Sivu: 6 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 251:sta
  1. #151
    Jep, ktos tiedosta. En sitten muistanut mitata tangon paksuutta tallilla käydessä, lieköhän se 22mm (?).

    Jos näin niin tuollainen renthalin street fighter olisi varmaan ok vaihtoehto.

    klik
    Pörrr
  2. #152
    Tervehdys,

    Itselläni on -09 mallin GSR, jolla on tullut n.13 tkm ajettua. Mitään ongelmia ei pyörän kanssa ole ollut.

    Nyt olisi kuitenkin tarvetta huolto-oppaalle, kun olen tehdasmanuaalini johonkin onnistunut hävittämään. Jos joltain voisin manuaalin saada, olisin hyvin kiitollinen.

    Kuinka taajaan olette muuten tarkastanut venttiilit ja onko tarvetta säätöön ollut?

    edit. Sen melkein 500 sivuisen manuaalin ilmaisversion löysin joltain sivulta, mutta oli papereista skannattu ja melkosen huonolaatuinen.



  3. #153
    Vaihdoin kanssa tangon viime kesänä 81cm levyseen ja hyvin se siihen tuntu menevän, letkut sun muut ei hankaa mihinkää kääntäessä yms.. Tosiaan ulkonäkö muuttu huomattavasti paremmaksi tangon sekä peilien vaihdoilla. ..kesää odotellessa..



    Sitä ei moni tiedä, harva arvaa ja kaikille sitä ei kerrota
    - Kawasaki ZR-7S - Suzuki GSR 600 -
  4. #154
    malttamattomana asentelin kahvalämppärit pakkaspäivien ratoksi joten saanee leveämmän tangon vaihto jäädä vielä hetkeksi.

    Lainaa (Draghar @ Helmi. 12 2011,10:35) kirjoitti
    Nyt olisi kuitenkin tarvetta huolto-oppaalle, kun olen tehdasmanuaalini johonkin onnistunut hävittämään. Jos joltain voisin manuaalin saada, olisin hyvin kiitollinen.

    Kuinka taajaan olette muuten tarkastanut venttiilit ja onko tarvetta säätöön ollut?
    Minulta löytyy joku netistä ladattu service manual, 2006. Laita yv jos kiinnostaa.
    Pörrr
  5. #155
    Vakuutusten pikavertailu:

    Mies, 32v, HKI, boonukset 70%/30%
    gsr600 -06

    Pohjola n.1200€
    IF: n.1100€
    Pohjantähti: n.950€
    Aktia: n.750€

    Liikenne+täyskasko, ympärivuotinen

    edit lisäsin pohjantähden



    ex: gsxr 750, Busa, fz1n, Bandit1200n, drz400sm, cb1300n, zx10r, 600hornet
  6. #156
    On kyl nii järkyttäviä eroja eri vakuutusyhtiöiden kesken, että saa ihan tosissaan miettii mihin laittaa ja säästää sievoisen summan siinäki... Ei keltää sattuis löytymmää ylimääräsii slipareita susukii, sen verran kova hinta näyttäs uutena olevan noissa, että saa hetken miettii sijoittaako vai ei
    Sitä ei moni tiedä, harva arvaa ja kaikille sitä ei kerrota
    - Kawasaki ZR-7S - Suzuki GSR 600 -
  7. #157
    Lainaa (JorGe @ Maalis. 19 2011,21:06) kirjoitti
    On kyl nii järkyttäviä eroja eri vakuutusyhtiöiden kesken, että saa ihan tosissaan miettii mihin laittaa ja säästää sievoisen summan siinäki... Ei keltää sattuis löytymmää ylimääräsii slipareita susukii, sen verran kova hinta näyttäs uutena olevan noissa, että saa hetken miettii sijoittaako vai ei
    Tuolta löytyisi ylimääräiset sliparit *
    Tunturi Classic -74 --> Suzuki Tsx -84 --> Kawasaki Versys -07 *--> Suzuki GSR -07 (myyty)
  8. #158
    En meinaa löytää mistään tollasta mittariston päälle tulevaa "siroa" ilmanohjainta. Onkos se nyt 2008 missä se on tullut vakiona?


    edit: eli kuten kuvassa GSR600 -10


    Lisäys: Ja on tosiaan tuossa omassa pyörässä tuollainen leveämpi tanko, ja putkisto uusittu. Vakio tanko oli kuin pappa-tunturista, ja putkistolla taas ei kukaan tahtonut kuulla tulemisesta ja menemisestä.



    Se siniharmaa (vielä) GSR-600 (2007), jossa on levee tanko ja kovat äänet sekä sheivattu perä.
  9. #159
    mitäs öljyjä ootte koneessa käyttänyt?
  10. #160
    Lainaa (makkenakke @ Joulu. 03 2011,17:41) kirjoitti
    mitäs öljyjä ootte koneessa käyttänyt?
    ta-daa — kas siinä ne taikasanat taas kerran on...
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  11. #161
    Lainaa (pecha @ Joulu. 03 2011,21:55) kirjoitti
    Lainaa (makkenakke @ Joulu. 03 2011,17:41) kirjoitti
    mitäs öljyjä ootte koneessa käyttänyt?
    ta-daa — kas siinä ne taikasanat taas kerran on... *
    Mielestäni tässä ketjussa ei oltu paljoo kyseisestä aiheesta puhuttu? vai oonko missannu jotain?
  12. #162
    Mites GSR porukka on näin hiljaista? Kiire ajaessa? Onko kellään mitään pahaa sanottavaa 06 mallista tai näistä yleensäkään?
  13. #163
    Lainaa Contacta kirjoitti Katso viesti
    Mites GSR porukka on näin hiljaista? Kiire ajaessa? Onko kellään mitään pahaa sanottavaa 06 mallista tai näistä yleensäkään?
    Samaa asiaa olen itsekin miettinyt, ehkei GSR:iä sitten loppupeleissä liikenteessä ole niin paljoa.

    Itse tuli tässä keväällä 08 mallinen hommattua ja en nyt ainakaan tähän mennessä mitään pahaa sanottavaa ole löytänyt. Helppo ajettava ja yllättävän hyvät alaväännöt kusiaiseksi.
  14. #164
    Lainaa Contacta kirjoitti Katso viesti
    Mites GSR porukka on näin hiljaista? Kiire ajaessa? Onko kellään mitään pahaa sanottavaa 06 mallista tai näistä yleensäkään?
    Kiirettä on. ;) Hyvä pyörä, mutta ainakin omassa on ollut jarrujen kanssa taistelua ihan liian paljon. Täristi aivan julmetusti, ilmeisesti satuloista oli kaikki männät jumissa ja edellinen omistaja oli sitten ajanut levyt piloille. Nyt on putsattu satulat, vaihdettu pyörän laakerit ja aikas tyyriit tiivisteet(olikohan 70 euroa per satula) mäntiin ja vielä uudet(käytetyt) busan/b-kingin levyt, mutta vieläkään en oo tyytyväinen. No jos se ajamalla korjaantuis...
    GSR 600 -06
    XV 535 -92 Projekti
    ---------------------
    SV 650 S -03
    CB 500 -99
  15. #165
    Täällä sama probleema. Eturengas vaihdettu uuteen ja täristäminen ainakin toistaiseksi jatkuu, pitänee putsata ja tutkia nuo männät ja jarrupalat seuraavaksi. Outo juttu, kun kevyessä jarrutuksessa mulla ei huomaa mitään. Kierot levyt kai nytkyttäis just kevyesti jarruttaessa.

    Lainaa Jayded kirjoitti Katso viesti
    Kiirettä on. ;) Hyvä pyörä, mutta ainakin omassa on ollut jarrujen kanssa taistelua ihan liian paljon. Täristi aivan julmetusti, ilmeisesti satuloista oli kaikki männät jumissa ja edellinen omistaja oli sitten ajanut levyt piloille. Nyt on putsattu satulat, vaihdettu pyörän laakerit ja aikas tyyriit tiivisteet(olikohan 70 euroa per satula) mäntiin ja vielä uudet(käytetyt) busan/b-kingin levyt, mutta vieläkään en oo tyytyväinen. No jos se ajamalla korjaantuis...
  16. #166
    Moro,
    Mulla ei täristele, ajettu kohta puoleen 20 tuhatta, itse vaihdoin jotkut sintteripalat pari suvee sitten.
    Voisiko tuo johtua ohjauslaakerista, omassa huomattiin ruostumista 12 tonnin huollossa, se rasvattiin mutta vaihdettiin sitten seuraavassa huollossa. Eli taipumusta laakerilla hapantua ja riippuu huollon laadusta huomataanko tuo.

    Ja vielä kysymys, mitenkäs teillä tuo etunen ääntelee, mulla aika kova "kohina".
    Oon ruvennu miettii, voiko johtua renkaan laakereista, mulla toinen on hirtäytynyt akseliin, lähtee kyllä poppakonsteilla mutta mielestäni turhan tiukka. Jotenkin se ääni ei ole renkaan "kohinaa", tiedä sitten.
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  17. #167
    Lainaa Bondi kirjoitti Katso viesti
    Täällä sama probleema. Eturengas vaihdettu uuteen ja täristäminen ainakin toistaiseksi jatkuu, pitänee putsata ja tutkia nuo männät ja jarrupalat seuraavaksi. Outo juttu, kun kevyessä jarrutuksessa mulla ei huomaa mitään. Kierot levyt kai nytkyttäis just kevyesti jarruttaessa.
    Mulla vaihtu se täristäminen just tohon nytkyttämiseen, kun vaihdoin noi levyt. Tosin hyvin kevyttä nykyttämistä, mutta ÄRSYTTÄÄ! Kovaa kun ajaa, ni ei haittaa, mutta vieläkin tiukoissa jarruissa vähän tärrää. Tosin pitäis vaihtaa toi eturengas kyllä jo.
    GSR 600 -06
    XV 535 -92 Projekti
    ---------------------
    SV 650 S -03
    CB 500 -99
  18. #168
    Lainaa kane80 kirjoitti Katso viesti
    Moro,
    Mulla ei täristele, ajettu kohta puoleen 20 tuhatta, itse vaihdoin jotkut sintteripalat pari suvee sitten.
    Voisiko tuo johtua ohjauslaakerista, omassa huomattiin ruostumista 12 tonnin huollossa, se rasvattiin mutta vaihdettiin sitten seuraavassa huollossa. Eli taipumusta laakerilla hapantua ja riippuu huollon laadusta huomataanko tuo.

    Ja vielä kysymys, mitenkäs teillä tuo etunen ääntelee, mulla aika kova "kohina".
    Oon ruvennu miettii, voiko johtua renkaan laakereista, mulla toinen on hirtäytynyt akseliin, lähtee kyllä poppakonsteilla mutta mielestäni turhan tiukka. Jotenkin se ääni ei ole renkaan "kohinaa", tiedä sitten.
    Mäkin vaihdoin sintteripalat (EBC HH) jokin aikaa sitten, mutta ei tuonu mitään muutosta täristykseen, mutta pysähtyy kyllä paremmin. Ohjauslaakerissa tosiaan tuntuu pientä kulumaa keskialueella, mutta en usko että se siitä johtuu se täristys, kun se on nyt kuitenkin muuttunut parempaan. Pitäis vaihdattaa, kunhan tulee rahoihin tai sitten vaihtaa, jos sattuu aikaa löytymään.

    Jarrut ääntää ainakin itsellä nyt vähän enemmän noilla jarrupaloilla ajossa. Sellasta kevyttä kohinaa. Rengas ääntää taas aikas selvästi(Corsa III), pyöränlaakerit kun on itsellä vaihdettu. En kyllä usko, että sullakaan niistä laakereista se kohina johtuu, mut helppo selvittää jos saat keulan ylös ja pyörittelet rengasta. Voihan ne jarrusatulatkin ottaa varmuudeksi irti.
    GSR 600 -06
    XV 535 -92 Projekti
    ---------------------
    SV 650 S -03
    CB 500 -99
  19. #169
    Ongelma ratkaistu vaihtamalla brembon levyt ja palat. Ei puista enää ja tuntuma on loistava.

    Lainaa Bondi kirjoitti Katso viesti
    Täällä sama probleema. Eturengas vaihdettu uuteen ja täristäminen ainakin toistaiseksi jatkuu, pitänee putsata ja tutkia nuo männät ja jarrupalat seuraavaksi. Outo juttu, kun kevyessä jarrutuksessa mulla ei huomaa mitään. Kierot levyt kai nytkyttäis just kevyesti jarruttaessa.
  20. #170
    Kohta 24tkm mittarissa, jokohan tuolle on/off-kaasulle pitäs tehdä jotain?
    Josko sen seuraavassa huollossa pyytäis poistamaan.
    Muuten käy ja kukkuu tosi kivasti, mitä nyt on pari kertaa ilkivaltaa kohdannut
    Se siniharmaa (vielä) GSR-600 (2007), jossa on levee tanko ja kovat äänet sekä sheivattu perä.
  21. #171
    Service manualia etsiskelen, olisko ilmaisia missään?
    Yamaha FZ8-N
  22. #172
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  23. #173
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Mitä tossa hetken kattelin ni jep tuntus rullaavan.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  24. #174
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Mitä tossa hetken kattelin ni jep tuntus rullaavan.
    Mut jos mä haluisin ladata sen, niin se maksais, eiks nii? Vai enks mä vaan osaa
    Yamaha FZ8-N
  25. #175
    Lainaa SooSoo kirjoitti Katso viesti
    Mut jos mä haluisin ladata sen, niin se maksais, eiks nii? Vai enks mä vaan osaa
    Katos kehveliä, ilman välimuistin päivitystä olisi onnistunut lataus ok.
    Nyt kun päivitin välimuistin, haluaakin rahhoo.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  26. #176
    Lainaa pecha kirjoitti Katso viesti
    Vai on GSR600:ssa vääntökone, no heh heh...! Eipä noissa tämän päivän +100hv kuussatasissa nelikoissa paljoa alavääntöä ole, kyllä sitä vaihteistoa saa kelata aika tiuhaan, jos meinaa saada sen kulkemaan. Kymppitonni ja siitä yli on oltava taulussa.

    Juuri tuo oli itselleni se häiritsevin piirre (ja toisaalta myös aivan odotettu, itselläni oli GSR:n koeajamisen aikoihin SV650S) ja samoin se ruiskun toiminta tosiaan oli pikkuisen on/off, minkä tosin voinee poistaa säätämällä.

    Jousitus ja etenkin jarrut olivat vakiona paremmat kuin SV:ssä, mutta ei silti mitään alansa huippua, keskitasoa tai aavistuksen siitä ylöspäin. Tosi ketterä se oli mutkateillä kaikin puolin, mutta niin on SV:kin.

    Täysnaku ei Suomen olosuhteisiin oikein tuppaa kovin hyvin sopimaan, paitsi jos ajaa vain tosi lyhyitä pyrähdyksiä lähinnä kaupungissa, tai muuten vain pienillä nopeuksilla. SV:ssäkin on vain pieni puolikate, mutta se on silti vähänkin pidemmälle aiottaessa paaaaaaaaaaljon parempi kuin ei mitään.

    Tässä vain oma mielipiteeni, josta saa vapaasti olla toista mieltä.
    No laitetaan tänne ny yks mielipide lisää. Sopiiko naku Suomeen vai ei paskapuhetta sanon minä. Mulle sopinu aina, ajettu Stadista Lappiin kaks päällä yhteen menoon muutamaa tankkaustaukoa lukuunottamatta ei mitään ongelmia koskaan meni mulla heittämällä putkeen. Ajellu kaikenlaista ajoa kaupunki, taajama, motari ja mutkatietä mulla toimii loistavasti tehoa minulle riittävästi saa senkortin pois pienempitehosellakin. 1000.ta ja suurempaa en tarvii vakuutusmaksut vaan suurempia. Ja saa 600:nki kulkemaan saman verran ku 1000:nki kun vaan otetaan kaikki irti. Ja kaks päälläZ750 aivan paska, kukaan ei matkaa siinä kärpäslätkän päällä istuskele perse vaan puutuu. Suizassa leveempi penkki matkustajalle parempi. Mua ei katteen puuttuminen haittaa päinvastoin yhden GSX-R 750:sen omistaneena en kateohjusta oo sen jälkeen ostanu enkä ikinä osta. Katteet on paskoja kovissa nopeuksissa koska niissä on tuulipinta-alaa paljon enemmän. Sivutuulessa nakulla saa päästää niin kovaa kun paska kulkee ei oo mun ajooni haitannu. Kateromulla on tunne käytännössä toinen mun mielestäni jopa vaarallinen ei voi ajaa sivutuulessa täysiä. Ja peileistä sen verran repikää ne hittoon ja laittakaa tanganpääpeilit niin johan näkee. Ja mua ei kiinnosta mitä takana tapahtuu mä kattelen eteenpäin, peiliä en tarvii ku vasemmal puolella ohittamaan lähtiessä en muuhun. Oman 2007 GSR 600:sen kävin ostamassa Ranskasta makso 2000€ vero oli 600€ joten ei kallis ajettu sillä oli 12000km vakio masiina mutaa itelläni joskus viritän/ja muokkaan.
  27. #177
    Lainaa Pekk@ kirjoitti Katso viesti
    Pitäis 6tonnin huoltoon viedä ja samalla vaihtaa takarengas. Onko rengassuosituksia, pitoa ja kestävyyttä saisi olla ja tietysti edullinenkin vielä
    Dunlop road smart:it olleet jos jonkinlaisen prätkäs alla ja muita en koskaa tule käyttämään hinta/laatusuhe paras maailmassa.

    Sairaan kovassa vesisateessa toimivat erittäin hyvin ja kuivallakin myös mutkatiellä.
  28. #178
    Lainaa y-p kirjoitti Katso viesti
    Vakuutusten pikavertailu:

    Mies, 32v, HKI, boonukset 70%/30%
    gsr600 -06

    Pohjola n.1200€
    IF: n.1100€
    Pohjantähti: n.950€
    Aktia: n.750€

    Liikenne+täyskasko, ympärivuotinen

    edit lisäsin pohjantähden
    PAIKKAKUNTA vaikuttaa paljon vakuutuksen hintaan olkoon bonarit mitä tahansa korkea es. Hki (kaikkissa yhtiöissä)
    tarkennusta tuohon IFin vakuutukseen (mikä itelläni)
    IF vaikuttaa:
    -Omistajan ikä
    -Omistajan asuinpaikkakunta
    -Omistajan sukupuoli(suositaan naisia maksuja alentavasti eli halvemmat)
    -Pyörän vuosimalli ja mallimerkintä

    Loppuyhteenvetona sanon että laittakaa mopot eukkojenne nimiin mä oon laittanut aina ja HALVALLA pääsee
  29. #179
    Lainaa MansePommittaja kirjoitti Katso viesti
    PAIKKAKUNTA vaikuttaa paljon vakuutuksen hintaan olkoon bonarit mitä tahansa korkea es. Hki (kaikkissa yhtiöissä)
    tarkennusta tuohon IFin vakuutukseen (mikä itelläni)
    IF vaikuttaa:
    -Omistajan ikä
    -Omistajan asuinpaikkakunta
    -Omistajan sukupuoli(suositaan naisia maksuja alentavasti eli halvemmat)
    -Pyörän vuosimalli ja mallimerkintä

    Loppuyhteenvetona sanon että laittakaa mopot eukkojenne nimiin mä oon laittanut aina ja HALVALLA pääsee
    Mun mielestä jos ei ole rahaa pitää pyörää omistajan/pääsääntöisen ajajan vakuutuksissa niin ei muuta kun pyörä myyntiin...
  30.  
  31. #180
    [QUOTE=... Ja peileistä sen verran repikää ne hittoon ja laittakaa tanganpääpeilit niin johan näkee. Ja mua ei kiinnosta mitä takana tapahtuu mä kattelen eteenpäin, peiliä en tarvii ku vasemmal puolella ohittamaan lähtiessä en muuhun. .[/QUOTE]

    Germaanian baanoilla tulee vaaranpaikkoja justiinsa tolla sydeemillä, sinäkö se olitkin ?
Sivu: 6 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen