Sivu: 1 / 22:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 640:sta
  1. #1
    Ei ainakaan haulla löytynyt juttua tuosta, joten pistetään "linkkivinkkinä" ilmainen ajanotto-softa:
    http://www.racechrono.com/?lang=fi

    Eli tarvii S60 kännykän ja GPS mokkulan.

    "Yleensä tavallisella GPS-vastaanottimella päästään noin +-0,2s tarkkuuteen"

    Manuskasta voi lueskella mitä kaikkee tolla voi tehä:
    http://www.racechrono.com/downloa....evA.pdf
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  2. #2
    Tuo ei näyttänyt tukevan sisäisiä GPS:iä vielä. Ainakin N95:een saa Nokian sivuilta ladattua Sports tracker nimisen sovelluksen, jossa on GPS-pohjainen kierrosaikalaskuri. Noitten kierrosaikojen mittaamista en oo vielä kokeillu, mutta muuten tullu leikittyä softalla. Saa esim google earthiin exportattua reitin, kiva lelu.

    Sports tracker

    edit: puhelimet, joihin tuon saa:

    Nokia N71, N73, N75, N76, N80, N80ie, N91, N92, N93, N93i, E50, E60, E61, E62, E65, E70, 3250, 5500 Sport, 6290; S60 3.0 (04-06-2007)
    Nokia N95, E61i, E90, 6110 Navigator; S60 3.1 (04-06-2007)



    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
  3. #3
    Lainaa (flamedragon @ Kesä. 26 2007,14:21) kirjoitti
    Sports tracker nimisen sovelluksen, jossa on GPS-pohjainen kierrosaikalaskuri. Noitten kierrosaikojen mittaamista en oo vielä kokeillu
    Oon kokeillut tuotakin. Edellisessä versiossa oli se huono puoli ett aikoja pysty ottamaan vain tietyn kuljetun matkan perusteella. Ja sille matkalle on vain tietyt vaihtoehdot.
    Uusimmassa versiossa näyttää olevan myös vaihtoehto "Route based".


    Tossa RaceChronossa on selkeä "maalilinja" josta se aika otetaan.
    Tosin jos valmista rataprofiilia ei löydy, niin sen joutuu itse tekemään. Eli kiertämään radan ja merkkaamaan maalilinjan.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  4. #4
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 26 2007,14:46) kirjoitti
    Tossa RaceChronossa on selkeä "maalilinja" josta se aika otetaan.
    Tosin jos valmista rataprofiilia ei löydy, niin sen joutuu itse tekemään. Eli kiertämään radan ja merkkaamaan maalilinjan.
    Lisäämme mielellämme uusia ratoja kirjastoomme, niin ei kaikkien tarvitse jatkossa samoja ratoja määritellä. Eli kun on rata kierretty ja sektorit sekä maaliviiva merkitty, niin muistikortin hakemistosta /RaceChrono/Tracks/ löytyy ratojen tiedostot.

    Niitä voi lähettää esimerkiksi sähköpostin liitetiedostoina tracks at racechrono.com.

    Tuo Sports tracker on hyvä lenkkeilyyn, mutta RaceChrono on tehty moottoriurheiluun.

    Kommentteja softasta otetaan mieluusti vastaan :-)

    --
    Tiki / RaceChrono -tiimi



  5. #5
    Mielenkiintoinen juttu. Toivottavasti sisäisen GPS:n tuki tulee pian.
    Tossa on toinen: http://www.gpslaptiming.com/
  6. #6
    Olisko jollain vinkkiä vastaavaan pocket pc softaan?
    Hondat TRX70 -86, Shadow 50 -00, MTX125R -84, CRF450R -06, CBR1000RR -08, Super Magna -87, GL1500 -88. Virago 535 -91.
    Minusta menee ohi vain nopeammat.
    http://www.veepee.fi/
  7. #7
    Saako tollasen palm:iin??
    Säälin saa lahjaksi, kateus pitää ansaita!
  8. #8
    Lainaa (tiki80 @ Kesä. 27 2007,11:09) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 26 2007,14:46) kirjoitti
    Tossa RaceChronossa on selkeä "maalilinja" josta se aika otetaan.
    Tosin jos valmista rataprofiilia ei löydy, niin sen joutuu itse tekemään. Eli kiertämään radan ja merkkaamaan maalilinjan.
    Lisäämme mielellämme uusia ratoja kirjastoomme, niin ei kaikkien tarvitse jatkossa samoja ratoja määritellä. Eli kun on rata kierretty ja sektorit sekä maaliviiva merkitty, niin muistikortin hakemistosta /RaceChrono/Tracks/ löytyy ratojen tiedostot.

    Niitä voi lähettää esimerkiksi sähköpostin liitetiedostoina tracks at racechrono.com.

    Tuo Sports tracker on hyvä lenkkeilyyn, mutta RaceChrono on tehty moottoriurheiluun.

    Kommentteja softasta otetaan mieluusti vastaan :-)

    --
    Tiki / RaceChrono -tiimi
    Jos sää sallii niin testailen systeemiä huomenna Motoparkissa. Yritän tehdä radan ja muutaman väliaikapisteenkin jos se on mahdollista.
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  9. #9
    Lainaa (Proffa @ Kesä. 27 2007,11:54) kirjoitti
    Saako tollasen palm:iin??
    harry's laptimer tullu vastaan, itteä ei auta kun on ppc..
    Harrin lappis
    Hondat TRX70 -86, Shadow 50 -00, MTX125R -84, CRF450R -06, CBR1000RR -08, Super Magna -87, GL1500 -88. Virago 535 -91.
    Minusta menee ohi vain nopeammat.
    http://www.veepee.fi/
  10. #10
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 26 2007,14:46) kirjoitti
    Lainaa (flamedragon @ Kesä. 26 2007,14:21) kirjoitti
    Sports tracker nimisen sovelluksen, jossa on GPS-pohjainen kierrosaikalaskuri. Noitten kierrosaikojen mittaamista en oo vielä kokeillu
    Oon kokeillut tuotakin. Edellisessä versiossa oli se huono puoli ett aikoja pysty ottamaan vain tietyn kuljetun matkan perusteella. Ja sille matkalle on vain tietyt vaihtoehdot.
    Uusimmassa versiossa näyttää olevan myös vaihtoehto "Route based".


    Tossa RaceChronossa on selkeä "maalilinja" josta se aika otetaan.
    Tosin jos valmista rataprofiilia ei löydy, niin sen joutuu itse tekemään. Eli kiertämään radan ja merkkaamaan maalilinjan.
    Joo.Aika herkältä systeemiltä vaikuttaa..
    Kokeilin viime torstaina Ahvenistolla tuota.
    Lähdin varikolta, melko läheltä rataa ja kiersin radan tulin samaan paikkaan, varikolle takaisin ja tallensin radan.
    Iloisena lähdin kiertämään rataa ja ajanottoa päälle..muutaman kiekan jälkeen tarkistamaan tilannetta.
    Ainoastaan huiput, keskinopeus yms..tallentuneet ei kierrosajat.Päättelen tuosta, että on niin herkkä ettei lue mun varikolla tekemää maalilinjaa kun ajaa muutaman metrin päässä radalla ohi
    Onko jollain parempaa tietoa?!
    Lisäksi näyttäisi olevan melko hidas päivitys..Trackeri näytti huipuiksi n.140km/h ja pyörän oma mittari pääsuoralla n.170km/h vaikka mittari hieman valehteleekin niin ei kyllä noin paljoa millään..!
    No hidas ja hidas..aika hetkellinenhän se huippu siinä on..
  11. #11
    Lainaa (Mizku75 @ Kesä. 27 2007,12:02) kirjoitti
    Joo.Aika herkältä systeemiltä vaikuttaa..
    Kokeilin viime torstaina Ahvenistolla tuota.
    Lähdin varikolta, melko läheltä rataa ja kiersin radan tulin samaan paikkaan, varikolle takaisin ja tallensin radan.
    Iloisena lähdin kiertämään rataa ja ajanottoa päälle..muutaman kiekan jälkeen tarkistamaan tilannetta.
    Ainoastaan huiput, keskinopeus yms..tallentuneet ei kierrosajat.Päättelen tuosta, että on niin herkkä ettei lue mun varikolla tekemää maalilinjaa kun ajaa muutaman metrin päässä radalla ohi *
    Onko jollain parempaa tietoa?!
    Lisäksi näyttäisi olevan melko hidas päivitys..Trackeri näytti huipuiksi n.140km/h ja pyörän oma mittari pääsuoralla n.170km/h vaikka mittari hieman valehteleekin niin ei kyllä noin paljoa millään..!
    No hidas ja hidas..aika hetkellinenhän se huippu siinä on..
    Todennäköisimmin sinulla on ollut ongelmia radan luomisessa. Sektoreiden asetuksen jälkeen yksi niistä pitää käydä vaihtamassa finish/start -tyyppiseksi jotta softa laskisi kierrosaikoja. Voit käydä vaihtamassa sen myös jälkikäteen, jolloin näet kierrosaikasi jälkikäteen. Ne eivät menneet siis hukkaan. Katso käyttöohjeemme kuinka tämä tehdään.

    Ratoja tehtäessä itse kannattaa huomioida että myös viivan suunta on tärkeä. Eli jos teet sen varikolta radan vierestä, sinun täytyy liikkua (vähintään noin 10-20km/h nopeudella) ajolinjan suuntaisesti. Ja pitää huoli että tämä viiva on tarpeeksi leveä. Sektorit voi tehdä myös jälkikäteen.

    Ahveniston rata on myös ladattavissa netistä ja sitä on testattu (tosin autoilla pääosin) todella paljon. Maaliviiva on oletusarvoisesti 50 metriä leveä, joten sen pitäisi riittää varsin hyvin. Voit ladata sen netistä jälkikäteen, ja vaihtaa sen ajamallesi sessiolle, jolloin saat kierrosajat näkyviin.

    Jos nämäkään askeleet eivät auttaneet, sinulla on ollut varmaankin huono GPS-signaali. Itse ohjelman tarkkuus ei vaikuta, jos ei GPS saa riittävän voimakasta signaalia. Yleensä moottoripyörien kanssa toimii todella hyvin lähes millä vaan GPS :llä, kunhan ei ihan repunpohjalla sitä säilytä.

    Tuo huippunopeuden vääristymä johtuu mitä todennäköisimmin kahdesta asiasta, hitaasta GPS :n päivitysnopeudesta sekä nopeuden hetkellisyydestä. Ohjelma mittaa mittaa kahden gps sijainnin (normaalilla GPS :llä sekunnin välein, tuolla nopeudella matkaa kertyy kymmeniä metrejä) etäisyyttä toisiinsa ja laskee sen perusteella nopeuden. Nopea kiihdytys ja tämän jälkeen nopea jarrutus tiputtaa sekunnin aikana kuljettua matkaa merkittävästi hetkellisestä huippunopeudesta. Uusilla 5 hz GPS moduleilla tarkkuus on huomattavasti parempi.

    --
    Tiki / RaceChrono Tiimi



  12. #12
    Lainaa (Mizku75 @ Kesä. 27 2007,12:02) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 26 2007,14:46) kirjoitti
    Lainaa (flamedragon @ Kesä. 26 2007,14:21) kirjoitti
    Sports tracker nimisen sovelluksen, jossa on GPS-pohjainen kierrosaikalaskuri. Noitten kierrosaikojen mittaamista en oo vielä kokeillu
    Oon kokeillut tuotakin. Edellisessä versiossa oli se huono puoli ett aikoja pysty ottamaan vain tietyn kuljetun matkan perusteella. Ja sille matkalle on vain tietyt vaihtoehdot.
    Uusimmassa versiossa näyttää olevan myös vaihtoehto "Route based".


    Tossa RaceChronossa on selkeä "maalilinja" josta se aika otetaan.
    Tosin jos valmista rataprofiilia ei löydy, niin sen joutuu itse tekemään. Eli kiertämään radan ja merkkaamaan maalilinjan.
    Joo.Aika herkältä systeemiltä vaikuttaa..
    Kokeilin viime torstaina Ahvenistolla tuota.
    Lähdin varikolta, melko läheltä rataa ja kiersin radan tulin samaan paikkaan, varikolle takaisin ja tallensin radan.
    Iloisena lähdin kiertämään rataa ja ajanottoa päälle..muutaman kiekan jälkeen tarkistamaan tilannetta.
    Ainoastaan huiput, keskinopeus yms..tallentuneet ei kierrosajat.Päättelen tuosta, että on niin herkkä ettei lue mun varikolla tekemää maalilinjaa kun ajaa muutaman metrin päässä radalla ohi *
    Onko jollain parempaa tietoa?!
    Lisäksi näyttäisi olevan melko hidas päivitys..Trackeri näytti huipuiksi n.140km/h ja pyörän oma mittari pääsuoralla n.170km/h vaikka mittari hieman valehteleekin niin ei kyllä noin paljoa millään..!
    No hidas ja hidas..aika hetkellinenhän se huippu siinä on..
    Olisit ladannu netistä sen Ahveniston profiilin nii ei tarvis "itkee".

    Ite olin viime lauantaina kemoralla ja viereisen pilttuun heebojen kans tuli puheeks nää gpssoftat, ja mulla oli sillon käytössä vaan sports trackeri, ja juurikin toine heebo niist sano mulle ett löytyy tommone ku racechrono. Annoin kännyn sille ja se latas ja asenti softan ja latas kemoran profiilin, ja sano mulle ett:"Siin on, ei muuta ku kiertään rataa." Ja homma toimi ku junan vessa, no problemos.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  13. #13
    Lainaa (tiki80 @ Kesä. 27 2007,12:56) kirjoitti
    Uusilla 5 hz GPS moduleilla tarkkuus on huomattavasti parempi.
    Kerros mist noita uusia nopeempia 5Hz gepsimokkuloita saa?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  14. #14
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 27 2007,13:16) kirjoitti
    Lainaa (tiki80 @ Kesä. 27 2007,12:56) kirjoitti
    Uusilla 5 hz GPS moduleilla tarkkuus on huomattavasti parempi.
    Kerros mistä noita uusia nopeempia 5Hz gepsimokkuloita saa?
    Meikääkin kiinnostais tietää kellä valmistajilla näitä 5Hz (Onks SirfstarIII piirillä varustetut näitä 5Hz vehkeitä) laitteita*tarjolla on.
    Onks muuten Nokian LD-3W:stä käyttökokemuksia? *
    Vaikuttaa toi RaceChrono sen verran pätevältä, että viimestään ny on haettava se Gps-mokkula.

    edit. typot



    ...Vespa EI ole lälläripyörä, eihän??
  15. #15
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 27 2007,13:16) kirjoitti
    Lainaa (tiki80 @ Kesä. 27 2007,12:56) kirjoitti
    Uusilla 5 hz GPS moduleilla tarkkuus on huomattavasti parempi.
    Kerros mist noita uusia nopeempia 5Hz gepsimokkuloita saa?
    Tällähetkellä noita moduleja saa ainoastaan tilaamalla yhdysvalloista (jolloin tulee vääränlainen laturi), mutta lähiviikkoina pitäisi saada myös suomesta. Ilmoittelemme webisivuillamme kun on saatavilla.

    --
    Tiki / RaceChrono -tiimi



  16. #16
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 27 2007,13:16) kirjoitti
    Lainaa (tiki80 @ Kesä. 27 2007,12:56) kirjoitti
    Uusilla 5 hz GPS moduleilla tarkkuus on huomattavasti parempi.
    Kerros mist noita uusia nopeempia 5Hz gepsimokkuloita saa?
    Täältä löytyy muutamia 5Hz:n vastaanottimia ja usemman kappaleen paketeissa, ja vieläpä aurinkoenergialla toimivia: Digitrendy

    Joskus tilasin eBaystä noita Holuxin mokkuloita, jolloin toimittajana oli samainen Hong Kongilainen firma nimellä Digichoice (toimittaa yksittäisinä kappaleina). Tulliltakin hyvässä lykyssä välttyy, merkkaavat nimittäin tullauslappuun $30 paketin arvoksi
  17. #17
    Lainaa (TeeHoo @ Kesä. 27 2007,13:53) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 27 2007,13:16) kirjoitti
    Lainaa (tiki80 @ Kesä. 27 2007,12:56) kirjoitti
    Uusilla 5 hz GPS moduleilla tarkkuus on huomattavasti parempi.
    Kerros mist noita uusia nopeempia 5Hz gepsimokkuloita saa?
    Täältä löytyy muutamia 5Hz:n vastaanottimia ja usemman kappaleen paketeissa, ja vieläpä aurinkoenergialla toimivia: Digitrendy

    Joskus tilasin eBaystä noita Holuxin mokkuloita, jolloin toimittajana oli samainen Hong Kongilainen firma nimellä Digichoice (toimittaa yksittäisinä kappaleina). Tulliltakin hyvässä lykyssä välttyy, merkkaavat nimittäin tullauslappuun $30 paketin arvoksi *
    Onkohan nuo varmasti 5 Hz, ettei tule pettymystä?

    MTK piirisarja ei takaa että itse GPS olisi 5 Hz. Piirisarjan spekseissä kyllä mainitaan up-to 5 Hz, mutta tästä huolimatta lähes kaikki ko. sarjaan perustuvat ovat oikeaesti 1 Hz paremmasta akun kestosta johtuen. Olen kuullut että näitä hakkeroimalla on mahdollista saada 5 Hz, mutta mitään muuta varmaa keinoa ei ole kuin ns. "5 Hz edition" GPS:n ostaminen, jotka ovat siis 5 Hz paketista lähtien.

    SirfIII piirisarja puolestaan pystyy ainoastaan 1 Hz nopeuteen.
  18. #18
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 27 2007,13:14) kirjoitti
    Olisit ladannu netistä sen Ahveniston profiilin nii ei tarvis "itkee".

    Ite olin viime lauantaina kemoralla ja viereisen pilttuun heebojen kans tuli puheeks nää gpssoftat, ja mulla oli sillon käytössä vaan sports trackeri, ja juurikin toine heebo niist sano mulle ett löytyy tommone ku racechrono. Annoin kännyn sille ja se latas ja asenti softan ja latas kemoran profiilin, ja sano mulle ett:"Siin on, ei muuta ku kiertään rataa." Ja homma toimi ku junan vessa, no problemos.
    No hitto!
    Taisin edellisenä iltana ladata kokosysteemin, enkä juurikaan kerenny tutustuun softaan.saatikaan miettiin, että olisko perhana jossai bittiavaruudessa olemassa valmista mäppii ahvenistosta jo..että näin..mut nyt kun tiedän: Downloadii nii, että piuhat soi
  19. #19
    Mikä tarkaan ottaen on GPS mokkulan malli ja merkki, mikä sopii??

    Entä se Palm homma? Siinä on bluetooth, mutta siihenkin vissiin se GPS mokkula on hommattava. Heittäkääs joku tarkat ohjeet softien asennuksesta ja käytöstä sekä nokialaiseen, että harrys lappis Palmiin.

    Tänks!
    Säälin saa lahjaksi, kateus pitää ansaita!
  20. #20
    Lainaa (Proffa @ Kesä. 28 2007,12:32) kirjoitti
    Mikä tarkaan ottaen on GPS mokkulan malli ja merkki, mikä sopii??

    Entä se Palm homma? Siinä on bluetooth, mutta siihenkin vissiin se GPS mokkula on hommattava. Heittäkääs joku tarkat ohjeet softien asennuksesta ja käytöstä sekä nokialaiseen, että harrys lappis Palmiin.

    Tänks!
    No teoriassa kaikki bluetooth gps mokkulat toimii esim nokialaisten kanssa, koska bluetooth on standardikamaa ja mokkulan kännyyn lähettämä NMEA-data on standardikamaa. Se on tietty eriasia jos sattuu oleen juku yksittäinen laite jossa on joku yhteensopivuusongelma, mut se menee sit jo lähinnä bugin puolelle.
    Mä otin aikoinani halvimman SirfIII-piirillisen minkä verkkokauppa.comista sai tilattua heti (oli joku "Sigmatel"), ja se on toiminu täysin ongelmitta. Ja sen herkkyys ja tarkkuus on yllättäny erittäin positiivisesti.

    Ainakin toi RaceChronon asennus ja käyttö on erittäin selkeesti kuvien kera siinä manuaalissa joten; RTFM.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  21. #21
    Nonni, eli tuli palmiin laitettua toi harrys laptimeri. Näyttää oikrin hyvältä. Palmissa on mukavan iso näyttö. Mistä halvin ja/tai hyvä GPS mokkula? jollain käytettynä?

    Verkkokauppa.comista?

    Onko noilla Hertzeillä käytännössäsuurikin merkitys?
    Säälin saa lahjaksi, kateus pitää ansaita!
  22. #22
    Lainaa (Proffa @ Kesä. 30 2007,14:03) kirjoitti
    Onko noilla Hertzeillä käytännössä suurikin merkitys?
    "Yleensä tavallisella, 1 Hz, GPS-vastaanottimella päästään noin +-0.2s tarkkuuteen ja
    5 Hz vastaanottimella saavutetaan vähintään +-0.1s tarkkuus."
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  23. #23
    Ok thänks.

    Lisäkyssänä sellanen, ett' siinä harry lappiksesssä tuntuis ainakin palmin kokoisella näytöllä olevan mahis vertailla ajolinjoja. Onko tähän merkitystä sillä hertsimäärällä gps mokkulassa vai onko tämä kiinni softasta? Eli päivittääkö 1 hz riittävän usein ja tarkasti, että erottaisi kahden eri kierroksen kurvien linjat??



    Säälin saa lahjaksi, kateus pitää ansaita!
  24. #24
    Lainaa (Proffa @ Kesä. 30 2007,20:49) kirjoitti
    Lisäkyssänä sellanen, ett' siinä harry lappiksesssä tuntuis ainakin palmin kokoisella näytöllä olevan mahis vertailla ajolinjoja. Onko tähän merkitystä sillä hertsimäärällä gps mokkulassa vai onko tämä kiinni softasta? Eli päivittääkö 1 hz riittävän usein ja tarkasti, että erottaisi kahden eri kierroksen kurvien linjat??
    No duada ihan vaan mutuna; 1Hz eli kerran sekunnissa tapahtuva päivitys ei todellakaan riitä, ellet sä sit aja ihan hitaasti.
    Ja toisekseen, tavallisen gepsin tarkkuus on parhaimmillaan muutaman metrin luokkaa (5-10m?), niin aika turha on haaveilla ajolinjojen vertailusta, koska gepsi heittelee sua radan laidasta laitaan.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  25. #25
    Roger!
    Säälin saa lahjaksi, kateus pitää ansaita!
  26. #26
    Lainaa (Mizku75 @ Kesä. 27 2007,12:02) kirjoitti
    Joo.Aika herkältä systeemiltä vaikuttaa..
    Kokeilin viime torstaina Ahvenistolla tuota.
    Lähdin varikolta, melko läheltä rataa ja kiersin radan tulin samaan paikkaan, varikolle takaisin ja tallensin radan.
    Iloisena lähdin kiertämään rataa ja ajanottoa päälle..muutaman kiekan jälkeen tarkistamaan tilannetta.
    Ainoastaan huiput, keskinopeus yms..tallentuneet ei kierrosajat.Päättelen tuosta, että on niin herkkä ettei lue mun varikolla tekemää maalilinjaa kun ajaa muutaman metrin päässä radalla ohi *
    Onko jollain parempaa tietoa?!
    Mä tein tänää Alastarolla silleen (kiitos sulle "joku" avusta) ett kävelin pääsuoran katsomon edessä, pistin yhden trapin, asetin sen leveydeks 100 metrii, ku funtsin ett siit katsomon edestä radan toisella puolella oleviin mainoksiin oli matkaa noin 50 metriii, ja homma skulas kiltisti. No problemos.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  27. #27
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 27 2007,13:14) kirjoitti
    Olisit ladannu netistä sen Ahveniston profiilin nii ei tarvis "itkee".
    kertokaa tollolle ett, mistä noita ratojen karttoja voipi imaista ?? *


    Kiitos !! *
  28. #28
    Lainaa (snake @ Heinä. 07 2007,20:48) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 27 2007,13:14) kirjoitti
    Olisit ladannu netistä sen Ahveniston profiilin nii ei tarvis "itkee".
    kertokaa tollolle ett, mistä noita ratojen karttoja voipi imaista ?? *


    Kiitos !! *
    Manuskasta poimittua:
    "RaceChrono provides library for tracks all over the world. We’re
    constantly updating our track archive and all our users can provide
    their tracks to our database. In track menu, you can download new
    track by pressing “select” and choosing “Download track”."

    Eli kun applari asennettu niin sieltä valikoista löytyy download radoille....
    --JaSa
    TFM
    Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
    BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
  29. #29
  30.  
  31. #30
    Holuxin 236:n saa aika edullisesti täältä:
    http://www.nav4all.nl/site2/www.nav4all.nl/dut/shop.php

    Tuli parissa viikossa.

    edit: tämä tosin 1Hz laite



Sivu: 1 / 22:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen