Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Onkohan kellään kokemuksia ZX-9r:n (01-02) jalkatappien siirrosta?

    Itse olen tommonnen 184 cm pitkä ja yhtä taipuisa kuin koivupölli. Näin ollen olen miettinyt, jos tappeja saisi siirrettyä taaksepäin ja ehkä hitusen jopa alaspäin. Voisi toi ajoasento vähän helpottua.

    Onko suosituksia siirtosarjoista?
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  2. #2
    Moro, mulla itsellä on -03 9R:ssä LSL:n siirtosarja. Ajoin viime kesän vakiotapeilla, mutta kun alkoi liian usein pikkuvarpaat raapimaan asvalttia ratapäivillä niin ostin ton sarjan käytettynä yksityiseltä.
    Itsekin olen 185cm pituinen ja eron vakiotappeihin huomasin selvimmin juuri rata-ajossa. Painon siirteleminen puolelta toiselle helpottui huomattavasti, osaksi siitä syystä että nyt tapit ovat vähän taaempana ja ylempänä kuin aiemmin ja osaksi siksi että tapit eivät ole pehmeät kumipäällysteiset.

    Touringissa siirtosarja aiheuttaa ainakin minulle takareisiin/lonkkiin väsymistä helpommin kuin viime vuonna vakiotapeilla ajelu. En osaa sanoa onko jalkojen huonompi kunto vai tappien korkeampi ja taaempi asento kuitenkaan lopullinen syy väsymiseen.

    Storm myy LSL-tuotteita. En ole seurannut onko vielä vanhaan matkasohva ysiin enää tarjolla siirtosarjoja.

  3. #3
    Auttakaas nyt kun mulla olis myynnissä käyttämätön jalkatappien siirtosarja enkä yhtään tiedä missä niiden hinnat kulkee.

    Yritin googlettamalla etsiä samanlaisia LSL:n jalkatappien siirtosarjoja, mutten löytänyt yhtäkään! Ainoastaan tän keskustelun...
  4. #4
    Tuon mukaan 200-300 taalaa http://stores.sportbiketrackgear.com...X9R%3ARearsets

    Alibabasta varmaan löytyy halvempiakin.

    Hakusana on siis "rearset"
  5. #5
    Kiitos vastauksesta!
    Laitan tähän vielä kuvan noista mulla myytävä olevista. Eli sisältää siis ainoastaan kuvassaolevat. Eli eri setti kuin tuo?



    Vaikee laittaa myyntiin ku ei tiiä onko hinta enemmänki 30 vai 200 euron luokkaa
  6. #6
    Juu - ymmärsin väärin. Eli sulla on siis (nuo otsikossakin mainitut) siirtosarjat, eikä koko jalkatappi/vaihde/jarrusysteemiä. Ei noiden luulisi montaa kymppiä olevan hinnaltaan.

    "Riser plates" hakusanalla: http://www.ebay.com/sch/i.html?_kw=rearset+riser
    Viimeksi muokannut: Mikeyx; 23.05.2014 klo 16:06.
  7.  
  8. #7
    Juuri tota englanninkielistä hakusanaa yritin keksiä, mutten keksinyt.
    Kiitos, nyt mulla on jonkinnäköinen kuva myyntihinnasta.
    Jännä etten kuitenkaan noita samoja tuotteita löydä mistään. Vastaavia kyllä löytyy...