooltaan kuin alkuperäiset olivat?
    Jep elikkäs:

    120/65 ZR 17 M/C TL 56W
    180/55 ZR 17 M/C TL 73W

    Yhteensä tulivat maksaan 244,72e + 25e postimaksua eli pyöreesti 270e kotiin kuljetettuna
    Kawasaki ZX-6R -06
  7. #7
    Kiitos tiedoista! Taidan katsoa tuon linkin tarkemmin ja sitten tilata kenties sieltä.

    Onko muilla Pirellin renkaasta kokemuksia suuntaan tai toiseen?

    Tokimotoon sitten paikalleen laittamaan. Onkohan moiseen toimenpiteeseen näin keskikesällä pitkäkin "jonotusaika"?
    Kawasaki zx6r -06
    Suzuki GSX-R 750 K8
    BMW S1000RR
  8. #8
    Lainaa (Miimu @ Kesä. 29 2007,22:09) kirjoitti
    -klip-
    Onko muilla Pirellin renkaasta kokemuksia suuntaan tai toiseen?
    -klip-
    Tuosta(kin) renkaasta löytyy foorumilta juttua ja paljon. Eikun hakua käyttämään.
    Muutama sarja niitä on tullu 12R:n alla kulutettua ja toimii ku junan vessa.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  9. #9
    mulle on par aikaa matkalla kanssa pirellin diablo corsat , rodamoto myyjänä... mopo on kanssa 6r-06 ,edellisessä mopossa tykästyin nuihin corsiin ,ei kokemusta vielä tässä...
    http://www.rodamoto.es/OnLine/IN/default.aspx



    baotian 50
  10. #10
    Sellanen neuvo että ota toi 70 profiilinen eteen. Jos kattelet muita merkkejä niin huomaat että kaikissa 600 ja 1000 kuutioisissa on muilla tuo profiili ja syykin on selvä, se kääntyy ihan helvetisti ketterämmin.
    Mahtuu myös varmasti pyörimään, itellä 120/70 supercorsa alla.
    Hirvee ninjapomperi
  11. #11
    Terve,
    Ninja vaatisi uutta kumia alle. Mikä olisi fiksu valinta? Olin Dunlopin Qualifieria tai Bridgestonen BT-014:sta ajatellut. Nämähän eivät ilmeisesti ole niitä kaikkein pehmeimpiä renkaita?
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  12. #12
    Minä laitoin diablo corsat noiden battlax:eiden tilalle ja etunen on 70-sarjalainen. Olen ollut tyytyväinen ja hyvin mahtuu pyörimään. Voin siis suositella...
  13. #13
    elikkäs kyselisin semmoista kun selailemalla noita rengastus hommia niin mahtuuko 120/70/17 rengas kawasaki zx6r 2004 vuosmallisessa pyörimään muitta mutkitta? ja onko se fiksuin koko ottaa eturenkaaksi?
  14. #14
    Lainaa mika... kirjoitti Katso viesti
    elikkäs kyselisin semmoista kun selailemalla noita rengastus hommia niin mahtuuko 120/70/17 rengas kawasaki zx6r 2004 vuosmallisessa pyörimään muitta mutkitta? ja onko se fiksuin koko ottaa eturenkaaksi?
    Kyllä.
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  15. #15
    Minulla on tuollainen(kin) mopo projektina ja juuri viime viikolla vaihdoin siihen Racetec RR:t, eteen mainitsemasi koon. Mahtuu, edellinenkin rengas oli samaa kokoa. Ei siellä montaa milliä ole tilaa yhdessä kohtaa, täytyy katsoa vielä saisiko tilaa helposti vähän lisää, jos ei muuten niin periaatteen ja mielenrauhan takia.

    Fiksuuteen en osaa ottaa kantaa siksikään kun en pyörällä metriäkään ajanut. Teoriassahan ajettavuus/kääntyvyys ym muuttuu, mutta esim kulunut rengas tai pielessä olevat keulan säädöt vaikuttanevat enemmän.
    Honda CBR1000RR
    ex BMW K1200R, Kawa Z750 ym
  16. #16
    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    Kyllä.
    jees kiitoksia tietää rueta kahtelemaan oikean kokoisia renkaita ainut vaan kun niitä on aivan pirusti tarjolla että mitkä olisi hyvä vaihtoehto kadulle/pienoiseen rata ajoon osaako kukaan vinkata mitään hyviä ja ei tietty kalleimpia renkaita
  17. #17
    Lainaa mika... kirjoitti Katso viesti
    jees kiitoksia tietää rueta kahtelemaan oikean kokoisia renkaita ainut vaan kun niitä on aivan pirusti tarjolla että mitkä olisi hyvä vaihtoehto kadulle/pienoiseen rata ajoon osaako kukaan vinkata mitään hyviä ja ei tietty kalleimpia renkaita
    Kun meikäläisellä oli -05 zx6r niin käytin itte seuraavia ja oli hyvät(keskellä kovempi seos ja reunoilla pehmeämpi):

    Taka: Pilot Power 3 180/55, etu: Pilot Power 3 120/70
  18. #18
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mika... kirjoitti Katso viesti
    jees kiitoksia tietää rueta kahtelemaan oikean kokoisia renkaita ainut vaan kun niitä on aivan pirusti tarjolla että mitkä olisi hyvä vaihtoehto kadulle/pienoiseen rata ajoon osaako kukaan vinkata mitään hyviä ja ei tietty kalleimpia renkaita
    Metzeler M7RR tai uudempi 9. Contin sportattack 3/4, Bridgestone S22, Michelin Power RS+, Pirelli Rosso Corsa 2.

    Noi ainakin. Noista voi valita saatavuuden ja hinnan mukaan. Toimii.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  19.  
  20. #19
    Tilasin tovi sitten Pirelli Rosso Corsa 2 120/70 ja 190/55 Gp503:lta ja hinta rahteineen oli jotain 284€ yht.

    Itellä pelkkää positiivista keskihitaan nopeasta päästä ja sietävät ilmeisen hyvin normiajoakin. Näin maallikkoharrastajan perstuntumalla erurenkaan tuntuma jarruissa oikein hyvä ja niitä ei yhtään hirvittänyt jarruttaa rajumminkin apeksiin asti. Luotto pitoon lähinnä parani mitä rohkeammin ajoi.
    Batmanninjalla oli moiset 2019 "futista ja vasenta kaistaa" reissulla ja palaute taisi olla lähinnä positiivista.
    UwU Jäsenvastaava UwU
    Gsx-r 600 Bukkake Kawai!
    Aprilia RSV Mille R -03
    Oh senso. potrei essere ancora un po' Kobe?