Sivu: 40 / 40:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 30383940
Tulokset 1171:stä 1195:een 1195:sta
  1. #1171
    Lainaa (peltzi82 @ Elo. 20 2008,14:45) kirjoitti
    Nimim. Busan omistanut ja K8 Gixxeriin vaihtanut ENKÄ KADU - pyörät on vaan pyöriä ja mä oon ainakin aina löytänyt uuden ja paremman... *
    Jaa K8:sin pois vaihdoit vai?

    *tsekkaan vielä otsikon*
  2. #1172
    Lainaa (Köpi @ Elo. 20 2008,15:14) kirjoitti
    Lainaa (peltzi82 @ Elo. 20 2008,14:45) kirjoitti
    Nimim. Busan omistanut ja K8 Gixxeriin vaihtanut ENKÄ KADU - pyörät on vaan pyöriä ja mä oon ainakin aina löytänyt uuden ja paremman...
    Jaa K8:sin pois vaihdoit vai?

    *tsekkaan vielä otsikon*
    Hah, osui arkaan paikkaan vai? Onhan täällä pari viestiä ylempänä ollut puhetta K8 Intikasta ja K4 TurboBusasta, mut ainiin, nehän passaa paremmin kyseisen otsikon alle kun niissä kehutaan Busaa... Voi KostaPlanKKA ku on Ihquu!

    Edelleen, K8 Busatkin ovat VAIN Busia - eivät yhtään sen enempää.



    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  3. #1173
    Lainaa (peltzi82 @ Elo. 20 2008,16:00) kirjoitti
    Hah, osui arkaan paikkaan vai?
    Ei todellakaan, tasaisin väliajoin vain muistutan, mistä tässä topikissa on oikein kyse (tai siis pitäisi olla).
  4. #1174
    Lainaa (Köpi @ Elo. 20 2008,16:23) kirjoitti
    Lainaa (peltzi82 @ Elo. 20 2008,16:00) kirjoitti
    Hah, osui arkaan paikkaan vai?
    Ei todellakaan, tasaisin väliajoin vain muistutan, mistä tässä topikissa on oikein kyse (tai siis pitäisi olla).
    Tasaisin väliajoin muistutuksia sitten vaan jokaiselle tasapuolisesti...
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  5. #1175
    raikuli:n avatar
    Liittyi Jul 2006
    Missä millonkin huvittaa olla .
    Lainaa (peltzi82 @ Elo. 20 2008,16:40) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Elo. 20 2008,16:23) kirjoitti
    Lainaa (peltzi82 @ Elo. 20 2008,16:00) kirjoitti
    Hah, osui arkaan paikkaan vai?
    Ei todellakaan, tasaisin väliajoin vain muistutan, mistä tässä topikissa on oikein kyse (tai siis pitäisi olla).
    Tasaisin väliajoin muistutuksia sitten vaan jokaiselle tasapuolisesti... *
    Nih ! Tän topicin OTSIKKO tosiaan Hayabusa 2008 . Toki sitä täällä saapi haukkuakkin mielin määrin, mutta kehua retostaa jotakin "Muuta", ei sovi otsakkeeseen. Joskin ei mulle merkkaa mitään, oon vuodesta 1975 ajellut kaikenlaisilla kikottimilla, Myös Kilosilla esim. Gigsulla, enkä siitä löydä mitään niin mieltä ylentävää, että se mennen tulle hakkais Busan ?? * *

    Lukeutuu samaan kastiin mm. Yammun rykkösen kanssa, mutkateillä ihan jees ja radalla, mutta kun Oikeesti lähetään ajaan vaikka sinne "Kosta Lankalle" Ni Mopo, mikä Mopo Peltsi.

    Siähen kun latoo matkavarustusta megeen, on jopa vaarallinen Mopo, keulii kuivalla tiellä nopeissa ohituksissa vaarallisen helposti . * * Lisäksi alustarakenne mm. jousitus aivan persiistä, kuten penkkikin "Graniittia" siis ajomukavuudessa häviää melki mille tahansa Nöpölle. "Bomppers" poikasille ihan kiva Lelu, mutta Kun lähetään oikeesti ajaan vaikka tonne "Kosta Lankalle" Peltsi niin.................. * *

    Kilokigsu on supersport Kiistatta, Mutta Hayabusa on Supersport sekä huikean Hyvä matkapyörä, sekä nopea sellanen tuolla euruupan autobahneilla.

    Viime suvena ajelin n. 600km Öhlinsseillä varustetulla ja sopivasti kiusatulla K6 Kilokigsulla, ja täytyy sanoo, että ei mitään sykähdyttävää mulle ilmaantunut ?? Ehkä hivenen reippaammin uskalsi päästää mutkiin kuin silloisella K4 Busallani, mutta K8 Busa taas mennyt siinä eteenpäin huikeesti, eli oikeesti saatu ketteryyttä pyörään, missä oli suurin syy, että huippuhyvästä K4 :sta raatsin luopua. Nää on just niitä makuasioita, sekä riippuu erittäin paljon pyörän käyttötarkoituksesta. Eli se siitä. * *

    Enkä muuten millään malta olla mainitsematta, että kokemustakin on Pelzi ! Siähen aikaan kun sulle vaiheltiin liberoita, olin ensimmäisen miljoonani kilsaa ajellut mm. Katanalla, joka Vanhimman Kundini (syntynyt elokuussa 1983) esiin tulon aikohin oli tosi kova juttu. Oot kokolailla samaa ikää, kuin erittäin viksu vanhimmaiseni.



    Viimoset 7 tauon jälkeen.

    1200 GSF *Bandit *-02

    Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )

    Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )

    Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )

    HD *V - ROD * -06 *( Street )

    HD *Electra Glide 1600*-09

    HD XL 1200 Low Sportster -10
  6. #1176
    Lainaa (Tylyttäjä @ Elo. 16 2008,19:35) kirjoitti
    Täytyypä käydä näyttämässä, että myös mun alla ottaa alle 1800m sen 200mph.

    t. +200mph Motorcycle Club *
    Nooh? Missä missä viipynevät faktat?
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  7. #1177
    Ööh, enhän mä ole kehunut, olen nimenomaan sitä "TÄMÄ MINUN PYÖRÄNI ON MAAILMAN UPEIN JA PARAS" -ajattelua vastaan, löytyy ihan varmasti yhtä monta "parasta pyörää" kuin on pyörän malliakin. Ja mielipiteet saa vaihtua, tänään toi on paras ja huomenna joku muu, niin sen pitääkin olla. Mutta toki löytyy niitäkin tyyppejä, jotka hemmetti tatuoisi vaikka pyörän mallimerkintänsä otsaansa kertoakseen muille tekopyhää rakkauttaan jotain metallista/muovista kapistusta kohtaan. *

    Ja Raikuli pieni, sun mielipide saa olla se, että sun Busa on paras ja hakkaa mun Gixerin mennen tullen, mun mielipide on se että sun pyörä on ruma kaikkine hilavitkuttimineen (ihan niinkuin oli sun vanha liekki-Busasikin) ja mun pyörä on ihan helvetisti hienompi! * Mutta ne on mielipidejuttuja, mun mielestä moni muukin pyörä on ihan helvetin ruma, niin oli mun pappamopokin joskus, puhumattaan mun hiusmuodista yläasteella, mutta eipä sille mitään voi. Ja ei mun *tarvi sinne "Kosta Plankalle" lähteä pyörällä, eikä varsinkaan sun kanssa, mutta jos lähtisin, niin kyllä mä lähtisin sinne ennemmin Gigerilla ja ajelisin Keski-Euroopan mutkapätkät ja nauttisin mulle huomattavasti sopivammasta polvikulmasta, jonka Gixerille mulle tarjoaa. Ja kyllä mä Suzukin valmistamalla geelipenkillä viihdyn ihan hyvin pitempiäkin matkoja, eikä se jousituskaan ole paskemmasta päästä, pikemminkin yksi parhaimmista jousituksista mihin mä olen törmännyt. Ja jarruja en edes viitsi alkaa vertailla tässä kirjoituksessa, ne pyörii NIIN PALJON eri planeetoilla, on se vaan hieno tunne kun tuntee kun pyörän vauhti hiljenee ihan OIKEASTI! Sun "pipillä" selällä sitten voi se Busa ollakin parempi ajella pitempää matkaa, sekin on mielipideasia ja melkoisen riippuvainen myös ihmisen ruumiinrakenteesta. Ehkä se Busa sitten vaan sopii sellasille lihavammille setä-miehille paremmin ja me "juniorit" ajellaan noilla "leluilla"... Sori, mut mä en tykkää yhtään mistään ikärasismista, se on ihan syvältä - siitä vedän herneen syvälle!

    On se mun mielest nautinto kun pyörä lähtee ohitustilanteessa helvetin upeasti, hakkaa vanhan Busan mennen tullen suuremmilla vaihteilla lähdettäessä, uuden mallisesta Busasta en sano mitään, koska en ole päässyt rinnakkain kyseisen vekottimen kanssa leikkimään. Ja kyllä mä lupaan sun peesissä pysyä autobahnalla, ja voi olla että ohituksissa sä katsot jonkin aikaa mun takavaloja - ei sitä koskaan tiedä...

    Ja hei, K6 ja K8 on eri pyörä, voi olla että K6 onkin ihan paska, olkoot sitten varustettu vaikka Teinin alustasarjalla, mutta mä puhun K8:sta, ja sitä mäkin uskallan kehua, ihan niinkuin Herra "mä oon syntynyt ennen sua ja meidän iskä on vanhempi kuin teidän iskä" Raikuli kehuu omaa K8 Busaansa. *

    Eikä mua kiinnosta sun poikas syntymäaika, ihan sama vaikka olis syntyny 60-luvulla. Eikä mua kiinnosta se kuinka paljon sulla on ajokokemusta, on mullakin miljoona kertaa enemmän ajokokemusta sellasesta vehkeestä mitä sä et oo koskaan ajanut, enkä mäkään sillä kehuskele...

    Mutta edelleenkin - kaiken tämän paskanpuhumisen jälkeen - olen sitä mieltä, että "Busa on VAIN Busa... Siinä se on pyörä muitten joukossa - muutama juttu siinä on "huippua/parasta", mutta on se myös muutamassa jutussa paljon paskempi kuin moni muu pyörä. *" Ja tämä saakoon olla minun mielipiteeni. Ja syvin anteeksipyyntöni, että raiskasin K8 Busa-topicin, mutta on niitä keskusteluja/topicceja raiskattu pahemminkin niin tällä foorumilla kuin muutamalla muullakin foorumilla - ja useinpa vielä samojen henkilöjen toimesta ilman, että siihen on kauheasti puututtu... *

    EDIT: muokattu kirjoitusvirheitä ja lisätty pari juttua selkeyttämisen vuoksi, ihan siis sen takia ettei tulisi mitään turhia herneitä nenään -ilmiöitä kenellekään.
    PS. kyl mun mielest K8 Busa on hieno, ja oon niin kirjoittanutkin jonnekin topikkiin, että voisin Busaan palata takaisinkin jossain vaiheessa - ehkä jopa ensi vuonna kun olen itsekkin jo tälläinen turvonnut setä-mies ja ensi kesänä entistä turvonneempi ja vähemmän "bompperi-juniori".



    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  8. #1178
    Mä täs kelasin et voitais seuraavaks miettii et kuka hitto unohti ne vaatteet rannalle ruovedellä, ilmoittautukoon heti! *



    "Matalalla lentäen alitat puhelinlangat"
  9. #1179
    aijoo ja jos joku ei hiffannu....äskeinen oli sarkasmia...
    "Matalalla lentäen alitat puhelinlangat"
  10. #1180
    Ompas täällä tarinaa kerrakseen,joo,onhan toi K8 busa hyvä pyörä kaikinpuolin mutta minua se ei ole vielä säväyttänyt mitenkään niin ettei merkki/malli vaihdu ensivuonna jos mielenkiintoista ilmaantuu.
    Moottori hyvä mutta niitä en ymmärrä ketä niitä jarruja kehuvat,ei ne todellakaan ole hyvät. No,mennään asiaankin,onko muilla korkanneet noi etupään stefat jo tuossa busassa.
  11. #1181
    raikuli:n avatar
    Liittyi Jul 2006
    Missä millonkin huvittaa olla .
    JUU ! Se oli tarkotuskin, että vedät herneet ja "syvältä". Kysymys ei ole ikärasismista vaan kokemuksesta . Montax kilsaa oot ajanut K8 Busalla ?? Mä oon koeajanut MYÖS K8 Kilokigsun, enkä huomannut mitään parannusta K6 verrattuna ? Kymppiärrä Kawa sen sijaan oli ihan positiivinen yllätys. 11tkm ajettu K8 Busaa, eikä oo korkannut mikään muu kuin tankin korkki, sekin harvakseltaan kun ajaa tankillisella n. 400km. * * *

    Täytyy vain muistaa, että 1000 GXR on MYÖS vain 1000 GXR .

    K4 korkkas toinen Stefa 45000 km kohalla, nyt myyty 56800 km ajettuna ja ei muita "Korkkauksia" .

    Mä ajelen aikas monella erilaisella pyörällä oman K8 :n lisäks . Eritoten kaikenlaisilla HD Ikonia kantavilla Customeilla "Kosta Lankalla", ja helevatan mukavia ja hienoja vehkeitä Kruisailuun, Pitkälle baanalle en sellasella lähtis "pipiselällä", on liika pysty asento. Kerran lähin paikallisten megeen n. 400km rundille 1200 Sporsterilla ja oli tosi "pipi selkä" sen jälkeen. Joskin kuhan saan sinne talliin oman sellasen, niin asentoo muokataan "pipi selälle" sopivax. Ikään vetosin lähinnä syystä, että sä et oo Peltzi kerenny tohon ikään varmaan sitä "Parastas" ees löytään . Mutta oikeen hyvä jos on tyytyväinen omaansa .

    Mä oon myös erittäin tyytyväinen K8 Busaan, kuten melko moni muukin ( Suomen toiseksi eniten myyty pyörä 125 CBR Hondan jälkeen armon vuonna 2008 ), eikä kovin montaa merkkiä ja mallia löydy jota en olisi joskus kokeillut . Kaikkia uutuuksia pyrin juuri vertailumielessä kokeileen . Eipä tähän asiaan kovin paljoo muuta. Jarrut Busassa ihan OK. Tai ainakin mulle on riittänyt. Toki joissain voi olla paremmatkin ? Mä en ole koskaan kokenut Busan jarruja sen huonommiksi, kuin useimpien muidenkaan. *

    Ainiin sen verran edit. Että tää oli ihan provoa Peltzi, täätyhän sitä ittuilla takas kun ittuillaan aletaan.

    Vähä voin tulla vastaan, että jos kilosen tarpeessa olsin, niin Suizalta sitä varmaan kahtosin, VAIKKA kymppiärrä Kawa ihan kivan kyydin antokin. *Mutta toi oli se totuus, mikä itekkin hokasit että VAIN pyöriä kaikki ja mulle tänään sopii paraiten K8 Busa, mikä sitten huomenna tai ens vuonna, ni aika näyttää. *=)))

    edit.
    Korjausta ! Heinon Raine StadiBusamiitissä korjasi kertomani, siis armon vuonna 2008 K8 Hayabusa Myydyin moottoripyörä Suomessa. markkinaosuus muistaakseni tupla vrt. K7 .



    Viimoset 7 tauon jälkeen.

    1200 GSF *Bandit *-02

    Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )

    Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )

    Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )

    HD *V - ROD * -06 *( Street )

    HD *Electra Glide 1600*-09

    HD XL 1200 Low Sportster -10
  12. #1182
    Joo, vanhoilla miehillä ei ole enää aistit terävimmillään, joten eivät saa terävästä supersportistakaan sitä hauskuuttaa ulos. Parempi on pappojen ajellakin vaan noilla tourinkilaitteilla, kun aistit ja reaktiotkin ovat kuitenkin jo tourinkiin sopivat *



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  13. #1183
    raikuli:n avatar
    Liittyi Jul 2006
    Missä millonkin huvittaa olla .
    Juu "Typy" vanha "Äijä" on nui vauhti ja keulimis / kiihdytys *sekä Bombers jutskat jättänny kauas kauas -70 luvulle . Siähen aikaan 550 Gt Suiza oli KOVA. ( Mulla niitä tais olla kolme peräkkäin ) Kaxtahti kulta-aikoja, kun perävalot näytettiin IHAN kaikille nelitahtisille, ennen kun tuli muistaakseni Kawalta 900 nelitahtipata, joka jotenkin kulkikin . Taispa olla Mansesterissa Mc Coronan silloselle PJ:lle Lekentaariselle Piepelle.

    Korjakkaa jos muistan väärin ? ( Tää on sitä Vadee ) Varhaisdementiaa. * * *

    Samanmoisella ( 900 Kawa ) hyvä ystäväni Ruottin maalta tappoi ittensä Lundissa . Lähti uutukaisellaan ohittaan meitä koko letkaa n. 30 pyörää ja kajautti mutkan / mäen takana olleesen risteyksessä vasemmalle kääntyvän Hanomag pikkulava-auton perään, jossa raudoitus rautaa ulkona lavalta . Eipä ollunna svedulla paljoo vaihtoehtoja, kun vauhtia arvioiden mukaan +200 km/h ja vastaan tuli autoja ? NO, pyörästä irti, joka lensin kauas pellolle ja JOPA pysyi kohtalaisen ehjänä, mutta kaverin lävisti 8kpl keskisormen vahvuista raudoitus rautaa ja roikkui siinä kun räsynukke, kun saatiin koko letka paikalle. Ambulanssinkin taisi joku soitta, mutta olivat vihaisia, koska Coroneria sinne tarvittiin . * * *Aikas hiljaasia oltiin ehtosella ööliä tirppiessä, vaikka piti olla Bileet .

    Noita vauhtiveikkoja on sen verran monta vuosien saatossa lähtenyt "Ilmavoimiin" , että koitan välttää tyhmyyksien tekemistä . Joskus saattaa "Lapsettaa" hetkellisesti, kun joku auto koittaa kisata Busan kanssa, mutta VAIN motarilla ja Sakuissa ja / tai Tanskassa, jossa valvontaa vähän. Varsinkin Tanskassa, siellä Politilla muutakin tekemistä, kuin olla passissa motarilla motoristeja kiusaamassa . Saksan teillä valvonta on kiristynyt tosi paljon ihan muutaman vuoden sisään, ei niinkään motareilla mutta just nuilla Peltzin mainittemilla mutkapätkillä, ja saattaa JOPA lappukin lähtee kun tarpeex kaahaa . * *



    Viimoset 7 tauon jälkeen.

    1200 GSF *Bandit *-02

    Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )

    Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )

    Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )

    HD *V - ROD * -06 *( Street )

    HD *Electra Glide 1600*-09

    HD XL 1200 Low Sportster -10
  14. #1184
    Lainaa (Tylyttäjä @ Elo. 21 2008,06:16) kirjoitti
    Joo, vanhoilla miehillä ei ole enää aistit terävimmillään, joten eivät saa terävästä supersportistakaan sitä hauskuuttaa ulos. Parempi on pappojen ajellakin vaan noilla tourinkilaitteilla, kun aistit ja reaktiotkin ovat kuitenkin jo tourinkiin sopivat *
    No mutta

    Tourinki laitteillahan nuo näyttää nuoremmatkin +215mph clubin jäsenet jarim ja ahtiskin itseään hauskuuttavan!!
    http://www.teamforcemajor.com/
    "taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
    "ex-ysi 192,04 mph"
    "maailman nopein LKV"
    "ysikerholainen"
  15. #1185
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Tude @ Elo. 20 2008,22:59) kirjoitti
    Mä täs kelasin et voitais seuraavaks miettii et kuka hitto unohti ne vaatteet rannalle ruovedellä, ilmoittautukoon heti!
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  16. #1186
    Kyllä alaston miesruumis osaa olla kaunis
  17. #1187
    Lainaa (jarrarit @ Elo. 21 2008,12:18) kirjoitti
    Kyllä alaston miesruumis osaa olla kaunis
    Onhan tuossa reilusti eroottista pinta-alaa ja karvaista rintaa, mitä on mukava rapsuttaa.
    Dixi et animam levavi
  18. #1188
    Tuoko on busa K9? Virtaviivainen kuin hylje.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  19. #1189
    raikuli:n avatar
    Liittyi Jul 2006
    Missä millonkin huvittaa olla .
    Juu tää varmaan virtuaali kuva uuvesta Custom Busasta, eli oikia käsi kiinni kaasukahvassa . Tör......, eiku tärkeää suunnitteluduunia .
    Viimoset 7 tauon jälkeen.

    1200 GSF *Bandit *-02

    Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )

    Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )

    Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )

    HD *V - ROD * -06 *( Street )

    HD *Electra Glide 1600*-09

    HD XL 1200 Low Sportster -10
  20. #1190
    raikuli:n avatar
    Liittyi Jul 2006
    Missä millonkin huvittaa olla .
    Lainaa (jouniri @ Elo. 21 2008,11:49) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Elo. 21 2008,06:16) kirjoitti
    Joo, vanhoilla miehillä ei ole enää aistit terävimmillään, joten eivät saa terävästä supersportistakaan sitä hauskuuttaa ulos. Parempi on pappojen ajellakin vaan noilla tourinkilaitteilla, kun aistit ja reaktiotkin ovat kuitenkin jo tourinkiin sopivat *
    No mutta

    Tourinki laitteillahan nuo näyttää nuoremmatkin +215mph clubin jäsenet jarim ja ahtiskin itseään hauskuuttavan!!
    hmmm. Täytyypä sanoo, että erittäin asiantunteva kommentti Kempeleen suunnasta . Sortsit, siis mummielestä.
    Viimoset 7 tauon jälkeen.

    1200 GSF *Bandit *-02

    Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )

    Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )

    Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )

    HD *V - ROD * -06 *( Street )

    HD *Electra Glide 1600*-09

    HD XL 1200 Low Sportster -10
  21. #1191
    Ihme huuruja
    Onhan se nyt tosiasia,,,
    ,,,eikä sille vaan voi mitään,,,
    Never crash and burn, never gonna die,,,
  22. #1192
    keskikulutus 7L/100km huh...
    kesän pohjat
  23. #1193
    Lainaa (mattipetteri @ Elo. 31 2008,01:33) kirjoitti
    keskikulutus 7L/100km huh...
    kesän pohjat *
    Sitähän on tullu reviteltyä.
    Meinaan ku käytiin tuolla jänkhällä jytisee tapahtumassa niin yks kaveri oli mukana ja sillä on k8 busa, niin ei sillä ollu kulutus koko reissulla ku 4,5-5l/100km
    Itellä vei ysi vähintään sen 5,5l/100km.
    Ja ei me mitään köröttely vauhtia menty , ei meitä ohitellu muut kuin se Saksalaisten neljän pyörän ryhmä jolla oli näemmä kiire .
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  24. #1194
    raikuli:n avatar
    Liittyi Jul 2006
    Missä millonkin huvittaa olla .
    K8 "Enkka" 4.2L satosella, eli menee tosiaan 400km tankillisella helposti. Joskin hämäävähän, kun valo syttyy aikasesa vaiheessa, eli ajaa vielä n. 100km sen jäläkee.

    Ja en mitenkään hissutellut, keskivauhti 4,2L kulutuskeikalla oli n. 100 - 120 km/h . Rajoitukset "Rajoittivat" menoa ja tehovalvontaviikko .

    NII ja tietysti korkea morraali liikennerikkeiden tekemiseen.
    Viimoset 7 tauon jälkeen.

    1200 GSF *Bandit *-02

    Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )

    Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )

    Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )

    HD *V - ROD * -06 *( Street )

    HD *Electra Glide 1600*-09

    HD XL 1200 Low Sportster -10
  25.  
  26. #1195
    Lainaa (ysi-ärrä @ Elo. 31 2008,09:10) kirjoitti
    Lainaa (mattipetteri @ Elo. 31 2008,01:33) kirjoitti
    keskikulutus 7L/100km huh...
    kesän pohjat
    Sitähän on tullu reviteltyä.
    Meinaan ku käytiin tuolla jänkhällä jytisee tapahtumassa niin yks kaveri oli mukana ja sillä on k8 busa, niin ei sillä ollu kulutus koko reissulla ku 4,5-5l/100km
    Itellä vei ysi vähintään sen 5,5l/100km.
    Ja ei me mitään köröttely vauhtia menty , ei meitä ohitellu muut kuin se Saksalaisten neljän pyörän ryhmä jolla oli näemmä kiire .
    onpa "timo" malttanut johdattaa nätisti

    haapavesi-pielavesi 179km 77min meni 5,6L kulutuksella

    onneksi ei tullu otettua dataa tosta seiskasta

    vai onko tohonki syynä vaan tukkone ilmansuodatin

    ps:mitenkäs on kun ajattelin luopua K8, tuota tuskin saa näillä keleillä myytyä niin kannattaako ottaa talven synkkinä tunteina yoshimuran kokoputki pois ja palauttaa alkuperäiseen kuntoon vai lisätä k&n ja commanderi ja myydä +180hv takapyörätehoisena?



Sivu: 40 / 40:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 30383940